Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

rundtomkring skrev (7 timer siden):

Tja, det kommer vel an på hvordan en i det hele tatt kan se forskjell på uføre/ikke uføre. 

Ingen kan se forskjell på hvem som er uføre eller ikke. Og ei heller skal man trenge å bli "godkjent" av folket for å være uføre nok i andres øyne. 

Det er nok stigma og tøft nok å være uføre i Norge. Ytringsfrihet er en ting, å briefe med total ignoranse er en annen ting..

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper hun jobber for å få opp vekta og at noen med helsefaglig bakgrunn hjelper henne litt/ følger opp. Jeg kjenner jeg nesten er bekymret for at hun skal være der alene uten mor snart. Dette på snapchat gjorde vondt å se på😢

IMG_2744.jpegScreenshot fra snap

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir helt sjokkert over prisene på produktene hennes. 379kr for en leppeolje fra et så «ukjent» merke, leppeoljen fra dior koster ikke mye mer enn det, og det er et merke som har bygget opp ryktet sitt i årevis, ikke at leppeoljen til dior er verdt prisen, men det er vertfall ikke nude beauty sin. rett før lanseringen av «under eye mask» gikk hun med disse hver morgen, sa at dette var noe hun pleide å gjøre, men før dette brukte hun sjeldent slike masker, og nå som hun har lansert produktet og fått solgt massevis av det så poster hun ikke at hun bruker de lenger.. øyemaskene er og dyrere enn mange av de luksuriøse etablerte merkene.

kjolene sitter jo ikke riktig på noen, de passer henne ikke selv engang, og når moren bruker de er de alt for små i brystområde, og dette skal man betale 1000kr for?  

er trist at hun får solgt så mye av disse overprisede produktene til mange som mest sannsynlig sliter litt nå mtp prisøkning overalt, men de vil så gjerne støtte IR.

jobber på kicks så vet litt om kosmetikk, og har en interesse for en klær og ville ALDRI kjøpt noe av det hun selger, clarins leppeolje til 225kr brukes av meg hver dag og er fantastisk, øyemaske er engangsbruk og unødvendig, bruker ikke penger på ting som må kastes etter å ha blitt brukt en gang, kjøp heller en vanlig øyekrem

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun gikk opp i vekt for ei stund siden for deretter å bli mye tynnere henger nok sammen med re-operasjonen av rumpa (Sophie Elise gjorde det samme ifm med korrigering/ny operasjon). Forstår godt at hun opererte på nytt da første operasjon ble utført på en klinikk i Istanbul som brukte skadelige silikonimplantater som egentlig skal brukes i bryst. Klinikken opererte nesten det som var av Influencere for noen år siden, kjørte pakketilbud og har i etterkant fått mye kritikk for forholdene rundt klinikken, inngrepene og de de lovde samsvarte ikke med hva de leverte (det er en dokumentar om dette, men husker ikke hva den heter) En svensk influencer døde etter å ha forstørret rumpa der, det er en av de farligste operasjonene

Ved re-operasjon så bruker kirurgene å fettsuge fett fra andre steder på kroppen (mage, lår, overarmer, ryggfett) og fyller dette inn i rumpa sånn at pasienten får større rumpe av sitt eget fett. Derfor må de som er tynne/slanke i utgangspunktet opp i vekt. Husker som sagt Sophie Elise da hun gikk opp i vekt, var flere artikler om henne der hun snakket om at hun elsket den nye, fyldigere kroppen sin og hun følte seg så kvinnelig. Ikke lenge etter dro hun til USA, og kom hjem igjen med stor rumpe, brede hofter, syltynn midje og mye tynnere kropp. Man ser det samme på bildene som er lagt ut av Isabel her i tråden der noen har postet før og etter-bilder. Man ser det veldig godt på den ekstremt flate magen de får; fettceller som er fjernet ved fettsuging kommer ikke tilbake.

Ang det Isabel sa ift trening så hørte jeg at hun sa en sunnere kropp. Men det samsvarer ikke helt når det er cardiotrening kombinert med sauna etterpå. Man ser jo også at moren hele tiden prøver å «prakke» på henne mat og Isabel vrir seg unna med at hun er ikke sulten nå. Også skal hun liksom bevise for følgerne at hun ikke tenker vekt ved å bestille mini-pannekaker med nutella eller en nystekt cookie…..man går ikke opp i vekt av å innta et kaloririkt måltid i ny og ne. Det eneste faste hun inntar som inneholder litt er kaffen hver morgen med steamet melk og 11 pump med kaffesirup

Og værsåsnill å dropp å kommentere hvorfor moren ikke jobber, at hun ser for bra og oppegående  ut til å være ufør…ikke alle sykdommer vises utenpå, og Isabel og moren gjør jo egentlig ikke så mye om dagene. Moren var tydelig sliten etter den kvelden ute med Oscar, selv om hun ikke drakk alkohol. Da var det Isabel som måtte vekke moren, og moren var tydelig redusert resten av dagen. Etter å være sosial med andre enn Isabel i en kveld.  Moren har ikke akkurat en solskinnshistorie bak seg fra å bli tvangsgiftet og rømte alene til Norge med en liten en på ryggen og var gravid med Isabel. Onklene til Isabel her i Norge gjorde ikke livet lett for moren etter at hun kom hit heller. Jeg er så lei av stigmatisering av uføre. Det er ikke sikkert moren er ufør heller; hun kan være ansatt i firmaet til Isabell og få lønn der. Isabell er generelt veldig raus med familien sin. Det virker som at de har et utrolig godt samhold nå i voksen alder, 

• Liker 13
  • Hjerte 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (På 21.10.2023 den 22.10):

«Jeg ville aldri lagt ut noe som kunne skade mitt brand», sier hun…. Nuh vel.. 😂😂😂😂😂😂

Noen som vet hvorfor moren til Isabel ikke jobber? Hun ser jo ikke akkurat arbeidsufør ut… 

Dette er det DUMMESTE jeg har lest på kvinneguiden frem til nå. 
«Hun ser ikke akkurat arbeidsufør ut!?»  

Spent på å høre fasiten her, som du tydeligvis sitter på. Hvordan ser en arbeidsufør ut egentlig? 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JuneR skrev (13 timer siden):

Helt vanvittige tall! Må jo ha enorme inntekter på dette? 

IMG_4024.png

Minimum 123 000, - pr dag bare på snap 😬🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaLovise skrev (7 timer siden):

Så hun tjener 3.5 millioner Kr på snap på en mnd? 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaLovise skrev (10 timer siden):

Du tuller nå😳 Om så er tilfelle så er det siste gang jeg trykker og ser noe fra Isabel🥴 Jeg vil også ligge i sengen og snappe 123 000  på tull og rør🥹🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HuDer skrev (13 minutter siden):

Du tuller nå😳 Om så er tilfelle så er det siste gang jeg trykker og ser noe fra Isabel🥴 Jeg vil også ligge i sengen og snappe 123 000  på tull og rør🥹🥹

Hun gjør seg altså nesten 45 MILLIONER (!!!!) kroner i året, kun på Snap!  Godt betalt for å sminke seg og på å vise frem mat og kropp. 
Men for all del, hun skal ha at hun har truffet Jackpot med opplegget sitt!  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (På 21.10.2023 den 22.10):

«Jeg ville aldri lagt ut noe som kunne skade mitt brand», sier hun…. Nuh vel.. 😂😂😂😂😂😂

Noen som vet hvorfor moren til Isabel ikke jobber? Hun ser jo ikke akkurat arbeidsufør ut… 

Moren har vært gjennom ett helvete så forståelig hvis det er grunnen til hun ikke er i arbeid

Ut i fra det barna hennes har opplevd så tviler jeg ikke på at hun har opplevd dobbelt- trippelt så mye 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuneR skrev (39 minutter siden):

Hun gjør seg altså nesten 45 MILLIONER (!!!!) kroner i året, kun på Snap!  Godt betalt for å sminke seg og på å vise frem mat og kropp. 
Men for all del, hun skal ha at hun har truffet Jackpot med opplegget sitt!  

Skjønner godt at hun at hun lar være å å bruke noe særlig med tid på Instagram og TikTok da 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva hun tjener i året. Dette er ganske nytt. Men hvert panel med reklame mellom alle storeis, tjener hun 0,04 kr på pr view. Virker som en pitteliten sum, men ganger du summen med antall reklamer og seere så er det ville summer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnaLovise skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke hva hun tjener i året. Dette er ganske nytt. Men hvert panel med reklame mellom alle storeis, tjener hun 0,04 kr på pr view. Virker som en pitteliten sum, men ganger du summen med antall reklamer og seere så er det ville summer. 

Helt sykt  når man tenker på hvor lite samfunnsnyttig hun er,direkte skadelig for unge og de som sliter med selvbildet,er det noen som vet 100%om det stemmer,45mill i året høres hinsides ut

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (23 minutter siden):

Ikke rart hun er "skatteflyktning" i Dubai da. Hvor man kan skjule formue. For hun eier lite. Noe skurrer. Hvorfor bodde hun i en liten leilighet uten balkong i Oslo, med gammelt elektrisk anlegg? Og hvorfor bli med i ny serie Girls of Oslo, som latterliggjør dem? Den ser så billig og dårlig ut. Og mye røde tall for hennes bedrift. Trendy Things var også noe som ble opprettet i hui og hast for kjappe penger. Useriøst og ødeleggende for navn og rykte. Det henger ikke på greip hvis hun tjener så store summer.

Er rart om ikke noen journalister graver litt i hva hun driver med,man kan jo stille spørsmål til det meste,skatteflyktning mens moren sitter i Dubai med henne og mottar trygd fra Norge?jeg mener ikke noe stygt mot moren men Isabel er virkelig slu,håper at de som kjøper rælet hennes og ser på snappene tenker litt på hva de bidrar til og ikke minst samarbeidspartnere som Lyko,usj

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wald86 skrev (35 minutter siden):

Ikke rart hun er "skatteflyktning" i Dubai da. Hvor man kan skjule formue. For hun eier lite. Noe skurrer. Hvorfor bodde hun i en liten leilighet uten balkong i Oslo, med gammelt elektrisk anlegg? Og hvorfor bli med i ny serie Girls of Oslo, som latterliggjør dem? Den ser så billig og dårlig ut. Og mye røde tall for hennes bedrift. Trendy Things var også noe som ble opprettet i hui og hast for kjappe penger. Useriøst og ødeleggende for navn og rykte. Det henger ikke på greip hvis hun tjener så store summer.

tror hun har vokst veldig drastisk på snap før hun flyttet til dubai, ganske sikker på at hun gikk fra å ha ca 130 000 abonnenter til å nå ha 269 000

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (37 minutter siden):

Dette med at influencere tjener fett på snapchat er jo helt nytt, og IR tjener nok bedre på det enn på noe annet hun har drevet med, noensinne.

https://www.tv2.no/underholdning/derfor-flokker-kjendisene-na-til-snapchat/15954523/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (Akkurat nå):

Det jeg finner om snapchat viser at de ikke er så profitable.. så jeg skjønner ikke helt dette. Men Dubai er stedet å være for de som vil skjule sin inntekt og formue. Det vet jeg. 

det har endret seg, mange influencere har snakket om at man kan tjene enorme mengder på snapchat, og at det er derfor mange av de legger ut veldig mange ting på en dag, på snapchat er det reklame ca hver 1-3 snap man trykker gjennom, og de får betalt pr reklame en person trykker gjennom, så mange legger ut 100+ snapper på en dag for å tjene mest mulig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...