Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

VEGAN forever skrev (18 timer siden):

I hatet seg selv grunnet at moren eksponerte henne for mishandling og svikt i oppveksten, så derfor forandret hun hele utseendet og navnet sitt. Handlet ikke om at hun var vakker eller ikke før, det var et resultat av selvhat. Nå forguder hun den personen som er ansvarlig for mishandlingen. 

Det er lov å tilgi. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bestile joe sandwich til frkost og nå skal hun spise resten alstå hlavparten til kvelds mat. Det vil si hun spiste et halvt sandwich til frokost? Et normalt menneske ville spist hele til frokost og kansje noe ved siden av å

Endret av Women123
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megogså skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner jeg orker ikke mer! Jeg hadde ett annet brukernavn for noen uker siden og fikk bare så innihelvetes, forbanna lyst til å si i klart ifra hva jeg vet, mener om den dama…jenta,,,Jeg besinner meg og ba om å bli slettet! Menne så får vi se da🤗😂

Fortell? Hva vet du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har man jo et eksempel på at system hos SC har funnet "skadelig eller farlig oppførsel" og derfor begrenser views på det,til de enkelte som tror SC er fritt frem.

Systemet er langt ifra feilfritt men å tro de ikke følger med,er feil.

Screenshot_20231116_081932_Snapchat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ganske ironisk at det blir pratet om HVOR lite interessant det er å følge med på hennes Snapchat, å at det ikke kan være SÅÅ mange som faktisk gidder. Men det blir en oppstandelse når en random dame skriver : «har så lyst til å skrive det jeg vet» 

Hvor det renner inn med : «send meg melding også» 

Ingen tvil om at dama har nyhetsverdi 😅🙋‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...