Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

miss spjåk skrev (1 time siden):

Da gjør vel ikke fastlegen jobben sin? 

På nett leser jeg ihvertfall dette

"2019 kom Ozempic på markedet i Norge, men er ikke godkjent til bruk for behandling av overvekt." Har legen da lov å gi ut denne diabetesmedisinen til folk som vil slanke seg?

Nei, de fleste leger gir ikke denne lenger til de som «kun» vil slanke seg. Det er ikke lov lenger. Har kommet en ny på markedet- Wegovy, samme innhold, større doser. Kun ment for slanking, ikke til de med diabetes. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (7 minutter siden):

Godt å høre. Men den nye, er det lik patent, eller kopimedisin? Synes flere og flere snakker om å starte på dette nå, og de kan ikke ha så høy BMI... Uansett problematisk at influencere uten sykelig overvekt som Brennhovd og kjendiser reklamerer for dette. aksjene i legemiddelfirma som fremstiller Wegovy har steget til himmels nå. Reddet hele børsen i Danmark

Det er tilsvarende men et annet merke, og det ligger fortsatt BMI-krav/helsekrav som indikasjon for leger å forskrive

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pheromosa skrev (3 timer siden):

Dette er en uteplass det er umulig å komme inn på uten reservasjon. Noe Isabel hadde.

Ja jeg tenkte det kanskje var noe sånt, syntes det hørtes spesielt ut at noen ikke slapp inn fordi de var for tjukk. (Noe dama ikke var)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pheromosa said:

Dette er en uteplass det er umulig å komme inn på uten reservasjon. Noe Isabel hadde.

Skjermdump? Linken funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (16 minutter siden):

Skjermdump? Linken funker ikke.

Det er Isabel, Newa ( gjemt foran I på denne skjermdumpen)  og søsteren til I. Men umulig å vite om teksten stemmer. Mest trolig ble damen nektet pga manglende reservasjon ja, og det hadde IR og gjengen. 

IMG_8704.png

Endret av Zenhouse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Zenhouse said:

Det er Isabel, Newa ( gjemt foran I på denne skjermdumpen)  og søsteren til I. Men umulig å vite om teksten stemmer. Mest trolig ble damen nektet pga manglende reservasjon ja, og det hadde IR og gjengen. 

IMG_8704.png

Takk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nettavisen.no/livsstil/isabel-raad-jeg-skjonner-at-jeg-fremdeles-kan-bidra-til-negativt-press/s/12-95-3423919530

så snappen idag- hun forteller hun har satt inn litt større implantater denne gang, har vært veldig misfornøyd med de gamle - skylder på seg selv siden hun var ung og dum og ikke brukte støttebh i etterkant den gangen. Hun hadde opprinnelig tenkt å vente til hun hadde fått barn, men siden hun ikke ser for seg barn med det første, vil hun heller være «hot» i noen år frem til da.
 Så det hun uttalte på Debatten og ellers på den tiden kan nå settes en stor strek over. 

– Jeg bestemte meg for to-tre år siden om å ikke poste noe som har med fillers eller plastisk kirurgi å gjøre. Om man ønsker å endre på noe med sitt eget utseende, så står man fritt til det, men å dele det på sine plattformer blir veldig feil. Og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen, sier Raad.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
Zenhouse skrev (38 minutter siden):

https://www.nettavisen.no/livsstil/isabel-raad-jeg-skjonner-at-jeg-fremdeles-kan-bidra-til-negativt-press/s/12-95-3423919530

så snappen idag- hun forteller hun har satt inn litt større implantater denne gang, har vært veldig misfornøyd med de gamle - skylder på seg selv siden hun var ung og dum og ikke brukte støttebh i etterkant den gangen. Hun hadde opprinnelig tenkt å vente til hun hadde fått barn, men siden hun ikke ser for seg barn med det første, vil hun heller være «hot» i noen år frem til da.
 Så det hun uttalte på Debatten og ellers på den tiden kan nå settes en stor strek over. 

– Jeg bestemte meg for to-tre år siden om å ikke poste noe som har med fillers eller plastisk kirurgi å gjøre. Om man ønsker å endre på noe med sitt eget utseende, så står man fritt til det, men å dele det på sine plattformer blir veldig feil. Og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen, sier Raad.

Det er nok noe Isabel står for enda og hun gjør nok mye som holdes skjult for følgerne sine.  
Men så store korrigeringer er jo umulig å holde skjult uten å stenge ned sosiale medier i ukesvis. Synes hun har håndtert det bra etterhvert i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (På 4.9.2023 den 22.23):

IMG_8704.png

Hun som postet tiktok'en er en microinfluencer selv,som prøver å slå gjennom.

Det er en fadese for å få oppmerksomhet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Å ja, du kjenner henne eller? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Mente du fasade? Spør ikke for å være spydig, men betydningen av setningen endres betraktelig alt etter hvilket ord du mente.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...