Huder Skrevet onsdag kl 03:03 #17061 Del Skrevet onsdag kl 03:03 Sirah skrev (3 timer siden): Er det noen som har fått med seg hva som egentlig feiler Rami? Så noe på storyen hans om blodforgiftning/bakterier i blodet? Han ser jo skikkelig klein ut stakkars. never mind, sjekket storyen hans nå. Gastroenteritis eller noe. Får håpe han blir frisk fort Uff, han har vært syk lenge. Det blir sånn doble meldinger fra I og S 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet onsdag kl 03:05 #17062 Del Skrevet onsdag kl 03:05 (endret) Snurrevipp skrev (12 timer siden): Det var vel jeg som etterlyste. Beklager🙏 Skjønte hva du mente nå, ingenting å beklage Endret onsdag kl 09:40 av Huder Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet onsdag kl 03:46 #17063 Del Skrevet onsdag kl 03:46 Ellenn skrev (6 timer siden): Det hadde vært ganske meningsløst å hatt en snap uten content 🤔 Joda , det hadde det … Isabel ramler inn i døgnet rundt fobi om at hun elsker alle sine hundretusen elsklinger og gir hele livet sitt til alle på RS som er sine beste venninner , elsker de, forguder! De er alle idioter som lar seg smigre, manipulere og kjøper alt hun selger alt som er på Ivore o Nude… Ett lys gikk hakka møkk og solgte helt hinsides. Jeg selv måtte jo kjøpe en bikinioverdel og det kunne ikke vært verre ..katastrofe! Altså overdelen hang ikke på plass i det store og hele… alt hang der det ikke skulle henge🥴 Content er kun for å tjene penger på Snap! Men at Isabel prøver å stå for det Ivore og Nude …hun er kun ansiktet utad! Isabel er god på snap hvor hun tjener millioner…ingenting annet! Content 😂 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 07:55 #17064 Del Skrevet onsdag kl 07:55 Huder skrev (5 timer siden): Vet du hva, jeg blir så imponert av deg hvor du står på skansene til Isabell og hiver deg på brukerdebatt men værasnill å la andre ha meninger og få lov å ytre seg og ha andre meninger uten å å bli slem❤️ Aww savnet du meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet onsdag kl 08:30 #17065 Del Skrevet onsdag kl 08:30 dårligbrukernavn skrev (På 25.3.2025 den 1.32): Beklager å dra opp gammel kommentar, men har ikke vært innom på lenge. Jeg må innrømme at jeg har tenkt på den utleveringen ifht. hvis de noen gang faktisk blir kjærester. På et eller annet tidspunkt, om det faktisk blir seriøst, regner jeg med hun vil vise han - i det minste til en viss grad (det er vel også det hun har sagt). SÆRLIG da (men såklart også nå) tenker jeg på disse utrolig intime utleveringene av hvordan «snabelriding» de har hatt når, hvor og av hvilken karakter etc… Fyren er jo fullstendig blottlagt på de fleste måter - hadde nesten vært mer skånsomt om hun delte et dickpic ved uhell (og det er vel pretty damn bad…?)…!!?! Virker vel ikke som han er med på leken på noen måte akkurat!? Tvert imot..? Ellers: Imponert over at hun klarte backpacking og hostelliv i rett over en uke! Tror det er sunt for henne. Dessverre har hun virket fullstendig manisk, unhinged, blottet for sosiale antenner, respekt, situasjonsfornemmelse og ønske om å faktisk oppleve noe annet enn det hun gjør hjemme da… Har en stund lurt på om det bare er iskaffe hun «går på»… Tror det er noe psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:08 #17066 Del Skrevet onsdag kl 09:08 Margit777 skrev (15 minutter siden): Tror det er noe psykisk. Enig med deg - uten at jeg er noen psykolog. Med den barndommen hun har hatt og måten hun velger å dele livet sitt på så er det jo rart om ikke det er noen psykiske utfordringer der. Det sier jo egentlig seg selv. Nå kan det være jeg er fullstendig på viddene her og dette er bare mine tanker, men jeg leste en plass at å eksponere seg selv på denne måten som hun gjør kan være en slags traumerespons. Og det kan jo egentlig på mange måter gi mening? Ta en rekke andre influensere som også eksponerer seg selv. Veldig mange av dem er også åpne om psykiske problemer eller en traumtisk bakgrunn av noe slag. Om ikke så ille som Isabel så en forhistorie med f.eks grov mobbing. Jeg tror nok det vi ser er et resultat av oppvekst og en solid dose koffein og sukker og ikke noe annet. Jeg håper iallefall det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 09:31 #17067 Del Skrevet onsdag kl 09:31 (endret) Sirah skrev (49 minutter siden): Enig med deg - uten at jeg er noen psykolog. Med den barndommen hun har hatt og måten hun velger å dele livet sitt på så er det jo rart om ikke det er noen psykiske utfordringer der. Det sier jo egentlig seg selv. Nå kan det være jeg er fullstendig på viddene her og dette er bare mine tanker, men jeg leste en plass at å eksponere seg selv på denne måten som hun gjør kan være en slags traumerespons. Og det kan jo egentlig på mange måter gi mening? Ta en rekke andre influensere som også eksponerer seg selv. Veldig mange av dem er også åpne om psykiske problemer eller en traumtisk bakgrunn av noe slag. Om ikke så ille som Isabel så en forhistorie med f.eks grov mobbing. Jeg tror nok det vi ser er et resultat av oppvekst og en solid dose koffein og sukker og ikke noe annet. Jeg håper iallefall det. Jeg tror ikke det er noe annet. Hun er litt «høy» til tider og vi ser det i Vietnam. Jeg mistenker dette skyldes at hun forsøker å skape innhold for seerne. At det er påtatt, fordi hun har en drive for å lykkes. Tror hun har en drive til å hele tiden gjøre det bedre. Slå nye rekorder Og ikke først og fremst for pengene. Hun tjener allerede vanvittig. Men for seg selv, som et bevis på at hun lykkes. Og det kommer nok fra barndommen. En sterk stahet og vilje, til å komme seg opp og frem. Samtidig kan det ekstra giret skjule litt at hun ikke har det helt bra, så hun er redd for at om hun er litt nede, ødelegger det fôr engasjementet og for de andre, som er med på turen. Der at noen havner i denne bransjen handler vel mye om bekreftelse og bli sett. At de mangler denne bekreftelsen i barndommen. For min egen del liker jeg henne bedre når hun er mer seg selv og ikke for giret. Og jeg mistenker de fleste følgerne liker henne best slik. Hun trenger ikke det ekstra giret, som hun viser en del av i Vietnam. Hun er mer en nok personlighet til at folk finner henne interresant til å følge henne, uten dette. Og hun har lykkes svært godt, så hun risikerer å ødelegge noe av det hun har. At hun omtaler følgerne som sine beste venninner finner jeg bare underholdende. Jeg tror ekstremt få tror de er hennes venninner. Og de ser at dette er en del av av hennes «varemerke». Men hun når nok mer inn, fordi hun snakker» til kameraet og ikke for» Og det er et smart trekk. Endret onsdag kl 09:58 av Bendie La til 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 09:32 #17068 Del Skrevet onsdag kl 09:32 (endret) Bendie skrev (1 minutt siden): Endret onsdag kl 09:34 av Bendie Dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 09:34 #17069 Del Skrevet onsdag kl 09:34 Vedr Rami, siden jeg har fulgt han litt siden han startet opp for alvor, så hadde han helseutfordringer da han bodde i Oslo. Skulle på sykehuset men fikk ikke den timen sin siden han hadde vært i Iran elns (jeg husker ikke regelverket her men det er jo pga fare for bakterieresistens og sånt). Han ønsket ikke å si hva det gjaldt, men jeg forstod det sånn at det hadde vært et langvarig problem. Jeg tolker det dithen (ren spekulasjon) at det er disse problemene som muligens er et bakenforliggende problem her, og han har ikke ønsket å snakke om hva det er. Og det er jo selvsagt greit. (Nå har jeg ikke sett alle snapene hans, eller søstrenes i det siste, jeg har bare fått med meg at han var dårlig igjen og jeg fikk også med meg at Shehed sa at han ville holde det privat elns). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:36 #17070 Del Skrevet onsdag kl 09:36 Bendie skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke det er noe annet. Hun er litt «høy» til tider og vi ser det i Vietnam. Jeg mistenker dette skyldes at hun forsøker å skape innhold for seerne. At det er påtatt, fordi hun har en drive for å lykkes. Tror hun har en drive til å hele tiden gjøre det bedre. Så nye rekorder Og ikke først og fremst for pengene. Hun tjener allerede vanvittig. Men for seg selv, som et bevis på at hun lykkes. Og det kommer nok fra barndommen. En sterk stahet og vilje, til å komme opp og frem. Der at noen havner i denne bransjen handler vel mye om bekreftelse og bli sett. At de mangler denne bekreftelsen i barndommen. For min egen del liker jeg henne bedre når hun er mer seg selv og ikke for giret. Og jeg mistenker de fleste følgerne liker henne best slik. Hun trenger ikke det ekstra giret, som hun viser en del av i Vietnam. Hun er mer en nok personlighet til at folk finner henne interresant til å følge henne, uten dette. Og hun har lykkes svært godt, så hun risikerer å ødelegge noe av det hun har. At hun omtaler følgerne som dine beste venninner finner jeg bare underholdende. Jeg tror ekstremt få tror de er hennes venninner. Og de ser at dette er en del av av hennes «varemerke». Men hun når nok mer inn, fordi hun snakker» til kameraet og ikke for» Og det er et smart trekk. Enig med deg på alle punkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:38 #17071 Del Skrevet onsdag kl 09:38 refill skrev (2 minutter siden): Vedr Rami, siden jeg har fulgt han litt siden han startet opp for alvor, så hadde han helseutfordringer da han bodde i Oslo. Skulle på sykehuset men fikk ikke den timen sin siden han hadde vært i Iran elns (jeg husker ikke regelverket her men det er jo pga fare for bakterieresistens og sånt). Han ønsket ikke å si hva det gjaldt, men jeg forstod det sånn at det hadde vært et langvarig problem. Jeg tolker det dithen (ren spekulasjon) at det er disse problemene som muligens er et bakenforliggende problem her, og han har ikke ønsket å snakke om hva det er. Og det er jo selvsagt greit. (Nå har jeg ikke sett alle snapene hans, eller søstrenes i det siste, jeg har bare fått med meg at han var dårlig igjen og jeg fikk også med meg at Shehed sa at han ville holde det privat elns). Ja husker når han ikke slapp inn på sykehuset i Oslo. Han nevner også en gang i Dubai at han har fått medisiner for denne sykdommen som ikke vi vet hva er, noe som så klart er helt ok. Det er både lov og fornuftig å holde noe privat Han fant ut igår på legevakten at han hadde gastro-ett-eller-annet og har fått en bråte med medisiner for dette. Håper dette kan hjelpe han til å komme tilbake til seg selv igjen. Helt tydelig at han ikke har vært seg selv siden Thailand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet onsdag kl 09:46 #17072 Del Skrevet onsdag kl 09:46 Huder skrev (5 timer siden): Joda , det hadde det … Isabel ramler inn i døgnet rundt fobi om at hun elsker alle sine hundretusen elsklinger og gir hele livet sitt til alle på RS som er sine beste venninner , elsker de, forguder! De er alle idioter som lar seg smigre, manipulere og kjøper alt hun selger alt som er på Ivore o Nude… Ett lys gikk hakka møkk og solgte helt hinsides. Jeg selv måtte jo kjøpe en bikinioverdel og det kunne ikke vært verre ..katastrofe! Altså overdelen hang ikke på plass i det store og hele… alt hang der det ikke skulle henge🥴 Content er kun for å tjene penger på Snap! Men at Isabel prøver å stå for det Ivore og Nude …hun er kun ansiktet utad! Isabel er god på snap hvor hun tjener millioner…ingenting annet! Content 😂 I min ordbok betyr content innhold, så alt hun legger ut er innhold på snapen. Hva skulle hun ellers lagt ut? Jeg hverken elsker eller hater henne, jeg kjenner henne ikke, og jeg har heller ikke tømt lommeboka mi på henne, bortsett fra risvann, som jeg er veldig fornøyd med. Hun er god på å skape innhold og engasjement, at folk bruker i gjennomsnitt tre timer på hennes snap hver dag er jo helt utrolig. Kudos til henne for å ha fått til det, selv om jeg ikke skjønner hvordan folk har tid til det. For min del er det tidsfordriv/underholdning når jeg ikke har noe annet å gjøre. Det er lettere å gå inn på snap enn å finne noe å se på på Netflix. Stort sett scroller jeg fort gjennom. Noen ganger himler jeg med øynene og synes hun er litt teit, men jeg ser ingen grunn til å løpe inn her og fortelle om det. Det er nok dritt i det virkelige livet, og jeg tenker at har man ikke noe pent å si er det bedre å holde kjeft. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet onsdag kl 09:53 #17073 Del Skrevet onsdag kl 09:53 Ellenn skrev (2 minutter siden): Noen ganger himler jeg med øynene og synes hun er litt teit, men jeg ser ingen grunn til å løpe inn her og fortelle om det. Det er nok dritt i det virkelige livet, og jeg tenker at har man ikke noe pent å si er det bedre å holde kjeft. Ehh, dette er ett diskusjonsforum hvor man kan mene om mangt og mye . Ser man ikke hva KG , Rampelyset går ut på da får man heller holde kjeft. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 09:56 #17074 Del Skrevet onsdag kl 09:56 Ellenn skrev (3 minutter siden): I min ordbok betyr content innhold, så alt hun legger ut er innhold på snapen. Hva skulle hun ellers lagt ut? Jeg hverken elsker eller hater henne, jeg kjenner henne ikke, og jeg har heller ikke tømt lommeboka mi på henne, bortsett fra risvann, som jeg er veldig fornøyd med. Hun er god på å skape innhold og engasjement, at folk bruker i gjennomsnitt tre timer på hennes snap hver dag er jo helt utrolig. Kudos til henne for å ha fått til det, selv om jeg ikke skjønner hvordan folk har tid til det. For min del er det tidsfordriv/underholdning når jeg ikke har noe annet å gjøre. Det er lettere å gå inn på snap enn å finne noe å se på på Netflix. Stort sett scroller jeg fort gjennom. Noen ganger himler jeg med øynene og synes hun er litt teit, men jeg ser ingen grunn til å løpe inn her og fortelle om det. Det er nok dritt i det virkelige livet, og jeg tenker at har man ikke noe pent å si er det bedre å holde kjeft. Enig, jeg bruker en del tid på snap nå og mindre tid på insta og fb. Så litt omrokering av hva jeg gjør på SoMe. Så slik har tatt et smart grep, tror jeg. Nå er det kun IR jeg følger med på det meste, selv om jeg klikker meg raskt gjennom en del. Så jeg er usikker på om tre timer er tre klokke timer. Du er jo innom alt og det fanges kanskje opp som sett innhold. Så raske tre timer mistenker jeg, hos mange. Og så enig i det med deg. Det kommer ingenting godt ut av å skulle skulle påpeke alt en ikke liker. Vi gjør jo heller ikke det i det virkelige livet. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 09:58 #17075 Del Skrevet onsdag kl 09:58 Huder skrev (3 minutter siden): Ehh, dette er ett diskusjonsforum hvor man kan mene om mangt og mye . Ser man ikke hva KG , Rampelyset går ut på da får man heller holde kjeft. Det er jeg helt enig med deg i. Det må være lov å diskutere både de positive og de negative sidene ved offentlige personer. Det er bare noe med måten man velger å gjøre det på. Noe av det som har vært skrevet her inne er direkte hets på ting de ikke kan noe for. Å kritisere f.eks sinnsyk pengebruk eller om naboen er ekte eller ikke er en ting, men å diskutere størrelsen på rompa til Shehed i negative ordlag syntes jeg ikke noe om. Dette var ikke ment som kritikk til deg, bare så du ikke misforstår. Snakker generelt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet onsdag kl 09:59 #17076 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Sirah skrev (20 minutter siden): Ja husker når han ikke slapp inn på sykehuset i Oslo. Han nevner også en gang i Dubai at han har fått medisiner for denne sykdommen som ikke vi vet hva er, noe som så klart er helt ok. Det er både lov og fornuftig å holde noe privat Han fant ut igår på legevakten at han hadde gastro-ett-eller-annet og har fått en bråte med medisiner for dette. Håper dette kan hjelpe han til å komme tilbake til seg selv igjen. Helt tydelig at han ikke har vært seg selv siden Thailand. Rart han ikke fikk en ny antibiotika kur. Kun syre nøytraliserende og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 10:05 #17077 Del Skrevet onsdag kl 10:05 Sirah skrev (22 minutter siden): Ja husker når han ikke slapp inn på sykehuset i Oslo. Han nevner også en gang i Dubai at han har fått medisiner for denne sykdommen som ikke vi vet hva er, noe som så klart er helt ok. Det er både lov og fornuftig å holde noe privat Han fant ut igår på legevakten at han hadde gastro-ett-eller-annet og har fått en bråte med medisiner for dette. Håper dette kan hjelpe han til å komme tilbake til seg selv igjen. Helt tydelig at han ikke har vært seg selv siden Thailand. Gikk inn for å se nå. Han har basically omgangssyke og de propper han full av medisiner? Skjønner hvorfor helsevesenet er restriktive med pasienter fra enkelte land ja. Dæven de har kjørt mye antibiotika i han over kort tid 😬 Men, litt ot dette. Får håpe han blir bedre snart fra alt som roter med kroppen hans 🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet onsdag kl 10:06 #17078 Del Skrevet onsdag kl 10:06 Bendie skrev (4 minutter siden): Enig, jeg bruker en del tid på snap nå og mindre tid på insta og fb. Så litt omrokering av hva jeg gjør på SoMe. Så slik har tatt et smart grep, tror jeg. Nå er det kun IR jeg følger med på det meste, selv om jeg klikker meg raskt gjennom en del. Så jeg er usikker på om tre timer er tre klokke timer. Du er jo innom alt og det fanges kanskje opp som sett innhold. Så raske tre timer mistenker jeg, hos mange. Og så enig i det med deg. Det kommer ingenting godt ut av å skulle skulle påpeke alt en ikke liker. Vi gjør jo heller ikke det i det virkelige livet. Det er jo dessverre en del som gjør det i det virkelige livet også, som ikke tåler at andre lykkes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet onsdag kl 10:09 #17079 Del Skrevet onsdag kl 10:09 refill skrev (2 minutter siden): Gikk inn for å se nå. Han har basically omgangssyke og de propper han full av medisiner? Skjønner hvorfor helsevesenet er restriktive med pasienter fra enkelte land ja. Dæven de har kjørt mye antibiotika i han over kort tid 😬 Men, litt ot dette. Får håpe han blir bedre snart fra alt som roter med kroppen hans 🤞 Har ikke også Shehed problemer med magen? Mener hun har klaget over lengre perioder med oppkast. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 10:11 #17080 Del Skrevet onsdag kl 10:11 Ellenn skrev (1 minutt siden): Har ikke også Shehed problemer med magen? Mener hun har klaget over lengre perioder med oppkast. Jo stemmer det når du sier det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå