Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J.. skrev (40 minutter siden):

Ikke mange hadde valgt å reise alene,nei.

Spesielt ikke kvinner.

Jeg skulle gjerne reist alene til Maldivene.  Selv om jeg har familie, reiser jeg gjerne på tur alene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontorotta skrev (12 minutter siden):

Jeg skulle gjerne reist alene til Maldivene.  Selv om jeg har familie, reiser jeg gjerne på tur alene.

Så bra! Pekte jo ikke ut deg som en som "ikke reiser alene" heller,jeg sa bare at mange (spesielt ikke kvinner) ønsker å reise alene.

Det endrer jo ikke det faktumet,selv om DU gjerne gjør det.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Så bra! Pekte jo ikke ut deg som en som "ikke reiser alene" heller,jeg sa bare at mange (spesielt ikke kvinner) ønsker å reise alene.

Det endrer jo ikke det faktumet,selv om DU gjerne gjør det.

Sant det. 🙂 Og du har sikkert rett. Men mange ganger må jeg poengtere at alle kvinner heller ikke er like. 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (1 minutt siden):

Også  er det lett å glemme at det Isabel Raad deler med sine følgere er jobb. Hennes kanaler er som ren reklame å regne, der hun er eier av bedriften, med mange sponsorer på laget. Hennes reiser, som deles i sosiale medier er ikke i privat regi, men som jobb å regne. Alt er nøye regissert, for å få mest mulig klikk, følgere og engasjement, 

Nå var det ikke Isabel jeg snakket om. Jeg svarte J.. på påstanden om at kvinner ikke reiser alene. Hva grunnene til Isabell reiser alene er, bryr jeg meg rett og slett ikke om. 

Men om jeg hadde hatt muligheten til å reise til Maldivene i morgen, hadde jeg gjort det uten å blunke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Ikke mange hadde valgt å reise alene,nei.

Spesielt ikke kvinner.

Jeg vet ikke hvor du befinner deg, men svært mange kvinner rundt om i verden velger å reise alene. Flere velger også å dokumentere det på SoMe, så det er ikke noe unikt ved det. Maldivene er vel heller ikke noe risikoland å reise til sånn sett. Derfor ser jeg virkelig ikke at det er grunn heie, rose og applaudere for noe så enkelt. Men men…

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Mange jeg kjenner reiser alene, spesielt i forbindelse med jobb, noe dette vel er for Raad? Kan man kalle det å reise alene når hun minutt for minutt dokumenterer sin hverdag og deler alt med hundretusener av følgere, når reisen i seg selv benytte for å få engasjement og klikk? Hvis hun slår av sosiale medier er saken en annen. Det tror jeg neppe skjer. 

Nettopp. Det er en helt vanlig normal ting, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal fremstilles så stort og gis Isabel en klapp på skuldra for…

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (12 timer siden):

Nautilus er en ikonisk modell, men gjør seg best som en ren sportsklokke, i stål. Blir veldig jålete i gull m diamanter, og mister sitt opprinnelige uttrykk, i mine øyne. Klokkeinteresserte kunne før gå med denne uten at noen visste kostnaden. Men med influencere og skrytekulturen i sosiale medier er den tid over. Hvis hun har valgt en damemodell med kvarts  urverk vil den heller ikke holde verdi.
Men investeringen her er for henne helt klart engasjement på sine kanaler. Folk elsker tydeligvis å se på at rike folk kjøper dyre ting. Det skaper masse trafikk, og mer penger. Og så tenker jeg det skaper rush av dopamin for influenceren selv, og skyver bort vanskelige følelser, for en som søker status og bekreftelse fra andre gjennom materielle gjenstander.
I Dubai er det en overflod av nyrike influencere, så der må hun steppe opp for å holde tritt. Kjøp av denne klokken er en måte å markere seg på der tenker jeg. Den koster 10 ganger mer enn Sophie Elise sin. Men det er alltid noen som er rikere...

«Klokkeekspert Thor Svaboe, som blant annet er klokkeskribent for britiske GQ, sier til MinMote at Raad har gjort et godt kjøp.

– Det er en fantastisk investering. Klokken vil aldri gå ned i verdi.»

Tenker vi burde høre på ekspertene her 👏👏

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToneVie skrev (2 minutter siden):

«Klokkeekspert Thor Svaboe, som blant annet er klokkeskribent for britiske GQ, sier til MinMote at Raad har gjort et godt kjøp.

– Det er en fantastisk investering. Klokken vil aldri gå ned i verdi.»

Tenker vi burde høre på ekspertene her 👏👏

Men hvorfor skal dette være en "nyhet"? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (18 minutter siden):

Men hvorfor skal dette være en "nyhet"? 

Det må du spørre diverse mediehus om. Men det er for klikk da. Som resten av den bransjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Cocogirl skrev (6 minutter siden):

Kan vi slutte å gi denne klokka oppmerksomhet? Så slutter bølgen..

Nei.
Liker man det ikke så er det lov å la være å følge tråden :nigo:

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (12 minutter siden):

Nei.
Liker man det ikke så er det lov å la være å følge tråden :nigo:

🤡

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Han snakker generelt og gjennomsnittlig. Du får sende han en mail med opplysninger om hennes eksakte klokke. Er det en herremodell med automatisk urverk er investeringen bedre, men det er stålmodellene som det er ventetid på verden over, og holder seg i verdi. En periode doblet de seg. Under pandemien hadde folk masse penger, og klokkemarked spratt opp. 
Bare å ta en titt på Chrono24. Gullmodeller med diamanter, spesielt damemodeller og kvartsur taper verdi fort. Men som jeg presiserer, hennes investering er antagelig å benytte klokken som statussymbol, for å markere seg som nyrik influencer i Dubai. Hun får masse oppmerksomhet nå, av denne klokken. De måler sin klasse,  suksess og verdi i penger og dyre ting. 

https://www.chrono24.no/patekphilippe/nautilus-ladies--imod2867.htm

Det ligger to stykk på tilbud hos BriljantWatches her i Norge, for de som er interesserte, 37mm "herreur" , men mange vil si det er unisex i dag 🙃

Men allikevel så er klokka verdt det den er verdt. Så vil tiden vise om den synker eller stiger i verdi 🤷‍♀️ ikke verre enn det

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...