Sirah Skrevet 1. februar #15001 Del Skrevet 1. februar Natu skrev (1 minutt siden): Hun sier at 10% av overskuddet av Ivorie går til veldedighet for kvinner. Men er det hun eller de andre eierne som bestemmer det? For hun har jo lagt det frem som det kommer fra hennes hjerte? Og det er jo også avhengig av at Ivorie går med overskudd? Noe jeg ikke kan se det gjør? Har noen nøytral informasjon om dette? Jeg mener at Reme setter som et krav når han går inn som investor at 10% av overskuddet skal gå til veldedighet. Han er vel med i Filadelfia eller Pinsemenigheten eller noe og der er det jo vanlig å gi en «tiende»? Så dette kommer nok opprinnelig fra Reme, men Isabel har jo alltid støttet veldedighet så kan jo godt være hun kunne gjort dette uten at det ble satt som krav også. Den millionen hun ga til India ble vel gitt fra egen lomme og ikke fra Ivorie. Ja de 10% skal komme fra overskuddet og går ikke firmaet med overskudd er det jo heller ingen 10% å gi, 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 1. februar #15002 Del Skrevet 1. februar Natu skrev (12 minutter siden): Hun sier at 10% av overskuddet av Ivorie går til veldedighet for kvinner. Men er det hun eller de andre eierne som bestemmer det? For hun har jo lagt det frem som det kommer fra hennes hjerte? Og det er jo også avhengig av at Ivorie går med overskudd? Noe jeg ikke kan se det gjør? Har noen nøytral informasjon om dette? Det har ikke vært noe overskudd til nå...Reme som bestemmer det ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 1. februar #15003 Del Skrevet 1. februar Sirah skrev (3 timer siden): eg syntes nesten det er betryggende at det er et stort kosmetikkfirma som står bak og ikke en random influenser som prøver seg frem med kjemikalier på egen hånd 🙈 Helt klart! Jeg skiftet faktisk litt tanker ang Nude nå.. har hele tiden tenkt det er noe "ræl" som influenseren prøver seg frem med, men hvis altså er et stort kosmetikkfirma bak så stiller det seg annerledes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 1. februar #15004 Del Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (3 timer siden): HAHAHA! 😂 Kjenner meg igjen. Jeg har faktisk kjøpt bikini fra HM, som har holdt et par sesonger. Vet lite om kvaliteten til Ivorie. Men tror hun kunne tjent mer hvis klærne var hakket billigere og med en passform til uopererte kvinner 35+. Litt som denne damen, som også er i Reme-stallen, som vant Vixen, ifølge alle medier i dag. Du har kjøpt bikini, står du er mann på kjønn her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 1. februar #15005 Del Skrevet 1. februar (endret) Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Du har kjøpt bikini, står du er mann på kjønn her.. Det er for å slippe reklame ment for kvinner. Er lite på nett, og har adblock, men det sniker seg inn reklame. Som "mann" bedrer algoritmene seg betraktelig for endel ting jeg bare ikke orker 😁 Endret 1. februar av Doris Becker 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 1. februar #15006 Del Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (1 time siden): Chanel har blitt et skikkelig harry merke etter at influensere som IR begynte å fråtse i det... Jeg må si jeg er overrasket over hvor mye stygt det er på Chanel etter IR begynte å shoppe der, men altså det kan jo bare være smaken til IR av det hun velger ut og viser av klær/sko i butikken som er årsaken til det. Men hun virker å sikle etter ganske mye støgge Chanel klær som jeg tviler hun hadde sett to ganger på om det hadde stått Sparkjøp i stedet for Chanel liksom. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 1. februar #15007 Del Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (4 minutter siden): Det er for å slippe reklame ment for kvinner. Er lite på nett, og har adblock, men det sniker seg inn reklame. Som "mann" bedrer algoritmene seg betraktelig for endel ting jeg bare ikke orker 😁 Smart ! Hehe, må si jeg har tenkt at det var da voldsomt til engasjement i tråden fra en mann.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 1. februar #15008 Del Skrevet 1. februar Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Jeg må si jeg er overrasket over hvor mye stygt det er på Chanel etter IR begynte å shoppe der, men altså det kan jo bare være smaken til IR av det hun velger ut og viser av klær/sko i butikken som er årsaken til det. Men hun virker å sikle etter ganske mye støgge Chanel klær som jeg tviler hun hadde sett to ganger på om det hadde stått Sparkjøp i stedet for Chanel liksom. Det er blitt fast fashion. Motehusene er eid av kriminelle og store holdingselskap, i en stor smørje.. Kvaliteten daler og prisen stiger, men siden det er blitt status-symbol og voldsom etterspørsel fra blant annet kinesisk middelklasse, så selger det uansett. Jeg synes det er trist. for meg har Chanel og endel av de gamle motehusene hatt en kulturhistorisk verdi, men selv vintage vesker og klær gir meg avsmak nå.Har et par vesker fra da jeg var ung og barnløs på 90-tallet, men jeg bruker dem aldri lenger... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. februar #15009 Del Skrevet 1. februar Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Helt klart! Jeg skiftet faktisk litt tanker ang Nude nå.. har hele tiden tenkt det er noe "ræl" som influenseren prøver seg frem med, men hvis altså er et stort kosmetikkfirma bak så stiller det seg annerledes. Ja bedre med et stort firma som har kunnskap og ressurser nok til å faktisk utvikle og kvalitetssjekket produktene før de når hyllene i butikken. Bare ta styret med det vippeserumet - Isabel/Nude hadde jo rett hele tiden. Mattilsynet har til og med beklaget seg og oppdatert nettsidene sine. Jeg handler mye heller av et stort firma som dette enn av et lite brand som man risikerer at har importert noe greier fra Kina og byttet etikett. At Isabel ikke står på eiersiden spiller ingen rolle for meg. Det er helt tydelig at hun er engasjert og at det er viktig for henne at produktene er gode nok. Det kan neppe måle seg med de langt dyrere merkene, men folk flest har vel neppe behov for (eller økonomi) et serum til 3000 kroner uansett. Det samme med Glöd - jeg har testet sikkert ørti forskjellige selvbruningskremer og Glöd er det eneste jeg kan bruke uten å se ut som en karikatur av Donald Trump etter å ha smørt det på. Så noe riktig er det helt tydelig at de gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 1. februar #15010 Del Skrevet 1. februar Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Smart ! Hehe, må si jeg har tenkt at det var da voldsomt til engasjement i tråden fra en mann.. Ser den! Jeg er en middelaldrende kvinne med helseproblemer som har ført til ufrivillig lediggang. (roten til alt ondt, som Kittelsen sa det ) Ramlet opprinnelig inn her etter å ha googlet helseproblemene. Hatsumomo skrev (15 minutter siden): Helt klart! Jeg skiftet faktisk litt tanker ang Nude nå.. har hele tiden tenkt det er noe "ræl" som influenseren prøver seg frem med, men hvis altså er et stort kosmetikkfirma bak så stiller det seg annerledes. Nude er helt greit vil jeg tro. Tenker det er som Loreal eller Maybelline. Det treffer målgruppen hennes prismessig også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. februar #15011 Del Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (15 minutter siden): Det er for å slippe reklame ment for kvinner. Er lite på nett, og har adblock, men det sniker seg inn reklame. Som "mann" bedrer algoritmene seg betraktelig for endel ting jeg bare ikke orker 😁 Det var faktisk skikkelig smart! Så utrolig lei av de reklamene jeg også. Hatsumomo skrev (13 minutter siden): Jeg må si jeg er overrasket over hvor mye stygt det er på Chanel etter IR begynte å shoppe der, men altså det kan jo bare være smaken til IR av det hun velger ut og viser av klær/sko i butikken som er årsaken til det. Men hun virker å sikle etter ganske mye støgge Chanel klær som jeg tviler hun hadde sett to ganger på om det hadde stått Sparkjøp i stedet for Chanel liksom. Jeg også! Jeg har blitt helt overrasket over hvor mye stygt de har. Et par av de genserne hun kjøpte i vinter syntes jeg var fine frem til jeg sjekket prisen, men mye av det er direkte heslig. Jeg har derimot blitt positivt overrasket over Prada! Der syntes jeg hun har vist frem en del fint. Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Smart ! Hehe, må si jeg har tenkt at det var da voldsomt til engasjement i tråden fra en mann.. Haha jeg har tenkt det samme 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. februar #15012 Del Skrevet 1. februar Doris Becker skrev (1 minutt siden): Ser den! Jeg er en middelaldrende kvinne med helseproblemer som har ført til ufrivillig lediggang. (roten til alt ondt, som Kittelsen sa det ) Ramlet opprinnelig inn her etter å ha googlet helseproblemene. Nude er helt greit vil jeg tro. Tenker det er som Loreal eller Maybelline. Det treffer målgruppen hennes prismessig også. Enig med deg ang den sammenligningen Av de produktene jeg har testet vil jeg si at kvaliteten er omtrent der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 1. februar #15013 Del Skrevet 1. februar To be fair; at influencere/mediepersonligheter har "collabs" (som det het før i tiden) med beautybrands el er jo helt normalt. Det har blitt gjort siden sosiale medier gjorde sitt inntog. Husker "alle" store sminkeguruer på Youtube fikk "egne" brands for både 10 og 15 år siden. Hilsen gammel 🤝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 1. februar #15014 Del Skrevet 1. februar Sirah skrev (9 timer siden): Jeg har tenkt akkurat det samme som deg ang klærne til Ivorie. De faller litt mellom barken og veden. Jeg syntes et par av kjolene er fine, men jeg som er en «gammel ræv» kan ikke gå med så korte kjoler f.eks. Hadde de vært lenger kan det være jeg hadde kjøpt en - dersom prisen hadde vært lavere. Jeg bruker den type klær så sjeldent at jeg ikke er villig til å betale såpass mye for det. Jeg liker også noen av de nye bikiniene, men igjen - gammel ræv - jeg kan ikke gå med sånne bikinitruser. Eller dvs - jeg vil ikke medmenneskene mine på stranden så vondt 🙈 Nå skal hun jo lage noen større truser, men spørs om de blir store nok for min smak. Det er jo helt uaktuelt å betale så mye for en pysjamas eller en nattkjole - skal jeg først det så kjøper jeg jo mye heller fra et kvalitetsmerke hvor jeg vet at jeg får valuta for pengene. Jeg har et par produkter fra Nude og det er helt ok produkter til den prisen. Jeg foretrekker dog de dyrere merkene jeg har brukt i «alle år», men gøy å teste noe nytt innimellom og til den prisen går det ann. Så der har hun nok truffet bedre ja. Når det er sagt så har Sophie Elise, Isabel og hun siste jeg ikke husker navnet på sagt flere ganger at de ikke er på eiersiden av disse merkene. Så det har jeg vært klar over nesten siden Glöd ble lansert for flere år siden. Jeg syntes nesten det er betryggende at det er et stort kosmetikkfirma som står bak og ikke en random influenser som prøver seg frem med kjemikalier på egen hånd 🙈 Egentlig vittig at du sier du er «gammel ræv» , har alltid sett for meg at du er i slutten av 20 årene eller tidlig 30 årene , men for meg (som virkelig er gammel ræv, 51 😳) så er gammel ræv 50+ og det kan jeg aldri se for meg at du er 😅. P.S Risvannet er ok, men etter å ha luktet det et par ganger synte jeg det lukter pyton. Men, fant ut det kan brukes mellom sjampo og balsam så gjør det. Virker ok, men ikke mektig imponert 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. februar #15015 Del Skrevet 2. februar Teflonhjernen skrev (9 timer siden): Egentlig vittig at du sier du er «gammel ræv» , har alltid sett for meg at du er i slutten av 20 årene eller tidlig 30 årene , men for meg (som virkelig er gammel ræv, 51 😳) så er gammel ræv 50+ og det kan jeg aldri se for meg at du er 😅. P.S Risvannet er ok, men etter å ha luktet det et par ganger synte jeg det lukter pyton. Men, fant ut det kan brukes mellom sjampo og balsam så gjør det. Virker ok, men ikke mektig imponert 😁 Haha så morsomt hvordan vi ser for oss hverandre. Jeg har alltid sett for meg deg som ganske lik meg på alder. Jeg er i slutten av 30-årene så du bommet ikke helt. Uansett så er jeg for gammel (og har litegranne for mange kilo på rumpa) til å gå i string bikini føler jeg 😅 I min verden er det noe man bruker når man er i 20-årene og har kropp til det. Til og med da syntes jeg egentlig det er ganske tacky, men for all del. Folk må få gå med det de vil. Så smart å bruke det mellom sjampo og balsam om du ikke liker lukten! Og nei det er ikke magi, men da har du testet og du trenger jo ikke kjøpe på nytt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet søndag kl 13:43 #15016 Del Skrevet søndag kl 13:43 Merker at jeg tar meg i å synes litt synd på naboen akkurat nå… Han har åpenbart sagt noe til Isabel i går som hinter til at han har følelser for henne. I dag har hun clickbait-overskriften: «Jeg har truffet en ny». Han følger henne på snap, men jeg håper at det er sant som han sier - at han ikke har tid til å følge med. Skjønner at de ikke akkurat har definert seg som eksklusive i det hele tatt, men leit når noen begynner å få følelser, likevel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet søndag kl 13:55 #15017 Del Skrevet søndag kl 13:55 Lili-S skrev (8 minutter siden): Merker at jeg tar meg i å synes litt synd på naboen akkurat nå… Han har åpenbart sagt noe til Isabel i går som hinter til at han har følelser for henne. I dag har hun clickbait-overskriften: «Jeg har truffet en ny». Han følger henne på snap, men jeg håper at det er sant som han sier - at han ikke har tid til å følge med. Skjønner at de ikke akkurat har definert seg som eksklusive i det hele tatt, men leit når noen begynner å få følelser, likevel. Ja jeg syntes den var litt dum jeg og selv om de ikke dater i så måte. Litt toxic ovenfor han, og ganske selvsaboterende atferd på henne. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet søndag kl 13:58 #15018 Del Skrevet søndag kl 13:58 (endret) Lili-S skrev (16 minutter siden): Merker at jeg tar meg i å synes litt synd på naboen akkurat nå… Han har åpenbart sagt noe til Isabel i går som hinter til at han har følelser for henne. I dag har hun clickbait-overskriften: «Jeg har truffet en ny». Han følger henne på snap, men jeg håper at det er sant som han sier - at han ikke har tid til å følge med. Skjønner at de ikke akkurat har definert seg som eksklusive i det hele tatt, men leit når noen begynner å få følelser, likevel. Hun sa jo for litt siden at han hadde sagt at han hadde følelser? Jeg blir helt forvirra av alt jeg 🙈 I dag har hun lagt opp til den teatimen og så er det bare boring 🙈 Tennishunken som har misforstått og en annen ny gjøk. Kjenner hun begynner å kjede meg. Opplegget med naboen er jo dødfødt. Hun sliter så mye med relasjoner og tilknyting at hun vil aldri finne noen. Synes hun har vært morsom å følge til tider, men det er liksom begrenset med hvor mange ganger jeg trenger å se at hun lager iskaffe, spiser bestilt mat, er på kafè, snakker om hvor ulike hun og naboen er eller at hun vil ha nabosnabel 🙈🙈 Tar meg i at jeg klikker meg rimelig kjapt gjennom det meste nå. Har liten tro på at hun holder seg relevant på snap i mange år med det ensomme livet. Hun sier hun reiser hele tiden, men for det meste sitter hun jo alene hjemme for seg selv. Endret søndag kl 14:00 av Heike72 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet søndag kl 14:55 #15019 Del Skrevet søndag kl 14:55 Sirah skrev (22 timer siden): Enig med deg ang den sammenligningen Av de produktene jeg har testet vil jeg si at kvaliteten er omtrent der. Føler det er mer som makeupmekka. Men det er jo billig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet søndag kl 14:57 #15020 Del Skrevet søndag kl 14:57 refill skrev (1 time siden): Ja jeg syntes den var litt dum jeg og selv om de ikke dater i så måte. Litt toxic ovenfor han, og ganske selvsaboterende atferd på henne. Ja, jeg er enig. Deres «date-historie» virker til å gå veldig på hennes premisser. Og akkurat når kanskje naboen får forhåpninger, vender hun om. Samme dag han hinter om følelser, finner hun en ny. TENK hvis det var motsatt!!🫣 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå