Natu Skrevet lørdag kl 15:51 #14821 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Tenkeselv skrev (54 minutter siden): Litt utenom tema her, men vet du hva det koster for å få lese innlegget ? Fant ikke helt ut av det ? Du kan tegne abonnement for 1krone 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet lørdag kl 16:00 #14822 Del Skrevet lørdag kl 16:00 Heike72 skrev (6 timer siden): Men god journalistikk er å undersøke mye mer enn hva denne journalisten har gjort. Vedkommende tok jo alt T sa for sannhet og tok hennes parti. Nå er ikke akkurat T helt uskyldig i denne saken heller. Og hvorfor skal denne saken ødelegge for engasjement for fosterhjem? Det rammer jo bare barn som trenger fosterhjem. IR sin innsats har jo bidratt til at mange velger å bli fosterhjem. Nå har jo både Shehed og Isabel fått lov å ytre seg men valgte å ikke gjøre det. Og hvis du tror DETTE er ensidig, hva tror du da skjedde i jula når Isabel hang ut folk, noen basert på EN kommentar om Alternativ Jul? Jeg var blodfan av Isabel frem til jul. Nå ser jeg bare en manipulerende business kvinne som lever av å forlede 400 000 til å tro de er "venninnene" hennes. For å SELGE VARER og TJENE PENGER til seg selv. Hun driver et sykt psykologisk spill og hun har jo vist en rekke ganger hvor ustabil hun er. Og i tillegg tror RS på ALT hun sier uten spørsmål. Kan ikke fatte at jeg selv har vært så ubegripelig idiotisk. 5 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet lørdag kl 16:06 #14823 Del Skrevet lørdag kl 16:06 Natu skrev (13 minutter siden): Du kan tegne abonnement for 1krone 🙂 Var det jeg trodde, men må jeg først lage meg en bruker da liksom ? For det står «velg abonnement», men det får man ikke uten å lage en bruker. Vil bare ikke ende opp med at jeg abonnerer på en avis som ikke egentlig har relevanse for meg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet lørdag kl 16:17 #14824 Del Skrevet lørdag kl 16:17 Tenkeselv skrev (24 minutter siden): Jeg bare svarte utifra hva hun selv sier her, men hun sier såpass mye som ikke egentlig stemmer, så du har nok rett der Ikke bare sier hun at hun leser alle. Når hun svarte denne følgeren sa hun at «jeg prøver å svare flest mulig». Sånn opprettholder hun det «nære båndet» til «damene sine». Mens sannheten er at hun sannsynligvis leser langt under halvparten, og svarer de aller færreste. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet lørdag kl 16:25 #14825 Del Skrevet lørdag kl 16:25 Tenkeselv skrev (18 minutter siden): Var det jeg trodde, men må jeg først lage meg en bruker da liksom ? For det står «velg abonnement», men det får man ikke uten å lage en bruker. Vil bare ikke ende opp med at jeg abonnerer på en avis som ikke egentlig har relevanse for meg 😅 Du må bare avbestille før det har gått en måned 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet lørdag kl 16:30 #14826 Del Skrevet lørdag kl 16:30 Zena33 skrev (9 minutter siden): Ikke bare sier hun at hun leser alle. Når hun svarte denne følgeren sa hun at «jeg prøver å svare flest mulig». Sånn opprettholder hun det «nære båndet» til «damene sine». Mens sannheten er at hun sannsynligvis leser langt under halvparten, og svarer de aller færreste. Hun bruker noen av kommentarene hun får fra følgere og reposter dem, felles for dem alle er at det er kommentarer der hun blir skrytt opp i skyene, roset og elsket. Og når hun har kampanjer eller reklame, reposter hun selvsagt de som roser produktene. Alt er bare selvskryt og selvhevdelse. Etter å ha kommet ut av Raadsquad ser jeg bare et ekstremt selvopptatt og utnyttende menneske dessverre. 5 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet lørdag kl 16:40 #14827 Del Skrevet lørdag kl 16:40 (endret) Tenkeselv skrev (34 minutter siden): Var det jeg trodde, men må jeg først lage meg en bruker da liksom ? For det står «velg abonnement», men det får man ikke uten å lage en bruker. Vil bare ikke ende opp med at jeg abonnerer på en avis som ikke egentlig har relevanse for meg 😅 Bare tegn abonnementet og si det opp igjen med EN gang Så glemmer du det ikke Abbonementet varer uansett for den tiden du har betalt for. Og ja, du må nok lage bruker. Endret lørdag kl 16:40 av Sirah 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet lørdag kl 23:35 #14828 Del Skrevet lørdag kl 23:35 Sirah skrev (6 timer siden): Bare tegn abonnementet og si det opp igjen med EN gang Så glemmer du det ikke Abbonementet varer uansett for den tiden du har betalt for. Og ja, du må nok lage bruker. Jeg fikk lest nå men forstår ikke helt dette her 😅 For jeg måtte logge meg inn med aID, å fikk da lese artikkelen umiddelbart. Men ikke noe om abonnement osv. Jeg har lett opp og ned inne på avisen, men det får jeg nå bare opp om jeg ønsker å kjøpe abonnement. Jeg måtte rett og slett sende de en melding å spørre om jeg abonnerer på de nå eller ikke , for dette var merkelig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet lørdag kl 23:49 #14829 Del Skrevet lørdag kl 23:49 Jeg er ikke enig med dere som mener at Isabel kun poster positive kommentarer. Hun poster også mye kritikk hun får, om alt mulig. Og jeg synes hun tar kritikken veldig sporty også. Til en stor forandring fra mange andre influensere som bare blir sure og spydige av kritikk. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19 timer siden #14830 Del Skrevet 19 timer siden Tenkeselv skrev (8 timer siden): Jeg fikk lest nå men forstår ikke helt dette her 😅 For jeg måtte logge meg inn med aID, å fikk da lese artikkelen umiddelbart. Men ikke noe om abonnement osv. Jeg har lett opp og ned inne på avisen, men det får jeg nå bare opp om jeg ønsker å kjøpe abonnement. Jeg måtte rett og slett sende de en melding å spørre om jeg abonnerer på de nå eller ikke , for dette var merkelig 🙈 Det høres jo skikkelig spesielt ut 🫣 Jeg hadde sendt dem en melding jeg også ja 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 16 timer siden #14831 Del Skrevet 16 timer siden Kløvereng skrev (11 timer siden): Jeg er ikke enig med dere som mener at Isabel kun poster positive kommentarer. Hun poster også mye kritikk hun får, om alt mulig. Og jeg synes hun tar kritikken veldig sporty også. Til en stor forandring fra mange andre influensere som bare blir sure og spydige av kritikk. Neida,hun bare spyr ut screenshots av profiler på personer som hadde kommet med kritikk av henne på ei lukket fb gruppe. Og det på sin åpne konto på Snapchat. Veldig sporty reaksjon, eller? Tror ikke det. Hun har en lav moral og tenker ikke særlig lenge på hva slikt kan føre til. 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 16 timer siden #14832 Del Skrevet 16 timer siden Pigaloppa skrev (22 minutter siden): Neida,hun bare spyr ut screenshots av profiler på personer som hadde kommet med kritikk av henne på ei lukket fb gruppe. Og det på sin åpne konto på Snapchat. Veldig sporty reaksjon, eller? Tror ikke det. Hun har en lav moral og tenker ikke særlig lenge på hva slikt kan føre til. Enig. Tror folk må skille litt mellom hva hun sier og hva hun faktisk gjør. For det er stort sett to helt forskjellige ting, som er veldig tydelig på det meste hun foretar seg. Inkonsekvent, og forandrer mening alt etter hva som passer henne selv best. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 13 timer siden #14833 Del Skrevet 13 timer siden Pigaloppa skrev (2 timer siden): Neida,hun bare spyr ut screenshots av profiler på personer som hadde kommet med kritikk av henne på ei lukket fb gruppe. Og det på sin åpne konto på Snapchat. Veldig sporty reaksjon, eller? Tror ikke det. Hun har en lav moral og tenker ikke særlig lenge på hva slikt kan føre til. Dette skjedde vel kun én dag og gjelder kun én sak, og ikke noe hun gjør hele tiden. Så det du skriver er helt feil. Forøvrig synes jeg det var helt topp at hun faktisk viste frem hva folk skriver, med navnet deres. Folk må slutte å skrive stygge ting på nettet hvis de ikke klarer å stå for hva de skriver. Feigt og flaut å gjemme seg i FB-grupper og holde på slik, det er nok der den lave moralen er tenker jeg☺️ 7 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 13 timer siden #14834 Del Skrevet 13 timer siden Kløvereng skrev (8 minutter siden): Dette skjedde vel kun én dag og gjelder kun én sak, og ikke noe hun gjør hele tiden. Så det du skriver er helt feil. Forøvrig synes jeg det var helt topp at hun faktisk viste frem hva folk skriver, med navnet deres. Folk må slutte å skrive stygge ting på nettet hvis de ikke klarer å stå for hva de skriver. Feigt og flaut å gjemme seg i FB-grupper og holde på slik, det er nok der den lave moralen er tenker jeg☺️ Overdrivelser er ganske vanlig her inne, for å få det til å høres litt verre ut enn det er.. 2 bøker om barndommen har blitt til tre, en kommentar fra søsteren ang Tiril har blitt til at IR har fått hele familien til å hetse henne, en episode hvor hun la ut screenshots av profiler har blitt til at hun spyr dem ut osv… 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 12 timer siden #14835 Del Skrevet 12 timer siden Ellenn skrev (55 minutter siden): Overdrivelser er ganske vanlig her inne, for å få det til å høres litt verre ut enn det er.. 2 bøker om barndommen har blitt til tre, en kommentar fra søsteren ang Tiril har blitt til at IR har fått hele familien til å hetse henne, en episode hvor hun la ut screenshots av profiler har blitt til at hun spyr dem ut osv… Enig. Jeg lurer på om disse personene hun delte også befinner seg her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12 timer siden #14836 Del Skrevet 12 timer siden Heike72 skrev (Akkurat nå): Enig. Jeg lurer på om disse personene hun delte også befinner seg her. Jeg har tenkt tanken selv, for syntes det bare blir værre og værre her inne. Det er bare fint med diskusjoner - de deltar jeg gjerne i. Ikke minst er det både sundt og nyttig å stille kritiske spørsmål, men syntes hele stemningen i tråden tidvis er blitt skikkelig ufin og slik var det ikke før jul. Det må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor man bruker så mye tid og energi på personer man helt tydelig ikke tåler trynet på. Det virker fryktelig slitsomt. Jeg har selv influensere og kjendiser jeg syntes er komplette idioter. Disse har jeg valgt å ikke følge for jeg ønsker ikke å bruke tiden min på noe som overhodet ikke gir meg noe positivt. Jeg vil heller ikke bidra til å gi dem klikk ved å følge dem. Kanskje det bare er meg. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 12 timer siden #14837 Del Skrevet 12 timer siden Heike72 skrev (6 minutter siden): Enig. Jeg lurer på om disse personene hun delte også befinner seg her. Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg har tenkt tanken selv, for syntes det bare blir værre og værre her inne. Det er bare fint med diskusjoner - de deltar jeg gjerne i. Ikke minst er det både sundt og nyttig å stille kritiske spørsmål, men syntes hele stemningen i tråden tidvis er blitt skikkelig ufin og slik var det ikke før jul. Det må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor man bruker så mye tid og energi på personer man helt tydelig ikke tåler trynet på. Det virker fryktelig slitsomt. Jeg har selv influensere og kjendiser jeg syntes er komplette idioter. Disse har jeg valgt å ikke følge for jeg ønsker ikke å bruke tiden min på noe som overhodet ikke gir meg noe positivt. Jeg vil heller ikke bidra til å gi dem klikk ved å følge dem. Kanskje det bare er meg. Jeg vet at i hvert fall en av dem er her, jeg har kjent igjen skrivemåten fra diverse kommentarfelt hvor man ikke kan være anonym 😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12 timer siden #14838 Del Skrevet 12 timer siden Ellenn skrev (8 minutter siden): Jeg vet at i hvert fall en av dem er her, jeg har kjent igjen skrivemåten fra diverse kommentarfelt hvor man ikke kan være anonym 😉 Jeg tror deg for å si det sånn 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10 timer siden #14839 Del Skrevet 10 timer siden Apropos naboen og kondomen, jeg syntes ikke det virker som han er til å stole på. Bor han ikke i samme type bygning som Isabel, det vil si at han har en renholdsperson som kommer å vasker en gang i uken, og ville ikke denne isåfall ryddet vekk boss som et tomt kondomwrapping? I tillegg så har han jo servert et par løgner til henne tidligere om han damer han har ligget med, som han da har innrømmet senere var løgn. Han virker litt sketchy på det området (selv om han ikke burda ha grunn til det for Isabel har jo sagt det er ikke et problem, bare være åpen om det). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9 timer siden #14840 Del Skrevet 9 timer siden Hatsumomo skrev (42 minutter siden): Apropos naboen og kondomen, jeg syntes ikke det virker som han er til å stole på. Bor han ikke i samme type bygning som Isabel, det vil si at han har en renholdsperson som kommer å vasker en gang i uken, og ville ikke denne isåfall ryddet vekk boss som et tomt kondomwrapping? I tillegg så har han jo servert et par løgner til henne tidligere om han damer han har ligget med, som han da har innrømmet senere var løgn. Han virker litt sketchy på det området (selv om han ikke burda ha grunn til det for Isabel har jo sagt det er ikke et problem, bare være åpen om det). Ifølge Isabel så rydder de ikke, de bare vasker. Så at ikke de har kastet denne er egentlig ikke helt unaturlig. Men ja, litt merkelig å la det ligge i så lang tid. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå