Mallisaen Skrevet 5. februar #15101 Skrevet 5. februar (endret) Jeg innrømmer at jeg har vært "en del av" Raadsquad....og jeg titter fortsatt innom storyene hennes - men med et heeelt annet blikk enn tidligere- og jeg biter ikke på lenger. Flaut at jeg har gjort det i hele tatt... 🫣. Jeg tror faktisk at det er så mye løgner og oppspinn i de storyene til IR at det er nesten ikke til å tro.... At f.eks naboen troppa opp der i dag, med koffert og det hele - i fem minutter- for å si hadet, nei det er tull og fantasi... Begynner faktisk å lure på om hele kællen er oppdiktet jeg også.... Den dama er helt rååå på å lage content til hva som "selger" og hva hun tenker at "vi" vil ha - så hun fantaserer, lyver, spiller, gjør seg til teatralsk for at "vi" skal bite på. #ekkelsmakimunnen Endret 5. februar av Mallisaen Skrivefeil 10 1 19
Sol Rampelyset Skrevet 5. februar #15102 Skrevet 5. februar Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1
Hallepalle2 Skrevet 5. februar #15103 Skrevet 5. februar Er det noen som hører gjennom alle storyene? Jeg kommer aldri gjennom selv om jeg klikker bort alle ‘innkommende spørsmål’ og teatime.
Hatsumomo Skrevet 5. februar #15104 Skrevet 5. februar (endret) Hallepalle2 skrev (39 minutter siden): Er det noen som hører gjennom alle storyene? Jeg kommer aldri gjennom selv om jeg klikker bort alle ‘innkommende spørsmål’ og teatime. Nja, jeg raser gjennom kaffe, takeaway-maten, all reklamen, grwm, skrytemeldingene fra RS, mathaul, kleshaul og stort sett også selvinnsikts-tytet.. så når hun ikke er på ferie, er med familien, ute på livet/nye steder (resturanter, byer etc) så er det lite interessant for min del å få med seg så kommer vel fort gjennom egentlig😏 Endret 5. februar av Hatsumomo 8
Sirah Skrevet 5. februar #15105 Skrevet 5. februar Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Er det noen som hører gjennom alle storyene? Jeg kommer aldri gjennom selv om jeg klikker bort alle ‘innkommende spørsmål’ og teatime. Hører ikke på alt nei, så mange timer har ikke døgnet mitt 😬 Man oppfatter jo ganske fort om det er noe spennende eller om det bare er jabbing. Hun er jo også ganske god til å forklare ting ihjel, så man kan godt skippe en del og likevel få med seg det viktigste. Jeg skipper meg også gjennom iste (den kan jeg baklengs og i blinde), at hun reier opp senga, GRWM, hauls (med mindre det er fra et merke jeg syntes er spennende) og det meste av reklame. Liker godt å se når hun faktisk viser frem ting eller er på nye opplevelser 1
Really Skrevet 6. februar #15106 Skrevet 6. februar Hvor kjekt kan det være å gå ut en kveld med Isabel? Hun sitter og filmer seg selv hele tiden. Hadde jeg vært venninnen hadde jeg sagt dette gidder jeg ikke og gått hjem. 6 8
lajlaj Skrevet 6. februar #15107 Skrevet 6. februar (endret) Nok en gang selvsabotering. Fyren ble syk og avlyste daten, hun klarer ikke tro på han og oppfører seg avvisende og veldig lite medlidende med en fyr som er syk, Han blir sikkert usikker fordi hun er kald fordi hun føler seg avvist og han prøver holde kontakten å kommentere storyen hennes med noen emojis. Da er DET en "ick" og hun liker ikke fyren lenger. Herregud. Og så "naboen har ikke svart meg!" - så krenket. Når hun vet naboen legger seg tidlig og hun ligger oppe seeeeeent på natta. Samme som "hvorfor sender han ikke en bil og henter meg!??!" - dagen etter at hun sa at hun ikke vil sette seg inn i fremmede biler når han tilbød å hente henne. Kaller lunsjgjøken for syk i hodet fordi han ikke sover når klokken er halv tre, når hun selv ligger i senga og filmer seg selv? Hun er skadelig for seg selv. JEG ORKER IKKE. Endret 6. februar av lajlaj 12 12
Sirah Skrevet 6. februar #15108 Skrevet 6. februar lajlaj skrev (2 minutter siden): Nok en gang selvsabotering. Fyren ble syk og avlyste daten, hun klarer ikke tro på han og oppfører seg avvisende og veldig lite medlidende med en fyr som er syk, Han blir sikkert usikker fordi hun er kald fordi hun føler seg avvist og han prøver holde kontakten å kommentere storyen hennes med noen emojis. Da er DET en "ick" og hun liker ikke fyren lenger. Herregud. Og så "naboen har ikke svart meg!" - så krenket. Når hun vet naboen legger seg tidlig og hun ligger oppe seeeeeent på natta. Samme som "hvorfor sender han ikke en bil og henter meg!??!" - dagen etter at hun sa at hun ikke vil sette seg inn i fremmede biler når han tilbød å hente henne. Kaller søvngjøken for syk i hodet fordi han ikke sover når klokken er halv tre, når hun selv ligger i senga og filmer seg selv? Hun er skadelig for seg selv. JEG ORKER IKKE. Jeg skulle inn å skrive nøyaktig det samme innlegget. Kikker på storyen nå og kikker gjennom denne delen nå. Han ble syk for h******! Hvorfor i alle dager skal han sende bildebevis på at han er syk? Nei vettu hva dette blir for dumt. Tror faktisk for første gang siden jeg begynte å følge henne at jeg ikke orker å se ferdig dagen. 6 6
lajlaj Skrevet 6. februar #15109 Skrevet 6. februar Sirah skrev (1 minutt siden): Jeg skulle inn å skrive nøyaktig det samme innlegget. Kikker på storyen nå og kikker gjennom denne delen nå. Han ble syk for h******! Hvorfor i alle dager skal han sende bildebevis på at han er syk? Nei vettu hva dette blir for dumt. Tror faktisk for første gang siden jeg begynte å følge henne at jeg ikke orker å se ferdig dagen. Dette er akkurat det samme hun holdt på med i starten av "relasjonen" til naboen. Hun sutret fordi han ikke hadde sendt henne en overraskelse til føkkings Maldivene på bursdagen - men det gjorde basketgjøken (selv om alle vi andre leste at det var litt vel stalker-vibber eller?). Så på bakgrunn av det var naboen "feil" (selv om det viste seg at basketgjøken var koko) Problemet er at nå stenger hun seg helt av og begynner å forakte lunsjgjøken for noe han ikke kan noe for. Han begynner nok å oppføre seg rart fordi han ikke vet hvordan han skal fange henne inn igjen. Tennisgjøken var hun dødsforelsket på første date og begynte å selvsabotere ved å stille krav om hyppig kontakt uten respekt for at han hadde den travleste uken i sitt liv. Da han satte grenser tilbake begynte hun å selvsabotere og få det til å virke som det var noe feil med HAN. Hun er veldig selvsentrert. Og det virker som at hun ikke tåler at andre setter grenser for seg selv uten at det går utover egoet hennes. F.eks. en mann som faktisk hører på kroppen sin og legger seg når han skal, det tolker hun som en avvisning, at det er noe feil med henne, mens hun sitter stuptrøtt og filmer story på story, dagen etter å ha døgnet for å prøve å få døgnrytmen på plass. Alle kan se hun burde legge seg, men hun gjør det ikke, fordi hun klarer ikke å ta vare på seg selv! Og da forstår ikke hun en mann som tar vare på seg selv og lytter til sin egen kropp. 10 7
Sirah Skrevet 6. februar #15110 Skrevet 6. februar lajlaj skrev (20 minutter siden): Dette er akkurat det samme hun holdt på med i starten av "relasjonen" til naboen. Hun sutret fordi han ikke hadde sendt henne en overraskelse til føkkings Maldivene på bursdagen - men det gjorde basketgjøken (selv om alle vi andre leste at det var litt vel stalker-vibber eller?). Så på bakgrunn av det var naboen "feil" (selv om det viste seg at basketgjøken var koko) Problemet er at nå stenger hun seg helt av og begynner å forakte lunsjgjøken for noe han ikke kan noe for. Han begynner nok å oppføre seg rart fordi han ikke vet hvordan han skal fange henne inn igjen. Tennisgjøken var hun dødsforelsket på første date og begynte å selvsabotere ved å stille krav om hyppig kontakt uten respekt for at han hadde den travleste uken i sitt liv. Da han satte grenser tilbake begynte hun å selvsabotere og få det til å virke som det var noe feil med HAN. Hun er veldig selvsentrert. Og det virker som at hun ikke tåler at andre setter grenser for seg selv uten at det går utover egoet hennes. F.eks. en mann som faktisk hører på kroppen sin og legger seg når han skal, det tolker hun som en avvisning, at det er noe feil med henne, mens hun sitter stuptrøtt og filmer story på story, dagen etter å ha døgnet for å prøve å få døgnrytmen på plass. Alle kan se hun burde legge seg, men hun gjør det ikke, fordi hun klarer ikke å ta vare på seg selv! Og da forstår ikke hun en mann som tar vare på seg selv og lytter til sin egen kropp. Jeg fulgte henne ikke når hun styrte på med Tennisgjøken og Basketfaen, men det høres logisk ut det du skriver. Litt samme tendensen med Prettyboy også. Han ga henne jo alt det hun savnet i naboen, og da var det feil også. Hun burde bare holdt seg til naboen som klarer å sette grenser for henne uten at det går fullstendig rundt oppe i skallen hennes virker det som. Hun burde virkelig oppsøke hjelp for de relasjonsproblemene sine. Det blir mer og mer tydelig at dette er et reelt problem for henne med selvsabotering. Nå skal jeg ikke kaste rundt meg med diagnoser for det har jeg ingen forutsetninger til å kunne, men jeg hadde en venninne som var ganske lik i oppførselen rundt menn. Vi venninnene klarte jo ikke å holde følge i kaoset hennes. Hun oppsøkte psykolog (egentlig pga noe annet) og fikk utredning, en diagnose og hjelp. I dag er hun gift på 12. året med en fantastisk mann, og selv om hun nok ikke er av de enkleste å leve med, så er det tydelig at hun har hatt god nytte av behandlingen og har det veldig mye bedre i dag. Hun sier jo at hun går til psykolog, men jeg skjønner ikke helt når hun gjør det. Men kanskje det er en av de tingene hun faktisk har valgt å holde privat. Håper det for hennes skyld. 9
ARima Skrevet 6. februar #15111 Skrevet 6. februar (endret) Blir rett og slett sliteb av å se på. Mye mulig lunsjgjøken er en luring og egentlig ikke er syk. Men hun gikk på date, hadde overnatting og i det han går ut av døren har hun sex med en annen. Ikke at hun skylder han noe etter en date. Men hadde det vært omvendt så hadde sikkert hun avlyst daten også. Hun har hvertfall ikke rett til å snakke ned noen. hun eier ingen selvinnsikt. Endret 6. februar av ARima 8 10
Sirah Skrevet 6. februar #15112 Skrevet 6. februar (endret) ARima skrev (4 minutter siden): Blir rett og slett slitsomt av å se på. Mye mulig lunsjgjøken er en luring og egentlig ikke er syk. Men hun gikk på date, hadde overnatting og i det han går ut av døren har hun sex med en annen. Ikke at hun skylder han noe etter en date. Men hadde det vært omvendt så hadde sikkert hun avlyst daten også. Hun har hvertfall ikke rett til å snakke med noen. hun eier ingen selvinnsikt. Nemlig. For all del, det kan godt hende han er en luring og at det kom opp et bedre tilbud. Det vet ikke vi og det vet ikke hun. Jeg er også enig i at han kanskje kunne avlyst tidligere på dagen. Men å gå fullstendig bananas med konspirasjonsteorier ovenfor en mann som faktisk sender melding og sier at han er syk blir for dumt. De har gått på en date. Han skylder henne ingenting. Og enig i at hun ikke er rette ræva til å snakke etter stuntet med naboen. Ikke at hun skylder han noe heller, men det er noe med å se seg selv litt i speilet og la tvilen komme folk til gode. Endret 6. februar av Sirah 3 7
Sirah Skrevet 6. februar #15113 Skrevet 6. februar Men over til noe helt annet: Jeg håper det går bra med Shehed. Det er stille fra henne etter at hun brått måtte reise hjem fra Irak. Det var så gøy å følge dem dere nede. Ser ikke alt Rami legger ut, men ser en del. Spennende å se en kultur som er så veldig annerledes fra vår og som man dessverre har så veldig mange fordommer imot. Syntes Rami gjør en god jobb med å drepe noen av de fordommene. 7 1
Guris Skrevet 6. februar #15114 Skrevet 6. februar (endret) Veldig rart hvis 'naboen' kom for 5 minutter og tok med seg koffertene sine, da man lar kofferter ligge i bilen når man går ut av bilen noen minutter ! Og hvis han mot formodning skulle bytte bil, så lar han kofferter stå i resepsjonen mens han går opp! Dette er Dubai hvor vi alle er vandt til den beste service, vi drasser ikke rundt på koffertene våre her, tro meg ! Hun lyver mye for å få historiene til å bli spennende nok for at folk skal gidde å følge med, og så tenker hun ikke over at mange ting blir avslørt. Endret 6. februar av Guris 4 9
Lesehest75 Skrevet 6. februar #15115 Skrevet 6. februar Sirah skrev (1 time siden): Men over til noe helt annet: Jeg håper det går bra med Shehed. Det er stille fra henne etter at hun brått måtte reise hjem fra Irak. Det var så gøy å følge dem dere nede. Ser ikke alt Rami legger ut, men ser en del. Spennende å se en kultur som er så veldig annerledes fra vår og som man dessverre har så veldig mange fordommer imot. Syntes Rami gjør en god jobb med å drepe noen av de fordommene. Hva skjedde med henne? 1
Sirah Skrevet 6. februar #15116 Skrevet 6. februar Lesehest75 skrev (1 time siden): Hva skjedde med henne? Hun vil ikke si noe. Men dro akutt hjem fra Irak etter bare 4 dager og nå er det veldig stille. Håper ikke det har skjedd noe alvorlig og at alt er bra med henne. 2
Ellenn Skrevet 6. februar #15117 Skrevet 6. februar Sirah skrev (2 timer siden): Hun vil ikke si noe. Men dro akutt hjem fra Irak etter bare 4 dager og nå er det veldig stille. Håper ikke det har skjedd noe alvorlig og at alt er bra med henne. Men måtte hun hjem til Norge, eller bare bort fra Irak? IR foreslo at hun kunne komme til henne i Dubai.
Sirah Skrevet 6. februar #15118 Skrevet 6. februar Ellenn skrev (1 time siden): Men måtte hun hjem til Norge, eller bare bort fra Irak? IR foreslo at hun kunne komme til henne i Dubai. Hun er i Norge nå iallefall. Hun sa ikke så mye, bare filmet at hun var på flyplassen og sa at noe hadde skjedd som gjorde at hun måtte dra hjem og at hun syntes det var en vanskelig situasjon. Men ta nå det jeg skriver med en klype salt. Håper bare at alt er bra med henne. 2
Guris Skrevet 6. februar #15119 Skrevet 6. februar Hva synes dere om at hun skal forplikte seg til å føre over 200,000,- kroner hver eneste måned i 15 år, til et fond ? Denne 'James' har overbevist henne til å tro at hun er garantert 40% avkastning. Håper ikke hun blir lurt av denne James. 5 1
Sirah Skrevet 6. februar #15120 Skrevet 6. februar Guris skrev (8 minutter siden): Hva synes dere om at hun skal forplikte seg til å føre over 200,000,- kroner hver eneste måned i 15 år, til et fond ? Denne 'James' har overbevist henne til å tro at hun er garantert 40% avkastning. Håper ikke hun blir lurt av denne James. Oj det er mye penger å føre over. Håper hun har en mulighet til å komme seg utav det dersom Snapchat skulle slutte å betale ut de enorme summene. Hun har jo ingen garanti for at dette fortsetter. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå