Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Really skrev (2 timer siden):

Jeg avbryter ikke noe jeg elsker for en gjøk. Jeg kommer aldri til å gi opp livet mitt for en gjøk. (Isabel's egne ord)

Hmm, hva med mannen du elsker da? Er det bare han som skal gi etter? Har hun hørt om kompromiss?

Hvor egoistisk går det ann å bli? Hun sier reisingen har vært et problem i hvert forhold hun har hatt.  Allikevel ser hun ikke at det er HUN som er problemet, og at det er hun som må senke kravene? 

Med disse ordene mistet hun en stjerne hos meg. Det er bare eg eg eg hele tiden. 

Forventer hun en gjøk skal sitte hjemme og vente på henne når hun reiser så sinnsykt mye? 

Hun snakker om å møtes på midten. Men det hun egentlig sier, er at gjøken må gi etter på hennes behov

Akkurat det samme tenkte jeg igår når jeg så på snappen hennes.  Men jeg turte ikke å skrive om det. Du var 🎯

Men er det andre som tenker at hun prøver å selge produktene sine, med tanke på Maldivene. At hun jobber for å få en kontrakt der. Bare tanker fra meg 🧐

Endret av agent
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fansy skrev (På 6.4.2025 den 21.29):

Men fikk du ikke med deg hva hun sa- altså hva har hun egt gjort galt her? Annet enn å bli lei seg. Han sa at det var dumt av han og gi mixed signals. Når til og med hans foreldre sier det samme? Og det er fremdeles ir sin feil? Det var jo ikke at han ikke ble med han gjorde galt i og for seg ei heller det han la seg flat for. Han dreit greit på draget i mine øyne med å si nei, ja, skal sjekke, ikke høre av seg, nei igjen.. og at hun ble litt overvelda og lei seg da er ikke unormalt. At hun kanskje skulle svart han og de kunne håndtert den konflikten annerledes ja. Men syns hele situasjonen er blåst ut av proposjoner. Så big deal gjorde hun ikke ut av det

Når vi har fått et tydeligere bilde av hva som foregikk de dagene så er det veldig enkelt å skjønne reaksjonen til Isabel.. Noe dramatisk er hun jo, men det er jo klassisk henne.  Veldig bra skrevet 

Endret av Sveits35
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (1 time siden):

Akkurat det samme tenkte jeg igår når jeg så på snappen hennes.  Men jeg turte ikke å skrive om det. Du var 🎯

Men er det andre som tenker at hun prøver å selge produktene sine, med tanke på Maldivene. At hun jobber for å få en kontrakt der. Bare tanker fra meg 🧐

Mye mulig, men hun må først ”step up the quality” på produktene sine da gitt.. 

Endret av Classy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

550.000 for seks netter en person… jaha ja 💸💸💸💸

Det er helt villt 🫢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger litt etter i dag og jeg er fremdeles på sent igår kveld. Så akkurat at hun snakket om å leie seg inn for en mnd og at hun da kanskje fikk treffe eieren av Joali og at det var viktig for denne å ha kvinner i jobb. Det er jo kjempebra! Men jeg lurer på hvor mange tær Isabel klarte å krenke når hun sa at noen jobber gjør menn bedre enn kvinner (og omvendt) 😅 Hun tok seg jo i det og sa at det ikke alltid stemte, men når man tenker på krenkekulturen og wokekulturen der ute på det store internettet i dag så er jo slike ting litt skumle å si 😅

Personlig er jeg enig med henne og jeg ble overhodet ikke krenket så ingen misforstår. Var bare litt vittig for hadde en diskusjon med dette om en kamerat for noen timer siden. Hvor krenka folk blir av alt i dag og at noen ting er mange mannfolk bedre til enn oss kvinner (og omvendt). Sånn, der fikk jeg også kanskje tråkket på noen tær 😁

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske noen av de rike kunne sponset de ansatte på disse resortene med en drømmedag hver. Tenk på alle de fantastiske menneskene som løper rundt og gjør alt for andre hele tiden. 

• Liker 2
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene J. skrev (9 timer siden):

Da forblir hun prinsesse i eget liv, og det er jo greit. 😊

Lite "prinsesseaktig" over IR, spør du meg. Opplever henne mer som en egoistisk kjerringdiva. Dette mener jeg passer bedre etter atferden, holdningen og handlingen hennes å dømme.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart at hun «tilfeldigvis» skulle få fly med joali-privatflyet til 250k igjen. Og at da hun gikk ombord sist av alle så var det kun ett ledig sete - på første rad… 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (14 minutter siden):

Lite "prinsesseaktig" over IR, spør du meg. Opplever henne mer som en egoistisk kjerringdiva. Dette mener jeg passer bedre etter atferden, holdningen og handlingen hennes å dømme.

Jeg mente at siden hun ønsker det hun kaller princess-treatment, så må hun nok gi det til seg selv, og ikke forvente/"forlange" at andre skal gjøre det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (6 minutter siden):

Veldig rart at hun «tilfeldigvis» skulle få fly med joali-privatflyet til 250k igjen. Og at da hun gikk ombord sist av alle så var det kun ett ledig sete - på første rad… 

Det var jo åpenbart ikke bare henne som skulle fly med det, hun viste jo alle andre gjester også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg henger litt etter i dag og jeg er fremdeles på sent igår kveld. Så akkurat at hun snakket om å leie seg inn for en mnd og at hun da kanskje fikk treffe eieren av Joali og at det var viktig for denne å ha kvinner i jobb. Det er jo kjempebra! Men jeg lurer på hvor mange tær Isabel klarte å krenke når hun sa at noen jobber gjør menn bedre enn kvinner (og omvendt) 😅 Hun tok seg jo i det og sa at det ikke alltid stemte, men når man tenker på krenkekulturen og wokekulturen der ute på det store internettet i dag så er jo slike ting litt skumle å si 😅

Personlig er jeg enig med henne og jeg ble overhodet ikke krenket så ingen misforstår. Var bare litt vittig for hadde en diskusjon med dette om en kamerat for noen timer siden. Hvor krenka folk blir av alt i dag og at noen ting er mange mannfolk bedre til enn oss kvinner (og omvendt). Sånn, der fikk jeg også kanskje tråkket på noen tær 😁

Jeg personlig tenkte «bedre» er kanskje feil ordvalg? Men heller mer interesserte i? For stereotypien finnes jo selvsagt. Men det finnes kvinner som er sterkere, høyere og mer handy enn noen menn, og menn som er mer omsorgsfulle, oppmerksommer og varmere enn kvinner osv. altså ja det er jo en grunn til kjønnsdominans i en del yrker. Men «bedre» er kanskje ikke ordet jeg ville valgt. Har en tante som er «motormann» og en onkel som er sykepleier. De er like flinke som sine kollegaer. Altså jeg er enig i at det er nok flere som vil jobbe med og trivs med å drive vedlikeholds arbeid av menn på Maldivene og vaske romma av damer. Men det betyr ikke at de er bedre enn selve kjønnet. Men kanskje at det er flest interesserte i de spesifikke områdene da. Haha ble forsåvidt ikke krenka i det hele tatt jeg heller. 
bare en tanke liksom

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (8 timer siden):

Jaa jeg og tenkte det, og helt ærlig god ide. For en mulighet å få selge ivorie på Maldivene. Sikkert flere som kjøper de der enn her av selve klærne som er sånn beach klær haha. Og bikiniene i år var råfine. 

hun må lære å møtes på midten det er jeg enig i. Kan ikke drive å fly rundt sånn når hun skal ha barn. Som hun sier sjøl. Men kan være greit å finne en god partner å øve på å lande med å bli klar til å få barn med da. Istedefor å henge seg opp i det som et problem som naboen sier. Det er jo en grunn til at de enda prater sammen som de gjør. Så holder han ut litt til og hun holder ut litt til, så skal de se det blir nabobarn til slutt. Enten det eller så ender det in a blaze of glory 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fansy skrev (19 minutter siden):

Jeg personlig tenkte «bedre» er kanskje feil ordvalg? Men heller mer interesserte i? For stereotypien finnes jo selvsagt. Men det finnes kvinner som er sterkere, høyere og mer handy enn noen menn, og menn som er mer omsorgsfulle, oppmerksommer og varmere enn kvinner osv. altså ja det er jo en grunn til kjønnsdominans i en del yrker. Men «bedre» er kanskje ikke ordet jeg ville valgt. Har en tante som er «motormann» og en onkel som er sykepleier. De er like flinke som sine kollegaer. Altså jeg er enig i at det er nok flere som vil jobbe med og trivs med å drive vedlikeholds arbeid av menn på Maldivene og vaske romma av damer. Men det betyr ikke at de er bedre enn selve kjønnet. Men kanskje at det er flest interesserte i de spesifikke områdene da. Haha ble forsåvidt ikke krenka i det hele tatt jeg heller. 
bare en tanke liksom

Absolutt enig med deg i alt :) Jeg har en god venninne som er supergod i sitt mannsdominerende yrke og en kamerat som er helt super i sitt kvinnedominerende yrke! Så ingen regel uten unntak - alltid.

Det er likevel ikke til å stikke under en stol at vi har mannsdominerte yrker og kvinnedominerende yrker. Det betyr ikke at ikke en fra motsatt kjønn kan gjøre en minst like god - om ikke bedre jobb. Misforstå meg riktig. Problemet er bare at det ikke «er lov» til å si høyt i dag. 

Det var kort og greit det som ble litt vittig - at hun plumpet ut med den kommentaren 😅 Spent på om det kommer reaksjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (1 time siden):

Jaa jeg og tenkte det, og helt ærlig god ide. For en mulighet å få selge ivorie på Maldivene. Sikkert flere som kjøper de der enn her av selve klærne som er sånn beach klær haha. Og bikiniene i år var råfine. 

hun må lære å møtes på midten det er jeg enig i. Kan ikke drive å fly rundt sånn når hun skal ha barn. Som hun sier sjøl. Men kan være greit å finne en god partner å øve på å lande med å bli klar til å få barn med da. Istedefor å henge seg opp i det som et problem som naboen sier. Det er jo en grunn til at de enda prater sammen som de gjør. Så holder han ut litt til og hun holder ut litt til, så skal de se det blir nabobarn til slutt. Enten det eller så ender det in a blaze of glory 😂

Tror ikke hun er klar for verken mann eller barn, det er hun altfor ustabil for. 

Med tanke på salg av klær eller hudprodukter på Joali, veit ikke. Det hadde jo vært en kjempemulighet.  Hvis vi skal gå utifra at 80% av besøkende er nyrike som I . Så er vel Chanel LV osv det de vil kjøpe, akkurat som I. Hun bruker jo produktene sine bare når det er lanseringer. Så blir kanskje produktene dyrere i nettbutikken.  Må kanskje betale leie på Maldivene evt prosenter av salg.

Vi får se 👍😃

Endret av agent
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
agent skrev (1 time siden):

Tror ikke hun er klar for verken mann eller barn, det er hun altfor ustabil for. 

Med tanke på salg av klær eller hudprodukter på Joali, veit ikke. Det hadde jo vært en kjempemulighet.  Hvis vi skal gå utifra at 80% av besøkende er nyrike som I . Så er vel Chanel LV osv det de vil kjøpe, akkurat som I. Hun bruker jo produktene sine bare når det er lanseringer. Så blir kanskje produktene dyrere i nettbutikken.  Må kanskje betale leie på Maldivene evt prosenter av salg.

Vi får se 👍😃

Hun burde ikke få barn før hun er i stand til å sette det foran alt annet, seg selv inkludert! Og det blir vel aldri.. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

550.000 for seks netter en person… jaha ja 💸💸💸💸

Husk at hun har vært der sammen med 380.000 av venninnene sine da 😁 Ikke så dyrt når du deler summen på 380.001 🤣 

Neida, joda…. Måtte bare 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (Akkurat nå):

Husk at hun har vært der sammen med 380.000 av venninnene sine da 😁 Ikke så dyrt når du deler summen på 380.001 🤣 

Neida, joda…. Måtte bare 😂

😅Joda, du har jo et poeng der hvis en legger godviljen til 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

Hun burde ikke få barn før hun er i stand til å sette det foran alt annet, seg selv inkludert! Og det blir vel aldri.. 

Der er vi helt enig🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...