Lana01 Skrevet 20 timer siden #16941 Del Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (3 minutter siden): Rami og Sidra bodde noen år i Irak når de var små og gikk blant annet de første årene på skole der. De er født i Stavanger/Randaberg (???) og flyttet rett til Oslo når de flyttet tilbake til Norge. Ja, det er tydeligvis noen andre som også har spurt siden det ble svart på på snap. Mulig det var Rami som fortalte det, det skal jeg ikke si sikkert. Sørlandet er jo basicly midt i mellom Oslo og Stavanger, så på en rar måte gir det jo mening det du skriver 😁 Litt Stavanger og litt Oslo blandet sammen til en herlig suppe 😁 Jeg har faktisk lagt merke til at når han filmer seg selv mens han går så ser det ut som om han halter. Men jeg har konkludert med at det er fordi han ser litt inn i kamera og litt rett frem. Men du har sikkert helt rett, nå kommer jeg garantert til å se det 😅 Denne beskrivelsen reagerer jeg ikke på. Er hverken nedlatende eller stygg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20 timer siden #16942 Del Skrevet 20 timer siden Lana01 skrev (Akkurat nå): Denne beskrivelsen reagerer jeg ikke på. Er hverken nedlatende eller stygg Det var godt å lese, angret meg nemlig i det jeg postet siden jeg selv sa i forrige innlegg at jeg egentlig ikke er for å diskutere ting folk ikke kan noe for. Men tenkte at nå er det skrevet og så får jeg heller ta kritikken enn å gå inn og redigere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 19 timer siden #16943 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Sirah skrev (27 minutter siden): Jeg har faktisk lagt merke til at når han filmer seg selv mens han går så ser det ut som om han halter. Men jeg har konkludert med at det er fordi han ser litt inn i kamera og litt rett frem. Men du har sikkert helt rett, nå kommer jeg garantert til å se det 😅 Jeg la merke til det i går da han skulle på middagen, men kunne ikke falt meg inn å hoppe inn i forumet for å fortelle om det. Det er jo bare rart Endret 19 timer siden av Moni123 Kommer alltid på noe å adde rett etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19 timer siden #16944 Del Skrevet 19 timer siden Moni123 skrev (2 minutter siden): Jeg la merke til det i går da han skulle på middagen, men kunne ikke falt meg inn å hoppe inn i forumet for å fortelle om det. Det er jo bare rart Ja hadde ikke diskusjonen kommet opp hadde jeg aldri nevnt det her. Jeg går sikkert som en sopp selv om man spør rette personen, men tror og håper ikke så mange legger merke til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 18 timer siden #16945 Del Skrevet 18 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Ja hadde ikke diskusjonen kommet opp hadde jeg aldri nevnt det her. Jeg går sikkert som en sopp selv om man spør rette personen, men tror og håper ikke så mange legger merke til det. Siterte deg, for jeg var enig. Å bare for å stadfeste det; Du var ikke den som startet det. Så selv om det kanskje så slik ut, så var det ikke deg jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 14 timer siden #16946 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Synne.h.e. skrev (9 timer siden): Hva med talefeilen til Sidra? Flere som har lagt merke til at hun ikke kan rulle på R'en? Liksom, ikke i det hele tatt? Virker mer som arendalsk enn østlandsk/oslosk. Ganske irriterende å høre på faktisk. Eller hvordan Rami er den mest hjulbeinte personen man noen gang har sett? Legg merke til hvordan han går med høyre foten som en spiss utover. Ikke noe føtter eller steg rett fram der, men en gigantisk V gåstil...Aldri sett noen gå med føttene så til siden eller bredbeint, han vil nok få problemer med knærne med tiden. Det er da slik de er. Det har da ikke noe å si og ikke noe de kan noe for. Det er å kommentere slik på utseende, hvordan man snakker, beveger, kommer fra osv som gjør at mennesker bryter ned andre menneskers selvtillit. Å kommentere utseende er f.eks det som videre gjør at enkelte personer går så langt at de opererer seg. Enkelte ting som skrives her på KK kan det være greit at blir rapportert da moderator ikke alltid er på jobb. Endret 14 timer siden av Heike72 1 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13 timer siden #16947 Del Skrevet 13 timer siden Synne.h.e. skrev (7 timer siden): Jeg ba ikke om noe psykoanalyse av deg. Jeg har nok mer gudskompleks/er enn lavt selvbilde, men oooook, whatever you say; ser at folk ikke har de beste bedømmingsevnene her inne🤣 På folk og ting.. Kanskje nå som jeg har poengtert det, du lettere vil legge merke til det. Vær så god!!. For talefeilen til Sidra er ganske hørbar hvis du har fungerende ører, er ikke min subjektive mening..Å ha et kritisk blikk på andre har ingenting med lavt selvbilde å gjøre. Kanskje du kan lære deg å bli litt mindre naiv. Hvis personen man snakker om ikke kan endre det du ser på 30 sekund så er det ikke greit å påpeke. Hverken talefeil (som personen du viser til ikke har, for øvrig) eller benstilling er noe som kan fikses umiddelbart. Derfor sier det mye om hvordan du er som person når du syns det er greit å håne det. Og du skjønner det jo ikke selv, men å pårope seg gudekompleks viser jo at man har et svært skjørt selvbilde som man prøver å kompensere for ved å gå sterkt den andre veien. Du forteller oss svært mye om deg selv med den andre setningen din her. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 13 timer siden #16948 Del Skrevet 13 timer siden Var ikke meninga å starte noe dritt, jeg kommenterte bare på ansiktsuttrykkene Isabel lager, at de er så overdrevet🙈 Fikk nesten litt dårlig samvittighet her nå🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 13 timer siden #16949 Del Skrevet 13 timer siden Granneman82 skrev (1 minutt siden): Var ikke meninga å starte noe dritt, jeg kommenterte bare på ansiktsuttrykkene Isabel lager, at de er så overdrevet🙈 Fikk nesten litt dårlig samvittighet her nå🙈 Ingen grunn til dårlig samvittighet. Du har rett, ansiktsuttrykkene til Isabel er så til de grader overdrevet. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 13 timer siden #16950 Del Skrevet 13 timer siden Et godt valg, skjønner henne godt🥰 Jeg er også sær på overnatting🙈 Synes ihvertfall overhodet ikke hun er utakknemlig. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 13 timer siden #16951 Del Skrevet 13 timer siden Føler mange her inne følger hele søskenflokken Raad? Imponerende at dere orker og har så stor interesse av alle sammen. Men, det er jo lukrativt for de alle sammen, så da har de jo inntekt og «jobb». Har fulgt Isabel, men det ble så mye ræl så avfulgte. Måtte følge litt nå igjen på backpacker light turen og syntes det er ganske vittig selv om jeg sikkert bare får med meg halvparten av snappene. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 13 timer siden #16952 Del Skrevet 13 timer siden Nei, for min del er det ingen grunn til å følge Sidra, Shehed eller Rami. De surfer på Isabels sin raadsquad gjeng som liksom skal «støtte» dem, men de har da gjort null som tilsier at de fortjener den støtten. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 13 timer siden #16953 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Nei, for min del er det ingen grunn til å følge Sidra, Shehed eller Rami. De surfer på Isabels sin raadsquad gjeng som liksom skal «støtte» dem, men de har da gjort null som tilsier at de fortjener den støtten. Jeg synes Rami er verdt å følge. Han er dyktig på å ta bilder, og har peiling på det han driver med. Det er en grunn for at han allerede tjener insane. Sidra derimot tror jeg ikke vil klare seg så godt. Shehed er litt mer personlig, noe noen liker, og har planer om content, men jeg tror også hennes jakt på millionene vil mislykkes. Endret 13 timer siden av Really 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne.h.e. Skrevet 11 timer siden #16954 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Moni123 skrev (8 timer siden): Jeg la merke til det i går da han skulle på middagen, men kunne ikke falt meg inn å hoppe inn i forumet for å fortelle om det. Det er jo bare rart Å jaaa, jøøøss sååå raaaaart å kommentere og uttrykke sin mening i et forum der absolutt alt blir diskutert, hvor det er hans konstante gåstil, ikke bare noe du ser en gang. Og som noen skreiv over, det ser ut som han halter. Ser du? Nå begynner folk å se det. Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Hvis personen man snakker om ikke kan endre det du ser på 30 sekund så er det ikke greit å påpeke. Hverken talefeil (som personen du viser til ikke har, for øvrig) eller benstilling er noe som kan fikses umiddelbart. Derfor sier det mye om hvordan du er som person når du syns det er greit å håne det. Og du skjønner det jo ikke selv, men å pårope seg gudekompleks viser jo at man har et svært skjørt selvbilde som man prøver å kompensere for ved å gå sterkt den andre veien. Du forteller oss svært mye om deg selv med den andre setningen din her. Jeg orker ikke å kverulere, fordi jeg skjønner at du ikke har kapasitet til å forstå på et nivå jeg ønsker. Så de som tror de er verdens herskere og har stormannsgalskap har også lavt selvbilde, ikke noen motsetninger finnes i ditt verdensbilde. Det forteller meg akkurat hva jeg trenger å vite om DEG, og hva slags politisk korrekte, ekle person du er! Gåstilen hans har han jo skapt selv. Hvis folk går så bredbeint, er det fordi de selv har valgt det hele livet med sitt utgangspunkt og ikke tenker over det selv, pga. lite selvbevisst eller innsikt. Han visste ikke engang hva det ville si, sa han, han skjønte ikke hvor idiotisk det så ut. Isabel er også veldig hjulbeint og går med beina utover. Det er bare veldig lite klasse over det. Om de ikke kan endre det på 30 sekunder?? De fleste trenger tid på å fikse ting, kjære deg. Hahahahahahahahaa!!! Takk for dagens latter!! Du er vel en person som mener man ikke kan snakke eller baksnakke folk i rommet uten at de er der for å forsvare seg selv!! Kom deg til h vekk fra dette forumet hvis du skal være så sensitiv, gå vekk!! Du er tåpelig! Endret 10 timer siden av Synne.h.e. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 10 timer siden #16955 Del Skrevet 10 timer siden https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551 Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 9 timer siden #16956 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Istapp skrev (1 time siden): https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551 Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden? Tenker det først og fremst er viktig hva det gjør med deg! og din selvfølelse . Jeg kunne f.eks. aldri følge «de store gutta «på Tik Tok etc, som sprer dårlig holdninger og moral» Dette ⬇️ «oppfordrer Viken følgerne sine til å revurdere hvem de følger og fjerne de som får dem til å føle seg dårlig. « For meg Er IR et frisk pust. Synes hun gir mye av seg selv, viser hvem hun er. Hun har ikke blitt stor uten grunn . Scroller fort gjennom endel da, om det blir mye. Hun gjør også mye bra som støtten i India og ambassadør forsterhjemsbarn . Tenker også det er positivt at hun ikke er redd for å vise alle sider, og ikke «må» være fullt stylet til enhver tid . Jeg følger ingen av søsknene , men har tittet innom nå og da Endret 9 timer siden av Lana01 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9 timer siden #16957 Del Skrevet 9 timer siden Moni123 skrev (8 timer siden): Siterte deg, for jeg var enig. Å bare for å stadfeste det; Du var ikke den som startet det. Så selv om det kanskje så slik ut, så var det ikke deg jeg mente. Jeg skjønte at du var enig, var bare veldig trøtt når jeg svarte deg så ser at svaret mitt også kunne tolkes litt feil Vi er helt enige. Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Føler mange her inne følger hele søskenflokken Raad? Imponerende at dere orker og har så stor interesse av alle sammen. Men, det er jo lukrativt for de alle sammen, så da har de jo inntekt og «jobb». Har fulgt Isabel, men det ble så mye ræl så avfulgte. Måtte følge litt nå igjen på backpacker light turen og syntes det er ganske vittig selv om jeg sikkert bare får med meg halvparten av snappene. Jeg følger alle sammen, men ser langt fra alt hver dag. Isabel bruker jeg å få med meg mesteparten til, selv om det er umulig å få med seg absolutt alt. De tre andre dumper jeg innom om jeg kjeder meg veldig. Rami syntes jeg at er veldig flink, men det blir for mye å få med seg både han og Isabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9 timer siden #16958 Del Skrevet 9 timer siden Istapp skrev (1 time siden): https://www.seher.no/kjendis/avfolger-profiler-noen-vil-provosere/82854551 Heier på denne kampanjen👏👏👏 Oppfordrer alle til å tenke over hvem man ville hatt til rollemodeller for sine unge, oppvoksende håpefulle. Hvilke forbilder ønsker vi skal være førende i fremtiden? Dette burde virkelig ikke trenge å stå i Se og Hør, det er jo rein, skjær fornuft. Trist at vi er kommet dit at man må fortelles at man ikke skal følge mennesker som påvirker en negativt. Jeg har aldri fulgt mennesker som ikke har gitt meg noe positivt. Om det er positive ting med tanke på underholdning, holdninger eller hva enn det er kan jo være litt forskjellig fra person til person. Det burde virkelig være en selvfølge. Når det er sagt så heier jeg også! Tror det er mange som hadde hatt godt av å trykke avfølg på diverse profiler både på Instagram, TikTok og Snapchat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 8 timer siden #16959 Del Skrevet 8 timer siden Lana01 skrev (9 minutter siden): Tenker det først og fremst er viktig hva det gjør med deg! og din selvfølelse . Jeg kunne f.eks. aldri følge «de store gutta «på Tik Tok etc, som sprer dårlig holdninger og moral» Dette ⬇️ «oppfordrer Viken følgerne sine til å revurdere hvem de følger og fjerne de som får dem til å føle seg dårlig. « For meg Er IR et frisk pust. Synes hun gir mye av seg selv, viser hvem hun er. Hun har ikke blitt stor uten grunn . Scroller fort gjennom endel da, om det blir mye. Hun gjør også mye bra som støtten i India og ambassadør forsterhjemsbarn . Tenker også det er positivt at hun ikke er redd for å vise alle sider, og ikke «må» være fullt stylet til enhver tid . Jeg følger ingen av søsknene , men har tittet innom nå og da Dette 🙌. Så enig. Og når det gjelder IR er hun alltid så blid og høflig med alle hun møter. Hun viser også respekt. Det ble etterspurt på snap, at noen hadde ønsket å se reaksjonen til damen i kaffeboden der hun ga rikelig med tips. IR svarte da at hun ikke ville vise noe som kunne være sårbart for vedkommende. Hun har en væremåte ovenfor andre mennesker, som mange kunne lære noe av. 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 8 timer siden #16960 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Really skrev (4 timer siden): Jeg synes Rami er verdt å følge. Han er dyktig på å ta bilder, og har peiling på det han driver med. Det er en grunn for at han allerede tjener insane. Sidra derimot tror jeg ikke vil klare seg så godt. Shehed er litt mer personlig, noe noen liker, og har planer om content, men jeg tror også hennes jakt på millionene vil mislykkes. Jeg tror også Rami kan være bra influenser enn mange av de mannlige «forbildene» de unge følger. Tror han skiller seg positivt ut. Synes han fremstår som en sympatisk person og behandler alle med respekt. Selv titter jeg innom hans snap, fra tid til annet. Titter også litt innom Shead. Er kun IR jeg ser på fast. Og noen jeg ser nå og da. Endret 8 timer siden av Bendie 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå