lajlaj Skrevet 22. desember 2024 #14181 Del Skrevet 22. desember 2024 Sirah skrev (7 timer siden): Jeg syntes ikke IR snakket stygt om Alternativ Jul, men hun sa hun var skuffet over at hun ikke fikk lov til å komme. Det må være lov. Når hun var å besøkte dem så lagde hun en avtale om at de kunne «stikke innom», det var ikke noe snakk om at de måtte melde seg på. Det ble også sagt at de fremdeles manglet masse folk. Pga at IR delte informasjonen på sin snap så har en drøss av mennesker som meldte seg som frivillige, så noe godt kom jo ut av dette. Jeg syntes det var skikkelig ufint av dem og bare ringe å si at de ikke fikk komme. Den informasjonen hun fikk over telefon var ikke den informasjonen damen fra AJ sto og ga dem dagen før. Jeg er helt enig med deg om at dette handler om sårbare mennesker og at det sånn sett kanskje er like greit at hun ikke dukker opp. Hun hadde garantert (ufrivillig) dratt med seg halve raadsquaad. Det er måten dette ble formidlet på som jeg mener er feil. Hadde de ringt henne og lagt frem disse bekymringene på en ordentlig måte hadde IR mest sannsynlig trukket seg frivillig. Jeg forstår også godt at hun valgte å fortelle følgerne sine dette. Hadde hun ikke gjort det og bare ikke dukket opp der hadde dette også blitt veldig feil tatt i mot. AJ fikk masse publisitet pga dette. Tusenvis av mennesker som ikke viste om arrangementet vet nå om det. De har fulle lister - noe de ikke klarte å skaffe på egenhånd. De har fått mye at av dette de også. Syntes måten de avfeide Isabel på var ufin. Spesielt om det er de menneskene fra 2.0 som er årsaken. VI vet ikke hvordan de avfeide IR på. Vi vet bare at hun gråt fordi hun mistet en sjanse til å "dukke opp og hjelpe litt" + content. De kan ha vært saklige, men hun kan ha tatt det personlig. 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 22. desember 2024 #14182 Del Skrevet 22. desember 2024 Sveits35 skrev (6 timer siden): Hva du mener om RS 2.0 er uvesentlig for meg, men det «brevet» du deler er drøyt. Hvis dette brevet er ekte så har Isabel blitt utnyttet på det groveste. Hun ble invitert dit! Du må ha grodd fast under en stein eller være totalt «blåst» for å ikke kjenne til Isabels personlighet. De visste hvem de inviterte på besøk. Og de fikk det de var ute etter, som var publisitet. Og så skal de etterpå behandle henne på denne måten? Jeg har vært på KG i noen måneder nå og må si at det siste døgnet har fått meg til å innse et par ting om brukerne her inne. Flere har imponert meg ved å faktisk se denne situasjonen for det den faktisk er. Det ville jeg ikke ha trodd for tre dager siden. Hun ble ikke invitert til vakt, men til et besøk FØR julaften/1.juledag etc. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 22. desember 2024 #14183 Del Skrevet 22. desember 2024 https://www.lister24.no/nyheter/i/B0vE70/mektig-influenser-i-strupen-paa-lokal-kvinne-etter-facebook-innlegg Noen som har tilgang? "Mektig influenser i strupen på lokal kvinne etter Facebook-innlegg" 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 22. desember 2024 #14184 Del Skrevet 22. desember 2024 Har ikke tid til å lese alt dette. Kan noen komme med en oppsummering/tagge meg i en allerede oppsummering? Jeg er oppriktig nysgjerrig over hva det er som har hendt, både fra RS og IR sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 22. desember 2024 #14185 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Nå går hun ut og henger ut lederen av Alternativ jul på snapchat: "Det sitter ofte folk med makt og i lederroller som absolutt ikke passer sin rolle alltid. Det ser man gang på gang". Fordi en PR-kåt influenser ikke fikk komme og kaste glans over en tilstelning der rusmisbrukere får litt varme og mat i en ekstremt vanskelig tid? Nå svarer hun bare de som støtter henne på SnapChat. Fordi det skal være et ekkokammer. Endret 22. desember 2024 av lajlaj 20 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 22. desember 2024 #14186 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) Ugresset skrev (6 minutter siden): Har ikke tid til å lese alt dette. Kan noen komme med en oppsummering/tagge meg i en allerede oppsummering? Jeg er oppriktig nysgjerrig over hva det er som har hendt, både fra RS og IR sin side. Hun besøkte Alternativ Jul, sa de manglet folk, dro og la flere hundre tusen på shopping etterpå. Listene ble fylt opp. Skrøt av at hun skulle "dukke opp noen timer" den 25. Så fikk hun beskjed om at de ikke ønsket at hun kom, og vaktlistene var fulle så det var ikke nødvendig. Isabel hylgriner på snap og legger ut bilder av 15-ish profiler fra Raad 2.0-gruppa som kritiserer henne der og påstår det var de som gjorde at hun ikke fikk dra og kaste sin glans over de stakkars narkomane. Endret 22. desember 2024 av lajlaj 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 22. desember 2024 #14187 Del Skrevet 22. desember 2024 lajlaj skrev (4 minutter siden): Nå går hun ut og henger ut lederen av Alternativ jul på snapchat: "Det sitter ofte folk med makt og i lederroller som absolutt ikke passer sin rolle alltid. Det ser man gang på gang". Fordi en PR-kåt influenser ikke fikk komme og kaste glans over en tilstelning der rusmisbrukere får litt varme og mat i en ekstremt vanskelig tid? Nå svarer hun bare de som støtter henne på SnapChat. Fordi det skal være et ekkokammer. Han som er leder for Alternativ Jul har holdt på med dette i 55 år. Da må han jo være bra på det ha gjør. Tenker at det er en flott fyr som begynte med dette og har fått med seg mange frivillige hvert eneste år. Det står det virkelig respekt av. 9 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22. desember 2024 #14188 Del Skrevet 22. desember 2024 lajlaj skrev (5 minutter siden): Nå går hun ut og henger ut lederen av Alternativ jul på snapchat: "Det sitter ofte folk med makt og i lederroller som absolutt ikke passer sin rolle alltid. Det ser man gang på gang". Fordi en PR-kåt influenser ikke fikk komme og kaste glans over en tilstelning der rusmisbrukere får litt varme og mat i en ekstremt vanskelig tid? Nå svarer hun bare de som støtter henne på SnapChat. Fordi det skal være et ekkokammer. Siste setningen din gjorde at jeg åpnet Isabels snap. Den første snappen jeg åpner er et svært kritisk spørsmål hun har fått der hun svarer utfyllende på spørsmålet. Så hold deg til sannheten 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 22. desember 2024 #14189 Del Skrevet 22. desember 2024 Skulle likt å sette alle her møtes ansikt til ansikt å si alt det som skrives bli sagt direkte til folk🙃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 22. desember 2024 #14190 Del Skrevet 22. desember 2024 Mina 2 skrev (15 minutter siden): Han som er leder for Alternativ Jul har holdt på med dette i 55 år. Da må han jo være bra på det ha gjør. Tenker at det er en flott fyr som begynte med dette og har fått med seg mange frivillige hvert eneste år. Det står det virkelig respekt av. Henning Holstad har absolutt sine svin på skogen..selv om han gjør en god sak med Alternativ Jul. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 22. desember 2024 #14191 Del Skrevet 22. desember 2024 Ellenn skrev (2 minutter siden): Henning Holstad har absolutt sine svin på skogen..selv om han gjør en god sak med Alternativ Jul. Det vet jeg. Lest litt om han opp igjennom. Men det har vel handlet om politikk og økonomi/bedrageri. Ikke at det er ille,altså. Men å ha stelt i stand dette i 55 år det må han få respekt for. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22. desember 2024 #14192 Del Skrevet 22. desember 2024 Mina 2 skrev (2 minutter siden): Det vet jeg. Lest litt om han opp igjennom. Men det har vel handlet om politikk og økonomi/bedrageri. Ikke at det er ille,altså. Men å ha stelt i stand dette i 55 år det må han få respekt for. Og så går det an å erkjenne at Isabel ble svært dårlig behandlet. Hun har ikke nevnt noen navn, det er nok flere ansvarsområder på dette arrangementet og hun har ikke outet noen. Hun har understreket flere ganger at hun kommer til å fortsette å støtte dem. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2024 #14193 Del Skrevet 22. desember 2024 Det ene slår ikke ihjel det andre. Alternativ jul gjør en helt fantastisk jobb, det mener vel absolutt alle. Det må likevel gå ann å si at i akkurat denne situasjonen så tråkket de feil. De burde håndtert det annerledes, men det burde kanskje Isabel gjort også. De er mennesker alle sammen og det er lov å gjøre feil uten at det gjør en til et dårlig menneske. Det gjelder begge sider. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 22. desember 2024 #14194 Del Skrevet 22. desember 2024 Sirah skrev (15 minutter siden): Det ene slår ikke ihjel det andre. Alternativ jul gjør en helt fantastisk jobb, det mener vel absolutt alle. Det må likevel gå ann å si at i akkurat denne situasjonen så tråkket de feil. De burde håndtert det annerledes, men det burde kanskje Isabel gjort også. De er mennesker alle sammen og det er lov å gjøre feil uten at det gjør en til et dårlig menneske. Det gjelder begge sider. Amen! Er jeg 100% enig i alt Isabel sier og gjør? Absolutt ikke! Men, synes ikke hun fortjener all dritten hun får. Enkelte er helt syke i hodet når det gjelder hva de klarer å lire av seg😵💫😵💫😵💫 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2024 #14195 Del Skrevet 22. desember 2024 Granneman82 skrev (6 minutter siden): Amen! Er jeg 100% enig i alt Isabel sier og gjør? Absolutt ikke! Men, synes ikke hun fortjener all dritten hun får. Enkelte er helt syke i hodet når det gjelder hva de klarer å lire av seg😵💫😵💫😵💫 Fullstendig enig med deg. Jeg er heller ikke udelt positiv til alt hun sier og gjør, men det kunne ALDRI falt meg inn å kommentert på den måten om et annet menneske - selv ikke en offentlig person. Og det gjelder ikke bare Isabel, men hvem som helst andre også. Når det er sagt så er jeg stort sett ikke hundre prosent enig i alt familien min gjør, vennene mine gjør eller kollegaene mine for den saks skyld. Vi er alle forskjellige - på godt og vondt. Til og med hunden min er jeg rimelig uenig med til stadighet 😅 Jeg syntes det er STOR forskjell på å diskutere sak og person. Jeg kan godt diskutere pengebruken hennes på Hermes eller Chanel, eller at hun er forferdelig ubeslutsom når hun skal kjøpe leilighet. Men jeg liker ikke å snakke negativt om utseendet eller personligheten til folk. Det er å synke for dypt. Kan man ikke si noe pent så bør man som oftest holde kjeft. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 22. desember 2024 #14196 Del Skrevet 22. desember 2024 lajlaj skrev (1 time siden): Nå går hun ut og henger ut lederen av Alternativ jul på snapchat: "Det sitter ofte folk med makt og i lederroller som absolutt ikke passer sin rolle alltid. Det ser man gang på gang". Fordi en PR-kåt influenser ikke fikk komme og kaste glans over en tilstelning der rusmisbrukere får litt varme og mat i en ekstremt vanskelig tid? Nå svarer hun bare de som støtter henne på SnapChat. Fordi det skal være et ekkokammer. Han lederen av Alternativ Jul er jo en tulling da. Akkurat Alternativ Jul er vel noe av få ting han har gjort bra. Og «kaste glans»? Det er jo det hun ble invitert for? Alternativ Jul hadde alt invitert pressen, som de ofte gjør. Har du i det hele tatt hørt Isabel sin versjon her? Problemet i denne saken er nok kommunikasjonssvikt som hun sier. Hun ble jo spurt om å stille opp på intervju for journalister av de som jobber for AJ. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. desember 2024 #14197 Del Skrevet 22. desember 2024 NiceOrNothing skrev (4 timer siden): Akkurat den delen syns jeg var fortjent . De henger ut henne, hun dem. Det er karma . Man må tenke over hva man skriver i sånne forum . Det der blir barnehagementalitet for meg. " Du gjorde noe dumt først.. så ædda bædda.. da gjør jeg det samme tilbake" Isabel bør kanskje tenke seg litt om før hun gjør som hun gjør. Det er lov og bruke hode. 4 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22. desember 2024 #14198 Del Skrevet 22. desember 2024 elskersommer skrev (32 minutter siden): Det der blir barnehagementalitet for meg. " Du gjorde noe dumt først.. så ædda bædda.. da gjør jeg det samme tilbake" Isabel bør kanskje tenke seg litt om før hun gjør som hun gjør. Det er lov og bruke hode. Nå kjører Isabel tydeligvis samme linja som mange influensere før henne har gjort. Mats Hansen, Kristin Gjelsvik, Sophie Elise +++ De har alle fått nok av dritt til slutt og lagt ut folk med fullt navn. Fatter ikke Isabel har sprukket før. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 22. desember 2024 #14199 Del Skrevet 22. desember 2024 Syns det var lite taktisk av henne å skrive hvor og når hun skulle reise dit. Hun må jo forstå at VG , fans og fandens oldemor kom til å trø opp å filme henne der. Syns hun er kul dame som har fått til mye - morsom og snill . ( selv om.hun er altfor tynn/operert , dårlig klessmak og aldeles ødelagt forhold til menn.) ..legger merke til at de som " hater" henne på sosiale medier er enten menn som ikke tåle at damer tjener penger eller hvite norske kvinner i 40- 50 åra som.er trygda og drit misunnelige . 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 22. desember 2024 #14200 Del Skrevet 22. desember 2024 Tittitt skrev (11 timer siden): IHvordan vet du at de var ute etter publisitet? De har da klart seg i 55år uten henne, og hun kommer jo til duk og dekka bord. Det meste av jobben er jo allerede gjort. Virker for meg som at noen som jobber der har kontaktet Isabel i beste mening, men uten å tenke over konsekvensene det ville fått om hun dukket opp med de 140 frivillige hun påstår melde seg på pga henne. Og at sjefen kanskje ikke var informert? Men det vet jo ikke vi. Synes kanskje de kunne forklart henne det litt bedre, om det er sant det hun sier om hvordan hun fikk beskjed. Men vi vet jo bare det hun sier, og hun er jo ikke akkurat kjent for å ta selvkritikk. Mener du de som driver AJ burde kjent til Isabels personlighet..? Det er vel kanskje ikke helt rett demografi, kontrasten fra et liv på gata og arbeidet der til å følge en influenser på shopping og Maldivene er ganske stor. Selvsagt kan man gjøre begge deler, men synes da virkelig ikke man kan si folk er helt blåst eller bor under en stein selv om man ikke har et personlig forhold til Isabel Raad. Nå bor jo forøvrig mange av brukerne under en stein, og har heller ikke smarttelefon. Men skal ikke si at du er blåst i hodet selv om du ikke tenkte over det❤️ Håper du får en nydelig dag! Jeg hadde ikke visst om Isabel hvis det ikke hadde vært for kvinneguiden, hun er ikke så spesiell så hele landet vet om henne. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå