Aragon Skrevet 23. desember 2024 #14261 Del Skrevet 23. desember 2024 Heike72 skrev (4 timer siden): Et par av de som ble hengt ut sutrer i artikkel på Lister 24 🙈 De «følger» ikke Isabel, men de skal være på en Facebookgruppe om henne og kritisere, rakke ned på henne og det hun gjør og det livet hun lever 🙈 De må jo følge henne for å få med seg alt de kritiserer og rakker ned på. Skjønner ikke poenget med dette jeg og blir flau på vegne av kjerringer på min alder. Tror de kan oppføre seg som de vil i sosiale medier. Snakk om forbilder. Hva f… har disse bidratt med til samfunnet? Er du seriøs ? Har du lest artikkelen ? Hvis ikke synes jeg du skal lese den før du uttaler deg, og hvis du har lest den bør du lese på ny. For her sprer du feil informasjon. Jeg tror vi kunne klare og bli mer flau over deg og din kommentar her enn hun som ble intervjuet der. Hva vet du egentlig om livet til de hun hengte ut ? 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 23. desember 2024 #14262 Del Skrevet 23. desember 2024 Angel75 skrev (49 minutter siden): Det stod om ei i Lister. Og hun fra følger helt frem til AJ. Er det bedre og sitte på anonyme forum og skrive dritt om andre du ikke kjenner? Akkurat 👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 23. desember 2024 #14263 Del Skrevet 23. desember 2024 Criador skrev (12 minutter siden): Syns det lignet på denne: https://www.hafjellresort.no/bestill/overnatting/2507500/nyhet-kronrøysa-46/bilder Wow, det var litt av en hytte! Ser dog at det ikke er lov med husdyr der. Tror de handlet på KIWI Lampeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 23. desember 2024 #14264 Del Skrevet 23. desember 2024 Alessi skrev (18 minutter siden): Wow, det var litt av en hytte! Ser dog at det ikke er lov med husdyr der. Tror de handlet på KIWI Lampeland. Satse på de har spurt om lov, ellers dumt å legge ut for hele landet at de har en hund der om det ikke er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14265 Del Skrevet 23. desember 2024 Aragon skrev (27 minutter siden): Er du seriøs ? Har du lest artikkelen ? Hvis ikke synes jeg du skal lese den før du uttaler deg, og hvis du har lest den bør du lese på ny. For her sprer du feil informasjon. Jeg tror vi kunne klare og bli mer flau over deg og din kommentar her enn hun som ble intervjuet der. Hva vet du egentlig om livet til de hun hengte ut ? Nå snakker nok jeg mest om personer i kommentarfeltet der. Et par meget negative og aktive fra Raadsquad 2.0 der. Hun som har vært av de verste på den facebookgruppa er aktivt med i kommentarfeltet der. Skriver i kommentarfeltet der at hun ikke følger Isabel, men likevel skal hun sitte på en facebookgruppe og ha meninger og synse om alt Isabel gjør 🤷🏼♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14266 Del Skrevet 23. desember 2024 Criador skrev (41 minutter siden): Syns det lignet på denne: https://www.hafjellresort.no/bestill/overnatting/2507500/nyhet-kronrøysa-46/bilder Hun sa Blefjell en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14267 Del Skrevet 23. desember 2024 Alessi skrev (27 minutter siden): Wow, det var litt av en hytte! Ser dog at det ikke er lov med husdyr der. Tror de handlet på KIWI Lampeland. Hafjell og Lampeland er i så fall ganske langt fra hverandre. Hafjell er i Øyer. Isabel sa vel Blefjell her en dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 23. desember 2024 #14268 Del Skrevet 23. desember 2024 Heike72 skrev (3 minutter siden): Hun sa Blefjell en dag men har du sett bildene? er den ikke identisk til det hun har postet på snap?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 23. desember 2024 #14269 Del Skrevet 23. desember 2024 Heike72 skrev (1 minutt siden): Hafjell og Lampeland er i så fall ganske langt fra hverandre. Hafjell er i Øyer. Isabel sa vel Blefjell her en dag. Da stemmer det. Lampeland er ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14270 Del Skrevet 23. desember 2024 (endret) Criador skrev (4 minutter siden): men har du sett bildene? er den ikke identisk til det hun har postet på snap?? Synes ikke de er så like. skjermbilde fra snap her. Endret 23. desember 2024 av Heike72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 23. desember 2024 #14271 Del Skrevet 23. desember 2024 Ble litt usikker, stuen var ikke helt lik likevel. Kanskje det ikke er samme hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 23. desember 2024 #14272 Del Skrevet 23. desember 2024 Nei er nok dyrere den jeg postet ja.. Hmm får forske videre. Lekker hytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 23. desember 2024 #14273 Del Skrevet 23. desember 2024 Criador skrev (2 minutter siden): Ble litt usikker, stuen var ikke helt lik likevel. Kanskje det ikke er samme hytte. Jeg kjente meg heller ikke igjen der de handlet. Jeg bor ikke så langt fra Hafjell, så var ingen av Kiwibutikkene i kommunene i område her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 23. desember 2024 #14274 Del Skrevet 23. desember 2024 Heike72 skrev (15 minutter siden): Jeg kjente meg heller ikke igjen der de handlet. Jeg bor ikke så langt fra Hafjell, så var ingen av Kiwibutikkene i kommunene i område her. Kiwi Lampeland, nord for Kongsberg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 23. desember 2024 #14275 Del Skrevet 23. desember 2024 Ellenn skrev (2 timer siden): Da er det «de som jobbet der» han må ta det opp med, ikke Isabel. Hun mottok en henvendelse fra AJ. Skulle hun ringt Holstad og dobbeltsjekket med han først, mener du? Ja, selvfølgelig ! Når du driver en millionbedrift så sørger du for ordentlige avtaler/kontrakter med ledelsen, ikke en tilfeldig ansatt. Det MÅ jo enhver bedriftseier vite ! 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 23. desember 2024 #14276 Del Skrevet 23. desember 2024 Heike72 skrev (9 timer siden): Hvorfor skal man tåle det? Og hvorfor skal hun tåle det fordi hun tjener penger på snap? Det er faktisk mye stygt en del av dem har skrevet. Jeg var på denne RS 2.0 en periode og kjente igjen flere av disse navnene hun delte. De er grunnen til at jeg meldte meg ut. Bare negativ dritt fra dem hele tiden. Forstår ikke hvorfor de er så opphengt i en person de ikke liker. Hva er poenget med å skrive slik til kjente personer? Ingen skal måtte tåle at andre oppfører seg dårlig mot seg uansett om man er kjent, tjener penger eller ikke. Fordi alle millionbedrifter må tåle kritikk, enten det er Kiwi AS eller IsabelRaad AS. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 23. desember 2024 #14277 Del Skrevet 23. desember 2024 Criador skrev (56 minutter siden): men har du sett bildene? er den ikke identisk til det hun har postet på snap?? Arkitektene på sånne fjellhytter er ikke veldig kreative. Det er ikke lett å skille dem fra hverandre. Har vært på sikkert 10 av dem, men føles som én. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 24. desember 2024 #14278 Del Skrevet 24. desember 2024 Zena33 skrev (2 timer siden): Det har han sikkert også gjort, og de gjør nok ikke det igjen. I tillegg til at han helt rettmessig satt foten ned for det som ble planlagt uten hans viten og godkjenning. Og det var den eneste måten å gjøre det på? Han kunne f.eks sagt at det har vært en misforståelse, og at de er hjertelig velkommen, men de må ta en full vakt på lik linje som alle andre frivillige? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 24. desember 2024 #14279 Del Skrevet 24. desember 2024 Angel75 skrev (2 timer siden): Det stod om ei i Lister. Og hun fra følger helt frem til AJ. Er det bedre og sitte på anonyme forum og skrive dritt om andre du ikke kjenner? Må man slenge dritt i det hele tatt? 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 24. desember 2024 #14280 Del Skrevet 24. desember 2024 spirå12 skrev (39 minutter siden): Ja, selvfølgelig ! Når du driver en millionbedrift så sørger du for ordentlige avtaler/kontrakter med ledelsen, ikke en tilfeldig ansatt. Det MÅ jo enhver bedriftseier vite ! Dersom jeg får en henvendelse på jobben fra en ansatt i et firma ringer ikke jeg og dobbeltsjekker med ledelsen om det er greit. Og andre veien, lederen min hadde blitt passe irritert om han måtte bekrefte alle avtaler de ansatte gjør. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå