Sirah Skrevet 24. november 2024 #13781 Del Skrevet 24. november 2024 Zenhouse skrev (6 minutter siden): Sto i den ene boken at moren gikk på AAP da mener jeg. Så regner med hun har fått ufør nå. Uansett, så er det lov å dra til utlandet over lengre tidsrom med ufør. Over 6 mnd i året så må man søke/melde fra til Nav Utland. For da bør man i så fall bli frivillig medlem av folketrygden for å få dekket helsehjelp i utlandet. Uføretrygden er det altså ikke et problem å få med. Familien Raad har derimot tidligere vist seg nokså likegyldige til å ha reiseforsikring på plass, Rami var på reise både i Irak og Dubai uten reiseforsikring. Det er galskap. Selv om storesøster har millioner på konto. Var det jeg trodde nemlig. Ja mener det ble sagt at moren hadde ufør nå, men mulig jeg husker feil. Ja, man kan vel til og med flytte ut av landet permanent med ufør. Tviler på at Pimpen gjør noe galt. Isabel sa en gang at hun ville være i norge vår/sommer/tidlig høst, men tilbringe vinteren i Irak/Dubai pga temperaturene. Hun får mer smerter i kroppen i kulden. Ikke noe annerledes at hun gjør det enn alle dem som reiser til Spania eller Thailand. Rami sin reiseforsikring hadde vel forsvunnet ved en feil da han byttet selskap. Han var iallefall ganske overrasket når han oppdaget det når bagasjen hans forsvant den gangen. Så det tror jeg ikke var et bevist valg. Men rart at han ikke kastet seg rundt og fikset ny asap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november 2024 #13782 Del Skrevet 24. november 2024 Zenhouse skrev (8 minutter siden): Sto i den ene boken at moren gikk på AAP da mener jeg. Så regner med hun har fått ufør nå. Uansett, så er det lov å dra til utlandet over lengre tidsrom med ufør. Over 6 mnd i året så må man søke/melde fra til Nav Utland. For da bør man i så fall bli frivillig medlem av folketrygden for å få dekket helsehjelp i utlandet. Uføretrygden er det altså ikke et problem å få med. Familien Raad har derimot tidligere vist seg nokså likegyldige til å ha reiseforsikring på plass, Rami var på reise både i Irak og Dubai uten reiseforsikring. Det er galskap. Selv om storesøster har millioner på konto. Jeg grøsset da det kom fram at han var på reisefot uten reiseforsikring. Men på den tiden betalte nok Isabel reisene hans med et betalingskort som har forsikring, det ble min konklusjon på «galskapen». For ingen kan være så blåst at de reiser verden rundt uten reiseforsikring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 24. november 2024 #13783 Del Skrevet 24. november 2024 Sirah skrev (14 timer siden): Jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke kjøper leiligheten hun bor i. Den kostet vel type 12 millioner? Tar hun en skikkelig opprydding i klærne sine så har hun mer enn god nok plass der. Nå har de vært fire stk der i snart en mnd og det skjer vel ikke så veldig ofte 🤷♀️ Det går jo helt fint, spesielt når Rami får sin egen leilighet. Hun trives jo faktisk skikkelig godt i det bygget! Bimbo har to jobber hjemme. Hun jobber på Gardemoen og som servitør mener jeg hun sa. Så hun jobber nok en del når hun er i Oslo. Pimpen er ufør (eller på vei til å bli det) pga smerter i nakke/rygg blant annet. Og man kan vel være ute av landet ganske mye? Ta alle som bor i Spania store deler av året? Kanskje er det annerledes om man er statsborger i et annet land? Jeg vet ikke, nå bare gjetter jeg. https://www.nav.no/no/person/flere-tema/arbeid-og-opphold-i-utlandet/opphold-i-utlandet-og-folketrygden/turist-i-utlandet For det første. Bimbo har vært lenge i både Irak og Dubai. Så hvor mye hun jobber i Norge er vel et åpent spørsmål. Jeg tror ikke Isabel har positiv påvirkning på henne. Som søster, ja, men holdninger ift jobb, nei. Ser ikke veldig komfortabel ut når hun blir filmet, eller filmer seg selv. For det andre. Folk som bor deler av året i Spania er ikke asylsøker, eller har status som asylsøker, eventuelt flyktning. På generelt grunnlag bør flyktninger returneres til fedrelandet når det er trygt. Slik kan vi også hjelpe fler som Repparfjorden flukt fra krig, 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 24. november 2024 #13784 Del Skrevet 24. november 2024 Chiller på søndager😳 Synes hun chiller hele uka jeg. Sliten av å gå på visning og spise på restaurant 😂 Litt av et forbilde. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 24. november 2024 #13785 Del Skrevet 24. november 2024 Kønn skrev (38 minutter siden): Chiller på søndager😳 Synes hun chiller hele uka jeg. Sliten av å gå på visning og spise på restaurant 😂 Litt av et forbilde. Ja, sover til langt på dag, legger seg langt på natt, får maten servert på døra , kafé/ resturant besøk. Visninger, jabbe om gjøker, ditt og datt, shopping galskap/overflod 🙄huff sååå sliten😵💫🤣. Eneste hun kan være eller bli sliten av må jo være den mobilen i hånda konstant 🥴 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november 2024 #13786 Del Skrevet 24. november 2024 Kønn skrev (1 time siden): For det første. Bimbo har vært lenge i både Irak og Dubai. Så hvor mye hun jobber i Norge er vel et åpent spørsmål. Jeg tror ikke Isabel har positiv påvirkning på henne. Som søster, ja, men holdninger ift jobb, nei. Ser ikke veldig komfortabel ut når hun blir filmet, eller filmer seg selv. For det andre. Folk som bor deler av året i Spania er ikke asylsøker, eller har status som asylsøker, eventuelt flyktning. På generelt grunnlag bør flyktninger returneres til fedrelandet når det er trygt. Slik kan vi også hjelpe fler som Repparfjorden flukt fra krig, Familien Raad er fullverdige norske statsborgere med akkurat sammerettigheter som du har. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 24. november 2024 #13787 Del Skrevet 24. november 2024 Sveits35 skrev (3 minutter siden): Familien Raad er fullverdige norske statsborgere med akkurat sammerettigheter som du har. Hvorfor legger DU ord i munnen på meg? Har jeg skrevet at de ikke er norske statsborgere? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1995 Skrevet 24. november 2024 #13788 Del Skrevet 24. november 2024 Kønn skrev (7 minutter siden): Hvorfor legger DU ord i munnen på meg? Har jeg skrevet at de ikke er norske statsborgere? Du skrev at folk som drar til spania/thailand og som uføretrygd ikke har status som asylsøkere/flyktninger. Vel. Familien Raad har ikke det nå. De er norske på papiret. Dvs dra til hvor de vil, når de vil. Skal Norge returnere noen, kan de ikke innvilge statsborgerskap. Får man statsborgerskap, så mister man den ikke igjen med mindre man løy seg til den eller noe 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 24. november 2024 #13789 Del Skrevet 24. november 2024 girl1995 skrev (22 minutter siden): Du skrev at folk som drar til spania/thailand og som uføretrygd ikke har status som asylsøkere/flyktninger. Vel. Familien Raad har ikke det nå. De er norske på papiret. Dvs dra til hvor de vil, når de vil. Skal Norge returnere noen, kan de ikke innvilge statsborgerskap. Får man statsborgerskap, så mister man den ikke igjen med mindre man løy seg til den eller noe Har ikke nevnt hverken Thailand eller uføretrygd. Og ja, de er norske statsborgere så ser at det ble feil. Jeg skriver på generelt grunnlag at folk bøt sendes tilbake til fødelandet når situasjonen er trygg. Dermed mener jeg at det skal være vanskeligere å få status som norsk. Jeg mener ikke at Pimpen gjør noe feil teoretisk. Det er systemet som er feil. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 24. november 2024 #13790 Del Skrevet 24. november 2024 Kønn skrev (10 minutter siden): Har ikke nevnt hverken Thailand eller uføretrygd. Og ja, de er norske statsborgere så ser at det ble feil. Jeg skriver på generelt grunnlag at folk bøt sendes tilbake til fødelandet når situasjonen er trygg. Dermed mener jeg at det skal være vanskeligere å få status som norsk. Jeg mener ikke at Pimpen gjør noe feil teoretisk. Det er systemet som er feil. Helt enig med deg her, Norge bør utvise langt større forsiktighet for å gi norsk statsborgerskap. Velferdsgodene i Norge er magnet for de som utnytter systemet, nettopp grunnet lave terskler og krav. Norge trenger statsborgere som kan og vil jobbe! Verdt en egen tråd egentlig. Flere i fam.R fremstår ikke som direkte arbeidsjern og har en arbeidsmoral under pari. Tenk hvor slitne de hadde blitt av turnusarbeid i helsesektoren, full jobb i opplæringssektoren, full jobb i kroppslig bygg- og anleggssektoren m.fl. Det hadde ikke fungert med den døgnrytmen denne gjengen utviser og den verste av dem er IR selv. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 24. november 2024 #13791 Del Skrevet 24. november 2024 Hvordan hun leker "rich B*tch" og bare "kjøpe, ja eller nei", når hun er på harry gucci shopping. Men byr under prisantydning på hus. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 24. november 2024 #13792 Del Skrevet 24. november 2024 Lykkeligper skrev (14 minutter siden): Hvordan hun leker "rich B*tch" og bare "kjøpe, ja eller nei", når hun er på harry gucci shopping. Men byr under prisantydning på hus. Ja det er helt latterlig. Så nettop snappen. Hva skal hun med alt hun kjøper? Nå nevnte hun en ny leilighet som hun kjente til, men den var det visst ikke visning på før om en måned. Hun kunne jo hatt en kjøpe fri måned, så kunne hun spart mye til leilighet istedenfor. Blir for dumt dette. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 24. november 2024 #13793 Del Skrevet 24. november 2024 Really skrev (3 minutter siden): Ja det er helt latterlig. Så nettop snappen. Hva skal hun med alt hun kjøper? Nå nevnte hun en ny leilighet som hun kjente til, men den var det visst ikke visning på før om en måned. Hun kunne jo hatt en kjøpe fri måned, så kunne hun spart mye til leilighet istedenfor. Blir for dumt dette. Smelle av en haug med penger på sko osv. er ingen problem. Hun har virkelig et shopping problem. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 24. november 2024 #13794 Del Skrevet 24. november 2024 Hvorfor har Ivorie AS så elendige tall? Og hvorfor har de byttet navn til DFRISR AS? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 24. november 2024 #13795 Del Skrevet 24. november 2024 Doris Becker skrev (59 minutter siden): Hvorfor har Ivorie AS så elendige tall? Og hvorfor har de byttet navn til DFRISR AS? Forklar gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 24. november 2024 #13796 Del Skrevet 24. november 2024 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Forklar gjerne. Hvis du sjekker proff. så har de byttet navn, og alle piler peker ned. Men ser ut til at de har gjort det siste årene altså. røde tall hele veien, men mer nå. Soliditet minus 20%. Lønnsomhet minus 25% https://proff.no/roller/dfrisr-as/kristiansand-s/postordre-internetthandel/IF91CRA10K9 Under kunngjøring står det navnebytte 22.11.24 fra Ivorie AS til Dfrisr AS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november 2024 #13797 Del Skrevet 24. november 2024 Kønn skrev (3 timer siden): Hvorfor legger DU ord i munnen på meg? Har jeg skrevet at de ikke er norske statsborgere? Sitat Kønn: «På generelt grunnlag bør flyktninger returneres til fedrelandet når det er trygt. Slik kan vi også hjelpe fler som Repparfjorden flukt fra krig, » Kan jeg få spørre hva du mente med dette i forbindelse med at du kommenterte hvor mye Ahlam er ute på reis? Hva var det jeg misforstod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november 2024 #13798 Del Skrevet 24. november 2024 Kønn skrev (2 timer siden): Har ikke nevnt hverken Thailand eller uføretrygd. Og ja, de er norske statsborgere så ser at det ble feil. Jeg skriver på generelt grunnlag at folk bøt sendes tilbake til fødelandet når situasjonen er trygg. Dermed mener jeg at det skal være vanskeligere å få status som norsk. Jeg mener ikke at Pimpen gjør noe feil teoretisk. Det er systemet som er feil. Teoretisk gjør hun ikke noe feil altså…… Jeg tror du må inn på et mørkere nett for å dra dette lenger ned i søla Kønn. Skam deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november 2024 #13799 Del Skrevet 24. november 2024 Istapp skrev (2 timer siden): Helt enig med deg her, Norge bør utvise langt større forsiktighet for å gi norsk statsborgerskap. Velferdsgodene i Norge er magnet for de som utnytter systemet, nettopp grunnet lave terskler og krav. Norge trenger statsborgere som kan og vil jobbe! Verdt en egen tråd egentlig. Flere i fam.R fremstår ikke som direkte arbeidsjern og har en arbeidsmoral under pari. Tenk hvor slitne de hadde blitt av turnusarbeid i helsesektoren, full jobb i opplæringssektoren, full jobb i kroppslig bygg- og anleggssektoren m.fl. Det hadde ikke fungert med den døgnrytmen denne gjengen utviser og den verste av dem er IR selv. Det du skriver er rasistisk! Det overrasker meg ikke Istapp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. november 2024 #13800 Del Skrevet 24. november 2024 Kønn og Istapp er rapportert for rasisme @Sol Rampelyset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå