Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Hun er hvertfall ekstremt tynn nå. Så det i dag da hun hadde den blå thigsten  på seg. 
Så det var en kommentar også om at hun ser ut som Barbie mellom beina. Huff, håper hun får hjelp hvis hun har et problem. Men, ser ut på bildet som om hun har fillers i kinnene, ja. 

Hun har vært åpen om at anorexiaen er aktiv og at det er det hun har fått psykolog hjelp til. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyer skrev (41 minutter siden):

Hun har vært åpen om at anorexiaen er aktiv og at det er det hun har fått psykolog hjelp til. 

Har hun det? Det tror jeg ikke. Hun sier hun ble tynn etter operasjoner i fjor, og later jo som at hun spiser kjempe masse fastfood og kaker, så tror ikke hun er åpen om noe 😕

Angående fillers så er det mange influensere som påstår de ikke har fillers pga "fillers går vekk etter 5 mnd, og det var jo over 5 mnd siden jeg tok", men det stemmer ikke. Fillers blir igjen og bygger seg opp over tid i følge nyere research 🤷🏻 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (9 minutter siden):

Har hun det? Det tror jeg ikke. Hun sier hun ble tynn etter operasjoner i fjor, og later jo som at hun spiser kjempe masse fastfood og kaker, så tror ikke hun er åpen om noe 😕

Angående fillers så er det mange influensere som påstår de ikke har fillers pga "fillers går vekk etter 5 mnd, og det var jo over 5 mnd siden jeg tok", men det stemmer ikke. Fillers blir igjen og bygger seg opp over tid i følge nyere research 🤷🏻 

Hun har sagt det jo. Begynte i fjor før sommeren. Da hu la ut vekta si blant annet. Hu har også sagt at psykologen hun snakker med er god på anorexia men ikke det andre hun trenger hjelp til.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (7 timer siden):

Ok, kan ikke huske jeg noen gang har hørt henne snakke om at hun har anoreksia eller spiseforstyrrelse nå. Men, hun bør gå oftere til psykolog for hun er veldig tynn nå…. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Ok, kan ikke huske jeg noen gang har hørt henne snakke om at hun har anoreksia eller spiseforstyrrelse nå. Men, hun bør gå oftere til psykolog for hun er veldig tynn nå…. 

Jeg forstår ikke hvorfor hun er så tynn, for dama spiser godt. Sukker kaker og desserter. 

Endret av Really
Slettet noe grunnet spekulasjon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var like tynn som Isabel i frem til jeg var rundt 30. Jeg spiste bare dritt jeg også. Jeg var nok mer aktiv enn henne, men likevel. Jeg burde trillet min vei med det kostholdet jeg hadde. Så kan man jo si det sånn at det på et punkt snudde 🙃 Jeg er fremdeles normalvektig, men ser ikke ut som knerten lenger og jeg må faktisk passe på hva jeg trykker i trynet. Kan love at det var en overgang fra å kunne leve på sukker til å plutselig måtte tenke meg om både tre og fire ganger. 

Rami sa jo også i går at han prøvde å legge på seg, men ikke fikk det til på tross av et stort matinntak. Han er jo også ganske tynn. Det ligger vel til familien med høy forbrenning.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (53 minutter siden):

Jeg var like tynn som Isabel i frem til jeg var rundt 30. Jeg spiste bare dritt jeg også. Jeg var nok mer aktiv enn henne, men likevel. Jeg burde trillet min vei med det kostholdet jeg hadde. Så kan man jo si det sånn at det på et punkt snudde 🙃 Jeg er fremdeles normalvektig, men ser ikke ut som knerten lenger og jeg må faktisk passe på hva jeg trykker i trynet. Kan love at det var en overgang fra å kunne leve på sukker til å plutselig måtte tenke meg om både tre og fire ganger. 

Rami sa jo også i går at han prøvde å legge på seg, men ikke fikk det til på tross av et stort matinntak. Han er jo også ganske tynn. Det ligger vel til familien med høy forbrenning.

Samme her, snudde ikke før jeg fikk barn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (11 timer siden):

Dersom hun får psykologhjelp bør hun umiddelbart skifte psykolog. Slik hun atferdsmessig fremstår og måten å handle på tilsier ikke at det foregår aktiv psykologbehandling.

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (30 minutter siden):

Dersom hun får psykologhjelp bør hun umiddelbart skifte psykolog. Slik hun atferdsmessig fremstår og måten å handle på tilsier ikke at det foregår aktiv psykologbehandling.

Hun har vel snakket om at hun har gått 1 gang til psykolog i Dubai. Det er vel kanskje snart 1 år siden, spørs om hun har gått flere ganger (eller jevnlig) siden hun stadig vekk er ute å reiser.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Hun har vel snakket om at hun har gått 1 gang til psykolog i Dubai. Det er vel kanskje snart 1 år siden, spørs om hun har gått flere ganger (eller jevnlig) siden hun stadig vekk er ute å reiser.

Det betyr vel egentlig at hun umiddelbart bør gå til psykolog behandling - dama skinner av behov for behandling for både det ene og andre. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (51 minutter siden):

Som jeg skrev senere; psykologen hun pratet med var god på anorexia men ikke det andre hun trenger hjelp til, sa hun selv for en tid tilbake. Men det viktigste å få kontroll på var anorexia. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 time siden):

Det betyr vel egentlig at hun umiddelbart bør gå til psykolog behandling - dama skinner av behov for behandling for både det ene og andre. 

Hun trenger heftig psykolog hjelp over lengre tid…. Å håper virkelig ho modnes før hu skaffer seg barn for ho er virkelig ikke klar for en mamma rolle ho er så ustabil at det er skremmende å se på iblant…. 

Endret av Princess_81
Feil ord skulle stå hun ikke han
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (5 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor hun er så tynn, for dama spiser godt. Sukker kaker og desserter. 

Vi ser egentlig ikke hvor mye av maten hun spiser. At hun tar en bit av maten eller en slurk av sukkerlaken betyr ikke at hun spiser godt. Hun ser sykelig tynn ut nå.

Endret av Pigaloppa
  • Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se forskjell liksom… ho var sinnsykt mye penere før da hun sminka seg litt mer og stelte seg nå ser hun gammel syk og ikke ut som seg selv….. misforstå meg rett hun er ikke stygg men hun ser syk ut før var hun alltid sminka, fresh og stelte seg og så mye sunnere ut…. Trist å se 

IMG_4676.jpeg

IMG_4677.jpeg

IMG_4683.jpeg

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (8 minutter siden):

Se forskjell liksom… ho var sinnsykt mye penere før da hun sminka seg litt mer og stelte seg nå ser hun gammel syk og ikke ut som seg selv….. misforstå meg rett hun er ikke stygg men hun ser syk ut før var hun alltid sminka, fresh og stelte seg og så mye sunnere ut…. Trist å se 

IMG_4676.jpeg

IMG_4677.jpeg

IMG_4683.jpeg

Hadde helt glemt at hun så slik ut tidligere (på venstre side).

Vakrere før ja, om det er kun vekten som spiller inn eller om hun også har gjort justeringer på ansiktet, er vanskelig å si.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder lyver. For meg er det helheten som er "syk". Content hun legger ut, og har gjort siste årene. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes vel muligens at etter-bildene var litt urettferdige her…. Før bildene er styla selfier/portretter, mens etterbildene er skjermbilder fra snapen hennes tatt i uheldig vinkel 🫣

Uansett enig i at hun så veldig godt ut med litt mer kjøtt på beina, men syntes vi skal holde oss for gode til å sitte her å diskutere utseendet hennes. Det syntes jeg er veldig ufint. En ting er å si at noen har en bad hairday eller at de bommet på sminken i dag, men noe annet er å diskutere selve utseendet til en person.

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten «fyllet» implantatene oppe foran og bak gir, hadde det nok vært enklere å se den reelle statusen på hvordan situasjonen er idag. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...