Velinda Skrevet 5 timer siden #16081 Del Skrevet 5 timer siden IR og broren flytter fra Norge for at de ikke vil skatte(ja jeg vet det er andre grunner også)hun flytter Ivory ut av samme grunn,Pimpen får uføre å har sikkert fått stønader hele tiden hun har bodd i Norge,hvem betaler det tror de?hun surrer rundt i midtøsten har leilighet i Irak,tipper de pengene hun får av Isabel er betaling for at hun bidrar til content,syns noe er veldig feil i hele oppsettet her🙈 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 5 timer siden #16082 Del Skrevet 5 timer siden pålandjorda skrev (3 timer siden): Kaller hun KK/ nabo for gjøk? Sånn ansikt til ansikt? kallenavnene er så fjortis Hun er umoden til å være så gammel 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 5 timer siden #16083 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Begynte å følge Isabel etter en artikkel om bærekraft i VG i fjor. Den var veldig kritisk, men jeg tenkte at det måtte være en overdrivelse, og bestemte meg for å sjekke. Syntes det var gøy å følge med en stund, men etter hvert ble det bare ubehagelig med all shopping som tok fullstendig av. Er selvfølgelig lov å bruke penger på hva man vil, men er det noe verden er opptatt av i disse tider så er det bærekraft - kjedelig tema, men viktig - så jeg mener ALLE har et ansvar uansett tykkelsen på lommeboka. Man må evne å se litt utover seg og sitt. Så da blir det avfølging fra meg også, men jeg kommer til å lese her inne. Kanskje ting bedrer seg? Endret 3 timer siden av Alessi 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 4 timer siden #16084 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Lawyer skrev (6 timer siden): Må være den billigste helseforsikringen det da når IR sin koster 100.000kr pr år Jeg betaler 960,- dirhams for min egen forsikring og den dekker alt Jeg trenger. Jeg skjønte ingenting når Jeg hørte hvor mye I betalte for seg og broren, Jeg tenker at hun ble lurt igjen samme som at de betalte 50,000,- kroner for IV terapi hjemme hos henne, hvis du fikk med deg det.? Folk ser jo at hun slenger rundt seg med penger så de prøver seg, og for det meste så klarer jo folk å få mye penger ut av henne. Jeg gir den samme forsikringen til alle mine ansatte som blant annet er veterinærer og tjener opp til 35,000,- dirhams i måneden og ingen av dem har klaget på at forsikringen ikke er bra nok. Så er nok I som sløser penger på dét som mye annet 🤷🏻 Endret akkurat nå av Guris 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 3 timer siden #16085 Del Skrevet 3 timer siden Noen her som har hørt podcasten til Sophie Elise, denne uken? Den er verd å høre når det kommer til hennes tanker omkring Snap. Hun snakker ikke spesifikt om Isabel, men det er på kornet, når det kommer til det å bare snakke med en telefon. For vi damer, vi er ikke der, så hun snakker egentlig mest med seg selv. Når hun deler meldinger, er det enten for å hylle seg selv, gjennom andre. Deler hun negative kommentarer, er det for å latterliggjøre. Egentlig er det synd i denne damen, som er så investert i jaget etter mer og mer rikdom. Men i et stort perspektiv, så er hun fattig, for penger er ikke alt. Min inntekt vil aldri noensinne komme i nærheten av hennes, men jeg, vi, du og de fleste har et privatliv, der vi kan være den vi egentlig er, uten å bedømmes ut i fra om det er innholdsmessig godt nok, eller ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #16086 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke sett på snappen hennes siden hun reiste til Maldivene med familien, begynner å bli noe tid nå. Kan like godt lese her inne, og skjønner jo at jeg ikke går glipp av noe verdens ting. Dette er jo jobben hennes - tenk da, hun blir jo avhengig av å tjene den summen hun gjør hver mnd så hun kan ikke slappe av en eneste dag - altså hun er på "jobb" 24/7 hver dag på snap - det må jo være et sant mareritt å være bevisst at det er kun gjennom å stadig vekk mase til telefonen og shoppe og spise og drikke kaffe og og og og - må filmes hele tiden.🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå