Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (52 minutter siden):

Spennende å lese :) Alltid gøy med flere sider av samme sak. Det var spennende å følge Rami når han var alene i Dubai også, for han også viste en helt annen side :)

Enig med deg. Er jo ikke så lenge siden jeg kommenterte her at jeg var overrasket over den gode stemningen kontra andre Rampelys tråder. Nå har det gått galt her også...

Dubai er veldig mangfoldig og det er grunnen til at så mange folk flytter hit eller drar på ferie. Sikker på at du vil finne din plass i Dubai også, om det er som turist eller resident. Bare ikke stol på folk du møter her, så slipper du å bli lurt som I ble. Masse av sånn scamming her. 😉

Endret av Guris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isabel som ønsker seg G-wagon elelr Rolls Royce i Dubai, men ikke klarer å kjøre ut og inn uten å be andre sjekke speilet for henne - dette må jeg si var høydepunktet så langt hahaha

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at 110 kvinner/jenter er nominert til jenteprisen. Så tydelig at alt og alle kan nomineres der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kjører bil uten gyldig førerkort nå ! 

Ikke lov å kjøre på norskt førerkort når hun har residency. Når vi har Emirates ID så må vi ha Emirates førerkort.

Men I vet jo alt hun så.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

Ser nå at 110 kvinner/jenter er nominert til jenteprisen. Så tydelig at alt og alle kan nomineres der. 

Men alt er jo EXTRA spesielt når det gjelder I 🤦🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (Akkurat nå):

I kjører bil uten gyldig førerkort nå ! 

Ikke lov å kjøre på norskt førerkort når hun har residency. Når vi har Emirates ID så må vi ha Emirates førerkort.

Men I vet jo alt hun så.

 

Og hva vet vi om hun har det? Vi vet faktisk ikke alt om Isabel. 

Angående drikkevann, så anbefales det faktisk å ikke drikke vann fra springen. Så nei, ikke feil info, men har aldri hørt hun si at man kan dø, men følger ikke slavisk.

Du skriver I vet jo alt nå, hvorfor skal vi tro på alt du skriver, vet liksom du alt? Hilsen anonym på et sladderforum? 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (11 minutter siden):

Og hva vet vi om hun har det? Vi vet faktisk ikke alt om Isabel. 

Angående drikkevann, så anbefales det faktisk å ikke drikke vann fra springen. Så nei, ikke feil info, men har aldri hørt hun si at man kan dø, men følger ikke slavisk.

Du skriver I vet jo alt nå, hvorfor skal vi tro på alt du skriver, vet liksom du alt? Hilsen anonym på et sladderforum? 

Er en annen bruker som også påstår å være Dubai beboer,men vært stille en stund...

Rart.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (27 minutter siden):

Og hva vet vi om hun har det? Vi vet faktisk ikke alt om Isabel. 

Angående drikkevann, så anbefales det faktisk å ikke drikke vann fra springen. Så nei, ikke feil info, men har aldri hørt hun si at man kan dø, men følger ikke slavisk.

Du skriver I vet jo alt nå, hvorfor skal vi tro på alt du skriver, vet liksom du alt? Hilsen anonym på et sladderforum? 

Jeg har bodd i Dubai i 9 år så har vel fått med meg ting ja. DEWA sier man fint kan drikke vannet fra springen så lenge vanntanker blir rengjort regelmessig. Alt Jeg sier om Dubai er jo å finne på nett hvis du googler på engelsk. Det er ikke mine hemmeligheter Jeg deler her, det er public information.

Hadde I hatt Emirate førerkort kan Jeg love deg at hun hadde gjort stort oppstyr av det som om hun var den eneste i Dubai som hadde klart å få det. Alt hun gjør blir jo hypet opp.

Endret av Guris
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (15 minutter siden):

Jeg har bodd i Dubai i 9 år så har vel fått med meg ting ja. DEWA sier man fint kan drikke vannet fra springen så lenge vanntanker blir rengjort regelmessig. Alt Jeg sier om Dubai er jo å finne på nett hvis du googler på engelsk. Det er ikke mine hemmeligheter Jeg deler her, det er public information.

Hadde I hatt Emirate førerkort kan Jeg love deg at hun hadde gjort stort oppstyr av det som om hun var den eneste i Dubai som hadde klart å få det. Alt hun gjør blir jo hypet opp.

Hyper opp kommer vel ann på hvilke øyne som ser. Jeg ser bare ei som forteller om sin reise og sine opplevelser. Aldri opplevd Isabel som om at hun sitter på noen fasit.

Du mener hun hadde lagt oppstyr om lappen, altså du synser om at hun kjørte ulovlig.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hun og Pierre ikke funker sammen... ekstremt sjarmerende og fin fyr, synes jeg! (Som til vanlig ikke takler dudes med tattoos..)

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (5 minutter siden):

Synd hun og Pierre ikke funker sammen... ekstremt sjarmerende og fin fyr, synes jeg! (Som til vanlig ikke takler dudes med tattoos..)

Helt enig 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai har rundt 13.000 spise steder. Utrolig kjedelig at hun skal rullere på de 5 stedene igjen og igjen når hun kunne prøvd noe nytt hver dag. Nå som hun har besøk har hun prøvd nye plasser bare fordi gutttene vil, og det er vel det som er gøy å se på. Hun har muligheten og burde utnytte det…men hun er jo kjedelig

Endret av Women123
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (2 timer siden):

I kjører bil uten gyldig førerkort nå ! 

Ikke lov å kjøre på norskt førerkort når hun har residency. Når vi har Emirates ID så må vi ha Emirates førerkort.

Men I vet jo alt hun så.

 

Kan du fortelle litt om reglene for eierskap av leilighet i Dubai, må man ha «jobb» i Dubai som IR og Olsson søstrene mener? Har lest på nett at man ikke må 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeligper skrev (4 timer siden):

Kan du fortelle litt om reglene for eierskap av leilighet i Dubai, må man ha «jobb» i Dubai som IR og Olsson søstrene mener? Har lest på nett at man ikke må 

Hvem som helst kan kjøpe eiendom i Dubai, trenger ikke engang å bo her. Masse folk som kjøper eiendom her for å leie ut, inkluderte nordmenn, uten at de har residency. Som sagt, ikke bruk I eller disse søstrene som referanse på Dubai. Jeg sitter å høre henne prate så mye tull om Dubai. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (5 timer siden):

Dubai har rundt 13.000 spise steder. Utrolig kjedelig at hun skal rullere på de 5 stedene igjen og igjen når hun kunne prøvd noe nytt hver dag. Nå som hun har besøk har hun prøvd nye plasser bare fordi gutttene vil, og det er vel det som er gøy å se på. Hun har muligheten og burde utnytte det…men hun er jo kjedelig

I fremstiller Dubai kjedelig, fordi hun er kjedelig.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (5 timer siden):

Kan du fortelle litt om reglene for eierskap av leilighet i Dubai, må man ha «jobb» i Dubai som IR og Olsson søstrene mener? Har lest på nett at man ikke må 

Det er mange 'payment plan' prosjekter her som gjør at du har en nedbetalings plan direkte med utbygger og slipper å ta bank lån. Hvem som helst kan få kjøpe leiligheter, rekkehus og villaer i 'payment plan' prosjektene uten å dokumentere inntekt, formue eller stille sikkerhet. Så da kan du overta boligen med en gang å betale avdragene direkte til utbygger. 

For å ha DEWA og DU/Etisalat i sitt navn må man ha Emirates ID. Du trenger ikke ha jobb for å få EID, du kan være student, ha investor VISA etc. som du kan få på forskjellige måter.

Det er veldig enkelt å flytte hit å kjøpe eiendom, åpne firma o.s.v. Bruk et bra PRO firma til å hjelpe deg med dokumenter. Hvis du skal flytte hit kan du sende meg en privat melding så skal Jeg gi deg kontakt info til mitt PRO firma som Jeg har brukt i mange år, de vil bistå med EID og VISA og andre dokumenter. Man bør Google på engelsk for å nå de riktige kanalene for info.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Guris skrev (13 timer siden):

Dubai er veldig mangfoldig og det er grunnen til at så mange folk flytter hit eller drar på ferie. Sikker på at du vil finne din plass i Dubai også, om det er som turist eller resident. Bare ikke stol på folk du møter her, så slipper du å bli lurt som I ble. Masse av sånn scamming her. 😉

Hva tenker du om bruddene på menneskerettighetene som foregår i landet? Kvinners rettigheter? Immigrantenes arbeidsvilkår? 
 

Jeg syns at du absolutt ikke trenger å sette deg på din høye hest og klage på andres holdninger og verdier så lenge du selv velger å støtte et slikt regime. 

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell virker konstant høy….. høy på pengene sine å forbruket.
tror egentlig ikke hun vet hva lykke er…

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sliten av den "hora" snakken til Isabel hele tiden. Kan noen fortelle henne at det ikke er morsomt. For en ufattelig dårlig humor. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (21 minutter siden):

Jeg blir sliten av den "hora" snakken til Isabel hele tiden. Kan noen fortelle henne at det ikke er morsomt. For en ufattelig dårlig humor. 

Si det til henne selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...