Istapp Skrevet 22. april #18501 Skrevet 22. april Janne1975 skrev (4 timer siden): Hun hadde elsket om han var sjalu. Han var nok mer «you do you.».. Mens hun hadde stelt i stand påskeegg og bygget seg opp illusjoner om kjæresteforhold og fremtidig mann og barn og det ene og det andre den siste tida Naboen må bare ta beina fatt og løpe fort som f... i totalt motsatt retning av kjerringdivaen. Hu er og blir et kaos, som ikke tenker på andre enn seg og sitt og det som gagner seg selv i alt hun foretar seg. Løp nabo - løp! 5 13
Classy Skrevet 22. april #18502 Skrevet 22. april Istapp skrev (4 timer siden): Naboen må bare ta beina fatt og løpe fort som f... i totalt motsatt retning av kjerringdivaen. Hu er og blir et kaos, som ikke tenker på andre enn seg og sitt og det som gagner seg selv i alt hun foretar seg. Løp nabo - løp! Helt enig.. IR er ett vandrende rødt flagg🚩 4 8
Granneman82 Skrevet 22. april #18503 Skrevet 22. april Isabel er en luring og har virkelig funnet nøkkelen til god business, for hun vet akkurat hva hun skal si, hvordan hun skal si det og når hun skal si det for at det skal gi mest mulig uttelling for henne økonomisk 😄😄 4 5
Vanilje70 Skrevet 22. april #18504 Skrevet 22. april Granneman82 skrev (27 minutter siden): Isabel er en luring og har virkelig funnet nøkkelen til god business, for hun vet akkurat hva hun skal si, hvordan hun skal si det og når hun skal si det for at det skal gi mest mulig uttelling for henne økonomisk 😄😄 Kynisk 4 5
Vanilje70 Skrevet 22. april #18505 Skrevet 22. april Hatsumomo skrev (9 timer siden): Nesten så en kan lure på om det er taktikk ute å går siden det gikk så fint med salget forrige gang hun ble «radiosilent». Om det er tilfellet så er det virkelig en manipulerende salgsteknikk 😳 Ja sånn er hun. Bruker alt for hva d er verdt. Først barndommen , nå dette. Så viser det seg garantert at det ikke var noe. Kynisk er hun 5 5
Sveits35 Skrevet 22. april #18506 Skrevet 22. april Margit777 skrev (9 timer siden): Fordi de er muslimer. Og poenget ditt er? At de selger julepynt i Dubai men ikke påskepynt fordi? 3
Smukgid Skrevet 22. april #18507 Skrevet 22. april agent skrev (På 19.4.2025 den 14.42): Jeg syns bare hun ser eldre ut, hun blir jo eldre som alle oss andre, all den solen hjelper heller ikke selv med solkrem. Man ser veldig godt på folk som prøver å fikse på seg selv, syns godt på brystkassa og på hendene. Man ser også dessverre at hun ikke spiser nok, hater å kommentere på det, men du ser så stor forskjell, jeg så Girls of Oslo her, å etter hun «fikset» rompa, shit forskjellen på de to episodene 😮💨 å det har ikke blitt bedere dessverre, trykke på og se sexy og ungut er der spesielt siden hun blir eldre og klokken hennes tikker som hun sier selv. 1 4
Sirah Skrevet 22. april #18508 Skrevet 22. april Sveits35 skrev (1 time siden): Og poenget ditt er? At de selger julepynt i Dubai men ikke påskepynt fordi? Ang dette så er jeg faktisk enig i at det er litt rart - selv om Dubai er muslimsk. Det rant over med julepynt, så nesten ut som om nissen selv hadde spydd det ut. Så veldig stor kontrast til ikke påskepynt i det hele tatt 3 1
Smukgid Skrevet 22. april #18509 Skrevet 22. april Heike72 skrev (16 timer siden): Kan det være reaksjon etter at han creepy gjøken ba henne ut på treningssenteret der? Hun skulle jo snakke med naboen om hvordan han kjenner denne gjøken. Skjedde nok ett eller annet i denne situasjonen/samtalen hun ble sur for. Første jeg tenkte var at det var naboen som ba han be henne ut for å se hva hun sa 😂😂😂 3
Sirah Skrevet 22. april #18510 Skrevet 22. april Smukgid skrev (1 minutt siden): Første jeg tenkte var at det var naboen som ba han be henne ut for å se hva hun sa 😂😂😂 jeg også 🙈 3
Smukgid Skrevet 22. april #18511 Skrevet 22. april Sveits35 skrev (15 timer siden): Du tenker Ivorie trenger litt sympati for å få salg? 🫢 Syns det er for mye svart jeg…. Svart eller hvit. Alt for mye 1
Smukgid Skrevet 22. april #18512 Skrevet 22. april Zenhouse skrev (11 timer siden): Hun vil ha barn på sikt, han vil ikke. Det er uforenlig. Garantert noe der. Han ville jo ha et fotball lag av barn så hun her, å raskere enn henne
Sveits35 Skrevet 22. april #18513 Skrevet 22. april Smukgid skrev (5 minutter siden): Første jeg tenkte var at det var naboen som ba han be henne ut for å se hva hun sa 😂😂😂 Det hadde i så fall passet inn i det mønsteret som har vist seg tidlige. Er ikke så sikker på at Isabel gjør feil i å kutte ham ut nå. Men synes det er trist, hadde vært koselig om det hadde vært full klaff
Lawyer Skrevet 22. april #18514 Skrevet 22. april Smukgid skrev (10 minutter siden): Jeg syns bare hun ser eldre ut, hun blir jo eldre som alle oss andre, all den solen hjelper heller ikke selv med solkrem. Man ser veldig godt på folk som prøver å fikse på seg selv, syns godt på brystkassa og på hendene. Man ser også dessverre at hun ikke spiser nok, hater å kommentere på det, men du ser så stor forskjell, jeg så Girls of Oslo her, å etter hun «fikset» rompa, shit forskjellen på de to episodene 😮💨 å det har ikke blitt bedere dessverre, trykke på og se sexy og ungut er der spesielt siden hun blir eldre og klokken hennes tikker som hun sier selv. Den episoden der de alle sitter i bikini og Isabel klager på at hu ser gravid ut🤮🙆🏻♀️ Da skjønner en hvor store issues de har. 4 6
Sirah Skrevet 22. april #18515 Skrevet 22. april Sveits35 skrev (Akkurat nå): Det hadde i så fall passet inn i det mønsteret som har vist seg tidlige. Er ikke så sikker på at Isabel gjør feil i å kutte ham ut nå. Men synes det er trist, hadde vært koselig om det hadde vært full klaff Det kan godt hende det er helt riktig ja, men syntes det er trist. Virker som om hun egentlig har det veldig fint med han.
Lana01 Skrevet 22. april #18516 Skrevet 22. april smiiiley skrev (15 timer siden): Hvis hun ødelegger det med naboen nå, så er nok det den største tabben noensinne. Det er ikke mange som er som han. Skal hun få den familien hun drømmer om, så er det en sånn mann hun må ha. Finner hun seg en som er lik henne i levemåte, så er sjangsen VELDIG stor for at han blir for rastløs når barn kommer, og stikker for å søke etter spenning/dopamin en annen plass. Har sett for mye av dette i mitt voksne liv, så det å ødelegge dette = forever single og good bye til familiedrømmen! At hun ikke ser det er for meg et mystrium. Enig. Ut i fra det bildet hun har gitt av han, burde han være veldig bra og «perfekt» for henne. Finner hun en som er lik henne selv , like eventyrlysten ville det sikkert vært veldig bra den første tiden, men det vil nok aldri vare , og hun ville nok ikke finne den stabilitet og den tryggheten som hun trenger . Skjønner ikke hvorfor det er så feil for henne , at de ulike på den måten , hun sier jo selv at hun vil roe ned reising etc, den dagen hun får barn, og sånn sett ville det kun være snakk om en liten del av forholdet på lang sikt, der behovet er så ulikt , og det er heller ikke uvanlig i forhold , der den ene reiser mye i forbindelse med jobb, og det er også jobb for henne, reise og skape content I mellomtiden kan hun fortsatt reise , alene med venner og familie eller med Naboen . Og han er en trygg favn når hun er hjemme. Noe hun nok trenger, mer en noe annet, og hun trenger nok mer faste rutiner, slik Naboen sa. Trening er sundt for kropp og sjel . Tror hun har kastet bort noe som er veldig bra og riktig for henn og det er trist 3 3 2
Really Skrevet 22. april #18517 Skrevet 22. april Han tar henne ikke med på bursdagsfeiring, så derfor bryter hun med han? Hun ser ikke lei seg ut engang idag. Noe som ikke stemmer her. 5 8
Sirah Skrevet 22. april #18518 Skrevet 22. april Så klart handlet det om bursdagen hennes.......... 11 7
mariamagdalena_ Skrevet 22. april #18519 Skrevet 22. april Har ikke sett alt hun har postet i dag enda, men herregud, det handler om bursdagen hennes igjen… jeg blir så flau på hennes vegne 🙈🙈 å få blomster og delfin hilsen på Maldivene er ikke godt nok, de har hatt dates hver kveld i det siste, han har gitt henne oppmerksomhet hele tiden og virkelig vist at han har følelser men det blir aldri bra nok for Isabel. 12 7
Gjest Helene J. Skrevet 22. april #18520 Skrevet 22. april mariamagdalena_ skrev (9 minutter siden): Har ikke sett alt hun har postet i dag enda, men herregud, det handler om bursdagen hennes igjen… jeg blir så flau på hennes vegne 🙈🙈 å få blomster og delfin hilsen på Maldivene er ikke godt nok, de har hatt dates hver kveld i det siste, han har gitt henne oppmerksomhet hele tiden og virkelig vist at han har følelser men det blir aldri bra nok for Isabel. Hun er "farlig". Alle som er i hennes nærhet må bare gjøre som hun ønsker. Ellers blir det bråk. Alt dreier seg om henne, med alle hun møter og har rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå