Teflonhjernen Skrevet i går, 16:42 #14021 Del Skrevet i går, 16:42 Neket skrev (5 minutter siden): Håper for de som har kjøpt sin skyld at det ikke var alt for mange, er ikke så kult når halve festen eller nattklubben har samme kjole 😆 og samme parfyme 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 17:02 #14022 Del Skrevet i går, 17:02 Doris Becker skrev (46 minutter siden): Fast fashion on-demand? Shein kjører vel det. DHgate har jeg også hørt at driver på med dette, men vet ikke om det stemmer. Hatsumomo skrev (43 minutter siden): Sitter med samme tanken. Ja, på en sånn kjole er det vel bare en god ting om det ikke blir produsert 10.000 😬 Teflonhjernen skrev (43 minutter siden): Hun sier jo at det er begrenset opplag og da det er tomt så er det tomt. Mistenker jo at det kan ikke være så fryktelig mange siden de blir utsolgt på noen minutter… og tviler litt på at det er samme antall på alle kjoler. Ser for meg at dette er litt salgs triks. Det er nok et slags salgstriks og et veldig lurt et. Nå sitter jo squaden klare med masteren på lansering for å sikre seg godbitene. For all del, denne kjolen var superfin! Jeg kunne tenkt meg den selv. Kom på lanseringen 18:14 og da var den utsolgt i min størrelse. Nå var prisen litt høyere enn hva jeg hadde ønsket å betale for en sånn type kjole uansett, men jeg ble overrasket Neket skrev (22 minutter siden): Håper for de som har kjøpt sin skyld at det ikke var alt for mange, er ikke så kult når halve festen eller nattklubben har samme kjole 😆 Hahaha jeg har tenkt det samme 😅 Teflonhjernen skrev (17 minutter siden): og samme parfyme 😂 Ikke minst 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet i går, 17:37 #14023 Del Skrevet i går, 17:37 Sirah skrev (10 timer siden): Nei var Sidra og Mathilda hun skulle møte i London og det gjorde hun Pluss hun Snapchat dama og de fra Ivorie. Tror heller ikke hun finner en mann før hun senker kravene sine nei. Hun må jo ha blitt seriøst såret for å beskytte seg selv så ekstremt mot nye menn som hun gjør 😢 Du skriver "Hun må jo ha blitt seriøst såret for å beskytte seg selv så ekstremt mot nye menn som hun gjør 😢" - beskytter hun seg selv? Synes oppriktig talt hun er desperat. Dessuten skal virkelig menn ha den cred'en - de kan lese og ser hvordan hun holder på, hvor kravstor hun er og ikke minst hvor nedrakkende og direkte ufin hun er mot menn i omtale. Menn har da intelligensnivå høyt nok til å forstå at IR ikke er et koneemne uansett hvordan hun forsøker å pynte opp fasaden med dyre klær. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet i går, 17:43 #14024 Del Skrevet i går, 17:43 Sirah skrev (1 time siden): Takk for oppklaring. Jeg har forstått at det var et stygt brudd, men ikke at det var så ille. Jeg fulgte henne bare sånn innimellom på Instagram på den tiden hun var sammen med han. Fikk med meg at hun virket lykkelig med en kjekk mann og fikk med meg gjennom en avis at det var slutt. Hun har jo snakket noe om det, men ikke i detaljer som jeg har fått med meg i alle fall. Huff stakkars, slike forhold fortjener ingen. Husk at det er hennes side av saken og hennes narrativ. Hun lager drama ×10 og skal i tillegg tjene penger på det. Stoler du/dere virkelig på IR og andre influencere? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet i går, 17:49 #14025 Del Skrevet i går, 17:49 Sveits35 skrev (10 timer siden): Det stemmer ikke at hun skulle møte Olsen sisters i London. Følger du med på henne i det hele tatt? Planen var å treffe sin egen søster i London, noe som hun også gjorde. Olsen sisters festet hun med helgen før hun reiste til London, noe som faktisk nesten ødela den turen. Isabel blir som regel syk etter en hel festehelg med de menneskene dessverre. Hva? Tenker du at Olsens sisters er grunnen for at IR "blir som regel syk etter en hel festehelg med de menneskene dessverre"? Alvorlig talt, hvor gammel er du? IR er 30 år og bør ha lært seg hvordan hun selv reagerer eller hva hun tåler av festligheter. Man høster som man sår! Det er ingen andre enn hun selv som står ansvarlig og er skyld i selvpåførte ting. OMG, galskapen lenge leve! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet i går, 17:55 #14026 Del Skrevet i går, 17:55 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Lurer på hvorfor hun ikke vil si antall kjoler de lager av hver? Skjønner ikke at det kan være så farlig og si at vi lagde 5000 kjoler som ble revet bort… lurer på om det er veldig få, så det virker som om det er veldig rift om de, og mange ikke får, noe som gjør de enda mer på hugget til neste lansering? Sannsynligheten er stor for at det er snakk om såkalte "prøvekolleksjoner", hvor det da er begrenset til svært få antall av hver størrelse. Seriøse produksjoner har ulik produksjonspris etter bestilt antall ferdigprodukt. Husk at store kjeder i Norge kan bestille inn til butikker i hele landet og da ha et produksjonstall på f.eks 800 kåper som skal slippes i hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 18:02 #14027 Del Skrevet i går, 18:02 Istapp skrev (2 minutter siden): Sannsynligheten er stor for at det er snakk om såkalte "prøvekolleksjoner", hvor det da er begrenset til svært få antall av hver størrelse. Seriøse produksjoner har ulik produksjonspris etter bestilt antall ferdigprodukt. Husk at store kjeder i Norge kan bestille inn til butikker i hele landet og da ha et produksjonstall på f.eks 800 kåper som skal slippes i hele landet. I så fall vil jeg berømme IR for dette. For det koster visstnok mer å bli utsolgt for et produkt, enn å overprodusere. https://www.theguardian.com/fashion/2024/jan/18/its-the-industrys-dirty-secret-why-fashions-oversupply-problem-is-an-environmental-disaster As many as 40% of clothes made each year – 60bn garments – are not sold. https://www.vogue.co.uk/article/overproduction-fashion "The main reason for this is fashion’s business model, which relies on buyers predicting the amount of product that they will sell ahead of time. Naturally, there will be leftover stock because of this – a problem that’s exacerbated by the potential financial losses involved in not having enough of the right garment. “To sell out of a product actually costs a business more than having extra product that you end up discounting,” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet i går, 18:10 #14028 Del Skrevet i går, 18:10 Virker litt som at hun har mistet views og får evt mindre betalt nå? Hun har blitt litt ops med pengene? Tenker seg to ganger om når hun skal handle designer på flyplassen pga taxfree. Flere ganger hu har nevnt at ditten og datten er “dyrt” så hu har revudert kjøpet osv.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet i går, 18:11 #14029 Del Skrevet i går, 18:11 Doris Becker skrev (3 minutter siden): I så fall vil jeg berømme IR for dette. For det koster visstnok mer å bli utsolgt for et produkt, enn å overprodusere. https://www.theguardian.com/fashion/2024/jan/18/its-the-industrys-dirty-secret-why-fashions-oversupply-problem-is-an-environmental-disaster As many as 40% of clothes made each year – 60bn garments – are not sold. https://www.vogue.co.uk/article/overproduction-fashion "The main reason for this is fashion’s business model, which relies on buyers predicting the amount of product that they will sell ahead of time. Naturally, there will be leftover stock because of this – a problem that’s exacerbated by the potential financial losses involved in not having enough of the right garment. “To sell out of a product actually costs a business more than having extra product that you end up discounting,” Tja, bortsett fra at "prøvekolleksjoner" ikke egentlig er et ferdigprodukt. Det er laget raskere og ment som "prøve" for at størrelser og plass skal tilpasses bedre ved behov for dette. "Prøvekolleksjoner" skal ikke selges til fullpris, da disse er produsert som underveis-produkt. Sett med slike briller er det direkte ufint å selge produktene overpriset. Men når man kjøper av useriøse "liksom designere", så fortjener man vel også å bli lurt og betale for det. Kunnskap er makt og hadde folk satt seg bedre inn i hva disse influencerne egentlig tjener sine penger på eller hvordan de utnytter sine tilhengere, tror jeg at flere hadde tatt og vurdert hvor de la igjen sine penger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 18:18 #14030 Del Skrevet i går, 18:18 Istapp skrev (4 minutter siden): Tja, bortsett fra at "prøvekolleksjoner" ikke egentlig er et ferdigprodukt. Det er laget raskere og ment som "prøve" for at størrelser og plass skal tilpasses bedre ved behov for dette. "Prøvekolleksjoner" skal ikke selges til fullpris, da disse er produsert som underveis-produkt. Sett med slike briller er det direkte ufint å selge produktene overpriset. Men når man kjøper av useriøse "liksom designere", så fortjener man vel også å bli lurt og betale for det. Kunnskap er makt og hadde folk satt seg bedre inn i hva disse influencerne egentlig tjener sine penger på eller hvordan de utnytter sine tilhengere, tror jeg at flere hadde tatt og vurdert hvor de la igjen sine penger. Ja, hun virker jo opptatt av raske penger og lite etikk og moral. Som de fleste i den bransjen... Husker jo TrendyThings🤮 Tenkte at jeg fant et lite lyspunkt, men skjønner nå at det var feil. Takk for korrigering! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 19:30 #14031 Del Skrevet i går, 19:30 Istapp skrev (1 time siden): Du skriver "Hun må jo ha blitt seriøst såret for å beskytte seg selv så ekstremt mot nye menn som hun gjør 😢" - beskytter hun seg selv? Synes oppriktig talt hun er desperat. Dessuten skal virkelig menn ha den cred'en - de kan lese og ser hvordan hun holder på, hvor kravstor hun er og ikke minst hvor nedrakkende og direkte ufin hun er mot menn i omtale. Menn har da intelligensnivå høyt nok til å forstå at IR ikke er et koneemne uansett hvordan hun forsøker å pynte opp fasaden med dyre klær. Ja jeg syntes hun beskytter seg selv. Ja, hun virker desperat - det er jeg helt enig i. Men i det sekundet fyren blir interessert tilbake eller ting begynner å bli bittelitt seriøst så finner hun en feil med han og løper videre. Det er typisk måte å beskytte seg selv mot å bli såret på. Og den kravlisten hennes er jo også helt insane - hun vet nok innerst inne at hun ikke vil kunne finne denne mannen - for han finnes ikke. Istapp skrev (1 time siden): Husk at det er hennes side av saken og hennes narrativ. Hun lager drama ×10 og skal i tillegg tjene penger på det. Stoler du/dere virkelig på IR og andre influencere? Så klart er det alltid flere sider av en sak - det er min, din og sannheten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 2 timer siden #14032 Del Skrevet 2 timer siden Chanel har i mine øyne blitt skikkelig Harry. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå