Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Det er veldig spesielt å tro de har funnet naboen ut fra utsikt og sandaler og så stalke denne personen i flere uker. Det er jo en god stund siden denne Vince ble nevnt av en eller annen gal detektiv nå. Hvor gal er det mulig å bli?

Og hva er egentlig mål og mening med å vite hvem naboen er? Hvorfor behov for det? Hva skal folk med den infoen?  

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (52 minutter siden):

Altså, hva faen feiler det enkelte folk?? Sender meldinger i hytt og pine til folk de tror er denne naboen?🤣🤣🤣 Innbiller de seg ting oppi hodet sitt som ikke finnes i virkeligheten fordi de ikke har noe liv?? Hva er greia liksom??🤣🤣

Ok, men hva er greia med å tro på alt som kommer ut av kjeften på henne? Jeg kunne aldri kontaktet vedkommende om jeg trodde han var naboen eller noen av de andre. Har heller aldre skrevet noe på snappen hennes. Jeg er bare nysgjerrig , rett og slett. Også har jeg litt for god tid om dagen, dessverre..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 time siden):

Det er veldig spesielt å tro de har funnet naboen ut fra utsikt og sandaler og så stalke denne personen i flere uker.

Enig med deg. Ingen hyggelig sak dette, men særlig det med utsikt og sandaler er jo nesten komisk. Ingen kan vel beskylde folk i Dubai for å være oppfinnsomme når det kommer til mote. "Alle" skal ha de samme, dyre merkene (f.eks. den veska som Rami har). Og er man ikke lommekjent i Dubai, er utsikten temmelig lik.

Endret av Alessi
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun kjøre en sak til nå. Anmelde til politiet. Hvordan går det egentlig med den saken hun har gående? Der hun oppfordret fansen til å sende henne skjermbilder som hun skulle videresende advokaten. Foran 400k følgere på en offentlig kanal. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladyoftheflowers skrev (1 time siden):

Hun har en liten beskjed til spekulantene på Snap nå.

Det er virkelig drøye greier altså. Folk mangler jo helt bakkekontakt når de bruker av livet sitt på å leke detektiv for å finne daten til noen de ikke kjenner, og å stalke og spamme dem.., 

Hun har jo veldig bevisst bygget opp til dette selv mener jeg, for «vi deler jo alt, det er ingen meg/deg, vi er jo ett» 🙄

Å folk tror jo virkelig på det.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (12 minutter siden):

Skal hun kjøre en sak til nå. Anmelde til politiet. Hvordan går det egentlig med den saken hun har gående? Der hun oppfordret fansen til å sende henne skjermbilder som hun skulle videresende advokaten. Foran 400k følgere på en offentlig kanal. 

Det lurer jeg på også, men det tror jeg aldri mer blir nevnt. Av den enkle grunn at det er veldig mye I gjorde også som er sterkt kritikkverdig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel har nesten 400 000 følgere. Hun kaller alle venninner, "vi", "oss", vi skal på ferie, vi spiser mat, vi flytter inn i leiligheten. Hun bruker psykologiske teknikker for å få følgerne til å knytte seg til henne, så de igjen kjøper historien hun selger om seg selv OG ikke minst varene. HVORDAN kan hun bli overrasket over at blant disse 400 000 er det noen som blir ekstra obsessed av henne, og vil finne ut hvem naboen er? Jeg mener at dette legger hun 100% opp til selv med å dele så mye. Hun vil ha full oppmerksomhet, gjør jo ALT for å tjene penger, men så blir hun irritert over dette? Hun selger sjelen sin for penger, og selvfølgelig vil andre mer eller mindre uskyldige " bli rammet" av dette. Jeg sier ikke at dette er riktig, men folk som søker så sykt mye oppmerksomhet som henne vil jo selvfølgelig også tiltrekke seg mennesker som er psykisk ustabile. Disse vil jo kunne ha problemer med å skille hva/hvem Isabel er for dem og handle i god tro for "venninnen" deres. 

• Liker 12
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal skrive så mye kvalme her. Hvis noen mener at Isabel har gått over streken på Snapchat og utnyttet sin posisjon så er det veldig enkelt å sende klager til Snapchat på det. Snap har egne retningslinjer, det å få ha reklame på snapstory er ingen menneskerettighet. Hun kan bli fratatt den fordelen om hun bryter retningslinjene. Som mobbing, uthenging og trakassering. Klager mange nok, med bevis for at hun gjør det, så vil hun bli fratatt muligheten til å tjene krystaller som kan omgjøres til cash. Er ikke det bedre enn å bruke så mye tid på å skrive dritt her? Og sende henne trakkaserende meldinger? Og det ville vært en betydelig verre straff for henne enn å politianmelde henne hvor hun kanskje får en bot på 10k for å ha krenket privatlivets fred til noen få utvalgte personer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

Skal hun anmemelde bestevennene sine, dem hun setter høyest og deler alt med😄nei,no må hun slutte. Dette legger hun opp til selv. Hun vet utmerket godt at hun utnytter disse følgerne rått,og med å involvere dem i naboen og historiene rundt han kan hun ikke regne med annet. Dem vil jo bare dronningen det beste

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (21 minutter siden):

Skal hun anmemelde bestevennene sine, dem hun setter høyest og deler alt med😄nei,no må hun slutte. Dette legger hun opp til selv. Hun vet utmerket godt at hun utnytter disse følgerne rått,og med å involvere dem i naboen og historiene rundt han kan hun ikke regne med annet. Dem vil jo bare dronningen det beste

Man kan selvsagt ikke laste Isabel for at folk sprer rykter om hvem naboen er, for så å trakassere denne stakkars fyren med meldinger og mas. De som holder på slik får stå til ansvar for det selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vi ikke trenger å bidra til videre ryktespredning ang navngitte personer. Om naboen ønsker å være hemmelig så bør vi respektere det ønsket :)

Men jeg skal likevel innrømme at jeg er nysgjerrig 😅 Men jeg kunne jo aldri funnet på å stalket på den måten mange i Raadsquad gjør. Det er den komplette galskap!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (45 minutter siden):

Enig i at vi ikke trenger å bidra til videre ryktespredning ang navngitte personer. Om naboen ønsker å være hemmelig så bør vi respektere det ønsket :)

Men jeg skal likevel innrømme at jeg er nysgjerrig 😅 Men jeg kunne jo aldri funnet på å stalket på den måten mange i Raadsquad gjør. Det er den komplette galskap!

Ja er det virkelig «Raadsquad» mon tro? De er like opphengt i henne her inne og de tar sterk avstand til den betegnelsen…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Ja er det virkelig «Raadsquad» mon tro? De er like opphengt i henne her inne og de tar sterk avstand til den betegnelsen…

Uansett hvem det er så er det stalkervibes og det er skikkelig skremmende 😬 Men for all del, det kan like gjerne være noen som er ute etter å ødelegge for henne.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så krise /alvorlig er det vel ikke at noen damer har kontaktet disse mennene!!? De kan jo bare blokkere de hvis de synes det blir mye.

Dette er I som igjen lager mye ut av ingenting.

Jeg ville aldri kontaktet disse mennene selv,  men hva så om noen gjør det ? Og siden I ikke kjenner disse mennene, hvorfor er det flaut da ?

De nevnte mennene ser tøffe nok ut til å takle noen meldinger fra damer og samtidig får de mange flere følgere som er bra for firmaene deres. 

Endret av Guris
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 minutt siden):

Så krise /alvorlig er det vel ikke at noen damer har kontaktet disse mennene!!? De kan jo bare blokkere de hvis de synes det blir mye.

Dette er I som igjen lager mye ut av ingenting.

Jeg ville aldri kontaktet disse mennene selv,  men hva så om noen gjør det ? Og siden I ikke kjenner disse mennene, hvorfor er det flaut da ?

Hun sa det var flaut for de som gjør det, ikke for henne og det er jeg enig i. 
Men, alt i alt skummelt at noen går så langt og har  stalking vibber. 
Men, slik er det da Isabel har 370.000 elsklinger og bestevenninner som i bunn og grunn bare er lønningen hennes. Tror dessverre at en del av de ikke skjønner det, de tror 100% av de er elsklingene hennes dessverre. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teflonhjernen skrev (11 minutter siden):

Hun sa det var flaut for de som gjør det, ikke for henne og det er jeg enig i. 
Men, alt i alt skummelt at noen går så langt og har  stalking vibber. 
Men, slik er det da Isabel har 370.000 elsklinger og bestevenninner som i bunn og grunn bare er lønningen hennes. Tror dessverre at en del av de ikke skjønner det, de tror 100% av de er elsklingene hennes dessverre. 

Selv så løp I etter Kim K og skrek og kjørte til et hotell for å finne Johnny Depp, noe som er ganske mye værre enn å sende noen meldinger på Instagram for å spørre om noen kjenner I. Og hvem var det hun skrek på i båten i lake Como? Var det Donatella Versace?

Endret av Guris
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke familien lov til å prate under middagen fordi I skal selge pinner. Så alle må sitte stille å høre på pling pling........ 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 minutt siden):

Nå har ikke familien lov til å prate under middagen fordi I skal selge pinner. Så alle må sitte stille å høre på pling pling........ 

😳😅😅😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (5 minutter siden):

Selv så løp I etter Kim K og skrek og kjørte til et hotell for å finne Johnny Depp, noe som er ganske mye værre enn å sende noen meldinger på Instagram for å spørre om noen kjenner I.

Huff…det visste jeg ikke…

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...