Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

gazza skrev (10 minutter siden):

 Syns hun er kjempeheldig som kan tjene penger på det hun gjør, kunne jeg også tenkt meg.

Kunne jeg ikke tenkt meg. Tenk, der sitter businesspartnere som og hører/ser på at hun gråter over sin egen skakkjørte psyke ang mannfolk, hvor mye alt koster og hvor mye penger hun tjener, nå skulle hun være hore i sommer, snakker som en full sjømann til tider om pikk, kåtheten sin til hele familien sin.. altså, det er jo null filter der.

Og det er greit nok ut til alle følgerene hennes, men alle andre da? Venner og folk hun jobber med?  Hun utleverer alt, og det er hun jo populær for, men det har aldri vært sunt eller heldig å utlevere seg ufiltrert på den måten til "hele verden". Jeg tror dette før eller senere vil dessverre ende kjipt, enten psykisk for henne eller på andre måter (ran? verre stalking? osv).

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tenkte jeg mest på å tjene penger på å snappe om hverdagen. Mitt liv er selvsagt ikke så dramatisk å skakkjørt som hennes…. Så da hadde jeg vel ikke vært interessant uansett🤣 

 

Og det er sjeldent lurt å flashe hvor mye dyrt du har. Var vel Kim Kardashian som ble ranet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste i den raadsquad gruppa må være litt tilbakestående egentlig. Hadde skjønt at 13-14 åringer hadde reagert med gråt, men voksne kvinner🫣😵

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (2 minutter siden):

Tror de fleste i den raadsquad gruppa må være litt tilbakestående egentlig. Hadde skjønt at 13-14 åringer hadde reagert med gråt, men voksne kvinner🫣😵

man ser jo det,at noen ikke er helt med,sikkert lette bytter for Raad og famen,hadde jeg kjent noen som stilte opp der så hadde jeg alvoligt lurt på om de var ved sine fulle fem

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrives titt og ofte at hun jobber så hardt… når da? Hun løftet ikke en finger mtp den popup shopen? Hvorfor kom hun ikke før kl 15? Masse møter hver mandag og å sove til kl 11 hver dag er IKKE å jobbe hardt!

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemy_87 skrev (19 minutter siden):

Tror de fleste i den raadsquad gruppa må være litt tilbakestående egentlig. Hadde skjønt at 13-14 åringer hadde reagert med gråt, men voksne kvinner🫣😵

He he...jeg er med i den gruppa, men aldri postet noe eller kommentert noe. Er bare med for å se på alt det crazy som er der inne. Og ja en ser tydelig hvem som er hennes følgere. Jeg skal ikke nevne grupper av mennesker, men de fleste skjønner sikkert hvilke type mennesker som følger og hyller henne.

Hvem går rundt med en t shirt feks med isabel sine ord. Det er jo helt sprøtt. 

Isabel er ingen bra forbilde for unge fans, så unaturlig som hun er. Falsk fra topp til tå. Kristin Gjelsvik kalte SE for dårlig forbilde, men det er virkelig Isabel også. 

Nå er ikke jeg en stor drømmende person og søker etter alt jeg ikke kan få. Så hennes store forbruk tiltaler meg ikke, heller ikke hennes dårlig kvalitet på klærne, hudpleie eller sminke.

Jeg personlig følger influensere som gir meg og fyller meg med positive ting som feks Anniken Jørgensen. 

Blir spennende å se om den donasjonen hun påstår hun skal gi blir noe av.

Er jo ingen hemmelighet heller at hun støtter og handler fra kjeder som "støtter " krigen på Gaza.

 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere, jeg synes det er fint vi har en som Isabel, jeg. Jeg selv har mitt å stri med etter ei trafikkulykke, og har ofte perioder hvor jeg har vondt, er lei, og klarer ikke å gå/gjøre så mye. Da setter jeg pris på at jeg har en som Isabel å følge. Hun er morsom, åpen og ærlig. Nå anser ikke jeg meg som en av hennes venninner, men jeg synes dere går for langt i å henge ut både Isabel og venninnene hennes, si at dette bare er tull og utnytting. Jeg antar jeg ikke er alene om å være handikappet og med få til ingen venner, og for oss betyr faktisk slike ting noe. Du blir tatt med på noe annet enn det du står i. Det blir for dumt mye av den kritikken, synes jeg. Ja, så tjener hun penger på dette, men hva så? Hun får penger for å promotere ting hun liker, men hva så? Hun legger jo hele sjela i dette!

Endret av CMHuser
  • Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

 Moren skal være en forelder, ikke en eldre søster som det av og til virker som Isabel behandler henne som. Skjønner ikke at det er noe å beundre/se opp til. 

To be fair, de er voksne begge to. Tror det er ganske normalt at mor/datter relasjonen jevnes ut når man blir voksen og har en nær relasjon. Min datter har samme åpenhetsnivå ovenfor meg 😅 Nå deles det riktignok ikke på snap, men.. mulig vi er fullstendig blåst vi og 🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (14 minutter siden):

Vet dere, jeg synes det er fint vi har en som Isabel, jeg. Jeg selv har mitt å stri med etter ei trafikkulykke, og har ofte perioder hvor jeg har vondt, er lei, og klarer ikke å gå/gjøre så mye. Da setter jeg pris på at jeg har en som Isabel å følge. Hun er morsom, åpen og ærlig. Nå anser ikke jeg meg som en av hennes venninner, men jeg synes dere går for langt i å henge ut både Isabel og venninnene hennes, si at dette bare er tull og utnytting. Jeg antar jeg ikke er alene om å være handikappet og med få til ingen venner, og for oss betyr faktisk slike ting noe. Du blir tatt med på noe annet enn det du står i. Det blir for dumt mye av den kritikken, synes jeg. Ja, så tjener hun penger på dette, men hva så? Hun for penger for å promotere ting hun liker, men hva så? Hun legger jo hele sjela i dette!

Jeg har sagt flere ganger at jeg liker Isabel og at jeg har respekt for hennes barndom og hva hun har oppnådd. 
Det jeg reagerer på er denne RaadSquad gruppen. Voksne damer som griner når de treffer en influenser? 
Klart Isabel legger sjelen i dette, det er jobben hennes og hun tjener svært godt. 
Men, jeg liker Isabel, men syntes mange av de i RaadSquad er steingale. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Hatsumomo said:

Syntes det er helt galskap at en godt voksen kvinne griner over å se Isabel, vi snakker ikke om Elvis her.
Hele Raadsquaad gruppa er et godt studie i massesuggesjon hvor de hauser hverandre opp over hele den familien og produktene hun har. De stalker potensielle fyrer som hun har noe på gang med, og ringer ned hotell og slekt hvis hun ikke poster noe. 

Det ER galskap jo. 

Ringer de hotell og er bekymret om hun ikke legger ut noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (22 timer siden):

Hva sier hun? (Orker ikke se på snap)

Jeg ser ikke humoren i det. Det er rart å lese kommentarer der folk skriver "jeg ler til jeg gråter, din mor er en legende". Hun snakker elendig norsk for å ha bodd her i 30 år (ikke angrip, jeg er innvandrer selv med foreldre som har måtte lære seg språket) og det meste går på menn, penis og ha salt i vagina så du mister lysten på menn. De har et veldig vulgært språk seg imellom og ikke den typiske mor og datter samtalen. Hun snakker om at IR burde skaffe seg en rik mann og at hun skal også kjøpe IR en dildo fordi "menn er helvete" 

Snakk om å pimpe ut datteren din for alt det må koste...

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (16 minutter siden):

Ringer de hotell og er bekymret om hun ikke legger ut noe?

Hun ble etterlyst en gang og Raadsquad ble bekymret 🙈 De er sykelige opptatt av dama

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ikke humoren i det. Det er rart å lese kommentarer der folk skriver "jeg ler til jeg gråter, din mor er en legende". Hun snakker elendig norsk for å ha bodd her i 30 år (ikke angrip, jeg er innvandrer selv med foreldre som har måtte lære seg språket) og det meste går på menn, penis og ha salt i vagina så du mister lysten på menn. De har et veldig vulgært språk seg imellom og ikke den typiske mor og datter samtalen. Hun snakker om at IR burde skaffe seg en rik mann og at hun skal også kjøpe IR en dildo fordi "menn er helvete" 

Snakk om å pimpe ut datteren din for alt det må koste...

Er mange eldre innvandrerkvinner som snakker dårlig norsk også etter 30 år, det er virkelig ikke noe å ta henne på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Er mange eldre innvandrerkvinner som snakker dårlig norsk også etter 30 år, det er virkelig ikke noe å ta henne på.

Jeg tar ikke henne på noe som helst, siterer fakta og det jeg ser. Det finnes mange gratis norskkurs, det finnes kvinnegrupper, det finnes norskopplæring. Det jeg mener at det lille du hører av henne på snap der hun snakker norsk, så innebærer det "p*kk, faen, helvete, penis, f*tte, kn*lle", bare vulgært! Jeg er innvandrer selv og har aldri hørt en dame i 50 årene snakke så vulgært. Forstå det om du vil.

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Turtle skrev (22 timer siden):

Jada såå.. Isabel skal kun være på butikken 1 times tid i morgen... fordi hun har så full dag med innspilling og møter. Men de skulle ikke kjøre fra Oslo før kl 10.30?? 

Jeg ville startet kjøringen grytidlig om morgenen 😅 La også merke til at både Isabel og Rami tok sovetablett slik at de skulle få sove. Må jo tross alt få sove slik at de kommer seg opp så tidlig 🙄

 

Jeg tenker i allefall at hadde hun brydd seg LITT om disse elsklingene sine så hadde hun kjørt tidligere og dermed hatt bedre tid i 

Hun bruker mer tid på beach club eller Dubai Mall enn det hun hadde lagt ned for sine "elsklinger" på dette møte irl. Det at hun ikke ante hvor mange som var der tror jeg ikke noe på ettersom hun har et team som oppdaterer henne på slike ting. Hun gjorde et stort nummer av det fordi det skaper engasjement og sympati dersom få dukker opp.At hun ikke visste om det skulle være security eller ei tror jeg heller ikke noe på, fordi det er snakk om nemlig det - sikkerhet for henne og andre. Hun rett og slett sa på intervjuet med VG at hun reiser mye fordi det er slik hun tjener penger, istedenfor å sitte på sofaen. Så hvordan denne squad-gjengen ikke skjønner at de 'betaler' for all den luksusen hun lever i, mens de sitter på sofaen og tror de venninner og hun gir de 1-2 timer av sin tid etter at de reist timesvis for å se henne... Nei, god bedring!

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (8 minutter siden):

Hun bruker mer tid på beach club eller Dubai Mall enn det hun hadde lagt ned for sine "elsklinger" på dette møte irl. Det at hun ikke ante hvor mange som var der tror jeg ikke noe på ettersom hun har et team som oppdaterer henne på slike ting. Hun gjorde et stort nummer av det fordi det skaper engasjement og sympati dersom få dukker opp.At hun ikke visste om det skulle være security eller ei tror jeg heller ikke noe på, fordi det er snakk om nemlig det - sikkerhet for henne og andre. Hun rett og slett sa på intervjuet med VG at hun reiser mye fordi det er slik hun tjener penger, istedenfor å sitte på sofaen. Så hvordan denne squad-gjengen ikke skjønner at de 'betaler' for all den luksusen hun lever i, mens de sitter på sofaen og tror de venninner og hun gir de 1-2 timer av sin tid etter at de reist timesvis for å se henne... Nei, god bedring!

Spiller liten rolle hva folk på KG tenker,  influencerne klarer seg veldig fint, ser det ut som. 

Endret av Hesmeta
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Syntes det er helt galskap at en godt voksen kvinne griner over å se Isabel, vi snakker ikke om Elvis her.
Hele Raadsquaad gruppa er et godt studie i massesuggesjon hvor de hauser hverandre opp over hele den familien og produktene hun har. De stalker potensielle fyrer som hun har noe på gang med, og ringer ned hotell og slekt hvis hun ikke poster noe. 

Det ER galskap jo. 

Helt enig, det er galskap. Hun er kjent for å ha vært med i PH, blogget, klær, dill og dall, operasjoner, tv serie og nå har 350k venninner som hun deler dagene sine med iskaffe og drittslening om menn. Disse squad menneskene ser ikke det hele bildet. Hun kaller de for 'elsklingene og venninne mine' og de tror på det. Men i samme slengen omtaler hun de hun faktisk henger med i Dubai eller Oslo som hennes ordentlige venninner der de har en gruppechat som hun deler alt med i. Disse folkene gråter når IR blir lei seg for at en mann ikke har sendt en sms, de lager sang til/om henne og mange av de har nå fått samme menstruasjon syklus som henne. Som du sier, hun er ikke Elvis eller i nærheten av en kjendis som har gjort et stort inntrykk på en med sitt talent. Hun lager iskaffe, egg, shopper, fester, ferierer, dater og legger det ut på nett. At voksne mennesker reiser timesvis bare for å fått sett et glimt av henne og gråter når de blir intervjuet av avisen..

Det ER galskap.

  • Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (8 timer siden):

Jeg tar ikke henne på noe som helst, siterer fakta og det jeg ser. Det finnes mange gratis norskkurs, det finnes kvinnegrupper, det finnes norskopplæring. Det jeg mener at det lille du hører av henne på snap der hun snakker norsk, så innebærer det "p*kk, faen, helvete, penis, f*tte, kn*lle", bare vulgært! Jeg er innvandrer selv og har aldri hørt en dame i 50 årene snakke så vulgært. Forstå det om du vil.

Er jo Isabel som har lært henne å snakke sånn, desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...