Sirah Skrevet 28. januar #14881 Skrevet 28. januar Alessi skrev (Akkurat nå): På FB står det at han er i et forhold, dessuten bor han ikke i Dubai. Antagelig er han sjelden inne og oppdaterer - eller så er det ikke han. Ikke godt å si 🫣
Criador Skrevet 28. januar #14882 Skrevet 28. januar Hvor er noe som helst bevis på at det er han da? 😛 4
refill Skrevet 28. januar #14883 Skrevet 28. januar Skjønner ikke hvorfor hun (og andre) ikke bare kan få ha privat det de ønsker å ha privat. Jesus christ altså. 6
Teflonhjernen Skrevet 28. januar #14884 Skrevet 28. januar refill skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun (og andre) ikke bare kan få ha privat det de ønsker å ha privat. Jesus christ altså. Enig 👍🏼 Skjønner heller ikke hvordan det kan være så interessant… 1
Ellenn Skrevet 28. januar #14885 Skrevet 28. januar refill skrev (8 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun (og andre) ikke bare kan få ha privat det de ønsker å ha privat. Jesus christ altså. Helt enig! 2
Sappi Skrevet 28. januar #14886 Skrevet 28. januar Nå har han slettet bilder som kan bevises at det er han😭😭 det er 100% han 1
Hatsumomo Skrevet 28. januar #14887 Skrevet 28. januar Velinda skrev (4 timer siden): Nå får de ikke skrive om ingredienser i serumet på Raadsquad gruppa på fb??dama mener at siden ingridiensene er lovlig i Norge så er det fint å dytte det oppi øyeområdet,gudhjelpes,er så tydelig hva denne gruppa er for,Tina er bare en misunnelig influenser som driver svertekampanje,minner om et diktatur hvor alt feies under teppet,rottegift er også lovlig men man pusser ikke tenna med det av den grunn Er jo IKKE en diskusjonsgruppe vettu! Snodig, trodde det var nettopp det den gruppa var, jeg. 2 2
Doris Becker Skrevet 28. januar #14888 Skrevet 28. januar (endret) . Endret 12. mars av Doris Becker 13
Hatsumomo Skrevet 28. januar #14889 Skrevet 28. januar Så det er han? Hadde jeg aldri sett for meg, så vel for meg en slags traustere eldre kar. Han her så rett og slett litt sleip ut. 8 2
Sappi Skrevet 28. januar #14890 Skrevet 28. januar Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Så det er han? Hadde jeg aldri sett for meg, så vel for meg en slags traustere eldre kar. Han her så rett og slett litt sleip ut. Yess, det er han. Hun har løyet om alderen hans og sagt at han er eldre når han egentlig er yngre enn henne😭😭 han er vel rundt 25 år 5 1
Hatsumomo Skrevet 28. januar #14891 Skrevet 28. januar (endret) Sappi skrev (4 minutter siden): Yess, det er han. Hun har løyet om alderen hans og sagt at han er eldre når han egentlig er yngre enn henne😭😭 han er vel rundt 25 år Javisst, og det har hun nok gjort med vilje for at ikke RS skal finne ut av det. Greit nok det. Ikke at det hjalp da tydeligvis. Og når jeg ser på videoene/bildene - han der har nok flere damer på gang enn han vil innrømme 😏 Endret 28. januar av Hatsumomo 1 5
Ellenn Skrevet 28. januar #14892 Skrevet 28. januar Sappi skrev (55 minutter siden): Nå har han slettet bilder som kan bevises at det er han😭😭 det er 100% han Men du har vel tatt screenshots av «bevisene»? 2 1
Guris Skrevet 28. januar #14893 Skrevet 28. januar (endret) Synes denne 'naboen/Vincent' ser mer ut som en ung playboy enn en eldre 'baby daddy' og likner veldig på Jack, Jake, James, Jaques, Josh. Nei han har sikkert ingen andre damer enn I 🤦 han trener seg til den kroppen kun for å være alene, uten de få gangene han treffer I 🙃🥴 Endret 28. januar av Guris 4 8
Lawyer Skrevet 28. januar #14894 Skrevet 28. januar Sappi skrev (2 timer siden): Nå har han slettet bilder som kan bevises at det er han😭😭 det er 100% han Hvor har han slettet bilder? 1
Sirah Skrevet 28. januar #14895 Skrevet 28. januar Lawyer skrev (Akkurat nå): Hvor har han slettet bilder? Instagram regner jeg med.
Kønn Skrevet 28. januar #14896 Skrevet 28. januar Kan ikke se at han hat slettet noen bilder. Hvis etternavnet begynner på N. 1
Frøkenfryden Skrevet 28. januar #14897 Skrevet 28. januar Sirah skrev (3 timer siden): Tuller du??? Hvordan har dere funnet han? 😳 Jeg må inn å glo med en eneste gang 😅 Jeg også! Nå er jeg kvinne 43 med lesebriller fra coop obs som kaster seg på insta på nabospeiding. Gud hjelpes🥹🙈 9
girl1995 Skrevet 28. januar #14898 Skrevet 28. januar Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Jeg også! Nå er jeg kvinne 43 med lesebriller fra coop obs som kaster seg på insta på nabospeiding. Gud hjelpes🥹🙈 😂😂😂😂 1
Hatsumomo Skrevet 28. januar #14899 Skrevet 28. januar Ja, da venter vi bare på en oppdatering fra Isabel om hvor flau hun er over judaser og gærninger som har advart fyren om Isabel og rabiate fans som har skrevet til naboen om at han bør bare være ærlig med Isabel om hvem han ligger med, ellers vil RS komme etter han osv osv osv. 4
Miimosa Skrevet 28. januar #14900 Skrevet 28. januar Jeg liker Isabel veldig godt! Hva mener hun med at han ikke vil ut å reise egentlig? Om det skulle være han dere sier, så reiser han jo veldig mye til masse interessante steder? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå