BareSiri Skrevet 14. juli #11141 Del Skrevet 14. juli Tough cookie skrev (26 minutter siden): Jeg så en snap fra flyplassen der hun hadde på seg en tettsittende bukse, og rumpa henne så ganske normal ut Hun har jo byttet ut bryst implantatene i rumpa, så ikke rart det ser bedre ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 14. juli #11142 Del Skrevet 14. juli Tough cookie skrev (5 timer siden): Har hun fjernet rumpe implantatene? Hun har byttet dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 14. juli #11143 Del Skrevet 14. juli Jeg meldte meg inn in Raad Squad på FB for å se litt på galskapen. Er de ikke helt vel bevart mange av de? Voksne damer som både er mødre og bestemødre poster flere ganger for dagen?? De ler og gråter av snappene og er helt over seg. Det kan ikke være normalt??? 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14. juli #11144 Del Skrevet 14. juli Svanemom2024 skrev (23 timer siden): Skjønner ikke at foreldre lar små jenter følge henne på Snapchat .vært innom noen ganger. Hun og moren har jo en drøy og vulgær humor og prat. Ikke rart lærere er oppgitt hvordan barn og unge prater i dag…. Enig i det. Burde vært 15 års grense . Såg btw på trustpilot for ivorie nå, tenkte bestille et par ting . Men var utrolig lav score på service / retur . Mange ga bare en stjerne . Fristet litt det duftlyset hun lanserte ikveld , men føler det var veldig overpriset . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. juli #11145 Del Skrevet 14. juli Sirah skrev (2 timer siden): Haha tuller du? 😅 Eehh nei. Skulle ønske!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14. juli #11146 Del Skrevet 14. juli 51 minutter så var duftlys nr. to utsolgt. RaadSquad satt klar i kveld. Nå kommer snart de tårevåte kommentarene om alle damene som ikke fikk kjøpt duftlys. Huff, det er ikke greit…som sagt, liker godt Isabel og Rami er veldig søt, men RaadSquad er pinadø en skummel «sekt». Er liksom ikke fjortiser, men flertallet er voksne damer faktisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. juli #11147 Del Skrevet 14. juli Turkis Sau skrev (20 minutter siden): Eehh nei. Skulle ønske!😅 Det er jo helt vilt 😅 Vi er jo alle forskjellige og det at DU ikke likte et av Isabels produkter betyr jo ikke at de ikke funker for andre lissom 🤷♀️ Jeg har en favorittshampoo jeg har brukt i åresvis. Anbefalte denne til en venninne som var på jakt etter ny shampoo. Håret hennes hatet den og det var full krasj. Om man skal følge RaadSquaad sin logikk så må jeg nesten bryte det vennskapet 🤣 Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): 51 minutter så var duftlys nr. to utsolgt. RaadSquad satt klar i kveld. Nå kommer snart de tårevåte kommentarene om alle damene som ikke fikk kjøpt duftlys. Huff, det er ikke greit…som sagt, liker godt Isabel og Rami er veldig søt, men RaadSquad er pinadø en skummel «sekt». Er liksom ikke fjortiser, men flertallet er voksne damer faktisk. Helt sinnsykt! Var faktisk inne å kikket og likte et par av øredobbene, men syntes prisen var noe stiv. Jeg roter bare bort slikt 😅 Enig med deg. Jeg liker både Isabel og Rami og koser meg med snappene deres, selv om jeg rister på hodet av mye av det. Men det er helt ok underholdning når man kjeder seg. Litt som TikTok på et vis. Men det tør jeg ikke si høyt til noen, for den «sekten» skal jeg jaggu ikke ha på meg å være en del av 😅🫣 Skakje´lyga 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. juli #11148 Del Skrevet 14. juli Sirah skrev (3 minutter siden): Det er jo helt vilt 😅 Vi er jo alle forskjellige og det at DU ikke likte et av Isabels produkter betyr jo ikke at de ikke funker for andre lissom 🤷♀️ Jeg har en favorittshampoo jeg har brukt i åresvis. Anbefalte denne til en venninne som var på jakt etter ny shampoo. Håret hennes hatet den og det var full krasj. Om man skal følge RaadSquaad sin logikk så må jeg nesten bryte det vennskapet 🤣 Helt sinnsykt! Var faktisk inne å kikket og likte et par av øredobbene, men syntes prisen var noe stiv. Jeg roter bare bort slikt 😅 Enig med deg. Jeg liker både Isabel og Rami og koser meg med snappene deres, selv om jeg rister på hodet av mye av det. Men det er helt ok underholdning når man kjeder seg. Litt som TikTok på et vis. Men det tør jeg ikke si høyt til noen, for den «sekten» skal jeg jaggu ikke ha på meg å være en del av 😅🫣 Skakje´lyga 🤣 Enig i alt! Når ting begynner å bli litt sektaktig da melder jeg meg ut👀🙋♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. juli #11149 Del Skrevet 14. juli Minipilla skrev (2 timer siden): Jeg meldte meg inn in Raad Squad på FB for å se litt på galskapen. Er de ikke helt vel bevart mange av de? Voksne damer som både er mødre og bestemødre poster flere ganger for dagen?? De ler og gråter av snappene og er helt over seg. Det kan ikke være normalt??? Nei, det er ikke normalt 🙈 er også medlem, for jeg er for nysgjerrig på galskapen der 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 14. juli #11150 Del Skrevet 14. juli NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Enig i det. Burde vært 15 års grense . Såg btw på trustpilot for ivorie nå, tenkte bestille et par ting . Men var utrolig lav score på service / retur . Mange ga bare en stjerne . Fristet litt det duftlyset hun lanserte ikveld , men føler det var veldig overpriset . Ja. Kjøper aldri noen ting av disse . Støtter ikke denne galskapen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 14. juli #11151 Del Skrevet 14. juli Sharp75! skrev (1 time siden): Nei, det er ikke normalt 🙈 er også medlem, for jeg er for nysgjerrig på galskapen der 🙈 Dere som klager så fælt over de gale menneskene som er medlem av Raadsquad på FB, har det slått dere at dere holder på på akkurat på samme måte som den sekt gruppen? Bare at her er viben negativ selvfølgelig. Og det er jo helt tydelig at mange følger hele familien Raad på Snap og er medlem på FB siden pga nysgjerrighet… Jeg liker ikke Isabel, jeg syns hun er helt ufordragelig. Derfor følger jeg hverken henne eller de andre i familien på Snap, Instagram osv. Dere er jo med på å sponse det livet hun lever… fordi dere er så nysgjerrige at dere bare måååå se?? Jeg er i alle fall ikke interesser i at hun skal tjene penger på meg når jeg ikke liker henne engang, det blir bare for dumt… 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 14. juli #11152 Del Skrevet 14. juli Jeg er tydeligvis den eneste her som synes det var hysterisk morsomt med kvelden de hadde på mannfolkdansestedet-som jeg ikke husker navnet på. Rami kunne sagt nei og rett og slett ikke blitt med inn. Han er en voksen mann som har egne meninger han ikke er redd for å ytre, men han tjener også penger på snap nå og dette gir klikk som han selvfølgelig ønsker. Jeg må si det var enda morsommere å se hans versjon av kvelden. Han er en god snapper! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. juli #11153 Del Skrevet 14. juli Ugresset skrev (3 minutter siden): Jeg er tydeligvis den eneste her som synes det var hysterisk morsomt med kvelden de hadde på mannfolkdansestedet-som jeg ikke husker navnet på. Rami kunne sagt nei og rett og slett ikke blitt med inn. Han er en voksen mann som har egne meninger han ikke er redd for å ytre, men han tjener også penger på snap nå og dette gir klikk som han selvfølgelig ønsker. Jeg må si det var enda morsommere å se hans versjon av kvelden. Han er en god snapper! Enig, han er flink. Og det er litt gøy å se ting fra hans side også. Akkurat det med dette showet syntes jeg ikke var så gøy. Syntes slikt er skikkelig kleint og hadde aldri dratt på et sånt show selv. Så her heier jeg på Rami 😅 Men det er min personlige mening og jeg har full respekt for at andre syntes dette er supergøy. Er klar over at det er jeg som er den sære akkurat her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 14. juli #11154 Del Skrevet 14. juli Ugresset skrev (3 minutter siden): Jeg er tydeligvis den eneste her som synes det var hysterisk morsomt med kvelden de hadde på mannfolkdansestedet-som jeg ikke husker navnet på. Rami kunne sagt nei og rett og slett ikke blitt med inn. Han er en voksen mann som har egne meninger han ikke er redd for å ytre, men han tjener også penger på snap nå og dette gir klikk som han selvfølgelig ønsker. Jeg må si det var enda morsommere å se hans versjon av kvelden. Han er en god snapper! Men hva var det morsomme? Joda, kleint for en mann. Haha, liksom. Men det var jo ikke morsomt. Det var vertfall ting jeg hoppa kjapt forbi, fordi det var uinteressant. Om jeg vil se lettkledde menn kan jeg jo finne det hvor som helst på nettet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 14. juli #11155 Del Skrevet 14. juli Aintnofun skrev (1 minutt siden): Men hva var det morsomme? Joda, kleint for en mann. Haha, liksom. Men det var jo ikke morsomt. Det var vertfall ting jeg hoppa kjapt forbi, fordi det var uinteressant. Om jeg vil se lettkledde menn kan jeg jo finne det hvor som helst på nettet. Ja, "haha, liksom". Det som var morsomt var dialogen de hadde med hverandre gjennom å filme og snappe hverandres reaksjoner. Det var ikke Isabel som bare filmet han. Det var ikke han son filmet bare henne. De filmet hverandre! Du "hoppa kjapt forbi". Da lurer jeg på hvorfor du i det hele tatt brukte tid på å åpne og se? Burde du ikke bruke tiden på noe annet. De er sammen på ferie og det er ikke noe nytt at de finner på sprell sammen, men du tok deg tiden og det du gjorde var å gi klikk, og dermed også penger.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. juli #11156 Del Skrevet 14. juli BareSiri skrev (35 minutter siden): Dere som klager så fælt over de gale menneskene som er medlem av Raadsquad på FB, har det slått dere at dere holder på på akkurat på samme måte som den sekt gruppen? Bare at her er viben negativ selvfølgelig. Og det er jo helt tydelig at mange følger hele familien Raad på Snap og er medlem på FB siden pga nysgjerrighet… Jeg liker ikke Isabel, jeg syns hun er helt ufordragelig. Derfor følger jeg hverken henne eller de andre i familien på Snap, Instagram osv. Dere er jo med på å sponse det livet hun lever… fordi dere er så nysgjerrige at dere bare måååå se?? Jeg er i alle fall ikke interesser i at hun skal tjene penger på meg når jeg ikke liker henne engang, det blir bare for dumt… Nå liker jeg å se på Raad sine snap, ikke alt men en god del, så for min del kan hun få mitt bidrag. Men jeg kjøper ikke noe fra henne og jeg er ikke en deltakende medlem av Raadsquad på den måten. Men skal også sies at det er flere ting som jeg er kritisk til i hele influencer bransjen som også gjelder Raad. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 14. juli #11157 Del Skrevet 14. juli BareSiri skrev (2 timer siden): Dere som klager så fælt over de gale menneskene som er medlem av Raadsquad på FB, har det slått dere at dere holder på på akkurat på samme måte som den sekt gruppen? Bare at her er viben negativ selvfølgelig. Og det er jo helt tydelig at mange følger hele familien Raad på Snap og er medlem på FB siden pga nysgjerrighet… Jeg liker ikke Isabel, jeg syns hun er helt ufordragelig. Derfor følger jeg hverken henne eller de andre i familien på Snap, Instagram osv. Dere er jo med på å sponse det livet hun lever… fordi dere er så nysgjerrige at dere bare måååå se?? Jeg er i alle fall ikke interesser i at hun skal tjene penger på meg når jeg ikke liker henne engang, det blir bare for dumt… Hate watching og fan girl'ing - to sider av samme sak 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 15. juli #11158 Del Skrevet 15. juli BareSiri skrev (8 timer siden): Dere som klager så fælt over de gale menneskene som er medlem av Raadsquad på FB, har det slått dere at dere holder på på akkurat på samme måte som den sekt gruppen? Bare at her er viben negativ selvfølgelig. Og det er jo helt tydelig at mange følger hele familien Raad på Snap og er medlem på FB siden pga nysgjerrighet… Jeg liker ikke Isabel, jeg syns hun er helt ufordragelig. Derfor følger jeg hverken henne eller de andre i familien på Snap, Instagram osv. Dere er jo med på å sponse det livet hun lever… fordi dere er så nysgjerrige at dere bare måååå se?? Jeg er i alle fall ikke interesser i at hun skal tjene penger på meg når jeg ikke liker henne engang, det blir bare for dumt… Sitter ikke her og griner for det som nutcasene innpå den gruppa gjør 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. juli #11159 Del Skrevet 15. juli Sharp75! skrev (9 timer siden): Nå liker jeg å se på Raad sine snap, ikke alt men en god del, så for min del kan hun få mitt bidrag. Men jeg kjøper ikke noe fra henne og jeg er ikke en deltakende medlem av Raadsquad på den måten. Men skal også sies at det er flere ting som jeg er kritisk til i hele influencer bransjen som også gjelder Raad. Enig i dette. Det jeg stusser på er følgerne. Hun ene som ikke kunne legge seg før broren til Isabel var tilbake på hotellet igår….. Say What? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. juli #11160 Del Skrevet 15. juli (endret) Hvorfor snakker Isabel Stavangersk uten aksent, mens broren hennes østlandsk med aksent? Endret 15. juli av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå