Sirah Skrevet 8. oktober #12941 Del Skrevet 8. oktober NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Tror nesten jeg hadde gjemt meg selv altsa , hvis jeg hadde delt ALT om livet. Folk skjønner tydeligvis ikke at de IKKE er vennene hennes, men inntektskilden . Kan nok være at det føles helt greit ut å dele når hun sitter i Dubai, men når hun lander i Oslo og innser at det er stor sjans for at hver fjerde person hun møter vet at beveren har fått kjørt seg at angsten tikker litt inn da ja. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 8. oktober #12942 Del Skrevet 8. oktober Sirah skrev (13 minutter siden): Kan nok være at det føles helt greit ut å dele når hun sitter i Dubai, men når hun lander i Oslo og innser at det er stor sjans for at hver fjerde person hun møter vet at beveren har fått kjørt seg at angsten tikker litt inn da ja. 😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. oktober #12943 Del Skrevet 8. oktober Sirah skrev (31 minutter siden): Kan nok være at det føles helt greit ut å dele når hun sitter i Dubai, men når hun lander i Oslo og innser at det er stor sjans for at hver fjerde person hun møter vet at beveren har fått kjørt seg at angsten tikker litt inn da ja. Det er jo over snittet tmi egentlig , med tanke på hvor mange mindreårige som følger henne . Men det er jo en helt annen diskusjon 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. oktober #12944 Del Skrevet 8. oktober NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Det er jo over snittet tmi egentlig , med tanke på hvor mange mindreårige som følger henne . Men det er jo en helt annen diskusjon 😆 Hun har faktisk flest følgere over 30 🤷♀️ Hun viste et skjermbilde av statistikken fra Snapchat her for ikke så lenge siden. Var bare noen helt få prosent som var under 17 år. Husker ikke hvor mange prosent, men jeg ble overrasket. Så tydelig at innholdet passer best til Voksen-Squad og at ungdommen (heldigvis) syntes at hun er ganske teit 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rory21 Skrevet 8. oktober #12945 Del Skrevet 8. oktober Vålull skrev (22 timer siden): Creepy Minnet meg om baby reindeer det her....🫨🙈🙈🙈 Meget spesielt 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 8. oktober #12946 Del Skrevet 8. oktober Gøy han kødder med det🤣 manglet bare ordet crazy foran milf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 9. oktober #12947 Del Skrevet 9. oktober Hvorfor er ikke Isabel sammen med Sophie Elise, Nora og Anikken? Blir hun sminket en annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 9. oktober #12948 Del Skrevet 9. oktober Teflonhjernen skrev (22 minutter siden): Hvorfor er ikke Isabel sammen med Sophie Elise, Nora og Anikken? Blir hun sminket en annen plass? Who cares?!?! Spør raad squad greia 🤡 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 9. oktober #12949 Del Skrevet 9. oktober NiceOrNothing skrev (17 timer siden): Tror nesten jeg hadde gjemt meg selv altsa , hvis jeg hadde delt ALT om livet. Folk skjønner tydeligvis ikke at de IKKE er vennene hennes, men inntektskilden . Helt enig. Jeg hadde fått angst selv, om jeg kunne risikert at sånne type «bestiser», som det er delt skjermbilde av i noen innlegg over her, plutselig kunne dukket opp rundt meg. Nå følger jeg ikke Isabell lengre, men av det jeg så før, er det mange gærninger i Raadsquaden. Samtidig legger Isabell opp til det selv, ved å late som at hun oppriktig er bestevennen deres og at hun elsker dem. Hun elsker nok kanskje at de er hennes inntektskilde, men det er klart hun ikke elsker dem som mennesker. Smått sjokkert over hvor langt enkelte kan gå for å tjene penger😅 Det er ganske skummelt slik hun holder på med å lure disse menneskene ved spille på følelsene deres og utnytte deres behov for tilhørighet, vennskap, omsorg og kjærlighet. Hva om en som er gal nok skjønner at de er lurt, og at alt bare er et spill fra Isabell sin side. Eller at vedkommende blir alt for opphengt i «vennskapet» med Isabell, og blir en skikkelig stalker. Jeg hadde faktisk solgt brukte truser og sokker lenge før jeg hadde lagt opp til bestevennforhold til en gjeng mer eller mindre gærne, ensomme, enkle og ukjente mennesker, for det ville vært mye tryggere. 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 9. oktober #12950 Del Skrevet 9. oktober Sirah skrev (17 timer siden): Hun har faktisk flest følgere over 30 🤷♀️ Hun viste et skjermbilde av statistikken fra Snapchat her for ikke så lenge siden. Var bare noen helt få prosent som var under 17 år. Husker ikke hvor mange prosent, men jeg ble overrasket. Så tydelig at innholdet passer best til Voksen-Squad og at ungdommen (heldigvis) syntes at hun er ganske teit 😁 Mener det var 5%. I hvertfall ikke mer. 35+ var den desidert største gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 9. oktober #12951 Del Skrevet 9. oktober Kinder skrev (1 time siden): Helt enig. Jeg hadde fått angst selv, om jeg kunne risikert at sånne type «bestiser», som det er delt skjermbilde av i noen innlegg over her, plutselig kunne dukket opp rundt meg. Nå følger jeg ikke Isabell lengre, men av det jeg så før, er det mange gærninger i Raadsquaden. Samtidig legger Isabell opp til det selv, ved å late som at hun oppriktig er bestevennen deres og at hun elsker dem. Hun elsker nok kanskje at de er hennes inntektskilde, men det er klart hun ikke elsker dem som mennesker. Smått sjokkert over hvor langt enkelte kan gå for å tjene penger😅 Det er ganske skummelt slik hun holder på med å lure disse menneskene ved spille på følelsene deres og utnytte deres behov for tilhørighet, vennskap, omsorg og kjærlighet. Hva om en som er gal nok skjønner at de er lurt, og at alt bare er et spill fra Isabell sin side. Eller at vedkommende blir alt for opphengt i «vennskapet» med Isabell, og blir en skikkelig stalker. Jeg hadde faktisk solgt brukte truser og sokker lenge før jeg hadde lagt opp til bestevennforhold til en gjeng mer eller mindre gærne, ensomme, enkle og ukjente mennesker, for det ville vært mye tryggere. Noe av det dummeste jeg har lest! Snakk om å degradere og undervurdere andre mennesker! Isabel er underholdning, enkelt og greit. Syke mennesker finnes overalt, til og med på denne KG tråden. Og alle som jobber i underholdningsbransjen er utsatt for stalkers. At du finkjemmer Isabel Raad sine snaps, og de tilbakemeldingene hun får av følgere, og setter henne i en annen kategori av fare enn andre som eksponerer seg, det avslører at du bør utvide din horisont en smule. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. oktober #12952 Del Skrevet 9. oktober refill skrev (1 time siden): Mener det var 5%. I hvertfall ikke mer. 35+ var den desidert største gruppen. Ja det var noe sånt! Var bare snakk om noen få prosent. Jeg ble ganske overrasket når jeg så det, men det er jo sånn sett en god ting at hun ikke påvirker veldig mange ungdommer. Voksne damer som oss klarer stort sett å skille klien fra hveten 😁 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 9. oktober #12953 Del Skrevet 9. oktober Sirah skrev (21 minutter siden): Ja det var noe sånt! Var bare snakk om noen få prosent. Jeg ble ganske overrasket når jeg så det, men det er jo sånn sett en god ting at hun ikke påvirker veldig mange ungdommer. Voksne damer som oss klarer stort sett å skille klien fra hveten 😁 Bra du la til stort sett🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. oktober #12954 Del Skrevet 9. oktober Velinda skrev (2 minutter siden): Bra du la til stort sett🙈 Det var med vilje og ikke en tilfeldighet 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 9. oktober #12955 Del Skrevet 9. oktober Sveits35 skrev (4 timer siden): Noe av det dummeste jeg har lest! Snakk om å degradere og undervurdere andre mennesker! Isabel er underholdning, enkelt og greit. Syke mennesker finnes overalt, til og med på denne KG tråden. Og alle som jobber i underholdningsbransjen er utsatt for stalkers. At du finkjemmer Isabel Raad sine snaps, og de tilbakemeldingene hun får av følgere, og setter henne i en annen kategori av fare enn andre som eksponerer seg, det avslører at du bør utvide din horisont en smule. Du kan i det minste prøve å holde deg saklig i en diskusjon. Nei, jeg har ikke finskjemmet Isabel sine snap, men jeg har sett nok til å skjønne at det er veldig mange svært sårbare mennesker som følger henne og tror at Isabel er deres bestevenninner. Dette er ikke bare farlig for Isabel sin del, men også disse sårbare menneskene som oppriktig tror at Isabel er deres bestevenn. Det handler ikke om å undervurdere andre mennesker, det handler mer om å se konsekvenser av ting. At du ser det som underholdning er veldig fint, men husk at ikke alle er som deg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 9. oktober #12956 Del Skrevet 9. oktober Kinder skrev (36 minutter siden): Du kan i det minste prøve å holde deg saklig i en diskusjon. Nei, jeg har ikke finskjemmet Isabel sine snap, men jeg har sett nok til å skjønne at det er veldig mange svært sårbare mennesker som følger henne og tror at Isabel er deres bestevenninner. Dette er ikke bare farlig for Isabel sin del, men også disse sårbare menneskene som oppriktig tror at Isabel er deres bestevenn. Det handler ikke om å undervurdere andre mennesker, det handler mer om å se konsekvenser av ting. At du ser det som underholdning er veldig fint, men husk at ikke alle er som deg. Tror du virkelig folk er så dumme? At Isabel har et bånd til sine følgere er riktig. At det er usunt og farlig? Herregud. Snakk om å krisemaksimere. Hvilke konsekvenser refererer du til? Ting du dikter opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 9. oktober #12957 Del Skrevet 9. oktober Er nå inne i en periode hvor hun kler seg klassisk: https://www.minmote.no/mote/minstil/a/8qR681/isabel-raad-om-stilen-veldig-nyrik?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos1&utm_medium=dre-6706a0741a33a4d27ebf084d Tja, akkurat på disse bildene var det muligens det mest klassiske hun har vært ikledd. Nyrik russer og logodronning er vel ikke akkurat definisjonen på klassisk. Smaken er som baken... men med kunstig bak, så blir vel det noe kluss med det meste. Følger ikke en eneste "snaphore", holder lenge å følge med på KG. Skal ikke tjene penger på snapbruk av meg - ikke på ræl-produkter heller. Vil spy når det nevnes "jobber så hardt", "jobbet så mye" osv. osv. som disse "snaphorene" gnåler om. De jobber jammen ikke mye og hadde ikke taklet en arbeidsdag i helsevesenet, handling og familie med bringing/henting, aktiviteter mm. Sykt at "inntekten" ikke står i stil med viktighet, innsats og nødvendighet! 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 9. oktober #12958 Del Skrevet 9. oktober Istapp skrev (6 minutter siden): Er nå inne i en periode hvor hun kler seg klassisk: https://www.minmote.no/mote/minstil/a/8qR681/isabel-raad-om-stilen-veldig-nyrik?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos1&utm_medium=dre-6706a0741a33a4d27ebf084d Tja, akkurat på disse bildene var det muligens det mest klassiske hun har vært ikledd. Nyrik russer og logodronning er vel ikke akkurat definisjonen på klassisk. Smaken er som baken... men med kunstig bak, så blir vel det noe kluss med det meste. Følger ikke en eneste "snaphore", holder lenge å følge med på KG. Skal ikke tjene penger på snapbruk av meg - ikke på ræl-produkter heller. Vil spy når det nevnes "jobber så hardt", "jobbet så mye" osv. osv. som disse "snaphorene" gnåler om. De jobber jammen ikke mye og hadde ikke taklet en arbeidsdag i helsevesenet, handling og familie med bringing/henting, aktiviteter mm. Sykt at "inntekten" ikke står i stil med viktighet, innsats og nødvendighet! Det virker vanskelig for deg at Isabel tjener sånn ca 2,5 mill i måneden på snap. Du ville ikke utlevert deg for så mye penger du? Det hadde ikke vært verdt det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 9. oktober #12959 Del Skrevet 9. oktober Sveits35 skrev (19 minutter siden): Det virker vanskelig for deg at Isabel tjener sånn ca 2,5 mill i måneden på snap. Du ville ikke utlevert deg for så mye penger du? Det hadde ikke vært verdt det? Det er mye jeg finner vanskelig i livet, men akkurat hva andre tjener bryr jeg meg overhodet ikke noe om. Så jeg lurer på hvor du har lest at jeg har skrevet at det er vanskelig? Eller er dette bare noe du har funnet på helt på egen hånd? Men for å svare på spørsmålet ditt; nei, jeg er såpass privat av meg at det ikke ville vært verdt det. Derav kommentaren min i første innlegg om at jeg ville fått angst selv, som Isabel gjorde. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 9. oktober #12960 Del Skrevet 9. oktober Sveits35 skrev (24 minutter siden): Det virker vanskelig for deg at Isabel tjener sånn ca 2,5 mill i måneden på snap. Du ville ikke utlevert deg for så mye penger du? Det hadde ikke vært verdt det? Nope, det er ikke verdt all verdens med kroner å fremstille seg slik for den perioden dette foregår. Og nope, jeg har ikke behov for pengene - særlig ikke tjent på et slikt grunnlag. Vanskelig for meg, hvorfor tenker du det? Du vet ikke hvor jeg befinner meg på skattelisten for verken området jeg bor i eller på landsbasis eller hva jeg har av årlig inntekt. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå