Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Guris skrev (15 minutter siden):

Som hun tuller og roter med livet sitt, og de fjollete 'raadsquaad' damene heier på så hun maksimalt skal dumme seg ut.

Nå avlyste han hun skulle møte i dag og 'naboen' har reist, så da vet vi jo alle at det blir depping og grining igjen, før det blir en ny mann 🤷🏻

Hun skjønner virkelig ikke at det er hennes oppførsel som er problemet og ikke alle disse mennene.

Ja, hun er selv et vandrende rødt flagg. Noe de fleste gjøker hun involverer seg med vil oppdage før eller siden.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Å være høy på følelser og ikke  sove om natta kan jo være symptomer på at hun har en diagnose som forklarer det.. hun blir jo nedstemt og sengeliggende en del ganger etter disse utrolige episodene hun deler. 

Jeg fulgte ei annen ei som var ganske lik. Delte alt. Oppturer og nedturer. Så fikk hun diagnosen ADD og begynte på medisiner. Hu ble omtrent borte fra sosiale medier. Fikk seg dagtid jobb. Dette er 2 år siden nå. Vil ikke nevne navn. Så tror nok det samme ville skjedd med IR om hu ble utredet. Syns det er litt fellesnevner for enkelte av influenserne. Eveline er jo litt lik hu og. Høyt og lavt der og. 

Endret av Lawyer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (1 time siden):

En og annen rapport? Dette er tungt forskningsbaserte vitenskaplige artikler som derunder har 20 kilder å referere til i sine egne rapporter.

DELULU

Alt du har vist frem er en rapport som skal vise at mikrouttrykk finnes, ikke at vi klarer å bruke dette til å avsløre løgn. Tvert om, all empirisk forskning viser at vi ikke klarer det.

Legger ved en fagartikkel og et intervju av de to fremste professorene i Norge på dette området, med flere ti-år bak seg på dette forskningsfeltet. Du (og andre her inne) må gjerne tro at man visuelt kan avdekke eventuelle løgner Isabell kommer med, men empirisk forskningen viser noe annet - godt forklart i linkene nedenfor.

Dette blir mitt siste bidrag i denne saken. Tyngden til Norges 2 fremste eksperter veier tyngre enn brukere på Kvinneguiden, heldigvis.

https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/84851/2/Vurdering%2Bav%2Btroverdighet.pdf

https://www.klikk.no/helse/psykiskhelse/ekspert-avfeier-utbredt-logn-myte-7252515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avfulgt men nysgjerrigheten tok overhånd i går og i dag. Jeg lurer på om det i det hele tatt streifer henne at mennene hun dater kan gå inn på storyen hennes og høre hvordan hun legger ut om dem? Hvis den nye gjøken har sett storyen er det vel ikke rart han plutselig blir "syk" ? Hun snakker om røde flagg men er jo selv et vandrende rødt flagg? Hun kler seg som en hoe, og oppfører seg som en hoe? Jeg har aldri sett på maken. Noen burde jo stenge kontoen for å skjerme henne for seg selv. Og Raadsquad heier henne ukritisk frem. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (1 minutt siden):

Jeg har avfulgt men nysgjerrigheten tok overhånd i går og i dag. Jeg lurer på om det i det hele tatt streifer henne at mennene hun dater kan gå inn på storyen hennes og høre hvordan hun legger ut om dem? Hvis den nye gjøken har sett storyen er det vel ikke rart han plutselig blir "syk" ? Hun snakker om røde flagg men er jo selv et vandrende rødt flagg? Hun kler seg som en hoe, og oppfører seg som en hoe? Jeg har aldri sett på maken. Noen burde jo stenge kontoen for å skjerme henne for seg selv. Og Raadsquad heier henne ukritisk frem. 

Ja, det snakker hun ofte om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...