Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (På 22.2.2025 den 9.45):

Ja veldig koselig for henne :) ❤️

Nå tenker jeg mer på at hun driver to firmaer og klarer seg svært bra økonomisk. Hun driver jo også nordens mest suksessfulle Snapchatkonto. Ang innholdet i kontoen skal jeg si meg helt enig med deg.

Vi får bare være enige om å være uenige akkurat der, og det er helt ok :)

Hun er ikke blitt rik på nude og ivorie. Hun er blitt rik på snapchat.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alauda skrev (2 timer siden):

Se ny artikkel i Dagbladet i dag om at mødre må være hjemme med barn og menn bør ta avgjørelser(!). får ikke lenket nå.

Mener å huske hun har sagt noe om at hun må ansette både kokk og nanny om hun skal ha barn. Jeg tenker vel ellers at barnet ville ha godt av litt normalisering i barnehage, men spørs om slikt finnes i Dubai.

Selvfølgelig har vi masse barnehager/'nurseries' i Dubai 🤦🏻 hva tror dere egentlig Dubai er ? Vi har 'alt' her og mere til. Det er dere i Norge som ikke har noen ting ! Kjedelige og stusselige Norge. Norge har ingenting som ikke Dubai har, men Dubai har masse som Norge ikke har. 

Endret av Guris
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (18 minutter siden):

Tror dere virkelig at vi ikke har barnehager i Dubai 🤦 skjønner dere virkelig ikke at Dubai er et normalt land med normale og forskjellige folk ?!? Og dere tror at en servitør ikke har god råd i Dubai så de ikke har råd til 'nanny'. En 'nanny' er billigere enn barnehager i Dubai, så vet dere det. Og hva en servitør tjener kommer helt an på hvor de jobber, akkurat som i Norge 🤷🏻

Nå er vel ikke Dubai et land, men en by i et land.

Regner med det er barnehager der også. De får mer sosial trening i en barnehage enn med en nanny.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (35 minutter siden):

Selvfølgelig har vi masse barnehager/'nurseries' i Dubai 🤦🏻 hva tror dere egentlig Dubai er ? Vi har 'alt' her og mere til. Det er dere i Norge som ikke har noen ting ! Kjedelige og stusselige Norge. Norge har ingenting som ikke Dubai har, men Dubai har masse som Norge ikke har. 

🙈 Wow, saklig.
Norge har mange ting som Dubai ikke har. Vi har helt annerledes natur med høye fjell, dype daler, skog, innsjøer, fjorder m.m. Vi har friskt vann i springen. Vi har frisk luft. Vi har snø. Vi har skiløyper, utendørs alpinanlegg og ganske mye mer.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (9 minutter siden):

🙈 Wow, saklig.
Norge har mange ting som Dubai ikke har. Vi har helt annerledes natur med høye fjell, dype daler, skog, innsjøer, fjorder m.m. Vi har friskt vann i springen. Vi har frisk luft. Vi har snø. Vi har skiløyper, utendørs alpinanlegg og ganske mye mer.

Og ikke minst har vi ytringsfrihet, kvinner har samme rettigheter som menn, vi har minstelønn og kontrollerte arbeidsforhold, vi var lov til å ha sex med hvem man vil, vi har lov å være homofile og vi holder oss ikke med slaver. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (13 minutter siden):

Og ikke minst har vi ytringsfrihet, kvinner har samme rettigheter som menn, vi har minstelønn og kontrollerte arbeidsforhold, vi var lov til å ha sex med hvem man vil, vi har lov å være homofile og vi holder oss ikke med slaver. 

Den siste der! 🏆

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guris skrev (1 time siden):

Tror dere virkelig at vi ikke har barnehager i Dubai 🤦 skjønner dere virkelig ikke at Dubai er et normalt land med normale og forskjellige folk ?!? Og dere tror at en servitør ikke har god råd i Dubai så de ikke har råd til 'nanny'. En 'nanny' er billigere enn barnehager i Dubai, så vet dere det. Og hva en servitør tjener kommer helt an på hvor de jobber, akkurat som i Norge 🤷🏻

Tror du skal lese innlegget mitt en gang til. Skrev at det helt sikkert finnes noe tilsvarende en barnehage i Dubai også. 
Regner ikke med at en servitør i Dubai får millionlønninger akkurat? Da må i tilfelle Dubai være noe helt spesielt på akkurat dette punktet, for servitør er nå beregnet for å være et lavtlønnsyrke i resten av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (3 timer siden):

Jeg har elsket Isabel, så i jula la jeg henne nesten for hat etter oppførselen hennes og avfulgte. Etter det har jeg vært av og på, vanskelig å ikke følge med. Men nå merker jeg at det rett og slett blir for mye og for kjedelig! Hun snakker og snakker foran kamera, det tar jo aldri slutt. Det er også repeat på uttrykk, musikken til snappene, og hun de samme tema. Kan jeg si hun har blitt kjedelig? Forutsigbar? Jeg lurer også på en ting, legger hun ikke ut mye mer enn før nå, eller er det bare meg som endelig  er metta og ikke orker å tappe meg gjennom alt? 

Fulgte hun tre dager i høst . Fikk bare så nok. Skjønner ikke folk finner dette så givende . Folk må ha lite å gjøre 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (2 timer siden):

Han er jo ikke en offentlig person og ønsker å være privat, så en presentasjon av han må du se langt etter. Hun ønsker også å ha relasjoner privat framover. Forstår jo det med tullete følgere og judaser. Skjønner også at hun ikke ønsker en som disse britiske eksene sine.

Hvis han er privat, burde hun kanskje holde munnen igjen ang. snabelriding, dater, hva/hvor de spiser osv.

Slutte å kritisere KK, hvis han ikke gjør å sier som hun vil.

Hvis de blir sammen, synes jeg hun burde slutte med snapp.

Iallefall sånn som hun driver nå. Men hvis han er så rik som hun sier, behøver hun ikke snappe lenger.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...