Sirah Skrevet 26. oktober 2024 #13261 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Lurer på hva «godt» er, han har 70 tusen følgere. Når Isabel tjener 2 mill på snart 370.000 brukere så kan jeg ikke se for meg at han tjener så utrolig godt på kun 70.000 følgere? Han har blitt spurt flere ganger og har ikke hatt lyst til å svare, men har bare sagt at han tjener godt. Isabel «forsnakket» seg litt i en story igår og sa: Du tjener jo 15000 om dagen på snap (ikke ordrett). Om det stemmer tjener han jo kjapt 450000 i mnd 😳 Så han har til salt på grøten for å si det sånn. Og det blir vel neppe en leilighet til 75K nei, 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 26. oktober 2024 #13262 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sirah skrev (12 minutter siden): Han har blitt spurt flere ganger og har ikke hatt lyst til å svare, men har bare sagt at han tjener godt. Isabel «forsnakket» seg litt i en story igår og sa: Du tjener jo 15000 om dagen på snap (ikke ordrett). Om det stemmer tjener han jo kjapt 450000 i mnd 😳 Så han har til salt på grøten for å si det sånn. Og det blir vel neppe en leilighet til 75K nei, 15.000 kr pr dag? 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. oktober 2024 #13263 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Hatsumomo skrev (5 minutter siden): 15.000 kr pr dag? 😳 Ja var sånn jeg forsto det 😳 Men det kan jo ha vært en flåsete kommentar fra hennes side, så tror ikke vi skal sette to streker under det svaret. Det ble iallefall sagt i den seansen hvor de lå i sengen og skulle bestille flybiletter til Sidra om jeg ikke husker helt feil. Jeg skjønner jo at jeg har valgt feil jobb 😅 Endret 26. oktober 2024 av Sirah 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. oktober 2024 #13264 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hatsumomo skrev (43 minutter siden): Lurer på hva «godt» er, han har 70 tusen følgere. Når Isabel tjener 2 mill på snart 370.000 brukere så kan jeg ikke se for meg at han tjener så utrolig godt på kun 70.000 følgere? Han tjener penger på dem som ser storyene uten å følge ham også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 26. oktober 2024 #13265 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg tror de gjør dette litt bevisst når de snakker om hva broren tjener i måneden. Det er et salgs triks. Ved å si han tjener mye på IR sin snap, så påvirker det folk til å ville klikke seg inn, for vi blir nysgjerrige, og voila, mer penger i kassa til broren. Isabel vet hva hun gjør, og lærer lillebroren godt opp hvordan han skal få mange følgere. Jeg hadde aldri visst hvem broren var, hvis det ikke var for IR sin reklame for broren. Jeg ble nysgjerrig og har fulgt med litt i det siste. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 26. oktober 2024 #13266 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sirah skrev (3 timer siden): Ja var sånn jeg forsto det 😳 Men det kan jo ha vært en flåsete kommentar fra hennes side, så tror ikke vi skal sette to streker under det svaret. Det ble iallefall sagt i den seansen hvor de lå i sengen og skulle bestille flybiletter til Sidra om jeg ikke husker helt feil. Jeg skjønner jo at jeg har valgt feil jobb 😅 Tror det var bilen han ville leie som koster 15.000 kroner dagen, tror jeg må se storyen på ny 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 26. oktober 2024 #13267 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er mulig at Rami treffer et publikum som ikke er så veldig godt representert i influenserverden? Han har jo utvilsomt fått god drahjelp av søsteren, men for å kunne leve av det så må han jo ha mer enn noen tusen Raadsquads som følger for å støtte han. Jeg følger forøvrig Rami selv. I utgp via Isabel, og jeg ser ikke storiene hans daglig, men Rami er ganske god på opplevelser. Og jeg kan jo sette pris på litt sexy biler så. Skal bli spennende å se hvordan livet (og karrieren) i Dubai blir. Får håpe han etablerer et selvstendig liv der og ikke blir Isabels +1. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. oktober 2024 #13268 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sveits35 skrev (45 minutter siden): Tror det var bilen han ville leie som koster 15.000 kroner dagen, tror jeg må se storyen på ny 😂 Haha ja kan hende jeg misforsto fullstendig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 26. oktober 2024 #13269 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sirah skrev (10 timer siden): Han har blitt spurt flere ganger og har ikke hatt lyst til å svare, men har bare sagt at han tjener godt. Isabel «forsnakket» seg litt i en story igår og sa: Du tjener jo 15000 om dagen på snap (ikke ordrett). Om det stemmer tjener han jo kjapt 450000 i mnd 😳 Så han har til salt på grøten for å si det sånn. Og det blir vel neppe en leilighet til 75K nei, Det er rent tull. Jeg tipper han maks tjener 50-60000 i mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. oktober 2024 #13270 Del Skrevet 26. oktober 2024 Svennis skrev (37 minutter siden): Det er rent tull. Jeg tipper han maks tjener 50-60000 i mnd. Det kan det godt hende at det er, jeg har på ingen måte påstått at det er korrekt Enig i at dine tall høres mer realistisk ut, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 26. oktober 2024 #13271 Del Skrevet 26. oktober 2024 Sirah skrev (8 timer siden): Haha ja kan hende jeg misforsto fullstendig 😅 Det var billetten til Sidra som ville kostet 15 K om hun reiste i dag lørdag, men bare 5 K om hun reiser søndag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 26. oktober 2024 #13272 Del Skrevet 26. oktober 2024 Hva jobber Sidra med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 26. oktober 2024 #13273 Del Skrevet 26. oktober 2024 Velinda skrev (1 time siden): Hva jobber Sidra med? Ikke noe vel!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 27. oktober 2024 #13274 Del Skrevet 27. oktober 2024 Velinda skrev (10 timer siden): Hva jobber Sidra med? Ingenting. Hun verker jobber eller studerer så hun er vel sponset av sin søster. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. oktober 2024 #13275 Del Skrevet 27. oktober 2024 Minipilla skrev (19 minutter siden): Ingenting. Hun verker jobber eller studerer så hun er vel sponset av sin søster. Jobber ikke Sidra på Gardemoen lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. oktober 2024 #13276 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnnaLovise skrev (11 timer siden): Det var billetten til Sidra som ville kostet 15 K om hun reiste i dag lørdag, men bare 5 K om hun reiser søndag 😊 Hahaha ja der ser dere 😅 Da tok jeg nok feil, beklager for det 🙈 Egentlig ble jeg lettet nå, for ellers kan det være jeg måtte sagt opp jobben og prøvd meg som influenser selv om lønnen er så fantastisk 🤣 Neida, joda 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 27. oktober 2024 #13277 Del Skrevet 27. oktober 2024 refill skrev (23 timer siden): Det er mulig at Rami treffer et publikum som ikke er så veldig godt representert i influenserverden? Han har jo utvilsomt fått god drahjelp av søsteren, men for å kunne leve av det så må han jo ha mer enn noen tusen Raadsquads som følger for å støtte han. Jeg følger forøvrig Rami selv. I utgp via Isabel, og jeg ser ikke storiene hans daglig, men Rami er ganske god på opplevelser. Og jeg kan jo sette pris på litt sexy biler så. Skal bli spennende å se hvordan livet (og karrieren) i Dubai blir. Får håpe han etablerer et selvstendig liv der og ikke blir Isabels +1. Jeg følger også Rami og kikker innom innimellom. Synes også han er god på opplevelser og å gjøre ting. Han er også god på å ta bilder synes jeg, mange fine utsnitt og pene bilder. Så det skal han ha synes jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 27. oktober 2024 #13278 Del Skrevet 27. oktober 2024 Minipilla skrev (4 timer siden): Ingenting. Hun verker jobber eller studerer så hun er vel sponset av sin søster. Det er jo ganske tragisk,hun flytter sikkert til Dubai å begynner å snappe hun også da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. oktober 2024 #13279 Del Skrevet 27. oktober 2024 Viernes skrev (1 time siden): Jeg følger også Rami og kikker innom innimellom. Synes også han er god på opplevelser og å gjøre ting. Han er også god på å ta bilder synes jeg, mange fine utsnitt og pene bilder. Så det skal han ha synes jeg Enig. Jeg kikker ikke gjennom Rami sin snapp hver dag, men syntes han er veldig flink. Han treffer nok en målgruppe som ikke er så godt representert. Han er nok et mye sunnere forbilde enn mange av de andre unge mannlige influenserene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. oktober 2024 #13280 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Velinda skrev (35 minutter siden): Det er jo ganske tragisk,hun flytter sikkert til Dubai å begynner å snappe hun også da Det tragiske her, er at hele RS sørger for at hele RAAD familien tjener penger på snappe fordi Isabel anbefaler å følge dem, selv om flere av dem er utrolig kjedelig å følge med på. De får kun penger fordi Isabel er deres søster, de skiller seg jo ikke ut på noe som helst måte (bortsett fra moren og Isabel da). Jeg humrer litt når folk faktisk mener Rami er flink å ta bilder, det er så ordinært som det kommer, beklager å si det. Da har man ikke særlig peiling på hva det å ta gode bilder faktisk innebærer - se på reiseinfluensere generelt. Endret 27. oktober 2024 av Hatsumomo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå