Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Miss perfect skrev (29 minutter siden):

Bra at alternativ jul Holstad går ut mot henne. Den dama gjør ingen ting uten at hun tjener på det selv. Det kunne hun spart seg når det kommer til et sånt arrangement.

For et par timer siden snappet hun kritikk om han, at han var en dårlig leder… Mannen har drevet dette suksessfullt i 55 år, og så drar hun kortet med dårlig leder fordi hun ble avvist. Oppførselen hennes i etterkant viser at det var en riktig avgjørelse, hun skjønner rett og slett ikke hva Alternativ jul står for eller hva det innebærer. Har møtt flere kjendiser der når jeg har jobbet frivillig, men ikke en av de har fremmet seg selv i den forbindelse - til tross for at også de lever av god PR. 

Miss perfect skrev (37 minutter siden):

Bra at alternativ jul Holstad går ut mot henne. Den dama gjør ingen ting uten at hun tjener på det selv. Det kunne hun spart seg når det kommer til et sånt arrangement.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heike72 skrev (5 timer siden):

Hvorfor skal man tåle det? Og hvorfor skal hun tåle det fordi hun tjener penger på snap? Det er faktisk mye stygt en del av dem har skrevet. Jeg var på denne RS 2.0 en periode og kjente igjen flere av disse navnene hun delte. De er grunnen til at jeg meldte meg ut. Bare negativ dritt fra dem hele tiden. Forstår ikke hvorfor de er så opphengt i en person de ikke liker. Hva er poenget med å skrive slik til kjente personer? Ingen skal måtte tåle at andre oppfører seg dårlig mot seg uansett om man er kjent, tjener penger eller ikke. 

Fordi, som gjelder så mange influensere. De er ikke bare personer lengre. De er kommersielle produkter (helt selvvalgt).

Derfor kan (og skal de) kritiseres og stilles til ansvar på lik linje som Coca Cola, KIWI og alle andre offentlige og private selskaper.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (48 minutter siden):

Enig! Og tenk på det sirkuset det ville blitt utenfor AJ med massevis av halvhysteriske Raad-squad virrende rundt der 🤦🏻‍♀️

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette sitatet, hentet fra Dagbladet, treffer Holstad blink - for det er nøyaktig dette det har dreid seg om:

«At en enkelt næringsdrivende sponsor ønsker stor offentlig egenreklame rundt sitt eget lille bidrag , egeninvitasjon og noen minutters besøk, og iverksetter dette uten noen formell godkjennelse fra arrangøren, anser vi å være både uhøflig, uakseptabelt og en nedvurdering av alle andre som bidrar, avslutter han».

• Liker 12
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dagbladet.no/kjendis/ut-mot-alternativ-jul-oppriktig-lei-meg/82427132

For å poengtere det først, så syntes jeg ikke Isabel bør poste i forkant av sånne ting i og med at det fører med seg mye oppmerksomhet rundt henne. 

Når det er sagt så bør jo han ta dette opp med sin ansatte/medarbeider som var i kontakt med isabel. Også hun brukte ordene "stikke innom", og det var jo klart at det ble filmet content. At det ikke burde det er jo en annen sak, men felles retningslinjer innad har de jo tydeligvis ikke. Kanskje fordi de ikke har hatt behov for det tidligere. Jeg tenker vel at begge parter kan lære noe av denne fadesen. 

Endret av refill
La til tekst
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (1 time siden):

Skal jeg ødelegge glansbildet ditt om Holstad ved å fortelle deg om bakgrunnen til hver enkelte medlemmer av familien, eller vil du heller leve i fred i tro på at Holstad-familien alltid har - og kun driver virksomhet uegoistisk for andre? :) 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

delias skrev (6 minutter siden):

Skal jeg ødelegge glansbildet ditt om Holstad ved å fortelle deg om bakgrunnen til hver enkelte medlemmer av familien, eller vil du heller leve i fred i tro på at Holstad-familien alltid har - og kun driver virksomhet uegoistisk for andre? :) 

Til tross for det Holstad har gjort så har han i 55 år lyktes med å lage en fantastisk julefeiring for våre aller mest vanskeligstilte. Er motivet ditt å prøve å ødelegge for den suksessen? Jeg vet mye om han jeg også, men det har ikke hindret meg i å bidra på Alternativ Jul. Et sted hvor man samles til julefeiring på tvers av det aller meste.

• Liker 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (34 minutter siden):

I dette sitatet, hentet fra Dagbladet, treffer Holstad blink - for det er nøyaktig dette det har dreid seg om:

«At en enkelt næringsdrivende sponsor ønsker stor offentlig egenreklame rundt sitt eget lille bidrag , egeninvitasjon og noen minutters besøk, og iverksetter dette uten noen formell godkjennelse fra arrangøren, anser vi å være både uhøflig, uakseptabelt og en nedvurdering av alle andre som bidrar, avslutter han».

Der er jeg uenig med deg. Det det handler om er at Holstad opptrer veldig uprofesjonelt.

Isabel dro ikke akkurat uanmeldt ned til Alternativ Jul og lurte hun som tok dem i mot til å prate og vise dem rundt, mens Isabel, Rami og Sidra filmet i smug. Hun fra AJ sa at de manglet folk til flere av vaktene, og Isabel lurte på om de kunne komme den 25’ende, og hjelpe til, noe hun fra AJ sa ja til. Hun sa ingenting om at det måtte søkes om gjennom nettsiden. 

Jeg skjønner godt at Isabel ble lei seg når hun dagen etter plutselig får beskjed om at hun ikke er velkommen allikevel. Det hadde vel hvem som helst blitt om de hadde ønsket å bidra, og så få beskjed om at de ikke ønsker hjelpen din. 

Holstad er mye ute i mediene, så han har ikke problemer med publisitet. Er det fordi han ikke liker influensere eller utlendinger..eller bare Isabel spesielt vet jeg ikke, men noe må det jo være..

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (2 minutter siden):

Til tross for det Holstad har gjort så har han i 55 år lyktes med å lage en fantastisk julefeiring for våre aller mest vanskeligstilte. Er motivet ditt å prøve å ødelegge for den suksessen? Jeg vet mye om han jeg også, men det har ikke hindret meg i å bidra på Alternativ Jul. Et sted hvor man samles til julefeiring på tvers av det aller meste.

Han soler seg vel mest i glansen, mens de frivillige lager en fantastisk julefeiring. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (Akkurat nå):

Der er jeg uenig med deg. Det det handler om er at Holstad opptrer veldig uprofesjonelt.

Isabel dro ikke akkurat uanmeldt ned til Alternativ Jul og lurte hun som tok dem i mot til å prate og vise dem rundt, mens Isabel, Rami og Sidra filmet i smug. Hun fra AJ sa at de manglet folk til flere av vaktene, og Isabel lurte på om de kunne komme den 25’ende, og hjelpe til, noe hun fra AJ sa ja til. Hun sa ingenting om at det måtte søkes om gjennom nettsiden. 

Isabel hadde IKKE klarert dette med ledelsen, men «de som jobbet der». At Holstad setter ned beinet når dette blir kjent for han er helt fair. Så jo, uanmeldt for ledelsen var det - selv om «noen som jobbet der» visste om det.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (1 minutt siden):

Han soler seg vel mest i glansen, mens de frivillige lager en fantastisk julefeiring. 

Det forteller meg bare at du ikke har vært der å bidratt - sånn som jeg, i flere år.

• Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (Akkurat nå):

Isabel hadde IKKE klarert dette med ledelsen, men «de som jobbet der». At Holstad setter ned beinet når dette blir kjent for han er helt fair. Så jo, uanmeldt for ledelsen var det - selv om «noen som jobbet der» visste om det.

Da er det «de som jobbet der» han må ta det opp med, ikke Isabel. Hun mottok en henvendelse fra AJ. Skulle hun ringt Holstad og dobbeltsjekket med han først, mener du?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (3 minutter siden):

Da er det «de som jobbet der» han må ta det opp med, ikke Isabel. Hun mottok en henvendelse fra AJ. Skulle hun ringt Holstad og dobbeltsjekket med han først, mener du?

Det har han sikkert også gjort, og de gjør nok ikke det igjen. I tillegg til at han helt rettmessig satt foten ned for det som ble planlagt uten hans viten og godkjenning.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heike72 skrev (4 timer siden):

Et par av de som ble hengt ut sutrer i artikkel på Lister 24 🙈 De «følger» ikke Isabel, men de skal være på en Facebookgruppe om henne og kritisere, rakke ned på henne og det hun gjør og det livet hun lever 🙈 De må jo følge henne for å få med seg alt de kritiserer og rakker ned på. Skjønner ikke poenget med dette jeg og blir flau på vegne av kjerringer på min alder. Tror de kan oppføre seg som de vil i sosiale medier. Snakk om forbilder. Hva f… har disse bidratt med til samfunnet? 

Det stod om ei i Lister. Og hun fra følger helt frem til AJ.

Er det bedre og sitte på anonyme forum og skrive dritt om andre du ikke kjenner?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (1 minutt siden):

noen som har fått med seg hvor den hytta er? Den ser helt magisk ut, må jo bare leies en gang :D

10.000 pr natt. Synes ikke det var så ille med tanke på at hytta står helt ferdig rigga for julefeiring når de kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ellenn skrev (51 minutter siden):

Jeg skjønner godt at Isabel ble lei seg når hun dagen etter plutselig får beskjed om at hun ikke er velkommen allikevel. Det hadde vel hvem som helst blitt om de hadde ønsket å bidra, og så få beskjed om at de ikke ønsker hjelpen din. 

Holstad er mye ute i mediene, så han har ikke problemer med publisitet. Er det fordi han ikke liker influensere eller utlendinger..eller bare Isabel spesielt vet jeg ikke, men noe må det jo være..

Syntes faktisk Isabel fint kunne ha hevet seg over dette.

I stedet for igjen få saken til å handle om hvor synd det er på henne (etter å ha shoppet Chanel vesker til 300.000kr).

Stakkars henne for at hun ikke fikk vist på sine sosiale medier at hun bruker 20 minutter av sin tid på mennesker som ikke er like heldige som hun selv.

Syntes du oppriktig synd på Isabel i denne saken? At hun er skadelidende? 

• Liker 3
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (5 minutter siden):

10.000 pr natt. Synes ikke det var så ille med tanke på at hytta står helt ferdig rigga for julefeiring når de kommer. 

nei og er kanskje billigere utenom jul, ser svær ut. Fant den på nett, ser ut som den er på Hafjell ja. Lekker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (6 minutter siden):

Ordentlig koselig hytte! Vet ikke hvor den ligger, men så ut som de handlet på Kongsberg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...