Insider2023 Skrevet 27. august 2023 #8881 Del Skrevet 27. august 2023 Da har hun i hvert fall innrømmet at hun skal fikse puppene neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. august 2023 #8882 Del Skrevet 27. august 2023 Insider2023 skrev (4 minutter siden): Da har hun i hvert fall innrømmet at hun skal fikse puppene neste uke. "fikse" ? Hva vil det si? Gjøre dem mindre, større, stramme opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 27. august 2023 #8883 Del Skrevet 27. august 2023 Ok, nå er det offisielt. Hun gikk nettopp imot alt hun stod for da Debatten ble innspilt for noen år siden. Jeg er dypt sjokkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. august 2023 #8884 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) nvm Endret 27. august 2023 av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. august 2023 #8885 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 27. august 2023 #8886 Del Skrevet 27. august 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Kanskje hun har fått kurs av Sophie Elise... SE er initiativtaker til ny serie, og har mulig handplukket sine kollegaer, med instruksjoner om å øke seertall. Dette er veldig tragisk. Jeg tror det er sammenheng med ny serie. Tviler på at Isabel lar seg dirigere av SE på noen som helst måte. Dette er jo helt villt. Forstår ikke hva hun tenker med akkurat nå. Kjempeskuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fyogfy Skrevet 27. august 2023 #8887 Del Skrevet 27. august 2023 Er nesten ikke så jeg tror det jeg hører! Nå har Isabel på toppen av alt annet gått offentlig ut og bekreftet i sosiale medier at hun skal operere brystene! Det var bare det som manglet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 27. august 2023 #8888 Del Skrevet 27. august 2023 Hun har jo sagt at kroppen er under "oppussing" denne sommeren så skjønner ikke hvorfor dere blir sjokkert over dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 27. august 2023 #8889 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Vil tro det gjelder oppstramming. Hun sier jo at hun ikke gjorde som hun burde etter forrige operasjon med tanke på bruk av sportsbh, ta det med ro ect, og at man anbefales å bytte ut protestene innen 10 år. Nå har det gått 8 år. Tenker dette er en ikke-ting å ta henne på.. @Hatsumomo var ikke meningen at denne kommentaren skulle siteres fra deg. Gikk litt fort i svingene her. Endret 27. august 2023 av Magdaolga 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fyogfy Skrevet 27. august 2023 #8890 Del Skrevet 27. august 2023 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Vil tro det gjelder oppstramming. Korrigering sa hun derpå😉 Isabel må bare operere både her og der, men hun skulle jo aldri nevne operasjon i sosiale medier i følge debatten hun var på. Hun ville jo ikke være ett farlig forbilde, si 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. august 2023 #8891 Del Skrevet 27. august 2023 Magdaolga skrev (1 minutt siden): Hun sier jo at hun ikke gjorde som hun burde etter forrige operasjon med tanke på bruk av sportsbh, ta det med ro ect, og at man anbefales å bytte ut protestene innen 10 år. Nå har det gått 8 år. Tenker dette er en ikke-ting å ta henne på.. Tar henne ikke på det i det hele tatt, for min del må hun bare fikse på brystene. Jeg følger i grunnen svært få influensere, det er hun og Kristin Gjelsvik så jeg er ikke særlig opptatt av folk som fikser på utseendet sitt. IR har jeg fulgt fordi jeg syntes hun HAR VÆRT en artig influenser med mye gode meninger, av samme grunn som jeg følger Gjelsvik. Etterhvert har jeg fulgt henne mindre, ettersom innholdet hun poster har vært ganske så kjedelig, de samme turene, de samme bildene osv. Men det som skjer nå, i forhold til vekten hennes, syntes jeg er guffent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 27. august 2023 #8892 Del Skrevet 27. august 2023 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Tar henne ikke på det i det hele tatt, for min del må hun bare fikse på brystene. Jeg følger i grunnen svært få influensere, det er hun og Kristin Gjelsvik så jeg er ikke særlig opptatt av folk som fikser på utseendet sitt. IR har jeg fulgt fordi jeg syntes hun HAR VÆRT en artig influenser med mye gode meninger, av samme grunn som jeg følger Gjelsvik. Etterhvert har jeg fulgt henne mindre, ettersom innholdet hun poster har vært ganske så kjedelig, de samme turene, de samme bildene osv. Men det som skjer nå, i forhold til vekten hennes, syntes jeg er guffent. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 27. august 2023 #8893 Del Skrevet 27. august 2023 Ugresset skrev (25 minutter siden): Hun har jo sagt at kroppen er under "oppussing" denne sommeren så skjønner ikke hvorfor dere blir sjokkert over dette. Hun stod på direktesendt TV og sa hun aldri noensinne mer kom til å fortelle om operasjoner, IKKE korrigeringer heller. I intervjuer med mange medier sa hun akkurat det samme. Dette synes jeg faktisk er bekymringsverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 27. august 2023 #8894 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 27. august 2023 #8895 Del Skrevet 27. august 2023 Sunfl0wer skrev (2 timer siden): ... Blant annet det at hun holder seg rundt magen der man ser at hun nesten kan ta rundt hele midjen og magen hennes med bare hendene. ... Hvis folk fortsatt er i tvil om Isabel poster pro-ana... fy faen. Isabel, please ikke gjør dette, du har unge følgere!!! Vet hvordan det er, man føler seg så bra når man får kommentarer på hvor tynn man har blitt, men du har et ansvar. Dette er ikke greit. ... At hun forteller at hun skal fikse puppene ser jeg ikke på som et like stort problem egentlig. Selv om hun for noen år siden sa at hun ikke skulle snakke om operasjoner igjen så tenker jeg at det å stå frem med at første operasjonen ikke var vellykket kan skremme folk fra å ta operasjon til å begynne med. Hun har vært åpen om at hun angrer dypt på å ha operert og at hun opererte da hun var altfor ung og ødela helt perfekte pupper. Og akkurat det håper jeg hun gjentar nå som hun skal operere igjen. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 27. august 2023 #8896 Del Skrevet 27. august 2023 Fyogfy skrev (54 minutter siden): Korrigering sa hun derpå😉 Isabel må bare operere både her og der, men hun skulle jo aldri nevne operasjon i sosiale medier i følge debatten hun var på. Hun ville jo ikke være ett farlig forbilde, si 🥴 Hun la jo ut en kommentar fra en følger tidligere i vår/sommer, som lurte på hva som hadde skjedd med puppene hennes, og at det kanskje var på tide med et løft. Og da tenkte kanskje Isabell det samme 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 27. august 2023 #8897 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg er så utrolig skuffet over utviklingen hennes. Hun har i mange år fått kritikk for å fronte kropp og operasjoner og kan rett og slett ikke være ukjent med påvirkningen hun har på følgerne. Og så er hun verre enn noen gang. Hun stod på Debatten og sa at på grunn av søsteren hadde hun skjønt den kritikken som hun har fått. Få år senere så fronter hun enda verre innhold hva gjelder skadepotensiale. Det er helt ufattelig at hun ikke føler et større ansvar for alle de som følger henne og har lagt grunnlaget for at hun kan leve som hun gjør. Og det med egen erfaring fra spiseforstyrrelser. Jeg har mistet siste rest av sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. august 2023 #8898 Del Skrevet 27. august 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. august 2023 #8899 Del Skrevet 27. august 2023 Magdaolga skrev (1 time siden): Hun sier jo at hun ikke gjorde som hun burde etter forrige operasjon med tanke på bruk av sportsbh, ta det med ro ect, og at man anbefales å bytte ut protestene innen 10 år. Nå har det gått 8 år. Tenker dette er en ikke-ting å ta henne på.. @Hatsumomo var ikke meningen at denne kommentaren skulle siteres fra deg. Gikk litt fort i svingene her. Helt greit ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. august 2023 #8900 Del Skrevet 27. august 2023 For meg virker det stadig mer åpenlyst at hun trenger publisitet og det for enhver pris. Hun lider neppe økonomisk per i dag, men hun hadde et inntektsfall fra 2021 til 2022 og følgertallet på IG har vært fallende inntil nylig. Det er tydelig at vektnedgang fortsatt fenger og tydeligvis også operasjoner. Tidligere i år måtte hun faktisk adressere på story at hun hadde fått tilbakemeldinger fra flere om å være mer personlig og åpen med sine følgere. Hun sa at hun hadde blitt influencet av andre til å fremstå som mystisk, men at hun skjønte at det ikke var henne. Det var også i den perioden at hun mistet følgere jevnt og trutt, og det fortsatte frem til hun begynte å legge ut om agendaen for LA turen. Hvis hun er stresset for hvordan hun skal klare å holde på følgernes interessere nå som hun flytter, håper jeg ikke at dette er hennes oppskrift på "suksess", men en tilfeldig handling som ga henne litt sårt trengt oppmerksomhet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå