Sveits35 Skrevet 13. november #13561 Del Skrevet 13. november Kønn skrev (2 timer siden): Du tolker her, slutt med det. Nei, det skal jeg ikke slutte med! Du må tåle spørsmål til innleggene dine. Eller krever du at alle skal være enige med deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 13. november #13562 Del Skrevet 13. november (endret) Teflonhjernen skrev (23 minutter siden): Sa hun noe om hvor mye den Rolls Roysen koster? Prket ikke se alt. Koster henne 1,5 månedslønn. Altså 4-5 mill Endret 13. november av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 13. november #13563 Del Skrevet 13. november Sveits35 skrev (10 minutter siden): Koster henne 1,5 månedslønn. Altså 4-5 mill Ja, for å kjøpe RollsRoycen så bruker hun penger for skape "content" ... yeapp, for et content den bilen er gitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 13. november #13564 Del Skrevet 13. november Og hun sa rolls roys er mer "big man" bil enn den hun egentlig har drømt om, G-wagon, så da gir det mening å heller ta rolls Roycen. Hallo? Hun er skikkelig opptatt av å gni det inn og vise til alle at hun er rik. Samme når hun sa det ikke er vits å kjøpe dyre klær uten logo. Hva med å kjøpe klær man liker, er komfortable i og med høy kvalitet (bonus for etisk produksjon). Hun trenger å dra tilbake til Joali for å filosofere over inntrykkene etter fattigdommen i India sa hun også XD Isabel er ikke veldig genuin og det er lett å merke . Hun er veldig "tell, don't show" istedenfor "show, don't tell". Snakker i ett kjør om at hun er ditt og datt, men viser det motsatte. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 13. november #13565 Del Skrevet 13. november Tippsi skrev (5 timer siden): Isabel virkelig tilbake til sitt vante liv, pimpens nattkjole, senga, iskaffe. Kafé . Gjøk historie. Givende liv🫣🙈 Damen er kronisk dehydrert, og rører ikke en grønnsak, begge deler er hun stolt over. Så hva forventer du? 😂🙈 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 13. november #13566 Del Skrevet 13. november Sveits35 skrev (34 minutter siden): Nei, det skal jeg ikke slutte med! Du må tåle spørsmål til innleggene dine. Eller krever du at alle skal være enige med deg? Jeg tåler spørsmål, men du tolker teksten og da blir det umulig å svare deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 13. november #13567 Del Skrevet 13. november (endret) søpapegøje skrev (21 minutter siden): Og hun sa rolls roys er mer "big man" bil enn den hun egentlig har drømt om, G-wagon, så da gir det mening å heller ta rolls Roycen. Hallo? Hun er skikkelig opptatt av å gni det inn og vise til alle at hun er rik. Samme når hun sa det ikke er vits å kjøpe dyre klær uten logo. Hva med å kjøpe klær man liker, er komfortable i og med høy kvalitet (bonus for etisk produksjon). Hun trenger å dra tilbake til Joali for å filosofere over inntrykkene etter fattigdommen i India sa hun også XD Isabel er ikke veldig genuin og det er lett å merke . Hun er veldig "tell, don't show" istedenfor "show, don't tell". Snakker i ett kjør om at hun er ditt og datt, men viser det motsatte. Tilbake til Joali for sånn 200.000 kr for å reflektere over fattigdommen i India, nei nå syntes jeg hun driter seg loddrett ut! Endret 13. november av Hatsumomo 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 13. november #13568 Del Skrevet 13. november Ganske lei av å høre ; hvordan er dette mitt liv ranten😴 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 13. november #13569 Del Skrevet 13. november Hatsumomo skrev (1 time siden): Ja, for å kjøpe RollsRoycen så bruker hun penger for skape "content" ... yeapp, for et content den bilen er gitt. Jeg synes det er skikkelig kult! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 13. november #13570 Del Skrevet 13. november Kønn skrev (47 minutter siden): Jeg tåler spørsmål, men du tolker teksten og da blir det umulig å svare deg. For noe tull! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 13. november #13571 Del Skrevet 13. november Hatsumomo skrev (3 timer siden): Tilbake til Joali for sånn 200.000 kr for å reflektere over fattigdommen i India, nei nå syntes jeg hun driter seg loddrett ut! Sa hun det? Hun var veldig gira i dag og munnen rant tydeligvis over. For min del krasjer det litt med den takknemlige ydmykheten på ene sida og smelle til med Roll Royce for å være rikest på andre sida. Jeg hadde kjøpt akkurat samme bil med den lønna, uten tvil. Men hun prakker på seg hatere det er sikkert og tvist. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 13. november #13572 Del Skrevet 13. november Tror egentlig ikke at Sidra har lyst til å dele livet sitt på snap, jeg. Tidligere ble hun ikke filmet av Isabel i det hele tatt fordi hun ville ikke, så begynte hun å snu seg bort eller holde foran ansiktet mens hun ble filmet (dette gjør hun av og til fortsatt). Merker at hun er ukomfortabel foran kamera når hun skal vise klær eller prate. Tipper hun føler seg presset til å starte med snap for å tjene penger… Bare trist. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 14. november #13573 Del Skrevet 14. november Sveits35 skrev (15 timer siden): For noe tull! Fortsett med tolkning du, men ikke forvent svar. Du tar jo det meste ut av kontekst. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 14. november #13574 Del Skrevet 14. november Kønn skrev (1 time siden): Fortsett med tolkning du, men ikke forvent svar. Du tar jo det meste ut av kontekst. Frekk og uhøflig er du. Du kan ikke svare skikkelig fordi jeg setter deg fast. Og når det skjer tyr du til personangrep. Voksent må jeg si….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 14. november #13575 Del Skrevet 14. november Hatsumomo skrev (19 timer siden): Ja, for å kjøpe RollsRoycen så bruker hun penger for skape "content" ... yeapp, for et content den bilen er gitt. Hun kan jo ikke kjøre bil (selv om hun har lappen), fatter ikke hva hun skal med den-la den stakkars broren være privatsjåfør? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 14. november #13576 Del Skrevet 14. november Neket skrev (26 minutter siden): Hun kan jo ikke kjøre bil (selv om hun har lappen), fatter ikke hva hun skal med den-la den stakkars broren være privatsjåfør? Rami er det ikke mye synd på. Hvilken 20 åring, som er interessert i bil, får fri tilgang til en splitter ny Rolls Royce? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14. november #13577 Del Skrevet 14. november Sveits35 skrev (Akkurat nå): Rami er det ikke mye synd på. Hvilken 20 åring, som er interessert i bil, får fri tilgang til en splitter ny Rolls Royce? Litt usikker på om det er den bilen han faktisk hadde valgt, ser ikke helt at det er drømmebilen til en 20 åring 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 14. november #13578 Del Skrevet 14. november Synd hun ikke var lengre i India . Ville sett mere derifra . Dette Dubai livet blir for mye for meg😅Får komme tilbake når hun drar igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 14. november #13579 Del Skrevet 14. november Sveits35 skrev (3 timer siden): Rami er det ikke mye synd på. Hvilken 20 åring, som er interessert i bil, får fri tilgang til en splitter ny Rolls Royce? Hun fabulerte om å leie privatsjåfør også nå, da er det jo like greit (og sikkert MYE billigere) å bare fortsette med Uber. Evt får hun ansette assistent som også kan kjøre bil. Helst et litt harry kvinnemenneske. Jeg sender søknad 😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. november #13580 Del Skrevet 14. november Neket skrev (1 minutt siden): Hun fabulerte om å leie privatsjåfør også nå, da er det jo like greit (og sikkert MYE billigere) å bare fortsette med Uber. Evt får hun ansette assistent som også kan kjøre bil. Helst et litt harry kvinnemenneske. Jeg sender søknad 😆 Det blir for dumt. Hun er jo så usikker på bilkjøring og så skal hun kjøpe det største hangarskipet hun finner? Jeg forstår at hun vil kjøpe bil, men det måtte jo vært mye mer praktisk for henne med en mindre bil som er enklere å kjøre. Når innstillingen før du kjøper bilen er at du ikke kommer til å klare og parkere den….. Hun burde jo heller kjøpt f.eks en sånn som den hvite Mercedesen Rami leide. Det er en flott og lux bil som man kan få all verdens med ekstrautstyr i. Men den er vel ikke flott nok 🙈 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå