PissiPus Skrevet 4. januar 2024 #9841 Skrevet 4. januar 2024 Cocogirl skrev (4 minutter siden): Tro meg, ingenting med henne er ekte. Vet ikke hvor du kommer med alt dette 🤡 Jeg snakker åpenbart om hennes personlighet og væremåte, ikke kroppen, om det er det du antyder? Istedenfor å komme med klovnefjes kan du jo kanskje heller komme med argumenter på hva det er du prøver å si, så det kanskje går an å ta deg seriøst. 15 5
Cocogirl Skrevet 4. januar 2024 #9842 Skrevet 4. januar 2024 PissiPus skrev (29 minutter siden): Jeg snakker åpenbart om hennes personlighet og væremåte, ikke kroppen, om det er det du antyder? Istedenfor å komme med klovnefjes kan du jo kanskje heller komme med argumenter på hva det er du prøver å si, så det kanskje går an å ta deg seriøst. Snakket om personligheten selvfølgelig! Bare tull og uekte 100% helle gjengen. 4 3
VEGAN forever Skrevet 4. januar 2024 #9843 Skrevet 4. januar 2024 (endret) Hvis dere så snappene til broren til I, så viste det en annen I enn det I viser selv, fordi I ikke var oppmerksom på at han snappet. Det viste en meget sint og aggressiv I, både mot broren og mot diverse ansatte. Det I viser er en tilgjort versjon av seg selv, men hun får alle til å tro at det er slik hun er. Sammenlign henne gjerne med en skuespiller. Endret 4. januar 2024 av VEGAN forever 8 3
Sharp75! Skrevet 4. januar 2024 #9844 Skrevet 4. januar 2024 VEGAN forever skrev (43 minutter siden): Hvis dere så snappene til broren til I, så viste det en annen I enn det I viser selv, fordi I ikke var oppmerksom på at han snappet. Det viste en meget sint og aggressive I, både mot broren og mot diverse ansatte. Det I viser er en tilgjort versjon av seg selv, men hun får alle til å tro at det er slik hun er. Sammenlign henne gjerne med en skuespiller. Jeg følger broren og du og jeg sitter med helt forskjellig inntrykk, det ser vi også på dine innlegg her hvordan du synser og antar ting. Hvordan vi ser på ting kommer bl.a ann på hvilke "briller" man ser på. Mine er ikke negativt ladet. 12 4
Hallepalle2 Skrevet 4. januar 2024 #9845 Skrevet 4. januar 2024 VEGAN forever skrev (5 timer siden): Hvis dere så snappene til broren til I, så viste det en annen I enn det I viser selv, fordi I ikke var oppmerksom på at han snappet. Det viste en meget sint og aggressiv I, både mot broren og mot diverse ansatte. Det I viser er en tilgjort versjon av seg selv, men hun får alle til å tro at det er slik hun er. Sammenlign henne gjerne med en skuespiller. Jeg syns hun er kul, jeg. Hun byr på seg selv, har selvironi og er klar på hvor privilegert og harry hun er. Nå fjerner hun seg jo litt fra bimbostilen ved å kjøre en litt mer classy klesstil og det virker som at hun og Anniken eller Annika eller hva hun heter har det helt topp sammen. Det er en av svært få snapkontoer jeg følger, jeg syns hun er morsom. 17 4 2
VEGAN forever Skrevet 5. januar 2024 #9846 Skrevet 5. januar 2024 11 hours ago, Hallepalle2 said: Jeg syns hun er kul, jeg. Hun byr på seg selv, har selvironi og er klar på hvor privilegert og harry hun er. Nå fjerner hun seg jo litt fra bimbostilen ved å kjøre en litt mer classy klesstil og det virker som at hun og Anniken eller Annika eller hva hun heter har det helt topp sammen. Det er en av svært få snapkontoer jeg følger, jeg syns hun er morsom. Jo da, hun vet å engasjere sitt publikum, men det er en rolle hun spiller. Hun er ikke sånn som hun portretterer seg selv. 4 4
Hallepalle2 Skrevet 5. januar 2024 #9847 Skrevet 5. januar 2024 VEGAN forever skrev (7 timer siden): Jo da, hun vet å engasjere sitt publikum, men det er en rolle hun spiller. Hun er ikke sånn som hun portretterer seg selv. Hva vet du om det? 12 3
Mdy98 Skrevet 5. januar 2024 #9848 Skrevet 5. januar 2024 (endret) Huff.. fikk helt vondt av bildeserien på instaen hennes igår i den svarte kjolen…. Flott at hun svarte opp et spm på snap hvor hun anerkjente at hun hadde blitt mye tynnere og ønsker å starte i terapi på nyåret. håper det beste for henne, liker personligheten hennes! Endret 5. januar 2024 av Mdy98 9 5 2
Vintermåne Skrevet 6. januar 2024 #9849 Skrevet 6. januar 2024 VEGAN forever skrev (15 timer siden): Jo da, hun vet å engasjere sitt publikum, men det er en rolle hun spiller. Hun er ikke sånn som hun portretterer seg selv. Kjenner du henne (og broren??) godt du egentlig? Siden du «vet» så utrolig mye om henne og resten av familien, særlig broren - og hvordan de er «egentlig»?? 6 1
VEGAN forever Skrevet 6. januar 2024 #9850 Skrevet 6. januar 2024 2 hours ago, Vintermåne said: Kjenner du henne (og broren??) godt du egentlig? Siden du «vet» så utrolig mye om henne og resten av familien, særlig broren - og hvordan de er «egentlig»?? Ja 5
Sharp75! Skrevet 6. januar 2024 #9851 Skrevet 6. januar 2024 VEGAN forever skrev (10 timer siden): Ja OM det er tilfelle så er du mer skremmende som sitter her på et anonymt forum og sprer dritt om noen du påstår at du kjenner. Det finnes alltid flere sider av en sak. 15 5
Velinda Skrevet 6. januar 2024 #9852 Skrevet 6. januar 2024 Sharp75! skrev (12 minutter siden): OM det er tilfelle så er du mer skremmende som sitter her på et anonymt forum og sprer dritt om noen du påstår at du kjenner. Det finnes alltid flere sider av en sak. Det er jo det som er poenget her,et anonymt forum,hva vet du om Isabel eller broren er her også?Sara Emilie har en bruker på sin tråd og vennene hennes,skremmende?foballfrue,mannen og tanta er støtt og stadig innom sin tråd,tenker det er vanlig jeg 7 2
Sharp75! Skrevet 6. januar 2024 #9853 Skrevet 6. januar 2024 (endret) Velinda skrev (1 time siden): Det er jo det som er poenget her,et anonymt forum,hva vet du om Isabel eller broren er her også?Sara Emilie har en bruker på sin tråd og vennene hennes,skremmende?foballfrue,mannen og tanta er støtt og stadig innom sin tråd,tenker det er vanlig jeg Det er vel ikke annet enn rykter? Jeg har blitt beskyldt for å være både den ene og den andre, så slike ting tar jeg med en stooooooor klype salt. Jeg verken er influencer eller kjenner noen som er. Så når slike ting kommer på banen blir det bare fjas. Endret 6. januar 2024 av Sharp75! 3
melody80s Skrevet 7. januar 2024 #9854 Skrevet 7. januar 2024 Måten hun alltid holder armene unaturlig høyt og ut fra kroppen så hun ser enda mer spinkel ut… Hun prøver jo faktisk å se tynnere ut 6 3
Hatsumomo Skrevet 7. januar 2024 #9855 Skrevet 7. januar 2024 melody80s skrev (1 time siden): Måten hun alltid holder armene unaturlig høyt og ut fra kroppen så hun ser enda mer spinkel ut… Hun prøver jo faktisk å se tynnere ut Godt hun skal i terapi da, for å få orden på hodet. 2
Women123 Skrevet 9. januar 2024 #9856 Skrevet 9. januar 2024 Synes anniksn også er litt rar, hun står imot dyremishandling og alt sånt mens hun går rundt med en hermes veske som har krokodile skin🤣for da er det helt greit 2 6
Måne Rampelyset Skrevet 9. januar 2024 #9857 Skrevet 9. januar 2024 Tråden er ryddet for krenkelser, latterliggjøring og hets. Måne, admin. 3
Måne Rampelyset Skrevet 9. januar 2024 #9858 Skrevet 9. januar 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1
Kløvereng Skrevet 9. januar 2024 #9859 Skrevet 9. januar 2024 Synes det er hyggelig at Isabel har hatt en fin dag, jeg☺️ De har møttes TO dager, så tror ingen av oss trenger å tenke på, eller bekymre oss om hva som skjer om de blir kjærester osv😅 3 1
Vaiana Skrevet 9. januar 2024 #9860 Skrevet 9. januar 2024 Hun ble veldig drastisk tynn etter å ha fikset på bakdelen igjen. Har hun fettsugd seg for å fylle i rumpen etter hun fjernet brystimplantatene? Ikke at det var så mye fett å ta av 😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå