Lana01 Skrevet 23. mars #16941 Skrevet 23. mars Margit777 skrev (4 minutter siden): Ja, jeg liker å utnytte andre for å tjene milioner 😆 Nå er det vel heller de som rir på hennes suksess. Ingen av dem hadde hatt muligheten til å være der de er nå, om det ikke var for henne . Hun har talent og teft og en være måte som treffer. Se bare hvordan hun er mot servitører etc vennlig og gir en hyggelig kommentar. Hun gir av seg selv , virkelig Og tallene vokser , vanvittig 5 5
Margit777 Skrevet 23. mars #16942 Skrevet 23. mars Lana01 skrev (5 minutter siden): Nå er det vel heller de som rir på hennes suksess. Ingen av dem hadde hatt muligheten til å være der de er nå, om det ikke var for henne . Hun har talent og teft og en være måte som treffer. Se bare hvordan hun er mot servitører etc vennlig og gir en hyggelig kommentar. Hun gir av seg selv , virkelig Og tallene vokser , vanvittig Ja, man tjener mye på sånt.
Lana01 Skrevet 23. mars #16943 Skrevet 23. mars (endret) Margit777 skrev (28 minutter siden): Ja, jeg liker å utnytte andre for å tjene milioner 😆 Tjener fett på saueflokk 😄 Saueflokk på 400? Hun blir kontaktet av ulike kanaler NetFlix etc .Tilbud om å starte «Keeping up with the RaadSquad ..» m.m Hun har suksess, som vokser uavhengig av om du liker det eller ei Endret 23. mars av Lana01 1 6
Sveits35 Skrevet 23. mars #16944 Skrevet 23. mars Lana01 skrev (5 minutter siden): Nå er det vel heller de som rir på hennes suksess. Ingen av dem hadde hatt muligheten til å være der de er nå, om det ikke var for henne . Hun har talent og teft og en være måte som treffer. Se bare hvordan hun er mot servitører etc vennlig og gir en hyggelig kommentar. Hun gir av seg selv , virkelig Og tallene vokser , vanvittig Det er kjempekult å se henne vokse slik på Snap 😊 Og at alle de som er negative til henne får mer å irritere seg over morer meg veldig 😁 6
Lana01 Skrevet 23. mars #16945 Skrevet 23. mars Sveits35 skrev (1 minutt siden): Det er kjempekult å se henne vokse slik på Snap 😊 Og at alle de som er negative til henne får mer å irritere seg over morer meg veldig 😁 Jepp. Hehe Helt utrolig.. men gøy da.. for henne. Og hun har talent, tror en slik tv serie , hadde truffet stort, med henne i føresette, når man ser engasjementet på snap.Skjønner at mange ønsker å kapre henne 5
Teflonhjernen Skrevet 23. mars #16946 Skrevet 23. mars Da skal hun til Dubai, så holdt altså en uke på backpacking light. Plutselig måtte hun hjem pga det var snart slutten på Ramadan, og det regner de stedene de vil til. Alt i alt så var det morsomt og litt fôr intenst i starten 😅men, så ble det bare kjedeligere og kjedeligere syntes jeg. 3
Sirah Skrevet 23. mars #16947 Skrevet 23. mars Ja hun er flink, det er det ingen tvil om. Til og med meg som egentlig ikke liker influensere og syntes de fleste er noen naut liker å følge med på Isabel. Har et par andre jeg også sveiper innom innimellom, men ingen av den fenger på samme måte og det er jo fordi hun er sykt god i jobben sin. Eneste andre influenseren som egentlig har fenget meg har vært Fie Laursen, men av helt andre grunner enn Isabel. Å følge med på Fie er litt som å følge et togkrasj i sakte film og det kan jo være underholdende det også 😂 3
Sirah Skrevet 23. mars #16948 Skrevet 23. mars Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Da skal hun til Dubai, så holdt altså en uke på backpacking light. Plutselig måtte hun hjem pga det var snart slutten på Ramadan, og det regner de stedene de vil til. Alt i alt så var det morsomt og litt fôr intenst i starten 😅men, så ble det bare kjedeligere og kjedeligere syntes jeg. Har ikke sett i dag, men jeg er imponert over at hun holdt såpass lenge. Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde gjort og jeg er virkelig ikke vant til lux og glam 😅 Hun skal virkelig ha cred for forsøket og det er lov å gi seg om man føler det er nok. 1 9
Lana01 Skrevet 23. mars #16949 Skrevet 23. mars Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): Da skal hun til Dubai, så holdt altså en uke på backpacking light. Plutselig måtte hun hjem pga det var snart slutten på Ramadan, og det regner de stedene de vil til. Alt i alt så var det morsomt og litt fôr intenst i starten 😅men, så ble det bare kjedeligere og kjedeligere syntes jeg. Tenker det var mer en backpacking light( om det ikke er i tidsperspektiv du tenker på) synes hun virkelig har gått all inn dusj på gangen.. menn som kommer midt på natten , som deler sovesal etc.. 👍👍 synes hun har tatt det hele på strak arm. Og om dårlig vær etc.. tenker jeg helt fair å reise hjem nå 10 3
refill Skrevet 23. mars #16950 Skrevet 23. mars Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): Da skal hun til Dubai, så holdt altså en uke på backpacking light. Plutselig måtte hun hjem pga det var snart slutten på Ramadan, og det regner de stedene de vil til. Alt i alt så var det morsomt og litt fôr intenst i starten 😅men, så ble det bare kjedeligere og kjedeligere syntes jeg. Nei så kjedelig da. Vil heller ha intens karakter enn beach club og Dubai mall. 1 2
Margit777 Skrevet 23. mars #16951 Skrevet 23. mars Lana01 skrev (32 minutter siden): Saueflokk på 400? Hun blir kontaktet av ulike kanaler NetFlix etc .Tilbud om å starte «Keeping up with the RaadSquad ..» m.m Hun har suksess, som vokser uavhengig av om du liker det eller ei Ja, de er jo også kjent for å selge kvalitet i butikkene deres som gikk konkurs. Temu selger for milliarder, det er vel slum som er det som tjener mest. På dritt. 1 1 2
Minipilla Skrevet 23. mars #16952 Skrevet 23. mars Teflonhjernen skrev (18 minutter siden): Da skal hun til Dubai, så holdt altså en uke på backpacking light. Plutselig måtte hun hjem pga det var snart slutten på Ramadan, og det regner de stedene de vil til. Alt i alt så var det morsomt og litt fôr intenst i starten 😅men, så ble det bare kjedeligere og kjedeligere syntes jeg. Skulle de ikke til Bali en uke og spandere på hun de reiste med litt luksus? Har rett og slett ikke orka se på de siste dagene.
Sirah Skrevet 23. mars #16953 Skrevet 23. mars Minipilla skrev (1 minutt siden): Skulle de ikke til Bali en uke og spandere på hun de reiste med litt luksus? Har rett og slett ikke orka se på de siste dagene. Leste i en kommentar at det har vært vulkanutbrudd på Bali og derfor er det litt styrete der nå. Jeg aner ikke om det stemmer, men det kan jo være de har lagt om planene litt pga dette?
Sveits35 Skrevet 23. mars #16954 Skrevet 23. mars Minipilla skrev (1 minutt siden): Skulle de ikke til Bali en uke og spandere på hun de reiste med litt luksus? Har rett og slett ikke orka se på de siste dagene. Jo planen var hele tiden å ha luxferie fra i morgen. Men været er ikke bra noe sted og hun vil heller ha lux med naboen i Dubai. Forstår henne godt jeg. Og så får ungdommene litt tid for seg selv før Sidra også må tilbake til Dubai for feiring med familien. 6
Sirah Skrevet 23. mars #16955 Skrevet 23. mars Sveits35 skrev (Akkurat nå): Jo planen var hele tiden å ha luxferie fra i morgen. Men været er ikke bra noe sted og hun vil heller ha lux med naboen i Dubai. Forstår henne godt jeg. Og så får ungdommene litt tid for seg selv før Sidra også må tilbake til Dubai for feiring med familien. Sikkert deilig for Sidra og Mathilda å få litt kvalitetstid bare de to ja 🥰 Er nok kjekkere å være ungdom på nye eventyr uten storesøster på slep - selv om Isabel nok er en veldig ok storesøster å ha med. 7
Lana01 Skrevet 23. mars #16956 Skrevet 23. mars Margit777 skrev (1 minutt siden): Ja, de er jo også kjent for å selge kvalitet i butikkene deres som gikk konkurs. Temu selger for milliarder, det er vel slum som er det som tjener mest. På dritt. Nå har jeg aldri handlet på Temu, det er ikke min ting, Jeg er vel mer Dubai mall, siktet sånn sett, og elsker også det hun viser fra det. 😊 Uavhengig av det er det nok det hun selger på «snap» som gjør henne populær , penger i kassa og gir henne følgere.. Det andre er en mer en bi inntekt, som gjør at hun kan vokse og sikkert opprettholde suksessen på sikt 3 1
Fansy Skrevet 23. mars #16957 Skrevet 23. mars Ugresset skrev (På 15.3.2025 den 13.34): Det er ikke normalt å beholde bakparten ved en såpass stor vektnedgang, og den vil ikke bli mer definert hvis den ikke har blitt større. I såfall skal man trene ekstremt riktig og tung styrketrening. Men går man ned i vekt legger man virkelig ikke på seg såpass mye muskler i baken at det blir så synlig. Hormoner påvirker en hel masse og. Ene veninnen min fikk ræv ut av en annen verden pga svangerskapshormoner i sitt 2 svangerskap. Den har hun beholdt selv om vekta har gått ned igjen andre steder. Som kvinner vet vi at kroppen er noe for seg selv. Shehed ser ikke akkurat operert ut i ræva eller ellers på kroppen (minus nesa som også ser normal ut). Altså i tillegg så har hun en relativt skjør psyke pga barndommen sin. Så å sitte å mobbe som enkelte her inne gjør, som om de ikke kan lese det. Er lavmål. går fint an å saklig diskutere hva de sier og gjør etc. men å begynne å plukke fra hverandre utseende som om det er det viktigste på jord blir for dumt. Operert eller ikke, non of our businiss 1 1 11
Margit777 Skrevet 23. mars #16958 Skrevet 23. mars (endret) Lana01 skrev (22 minutter siden): Nå har jeg aldri handlet på Temu, det er ikke min ting, Jeg er vel mer Dubai mall, siktet sånn sett, og elsker også det hun viser fra det. 😊 Uavhengig av det er det nok det hun selger på «snap» som gjør henne populær , penger i kassa og gir henne følgere.. Det andre er en mer en bi inntekt, som gjør at hun kan vokse og sikkert opprettholde suksessen på sikt Uff slave elsker du også, så kleint 😄 Da skjønner jeg. Endret 23. mars av Margit777 2 3
Lana01 Skrevet 23. mars #16959 Skrevet 23. mars (endret) Margit777 skrev (8 minutter siden): Uff slave elsker du også så kleint 😄 Da skjønner jeg. Slaver? Om du tenker på Dubai har jeg aldri vært der.. jeg tenker på luksus shopping. og om du har problemer med det, er det rimelig dobbelt moralsk å følge henne, iom at hun bor i Dubai Endret 23. mars av Lana01 1 5
Sveits35 Skrevet 23. mars #16960 Skrevet 23. mars Margit777 skrev (6 minutter siden): Uff slave elsker du også så kleint Denne sida har vært stengt ned i et døgn og du begynner å gå etter brukere her etter fem minutt. Hva er det du ikke forstår? 1 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå