Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

luxifine skrev (3 timer siden):

Debatten rundt henne stilnet veldig raskt. Først var det et innlegg i Lister24, så var det innlegg på Facebook, men det ble plutselig helt stille etter merkelig kort tid. Er det tidspunktet eller er det andre årsaker til tausheten? 

Var vel ikke så mye mer å diskutere? AJ og IR har sagt sitt, Raadsquad 2.0 er på pause og anmeldelse fra uthengt medlem ble henlagt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milla1717 skrev (7 timer siden):

IMG_9291.png

Så flott at de gjør dette istedenfor å enten selge eller bare kaste de. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (7 timer siden):

Var vel ikke så mye mer å diskutere? AJ og IR har sagt sitt, Raadsquad 2.0 er på pause og anmeldelse fra uthengt medlem ble henlagt. 

Jeg bare syntes det var merkelig at hun (JG) som hadde skrevet innlegget fikk gjennomgå lokalt og så var det hele plutselig borte? Det var ikke mer enn at jeg fikk lese det lister hadde skrevet før alt forsvant? Hvor ble debatten av? Slettet lister alt?

Endret av luxifine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (1 time siden):

Jeg bare syntes det var merkelig at hun (JG) som hadde skrevet innlegget fikk gjennomgå lokalt og så var det hele plutselig borte? Det var ikke mer enn at jeg fikk lese det lister hadde skrevet før alt forsvant? Hvor ble debatten av? Slettet lister alt?

Den ligger på Facebooksiden til Lister. Fant den nå, men et stykke ned. Bare scroll så finner du den. Politiet henla saken så det er jo strengt tatt ikke mer å diskutere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (6 timer siden):

Så flott at de gjør dette istedenfor å enten selge eller bare kaste de. 

Kvalmende, synes jeg. For det første fikk de jo pakkene med opp til hytten, da får du også emballasjen med deg tilbake i bilen. Om ikke så rydder du opp etter deg, når du forlater en hytte du har leid. Forlat området slik du møtte det eller helst litt bedre. Å det er bare kvalmende i disse tider, å forlate et slikt sykt overflod av design esker, når du forlater hytten. Hva er det som skal bevises? Alle vet jo at IR har et behov for å shoppe og da kun eksklusivt.

Tidligere var det LV det gikk i, det ble etterhvert sett på som "harry", nå er det kun Dior og Hermes det går i hos IR. Joda, dyrt eksklusivt, men når det blir i slike mengder og fremstilles så lite glamorøst og lekkert, så blir dette også bare "harry" selv om prisen er skyhøy. 

Vet flere som nå ikke vil handle på nettopp merkene som IR shopper - de vil ikke settes i "nyrike russisk hore" kategorien. Tror ikke egentlig merkene heller ønsker å bli satt i tilknytning til en slik merkelapp, men de selger til de som kjøper selvfølgelig.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (27 minutter siden):

Kvalmende, synes jeg. For det første fikk de jo pakkene med opp til hytten, da får du også emballasjen med deg tilbake i bilen. Om ikke så rydder du opp etter deg, når du forlater en hytte du har leid. Forlat området slik du møtte det eller helst litt bedre. Å det er bare kvalmende i disse tider, å forlate et slikt sykt overflod av design esker, når du forlater hytten. Hva er det som skal bevises? Alle vet jo at IR har et behov for å shoppe og da kun eksklusivt.

Tidligere var det LV det gikk i, det ble etterhvert sett på som "harry", nå er det kun Dior og Hermes det går i hos IR. Joda, dyrt eksklusivt, men når det blir i slike mengder og fremstilles så lite glamorøst og lekkert, så blir dette også bare "harry" selv om prisen er skyhøy. 

Vet flere som nå ikke vil handle på nettopp merkene som IR shopper - de vil ikke settes i "nyrike russisk hore" kategorien. Tror ikke egentlig merkene heller ønsker å bli satt i tilknytning til en slik merkelapp, men de selger til de som kjøper selvfølgelig.

Enorme mengder med søppel den familien produserer med shopping av ferdigmat og klær. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zena33 skrev (19 timer siden):

Tror ikke du skal påberope IR «en god sosial-status». Selv om hun er kjent og har penger så er det et stykke å gå på det som heter anerkjennelse. At noen ivrige følgere anerkjenner det meste av det hun gjør er ikke det samme som at hun generelt har anerkjennelse for det hun holder på med.

Tror du gikk glipp av essensen i kommentaren min 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (2 timer siden):

Enig med deg at shoppingen til Isabel  er helt hinsides, unødvendig og totalt ut av proporsjoner. 
Men, når de ikke gadd å ta med søpla så var det fint av de som eier hytta og gi de bort iom at mange ønsker seg slike esker istedenfor å bare kaste de eller i verste fall prøve å tjene penger på de. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på snapen fra i dag, og så utrolig søt Shehed er. Naturlig og fin syntes jeg. 
Isabel er søt, men ser utrolig fake ut ved siden av sin søster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enhjørningfis skrev (2 timer siden):

Tror du gikk glipp av essensen i kommentaren min 😉

Jeg siterte deg på noe du skrev. Essensen er forsåvidt også uenig, i tillegg til skivebommen din.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (11 minutter siden):

Jeg siterte deg på noe du skrev. Essensen er forsåvidt også uenig, i tillegg til skivebommen din.

Skivebom? Om sosial-status? "Sosial status henger ofte sammen med helse, utdanning og økonomi. En person med god helse, høy utdanning og god økonomi har ofte høyere sosial status enn en person med dårlig helse, lav utdanning og dårlig økonomi."

Tenker uansett at det i disse dager, å de siste årene for den saks skyld, ikke skader å tenke medmenneskelighet fremfor medfølelse 👌🏽 

du må nå gjerne være uenig i det Isabel gjør, jeg er ikke super-fan av å "hjelpe de med lavere sosial-status for så å løpe å kjøpe litt Hermés eller Chanel" selv, kjenner noe på dobbeltmoralen selv.. men som jeg sa også, så kan man se mer på medmenneskeligheten fremfor medfølelsen..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enhjørningfis skrev (7 minutter siden):

Skivebom? Om sosial-status? "Sosial status henger ofte sammen med helse, utdanning og økonomi. En person med god helse, høy utdanning og god økonomi har ofte høyere sosial status enn en person med dårlig helse, lav utdanning og dårlig økonomi."

Tenker uansett at det i disse dager, å de siste årene for den saks skyld, ikke skader å tenke medmenneskelighet fremfor medfølelse 👌🏽 

du må nå gjerne være uenig i det Isabel gjør, jeg er ikke super-fan av å "hjelpe de med lavere sosial-status for så å løpe å kjøpe litt Hermés eller Chanel" selv, kjenner noe på dobbeltmoralen selv.. men som jeg sa også, så kan man se mer på medmenneskeligheten fremfor medfølelsen..

Helsemessig er IR totalt ute å kjører med svært dårlig kosthold og kun litt sporadisk bevegelse i ny og ne. Hun har ingen sosial status på disse områdene. Utdanningsmessig har hun bare idrettsfag, heller ingen sosial status. 

Og hvis du ikke hadde vært så sleip å klippe artikkelen du refererte fra hos ndla.no så selektivt så hadde du fått med deg dette også: «Sosial status handler om hvor stor anseelse en person har i det sosiale systemet. En person kan godt ha mye penger og en prestisjefylt stilling, men ha lav anseelse i samfunnet».

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Ser på snapen fra i dag, og så utrolig søt Shehed er. Naturlig og fin syntes jeg. 
Isabel er søt, men ser utrolig fake ut ved siden av sin søster. 

Hun er søt ja men bruker mye filter så det blir jo ikke helt naturligt da tenker jeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (7 timer siden):

Hun sa på snap at de skulle høre om det var greit at det sto igjen da. Det er mange stylister som bruker slik når de styler boliger for salg. Slike tomme esker selges jo for en del penger, så da ga hun jo andre mulighet til å bruke dem eller selge dem videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (På 26.12.2024 den 22.13):

Debatten rundt henne stilnet veldig raskt. Først var det et innlegg i Lister24, så var det innlegg på Facebook, men det ble plutselig helt stille etter merkelig kort tid. Er det tidspunktet eller er det andre årsaker til tausheten? 

Var det noe mer å diskutere da? Ansatte i AJ inviterte henne tydeligvis uten å ha avklart det med sjefen. Dårlig kommunikasjon. IR burde ikke filmet der og la det få fokus (men da hadde de jo heller ikke fått nok vakter). Noen damer kritiserer at hun var innom der på ei teit facebookgruppe og får en idé om å sende mail til AJ. Noen av dem skriver ikke noe annet enn kritikk om IR og har gjort det i flere mnd. IR går lei dem etter denne runden og henger dem ut. Noen av damene sletter kommentarene sine og ei anmelder. Saken blir henlagt asap. Tror faktisk Isabel hadde hatt en sterkere sak mot noen av disse damene pga trakassering av henne på denne gruppa i mange mnd.  Joda, kjente igjen flere navn og det er mange uker siden jeg meldte meg ut. Meldte meg ut pga gruppa utviklet seg mer og mer til kun å være en kritikk og også hat-gruppa. Noe jeg faktisk ikke tror var helt intensjonen til hun som opprettet den.

Nei, folkens. Det finnes faktisk viktigere ting å legge energi og fokus på enn den saken der.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (14 minutter siden):

Urgh. Naboen igjen. Hun blir jo aldri ferdig med han.

Isabel kom opp med et nytt begrep etter nærmere bekjentskap med naboen. Trailerfyren, eller noe sånt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Isabel kom opp med et nytt begrep etter nærmere bekjentskap med naboen. Trailerfyren, eller noe sånt.. 

Vet nok hvem som er nærmest den betegnelsen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å idag igjen kom det ennå en løgn ifra Isabel, dere husker hun skrev hun tuuuuusen prosent skulle ha på seg den glitter kjolen ifra ivorie på nyttårsaften idag kjøpte hun seg en annen kjole hu sku ha på seg på nyttår 🤣 rart ikke raadsquad tomsingene skjønner at alt hu sier er løgner iallefall mye av det 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...