Ævv Skrevet 24. januar 2024 #10021 Del Skrevet 24. januar 2024 Må faktisk si.. Er utrolig imponert av parfymen hennes. Går i foreldrepermisjon nå og tråkker innom parfymeriet et par dager i uka. Er litt parfyme-gal, men sliter med at parfymer forsvinner eller mister noter på kroppen min slik at den plutselig lukter annerledes og forsvinner fort. Prøver en ny en hver gang jeg er innom, uten hell. Så prøvde jeg Nude New York på Vita i dag, og måtte seriøst ned på parfymeriet igjen (de er kjent med problemstillingen etter x antall besøk) og bare wow kjenner du denne.. Den har vært på i 40 min nå og lukter fortsatt!!! Dama på parfymeriet var imponert og sa bare at jeg måtte rett opp igjen og kjøpe den. Ingen hadde holdt på meg tidligere. Så da gjorde jeg det 🥰 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 24. januar 2024 #10022 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg kjøper aldri parfymer uten å prøve. Men det gjorde jeg denne gangen fordi jeg var så DUM å trodde på gode anmeldelser! Men fy søren!!!! Altså for en scam! St Germain lukter utvannet escada parfyme, og lukten forsvinner etter 10 sekunder. Skuffa!! Lukter sånn billigparfyme fra jula. Styr unna spør du meg. Anmeldelsene jeg har lest må være fra pr teamet hennes eller noe. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 24. januar 2024 #10023 Del Skrevet 24. januar 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 24. januar 2024 #10024 Del Skrevet 24. januar 2024 Ævv skrev (2 timer siden): Må faktisk si.. Er utrolig imponert av parfymen hennes. Går i foreldrepermisjon nå og tråkker innom parfymeriet et par dager i uka. Er litt parfyme-gal, men sliter med at parfymer forsvinner eller mister noter på kroppen min slik at den plutselig lukter annerledes og forsvinner fort. Prøver en ny en hver gang jeg er innom, uten hell. Så prøvde jeg Nude New York på Vita i dag, og måtte seriøst ned på parfymeriet igjen (de er kjent med problemstillingen etter x antall besøk) og bare wow kjenner du denne.. Den har vært på i 40 min nå og lukter fortsatt!!! Dama på parfymeriet var imponert og sa bare at jeg måtte rett opp igjen og kjøpe den. Ingen hadde holdt på meg tidligere. Så da gjorde jeg det 🥰 apokryf skrev (2 timer siden): Jeg kjøper aldri parfymer uten å prøve. Men det gjorde jeg denne gangen fordi jeg var så DUM å trodde på gode anmeldelser! Men fy søren!!!! Altså for en scam! St Germain lukter utvannet escada parfyme, og lukten forsvinner etter 10 sekunder. Skuffa!! Lukter sånn billigparfyme fra jula. Styr unna spør du meg. Anmeldelsene jeg har lest må være fra pr teamet hennes eller noe. Hehe, to helt ulike opplevelser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 24. januar 2024 #10025 Del Skrevet 24. januar 2024 Hatsumomo skrev (47 minutter siden): Hehe, to helt ulike opplevelser. Ikke den samme parfymen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 24. januar 2024 #10026 Del Skrevet 24. januar 2024 Digger isabell på snap, men hva skjer med fb gruppen laget til henne, eldre kvinner som tror isabell er dems bestie mens hun bare er ute etter å tjene penger, disse damene oppfører seg som fjortiser, oppriktig kleint (har fjernet navn på innleggene siden den ble fjernet av admin istad) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 24. januar 2024 #10027 Del Skrevet 24. januar 2024 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 24. januar 2024 #10028 Del Skrevet 24. januar 2024 Ævv skrev (22 minutter siden): Ikke den samme parfymen 😊 Jo😅 Men vi har for forskjellige oppfatninger av den. Folk får lukte selv tenker jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 24. januar 2024 #10029 Del Skrevet 24. januar 2024 1 minutt siden, apokryf said: Jo😅 Men vi har for forskjellige oppfatninger av den. Folk får lukte selv tenker jeg St germain og new york er samme parfymen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 24. januar 2024 #10030 Del Skrevet 24. januar 2024 apokryf skrev (4 minutter siden): Jo😅 Men vi har for forskjellige oppfatninger av den. Folk får lukte selv tenker jeg Nei 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 24. januar 2024 #10031 Del Skrevet 24. januar 2024 apokryf skrev (3 timer siden): Jeg kjøper aldri parfymer uten å prøve. Men det gjorde jeg denne gangen fordi jeg var så DUM å trodde på gode anmeldelser! Men fy søren!!!! Altså for en scam! St Germain lukter utvannet escada parfyme, og lukten forsvinner etter 10 sekunder. Skuffa!! Lukter sånn billigparfyme fra jula. Styr unna spør du meg. Anmeldelsene jeg har lest må være fra pr teamet hennes eller noe. Akkurat det samme tenkte jeg, utvannet escada . Opplevdes som en bodymistparfyme fra rituals til 250 kr. Så om duften var god , så er den kraftig utvannet , og ikke verd prisen . 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 24. januar 2024 #10032 Del Skrevet 24. januar 2024 NiceOrNothing skrev (14 minutter siden): Akkurat det samme tenkte jeg, utvannet escada . Opplevdes som en bodymistparfyme fra rituals til 250 kr. Så om duften var god , så er den kraftig utvannet , og ikke verd prisen . Så rart, New York sitter på meg enda og jeg kan lukte den på meg selv. Det kunne jeg aldri med Prada sin 🤔 Men nå opplever jeg jo selv at parfymer oppleves annerledes på meg enn på mange andre, så det gjelder vel sikkert de fleste andre også. Når det er sagt, lukta på St. Germain likte jeg ikke selv heller. Mykonos var værst 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meretekristin Skrevet 24. januar 2024 #10033 Del Skrevet 24. januar 2024 dårligbrukernavn skrev (På 23.1.2024 den 21.43): Beklager at denne blir litt spesifikk og litt irrelevant for tråden, men har du prøvd Loreal Elnette hårspray? Vil du isåfall si den er bedre enn den? (Haha, har en evig struggle med å finne den rette hårsprayen... Bruker Loreal Elnette enda, etter å ha prøvd omtrent alt annet på markedet, tross at den lukter gammel kjerring, fordi den er den eneste som jeg syns funker på andre punkter, men det du nevner høres jo litt forlokkende ut så kanskje den kan være verdt å prøve..?) Jeg har brukt elnett i flere år siden det var den som var best med tanke på å ikke bli for stiv/klumpete og ok hold, men også denne ble støvete i mitt hår ihvertfall og vanskelig å gre ut igjen, og ja veldig vond lukt. Isabel slår denne absolutt. Vil aldri gå tilbake til noen andre hårsprayer igjen. Så anbefaler deg virkelig å teste Isabel sin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 24. januar 2024 #10034 Del Skrevet 24. januar 2024 Ævv skrev (21 minutter siden): Så rart, New York sitter på meg enda og jeg kan lukte den på meg selv. Det kunne jeg aldri med Prada sin 🤔 Men nå opplever jeg jo selv at parfymer oppleves annerledes på meg enn på mange andre, så det gjelder vel sikkert de fleste andre også. Når det er sagt, lukta på St. Germain likte jeg ikke selv heller. Mykonos var værst 🙈 Parfyme er jo smak og behag ☺️. Så hvis du liker den , og kjenner lukta lenge er jo det kjempebra . Jeg er ingen snobb innen parfymeverden , men opplevde at escada var «tyngre» les mindre utvannet , å varte lenger ☺️. Tipper at hun tjener ca 200-300 kr ( mer enn den egentlig er verdt ) pr flaske, bare pga navnet sitt . Men det er jo lov ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 24. januar 2024 #10035 Del Skrevet 24. januar 2024 NiceOrNothing skrev (8 minutter siden): Parfyme er jo smak og behag ☺️. Så hvis du liker den , og kjenner lukta lenge er jo det kjempebra . Jeg er ingen snobb innen parfymeverden , men opplevde at escada var «tyngre» les mindre utvannet , å varte lenger ☺️. Tipper at hun tjener ca 200-300 kr ( mer enn den egentlig er verdt ) pr flaske, bare pga navnet sitt . Men det er jo lov ☺️ Ja det hadde jeg lett gjort selv om noen ville kjøpe 😂💸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 25. januar 2024 #10036 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) . Endret 14. februar 2024 av Wald86 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akinom70 Skrevet 25. januar 2024 #10037 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) BareSiri skrev (På 20.1.2024 den 21.57): Når har jeg sagt at produktene hennes er farlig??? Vi har div lover og regler å følge i dette landet når det gjelder å produsere produkter, så ingenting er farlig 🙄Ja, hun bruker hormonforstyrrende ingredienser, men det er ikke farlig. Bare utrolig unødvendig! Men igjen, det er billig. Jeg prøver bare å få inn i skolten deres at hun bruker de billigste ingrediensene som ikke samsvarer med prisene på produkter i det hele tatt!!! Kjøp noe bedre! Hvis du utdanner deg til hudpleier, må du ha både kjemi og fysikk, så jo, jeg har litt greie på dette, og jeg har jobbet i mange år nå. Hvis man er interessert i ting, så kan man også lese seg opp på ting. Vi er stadig på kurs for å lære om produkter og deres INGREDIENSER! Man trenger forsåvidt ikke være rakettforsker for å lese bak på flaskene og søke opp ingredienser heller 😅 Dere kan bruke akkurat hva dere vil, både i fjes og i hår. Men dere kunne like godt brukt matolje og spenol… 🤷🏼♀️Ingrediensene gjør dere ingenting bra. Jeg anbefaler dere forresten å sjekke ut innholdet i lip oljen hennes….. Nude beauty har forsøkt å komme inn på Vita leeeenge nå, men fått avslag. Men Vita blir jo bare mer og mer en butikk med influenser merker, så hun kommer nok før eller siden. Til og med Vita og Wanda klarte å komme seg inn på Vita….😆 Endret 25. januar 2024 av Akinom70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 25. januar 2024 #10038 Del Skrevet 25. januar 2024 Jeg liker Isabel jeg, følger henne på Snapchat. Føler meg ikke indoktrinert av den grunn. Er ikke medlem i denne nye gruppa på Facebook og har ikke blitt influencet til å kjøpe noe hun selger. Men hun skiller seg ut fra andre influencere i samme bransje. Hun har humor, å hun byr på seg selv. Så skjønner jeg at «dette er jobben hennes» men det er jo jobben til alle andre influencere også. Men av henne får man ihvertfall ikke bare selfier i speilet og smoothie oppskrifter. Hun er selfmade og tjener masse penger. Bra for henne! 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 26. januar 2024 #10039 Del Skrevet 26. januar 2024 Prøver å forstå hva det er som er så bra med henne "plutselig"? Har sett litt på snap, men hører jo nesten ikke va hun sier.. Og hun hviner mye.. Og humor? Eh.. Okei. Er det "venninnefølelsen" som dere beskriver da? Halvparten ensomme damer og halvparten damer med dårlig humor? 🤷♀️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 26. januar 2024 #10040 Del Skrevet 26. januar 2024 (endret) . Endret 8. februar 2024 av Diosa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå