Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Lurer på om den der veldedigheten hun driver med er bare noe hun gjør for å «rettferdiggjøre « shopping galskapen på Hermes og Chanel? 
Syntes det er fasinerende ekkelt å se på pengebruken og hvor elektrisk hun er når hun kan svi av store summer på en haug med ting. Har aldri sett henne slik ved veldedighet, men nå er jo ikke det så ofte da. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flott hun vil støtte kunne gjerne gjort mere av det💚. Sluttet å følge henne , ser kun hva dere skriver her. Hun kommer bare å fortsette og leve luksuslivet shoppe og shoppe alt mulig unødvendig . 🛍️🛍️🛍️💸💳💸💰pga alle dere som gir hun alle disse klikkene 😅. Får håpe dame er ekstra smart snart å investerer og sparer litt. Det er en slutt engang for denne galskapen 🤑

Endret av Milla1717
Tilføye
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (5 timer siden):

Det er flott hun vil støtte kunne gjerne gjort mere av det💚. Sluttet å følge henne , ser kun hva dere skriver her. Hun kommer bare å fortsette og leve luksuslivet shoppe og shoppe alt mulig unødvendig . 🛍️🛍️🛍️💸💳💸💰pga alle dere som gir hun alle disse klikkene 😅. Får håpe dame er ekstra smart snart å investerer og sparer litt. Det er en slutt engang for denne galskapen 🤑

Hun sparer faktisk veldig mye hver måned. Men det er galskap det hun driver med. Tenk å shoppe så mye dyre ting. For nesten vondt i magen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (2 minutter siden):

Hun sparer faktisk veldig mye hver måned. Men det er galskap det hun driver med. Tenk å shoppe så mye dyre ting. For nesten vondt i magen.

Nå vet ikke jeg hva hun har shoppet!? Uansett , jeg hadde også shoppet meg dyre ting jeg har lyst på om jeg hadde penger til det. Hvem gjør ikke? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Nå vet ikke jeg hva hun har shoppet!? Uansett , jeg hadde også shoppet meg dyre ting jeg har lyst på om jeg hadde penger til det. Hvem gjør ikke? 

Hermesgreier for 170.000 den ene dagen og Chanel for 110.000 dagen etter. For all del hun må handle så mye hun vil for meg. Men det er jo helt galskap. Jeg har penger nok til å gjøre det samme jeg,men hadde faktisk ikke følt meg helt vel med å fly rundt med så dyre ting. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (2 minutter siden):

Hermesgreier for 170.000 den ene dagen og Chanel for 110.000 dagen etter. For all del hun må handle så mye hun vil for meg. Men det er jo helt galskap. Jeg har penger nok til å gjøre det samme jeg,men hadde faktisk ikke følt meg helt vel med å fly rundt med så dyre ting. 

Det er vel Isabel sin sak? Da prioriterer du vel andre ting i din hverdag. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (Akkurat nå):

Det er vel Isabel sin sak? Da prioriterer du vel andre ting i din hverdag. 

Har ikke sagt noe annet jeg. Selvfølgelig er det hennes sak. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner alternativ jul veldig godt.  Frykten for at et hopetall av "venninnene" hennes vil dukke opp bl.a, og fokuset vil bli på henne er vell en stor sannsynlighet  for den avgjørelsen..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (42 minutter siden):

Skjønner alternativ jul veldig godt.  Frykten for at et hopetall av "venninnene" hennes vil dukke opp bl.a, og fokuset vil bli på henne er vell en stor sannsynlighet  for den avgjørelsen..

Kanskje måten det har blitt sagt på til henne ikke var helt ok? Det er inntrykket jeg sitter med. Men det er jo bare hennes versjon vi får høre her nå. Uansett bra at alle poster er fylt opp på Alternativ jul

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (23 minutter siden):

Kanskje måten det har blitt sagt på til henne ikke var helt ok? Det er inntrykket jeg sitter med. Men det er jo bare hennes versjon vi får høre her nå. Uansett bra at alle poster er fylt opp på Alternativ jul

Enig. Om versjonen til Isabel stemmer så syntes jeg det var trist for henne og familien som faktisk ønsket å bidra. Samtidig kan jeg se siden til Alternativ jul dersom de er redde for at halve RaadSquaad skal dukke opp der. Men de burde virkelig fremlagt det på en annen måte. De sank faktisk en del i mine øyne nå og det er veldig trist for jobben de gjør er god.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (36 minutter siden):

Får håpe de ikke trekker seg igjen da nå som ikke dronninga deres kommer … 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (29 minutter siden):

Får håpe de ikke trekker seg igjen da nå som ikke dronninga deres kommer … 🤔

Det samme tenkte jeg…..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette var et dumt trekk av Alternativ jul. De burde ringt henne og sagt at de håper hun skjønner at det er fotoforbud der og heller luftet at de er litt bekymret for at et par tusen av bestevenninnene hennes skal dukke opp. Ikke bare ringt og sagt at hun ikke får komme. Da kunne de løst dette på en god måte. Sånn som det ble nå så blir det bare dårlig reklame.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (1 time siden):

Hvis det i tillegg stemmer at Anti-Raad har prøvd å sabotere og har sendt masse mailer til dem om fotoforbud så blir det kanskje litt mye styr og ståk for arrangørene, som sikkert har mer enn nok å drive med akkurat nå.

Samtidig er det forståelig at Isabel blir lei seg, det kan vel virke som om budskapet ble formidlet på en litt hard måte til henne. Hun mente det jo godt. Hadde kanskje vært lurt å ikke sagt noe om at de skulle dit og bidra, heller fortalt om det i etterkant. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes hennes fokus blir helt feil her. Nesten samme hvordan det ble lagt fram hadde det vært bedre om hun tok opp dette med personen det gjaldt og sa til følgerene at alle vakter hadde blitt fylt og at de var overflødige eller noe i den retning. Og at det var flott! Nå gir hun Alternativ Jul negativt fokus i deres mest hektiske periode. Ser for meg at de mest ihuga raadsquad'erne skrive sinte meldinger på vegne av dronninga si...en mer psykisk stabil person hadde tatt den beskjeden for hva det er, de har det de trenger nå og vil ikke risikere at opplegget blir sabotert på noe måte. Og der burde fokus ligge, på arrangementet og brukerne, ikke at frk Raad blir såret...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært Isabel hadde jeg droppa den syke shoppingen og spart penger for å sikre fremtiden min. Man vet jo aldri hvordan denne bransjen blir framover. 

Forstår også godt Alternativ jul for hennes desperate følgere hadde garantert dukket opp der. Det hadde blitt masse styr. Det burde hun skjønne selv også. De sto jo i bilene sine utenfor huset til fosterforeldrene da hun var der. Alternativ jul kunne sikkert presentert at hun ikke kunne komme likevel på en mye bedre måte. At personer fra Raadsquad 2.0 har sendt mailer til dem synes jeg bare er helt sykt. Noen mennesker er jo faktisk syke i hode. 

Raadsquad 2.0 er alt annet enn det den beskriver seg som. De er ikke jentegjengen til Raad, men består for det meste av haters og mennesker som vil gjøre Isabel sitt liv surt. 

Den andre Raadsquad gruppen er en diktatur gruppe styrt av en person. Usunn gruppe det også. 

Skjønner at folk reagerer på kontrastene hun deler fra fattigdom i India og hjelp de som har falt utenfor her til vill shopping for flere hundre tusen på Chanel og Hermès. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel burde skjønt at hun ikke kan legge ut noe om hvor hun skal i Norge når det dukker opp helt syke fans. Men det hjelper ikke å være etterpåklok. Hun må heller ta lærdom av det og hun kan jo fortsatt bidra økonomisk om hun vil det, og evt. bidra med å få andre til å ha lyst til å hjelpe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at hun legger ut fullt navn og bilde på raadsquad 2.0 folka😆 De ser ut som haters også. Typisk misunnelig grinebitere. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at familie Raad hadde tenkt å ta en vakt. Dvs å jobbe i 8 t. Tror de hadde sett for seg å stikke innom for « å kaste glans» over arrangementet. Som om de var kongelige eller noe

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (3 minutter siden):

Tviler sterkt på at familie Raad hadde tenkt å ta en vakt. Dvs å jobbe i 8 t. Tror de hadde sett for seg å stikke innom for « å kaste glans» over arrangementet. Som om de var kongelige eller noe

Det får vi ikke vite nå da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...