Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Hvis hun nok en gang roter det til med naboen pga bursdagen hennes så håper jeg for Isabel sin skyld at hun faktisk søker hjelp for problemene sine. Det trenger hun. Ingen voksne folk holder på sånn som henne. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri i mitt liv sett noen med sterkere borderline enn Isabel hun trenger terapi NÅ I LANG TID!!!!!! Søk hjelp Isabel. Når man tilogmed ser utenifra at du har heftig borderline. 

• Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (54 minutter siden):

Jeg har aldri i mitt liv sett noen med sterkere borderline enn Isabel hun trenger terapi NÅ I LANG TID!!!!!! Søk hjelp Isabel. Når man tilogmed ser utenifra at du har heftig borderline. 

Vanskelig å skulle sette en diagnose via det man ser på snap. Er jo opp til lege/psykiater å gjøre. Men at det er NOE er det vel ingen tvil om. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper naboen finner på noe annet å bruke tiden sin på.....Isabel forventer at han skal ordne alt for henne og la hele hans verden handle om henne! Nå må hun komme ned på jorda, slutte å skylde på fortiden sin og tenke fremover! Hvis hun vil ha et godt liv kan hu ikke henge igjen der..... Hun dyrker det (det er jo penger i det vettu) istedetfor å komme seg helt over det!!!! Hun snakker om røde flagg hos alle gutter, men selv er hun jo et eneste stort rødt flagg........Hun må se seg i speilet og innse at det er hun selv som er problemet! 

Håper for hennes egen del at hun ser det snart, for hun kan ikke ha det bra nå......

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowerina skrev (6 minutter siden):

Jeg håper naboen finner på noe annet å bruke tiden sin på.....Isabel forventer at han skal ordne alt for henne og la hele hans verden handle om henne! Nå må hun komme ned på jorda, slutte å skylde på fortiden sin og tenke fremover! Hvis hun vil ha et godt liv kan hu ikke henge igjen der..... Hun dyrker det (det er jo penger i det vettu) istedetfor å komme seg helt over det!!!! Hun snakker om røde flagg hos alle gutter, men selv er hun jo et eneste stort rødt flagg........Hun må se seg i speilet og innse at det er hun selv som er problemet! 

Håper for hennes egen del at hun ser det snart, for hun kan ikke ha det bra nå......

Regner med at stillheten fra henne nå betyr at hun pakket bagen og dro til Maldivene og er sur på naboen...... Folk blir desp vettu da hun er stille! Da hun dukker opp på Maldivene med teatime nå så ruller tusenlappene inn i fleng.....Dette kan hun😂

Endret av Flowerina
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korpsnerden skrev (Akkurat nå):

Plot twist: Hun dukker opp på Maldivene, med naboen, og roper aprilsnarr 😂

Skulle akkurat til å skrive det ! Sist hun var borte så lenge var det for å skjule hvor hun var av sikkerheten til naboen liksom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (1 minutt siden):

Plot twist: Hun dukker opp på Maldivene, med naboen, og roper aprilsnarr 😂

Hahaha den var god! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun postet nå. Hun er i leiligheten sin i Dubai. Hun skrev bare at det har vært stille fordi hun er ganske lei seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (4 minutter siden):

Hun er lei seg…. La ut snap nå hun våkna i senga si ihvertfall 

IMG_9584.jpeg

Daså- men tenker det ble ikke som hun hadde håpt. Og hele familien har reist. Det passet ikke for vennene hennes osv. så hun føler seg kanskje litt alene nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (18 minutter siden):

Hun er lei seg…. La ut snap nå hun våkna i senga si ihvertfall 

IMG_9584.jpeg

På tide å søke hjelp, nå har det gått for langt.. IR blir faktisk 31 år, så det er på tide å bli voksen.. Majoriteten av titterne går fort lei av oppførselen hennes.. Som sagt hun har ikke forandret seg ett dugg siden hun var med på PH første gangen!! 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble posta på RaadSquad for ikke lenge siden:

"Hei folkens.  

Mange ønsker å poste innlegg her om hvorfor ikke Isabel har vært aktiv på ei stund. 

Disse innleggene blir avvist, da vi må huske på at stakkars dama faktisk har et privatliv. 

Håper virkelig INGEN kontakter hennes familie ang dette. Det har jo skjedd før at noen kontaktet Gud og hvermann ang hennes "forsvinning".

Stenger kommentarfeltet, ved spørsmål kontakt undertegnede. 

-admin "

Tenk så sykt at admin må legge ut sånn!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjesti7654 skrev (1 minutt siden):

"Hei folkens.  

Mange ønsker å poste innlegg her om hvorfor ikke Isabel har vært aktiv på ei stund. 

Disse innleggene blir avvist, da vi må huske på at stakkars dama faktisk har et privatliv. 

Håper virkelig INGEN kontakter hennes familie ang dette. Det har jo skjedd før at noen kontaktet Gud og hvermann ang hennes "forsvinning".

-admin "

Å kjære 🙈🙈 Dette er reelt klovner på høylys dag 🤡🤡😂😂😂  De latterliggjør seg selv 👍🏼

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesti7654 skrev (6 minutter siden):

"Hei folkens.  

-admin "

De er ett evig ekko kammer sekten raadsquad 🤮skriver man noe dårlig om produktene hennes blir alt fjerna det blir for dumt den gruppa burde bli ned lagt 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (Akkurat nå):

Å kjære 🙈🙈 Dette er reelt klovner på høylys dag 🤡🤡😂😂😂  De latterliggjør seg selv 👍🏼

Jeg blir, helt på ekte, skremt!

Dette er kvinner på min alder (31) og eldre, som tar dette "vennskapet" så blodseriøst? Jeg synes at sånne parasosiale "vennskap" eller hva det kalles er skikkelig skummelt. 

Aldri i min villeste fantasi hadde jeg klart å bli så besatt av en person. Jeg var besatt av Leonardo DiCaprio da jeg var 10 år liksom, men å være voksen å føle det på samme måte?

Så prøver jeg å rettferdiggjøre det med at de personene må være ekstremt ensomme, ha lite å finne på, ikke mange venner osv. Men så tenker jeg at jeg er jo det selv? Jeg er 100% ufør pga kroniske lidelser, jeg har KUN 2 venninner, jeg har ingen barn, jeg er ensom, jeg har ikke penger og opplever desverre lite. Men jeg klarer fortsatt å skille mellom hva som er ekte og ikke på nett! Jeg bare forstår ikke hva som får mennesker til å tro at de er bestevenner (på ekte) med Isabel? 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Classy skrev (13 minutter siden):

På tide å søke hjelp, nå har det gått for langt.. IR blir faktisk 31 år, så det er på tide å bli voksen.. Majoriteten av titterne går fort lei av oppførselen hennes.. Som sagt hun har ikke forandret seg ett dugg siden hun var med på PH første gangen!! 

Her er vi helt enige 👍

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesti7654 skrev (12 minutter siden):

"Hei folkens.  

-admin "

Det er ikke akkurat demokratisk 🧐 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (2 minutter siden):

De er ett evig ekko kammer sekten raadsquad 🤮skriver man noe dårlig om produktene hennes blir alt fjerna det blir for dumt den gruppa burde bli ned lagt 

Hva er det som feiler de folka der inne egentlig??

Og ja, produktene hennes er kun overprisa ræl.. Vil folk ha bra hudpleie som virkelig hjelper får de det viss de absolutt vil ha det til da en billigere penge enn det hun har og når det gjelder klærne hennes så er det ikke kvalitet i det hele tatt, men verden vil bedras.. Det ser man jo hver bidige dag.. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg skal være forsiktig med å mene for mye om akkurat dette, for dette er langt utenfor mitt kompetanseområde. Men sånn som det ser ut i mine øyne også så er jeg helt enig med deg. Vil tro helseforsikringen hennes gjelder i Norge også. Hvor hun får hjelp er jo egentlig sånn sett litt det samme, men er nok lettest å få hjelp på morsmålet sitt ja.

Hjelper lite med psykolog-/psykiatrisk hjelp om du ikke evner å se behovet selv eller vil gjøre en varig endring. Det er måte på hva de yrkesansatte vil kunne greie å prestere av bistand dersom I selv ikke tar et realt oppgjør med seg selv, sine holdninger og handlinger. For alt som sies, fremstilles og gjøres kan hun ikke bare legge til traumer. Her er det mye som kalkulert og beregnende gjøres ene og alene for å tjene mest mulig. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...