Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun sku til Maldivene for å lansere duftlyset sitt,tenne på det på stranden??tror det har bikka helt men salgsteamet mente hun kunne pushe det i Dubai også

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (23 timer siden):

Hun sku til Maldivene for å lansere duftlyset sitt,tenne på det på stranden??tror det har bikka helt men salgsteamet mente hun kunne pushe det i Dubai også

Hahaha. Jeg ler. Et legitimt spørsmål er hvem salgsteamet hennes er: Er det profesjonelle mennesker som har lagt opp en plan IR skal/bør følge, eller er det et team av ja-mennesker som går med på det IR vil?


Uansett er vel markedsføringstur til Maldivene en grei utgift (ferie) å kunne sette på firmaet?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Hahaha. Jeg ler. Et legitimt spørsmål er hvem salgsteamet hennes er: Er det profesjonelle mennesker som har lagt opp en plan IR skal/bør følge, eller er det et team av ja-mennesker som går med på det IR vil?


Uansett er vel markedsføringstur til Maldivene en grei utgift (ferie) å kunne sette på firmaet?

De kan ikke være profesjonelle,gudhjelpes for en gjeng,ler jeg også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at Isabel som er stinn i penger likevel kjøper fast fashion i bøtter og spann, og bruker polyester/plastikk. Hun har jo faktisk tid og råd til å handle etisk, men hun bryr seg ikke. (Og bruker tøff oppvekst som unnskyldning for høyt forbruk og sløseri)😕

Og når jeg er inne på tid så er det litt morsomt når hun forteller oss hvor mye hun jobber og hvor workaholic hun er når vi bokstavelig talt ser henne på dagsfylla på en strand 3 ganger i uka . Ja, snap er jobb for henne men det er ikke det hun mener. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (På 10.6.2024 den 22.19):

Jeg vet det, og det er greit nok det. Men stussa bare på at hu virka så.. hva skal jeg si.. lite smart? Eller blir jeg lurt av språket? Eller mangel på sådan?

Hun har blitt nektet skole, holdt isolert, utsatt for mye vold, så det er vel ike så rart at hun er som hun er. Synes likevel hun har greid seg bra med tanke på utgangspunktet. 

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke utelukkende negativ til Isabel, men skjønner VIRKELIG ikke at noen liker de klærne Ivorie lager? Det settet med blomstene på (skjørt og topp) ser ut som noe jeg kunne laga i heimkunnskapen. Ser billig og dårlig sydd ut?

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinolini skrev (18 minutter siden):

Er ikke utelukkende negativ til Isabel, men skjønner VIRKELIG ikke at noen liker de klærne Ivorie lager? Det settet med blomstene på (skjørt og topp) ser ut som noe jeg kunne laga i heimkunnskapen. Ser billig og dårlig sydd ut?

Det ER billig. 899 nok tar de for et skjørt i hundre prosent polyester/plastikk/kunstig materiale. Veldig lite miljøvennlig og også dårlig kvalitet generelt, stoffet puster ikke, holder lukt osv. Jeg tror ikke hun vet om naturlige og kunstige stoffer selv siden hun kler jo seg selv opp i plastikk i 37 grader så hvem vet. 

Jeg tror ikke folk egentlig liker det så godt som de sier, mange av plaggene er nok ikke flatterende på alle engang men de vil ha bekreftelse fra venninnen, Isabel 😕

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinolini skrev (8 timer siden):

Er ikke utelukkende negativ til Isabel, men skjønner VIRKELIG ikke at noen liker de klærne Ivorie lager? Det settet med blomstene på (skjørt og topp) ser ut som noe jeg kunne laga i heimkunnskapen. Ser billig og dårlig sydd ut?

Så ut som de hadde lima på noen filler på både skjørt og topp, helt grusomt🙈🙈🙈

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (16 timer siden):

Irriterende at Isabel som er stinn i penger likevel kjøper fast fashion i bøtter og spann, og bruker polyester/plastikk. Hun har jo faktisk tid og råd til å handle etisk, men hun bryr seg ikke. (Og bruker tøff oppvekst som unnskyldning for høyt forbruk og sløseri)😕

Hun har et sinnsykt forbruk både materialistisk, men ikke minst all reisingen ✈️. Samtidig har hun heller aldri sagt at hun bryr seg en millimeter om miljøet eller andre mennesker (utenom seg selv og familien), så hun prøver i alle fall ikke å fremstå som noe annet enn det hun er.
 

«Tøff oppvekst» som forklaring/unnskyldning på forbruk/sløseri og alt annet idiotisk hun gjør, må være noe av det dummeste jeg har hørt. Hvis det står så dårlig til, så får hun oppsøke en psykiater, da. Få hjelp. Hun har åpenbart både tid og råd. Men saken er gjerne nærmere at hun ikke vil ha hjelp, for hun anser ikke dette som et problem.

 

søpapegøje skrev (16 timer siden):

Og når jeg er inne på tid så er det litt morsomt når hun forteller oss hvor mye hun jobber og hvor workaholic hun er når vi bokstavelig talt ser henne på dagsfylla på en strand 3 ganger i uka . Ja, snap er jobb for henne men det er ikke det hun mener. 

Rett og slett en pinlig påstand når jeg har inntrykk av at «jobben» stort sett består i å shoppe, spise (i alle fall kjøpe mat), drikke, og dolle seg opp enten hjemme eller i salong - og å dokumentere dette.

Jeg følger ikke IR, men det ser jo ut som at butikken går greit av det jeg tilfeldig scroller over. Jeg lurer på hva hun egentlig lever av? Utenom noen duftlys som ble nevnt over her - Hva har hun egentlig på gang? Det er også sjeldent at det jeg ser på insta er merket annonse/reklame (men dette kan selvsagt være en «forglemmelse» fra hennes side).

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Hun har et sinnsykt forbruk både materialistisk, men ikke minst all reisingen ✈️. Samtidig har hun heller aldri sagt at hun bryr seg en millimeter om miljøet eller andre mennesker (utenom seg selv og familien), så hun prøver i alle fall ikke å fremstå som noe annet enn det hun er.
 

«Tøff oppvekst» som forklaring/unnskyldning på forbruk/sløseri og alt annet idiotisk hun gjør, må være noe av det dummeste jeg har hørt. Hvis det står så dårlig til, så får hun oppsøke en psykiater, da. Få hjelp. Hun har åpenbart både tid og råd. Men saken er gjerne nærmere at hun ikke vil ha hjelp, for hun anser ikke dette som et problem.

 

Rett og slett en pinlig påstand når jeg har inntrykk av at «jobben» stort sett består i å shoppe, spise (i alle fall kjøpe mat), drikke, og dolle seg opp enten hjemme eller i salong - og å dokumentere dette.

Jeg følger ikke IR, men det ser jo ut som at butikken går greit av det jeg tilfeldig scroller over. Jeg lurer på hva hun egentlig lever av? Utenom noen duftlys som ble nevnt over her - Hva har hun egentlig på gang? Det er også sjeldent at det jeg ser på insta er merket annonse/reklame (men dette kan selvsagt være en «forglemmelse» fra hennes side).

Det er ganske normalt slik hun holder på om man har hatt en oppvekst i veldig trange kår og senere får egne penger.

Hadde du fulgt så hadde du sett at hun får hjelp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Det er ganske normalt slik hun holder på om man har hatt en oppvekst i veldig trange kår og senere får egne penger.

Hadde du fulgt så hadde du sett at hun får hjelp. 

Mulig det, men hjelpen ser neimen ikke ut til å ha noen positiv effekt. Målt ut i fra forbruk, så ser det derimot bare ut til å øke.
 

Greit at hun har hatt en dritt oppvekst, men å bruke det som en unnskyldning for enhver kritikk resten av livet blir for for dumt i mine øyne.


Vedrørende forbruket, så virker det til at det er helt uproblematisk i hennes øyne. Og det er det for så vidt i mine også - Forbruket er hinsides, men i det minste så har hun aldri påstått at hun bryr seg om miljøet eller noen andre enn seg selv og familien. Og selv om det er snevert i mine øyne, så er det i det minste ærlig. Det er hennes penger, og de må hun få bruke som hun vil.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør det majoriteten av følgerne hennes ønsker å se. Overforbruk, trøsteshopping, og belønnings-shopping. 
Hun hadde ikke brukt alle disse pengene om det ikke totalen hadde lønnet seg for henne. 
Om hun lever et liv som er bra for hennes fysiske og mentale helse på sikt er en annen sak. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frezia
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Det er ganske normalt slik hun holder på om man har hatt en oppvekst i veldig trange kår og senere får egne penger.

Hadde du fulgt så hadde du sett at hun får hjelp. 

Som fosterbarn så har nok Isabel hatt det bedre enn de fleste på den alderen, men det er kanskje ikke greit å få frem! Er vel bedre å dvele ved dårlige forhold og dårlige kår for å sanke sympati, som igjen sanker penger ! Burde vært søsteren som hadde skrevet den boken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (1 time siden):

Som fosterbarn så har nok Isabel hatt det bedre enn de fleste på den alderen, men det er kanskje ikke greit å få frem! Er vel bedre å dvele ved dårlige forhold og dårlige kår for å sanke sympati, som igjen sanker penger ! Burde vært søsteren som hadde skrevet den boken!

Det er mye man kan kritisere henne for. Men å påstå at man som fosterbarn har det bedre enn de fleste på den alderen, er direkte kunnskapsløst.

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (10 minutter siden):

Det er mye man kan kritisere henne for. Men å påstå at man som fosterbarn har det bedre enn de fleste på den alderen, er direkte kunnskapsløst.

eller motsatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velinda skrev (8 minutter siden):

eller motsatt

Denne skjønte jeg ikke, vil du forklare?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Turkis Sau skrev (1 time siden):

Det er mye man kan kritisere henne for. Men å påstå at man som fosterbarn har det bedre enn de fleste på den alderen, er direkte kunnskapsløst.

Har du fulgt med hva Isabel har fortalt om sie fosterforeldre og hennes opphold der,  så ja Isabel har hatt det helt fantastisk opphold! Men etter at boken kom ut så har det vært stille om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Denne skjønte jeg ikke, vil du forklare?

Beklager,det jeg mener er det kan jo være Frezia har kunnskap om hvordan hun har hatt det,lest en bok eller to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (47 minutter siden):

Beklager,det jeg mener er det kan jo være Frezia har kunnskap om hvordan hun har hatt det,lest en bok eller to

Jeg skjønner. Selv har jeg lest begge bøkene hennes, og hr en utdannelse innen sosialfaglig felt.

Det Frezia skriver er selvsagt helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...