Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (1 minutt siden):

Ja tror nok kanskje det er noe i dette. For alt hun har kikket på er jo i den stilen! Pimpens leilighet også som skal være noe av det beste Bagdad har å by på 🙈 Men om dette som er det som folk vil ha der nede så er det jo også naturlig at det er sånn det blir bygget.

Jeg ville også hatt Frogner eller French Country en million ganger før en luksusleilighet i Midtøsten-stil, men heldigvis for meg vil dette mest sannsynlig aldri bli et "problem" 🤣

Same 😂 Er mer "ta det man har råd til og være fornøyd med det" viben 🤙😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

refill skrev (1 minutt siden):

Same 😂 Er mer "ta det man har råd til og være fornøyd med det" viben 🤙😂

Hahahaha ja 😅 Så det å skulle mene noe om leiligheter til 30 millioner tror jeg aldri at jeg trenger å bekymre meg for in the real life 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg kikker på den linken med hus og leiligheter, jo mer sikker er jeg på at det er "vi" som er problemet og ikke leilighetene/husene. Alt er jo i den stilen.

Noen av husene er jo faktisk ganske fine og med noen enkle grep kunne de nok blitt mer som vi ønsker dem. Mange har jo f.eks skikkelig fine kjøkken, men en helt horribel benkeplate. Det er jo rimelig enkelt å gjøre noe med. De er også ekstremt glade i lyse vegger og mørke detaljer, det er jo også enkelt og fikse med litt maling 😬 Tror mulighetene her er veldig store om man bare gidder å ta jobben med å gjøre det til sitt eget.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (5 minutter siden):

Jo mer jeg kikker på den linken med hus og leiligheter, jo mer sikker er jeg på at det er "vi" som er problemet og ikke leilighetene/husene. Alt er jo i den stilen.

Noen av husene er jo faktisk ganske fine og med noen enkle grep kunne de nok blitt mer som vi ønsker dem. Mange har jo f.eks skikkelig fine kjøkken, men en helt horribel benkeplate. Det er jo rimelig enkelt å gjøre noe med. De er også ekstremt glade i lyse vegger og mørke detaljer, det er jo også enkelt og fikse med litt maling 😬 Tror mulighetene her er veldig store om man bare gidder å ta jobben med å gjøre det til sitt eget.

Du har helt rett. Det er vi som ikke passer inn. Vi får holde oss her, og følge Isabel på snap i stedet 🙂👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alessi skrev (Akkurat nå):

Du har helt rett. Det er vi som ikke passer inn. Vi får holde oss her, og følge Isabel på snap i stedet 🙂👍

Tror det er like greit, vi hadde ikke hatt råd til å leie et bøttekott der nede engang mest sannsynlig 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Hun har nok mye rett i det hun sier, spesielt det med at hun tjener penger når hun bruker penger. Hun influensa jo meg til å følge litt ekstra med når hun f.eks var hos Chanel eller når hun er på tur. Så selv om vi syntes hun bruker penger som en full høne, så er det nok faktisk ganske lurt sånn for content. Det er jo dritkjedelig å følge henne når hun jabber hjemme i sofaen 😅

Isabel er smartere enn vi tror og hun gnir seg i hendene hele veien til banken (eller Chanel). 

Som en full høne 😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Som en full høne 😂😂😂

😂 Det er litt den viben hun gir meg når hun først setter i gang 😅💸

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se på villaer idag. Men Isabel var utrolig sur og negativ da hun gikk rundt og kikket. Lov å ikke like villaene, men følte det var litt respektløst å gå rundt med sur mine og bare yeah…

• Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (22 minutter siden):

Gøy å se på villaer idag. Men Isabel var utrolig sur og negativ da hun gikk rundt og kikket. Lov å ikke like villaene, men følte det var litt respektløst å gå rundt med sur mine og bare yeah…

Enig med deg her. Men, tror egentlig hun aldri vil bli fornøyd med en villa der det koster 3 mill. Ser for meg at skal hun bli fornøyd så må hun opp i minimum 6 mill og det er hun (heldigvis) ikke klar for å betale. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 6 mill for henne, to månedslønner? Vi andre dødelige bruker gjerne 4-6 månedslønner i året for å bo, så jeg ser egentlig ikke problemet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Enig med deg her. Men, tror egentlig hun aldri vil bli fornøyd med en villa der det koster 3 mill. Ser for meg at skal hun bli fornøyd så må hun opp i minimum 6 mill og det er hun (heldigvis) ikke klar for å betale. 

Alt er spill for galleriet og for å få visninger på snap.  Hun hadde aldri leid en villa for verken 3 eller 6 millioner. Visningene idag var kun for click og mer penger i kassa. Morsomt hvordan folk går på. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (På 29.10.2024 den 19.59):

Tenk å kaste bort 4mill på å leie🤢

Tror ikke noe på det, bare noe hun sier for å « sjokkere» og clicks. Men de fleste går på 😅😅😅👍🏻👍🏻👍🏻

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly65 skrev (15 minutter siden):

Alt er spill for galleriet og for å få visninger på snap.  Hun hadde aldri leid en villa for verken 3 eller 6 millioner. Visningene idag var kun for click og mer penger i kassa. Morsomt hvordan folk går på. 

Jeg tror hun hadde leid en villa for 3 millioner, hvis hun fant en perfekt en og med strand. Tenk så mye content hun kunne laget der hver dag📸 Hun betaler allerede 1 million i året, og skal betale for Rami sin leilighet også. Så tror ikke 3 mill er en hindring. Men hun fikk nok en reality check på at hun må punge ut langt mer for å få det hun vil ha. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sebastian Solberg som Isabel Raad på Halloween 😂 Fantastisk og gjort med kjærlighet. Han vil ikke gå tom for materiale i løpet av kvelden

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ærlig talt si at disse villaene til 60-90 MILLIONER ser jo ikke ut i måneskinn innvendig da. Det er jo ikke bare arabere som kjøper disse, men utlendinger generelt. 

Den ene med de Megasvære blåish/lillaish (?) gardinene var dritstøgg, de som bodde der kan jo ikke innrede tydeligvis. De gardinene så ut som de prøvde på et slags beduin telt uti ørkenen. Og jeg er enig med Isabel, hvor er alt lyset? 

Den første villaen var dog fin, så mer oppdatert og nylig ut, selv om den var maskulint innredet ifølge Isabel. 

Megarik - altså kjøpe villa til type 90 mill er altså ikke = god smak. 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (22 minutter siden):

Må jo ærlig talt si at disse villaene til 60-90 MILLIONER ser jo ikke ut i måneskinn innvendig da. Det er jo ikke bare arabere som kjøper disse, men utlendinger generelt. 

Den ene med de Megasvære blåish/lillaish (?) gardinene var dritstøgg, de som bodde der kan jo ikke innrede tydeligvis. De gardinene så ut som de prøvde på et slags beduin telt uti ørkenen. Og jeg er enig med Isabel, hvor er alt lyset? 

Den første villaen var dog fin, så mer oppdatert og nylig ut, selv om den var maskulint innredet ifølge Isabel. 

Megarik - altså kjøpe villa til type 90 mill er altså ikke = god smak. 🙈

Jeg syns den med blå gardiner var helt nydelig, jeg. :) Jeg forsto ikke hva hun mente da hun ikke likte det, for min første tanke var "WOOOOW FINT". 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snurris skrev (7 minutter siden):

Jeg syns den med blå gardiner var helt nydelig, jeg. :) Jeg forsto ikke hva hun mente da hun ikke likte det, for min første tanke var "WOOOOW FINT". 

Hehe, ja vi har heldigvis ulik smak alle 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke en månedslønn på å leie et år er jo null stress for henne. Det blir ny type content og hun tjener det nok inn igjen raskt. Så jeg tror det er smart, og skjønner godt at hun vurderer det. Men virker vanskelig å finne noe med riktig stil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå starter også Sidra sin snap karriere, med reklame gjennom Isabel sin kanal. Jeg ønsker henne lykke til i jakten på millionene.

Dette kan neppe bli noe suksess når alle 3 søsken snapper om det samme? Se bare på gårsdagens snapper.... Rami postet det samme som Isabel. Gjenstår å se hva de 3 søskene poster idag da.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (21 minutter siden):

Nå starter også Sidra sin snap karriere, med reklame gjennom Isabel sin kanal. Jeg ønsker henne lykke til i jakten på millionene.

Dette kan neppe bli noe suksess når alle 3 søsken snapper om det samme? Se bare på gårsdagens snapper.... Rami postet det samme som Isabel. Gjenstår å se hva de 3 søskene poster idag da.

Dette blir for dumt. Det er som om sophie E skulle bedt hele familien starte å blogge og snappe😅😅😅😅

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...