Sommer91 Skrevet 21. august 2023 #8741 Del Skrevet 21. august 2023 M.H85 skrev (19 minutter siden): Det er helt sant. Jeg hadde selv noen år (lenge før sosiale medier) da jeg var 17-21 ca før jeg mor der jeg spilte mye på kropp,utseende og oppmerksomhet ( alt jeg ikke fikk som liten..). Endte opp veldig syk og deprimert. Husker hvordan det å spille på sex og utseende gav meg en slags "rus", spesielt når menn lå flate etter meg..... Men inni meg var jeg et styrtende fly😔 Mange år siden,snart 40 nå og hatt mange timer hos psykolog,men det er farlig når utseende og oppmerksomhet blir en besettelse,og ofte fordi man mangler noe...der inne i sitt indre. Det høres ut som historien til ei jeg kjente. Bortsett fra at hun tok sitt eget liv. Hun vokste opp uten farsfigur. Dette har mye å si tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. august 2023 #8742 Del Skrevet 21. august 2023 Sommer91 skrev (2 minutter siden): Det høres ut som historien til ei jeg kjente. Bortsett fra at hun tok sitt eget liv. Hun vokste opp uten farsfigur. Dette har mye å si tror jeg. Så trist😞 Jeg kjenner flere uten en far,tror muligens det er verst for gutter. At døtre trenger en mamma... Jeg hadde en mor,men ikke tilstede for meg emosjonellt,er uansett ikke kun det som er min barndom dessverre,men jeg ble sterkere av det,kunne lett gått andre veien med meg og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. august 2023 #8743 Del Skrevet 21. august 2023 Wald86 skrev (12 minutter siden): Takk som deler. Det er denne type historier som må ut. Og ikke fra influencere som samtidig selger seg selv og sine produkter. Da blir det negativ effekt. Isabel R bruker sin kropp, som hun har operert masse til å få oppmerksomhet. Men selvfølelsen vil det bare skade. Og nå er hun del av en stor pengemaskin. Penger renner ut, og hennes AS må få mer inn. På bekostning av henne selv. Og følgerne. 🙏 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer91 Skrevet 21. august 2023 #8744 Del Skrevet 21. august 2023 M.H85 skrev (1 minutt siden): Så trist😞 Jeg kjenner flere uten en far,tror muligens det er verst for gutter. At døtre trenger en mamma... Jeg hadde en mor,men ikke tilstede for meg emosjonellt,er uansett ikke kun det som er min barndom dessverre,men jeg ble sterkere av det,kunne lett gått andre veien med meg og. Opplever at jenter uten farsfigur er villig til å vise mer hud hvis du skjønner hva jeg mener. Dette er for å få oppmerksomhet fra menn...noe de ikke har fått hjemme grunnet manglende farsfigur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. august 2023 #8745 Del Skrevet 21. august 2023 Sommer91 skrev (3 minutter siden): Opplever at jenter uten farsfigur er villig til å vise mer hud hvis du skjønner hva jeg mener. Dette er for å få oppmerksomhet fra menn...noe de ikke har fått hjemme grunnet manglende farsfigur. Det kan sikkert stemme for noen,men den teorien er noe overfladisk på en måte om du skjønner logikken. Det ligger ofte andre ting bak, som f.eks det å være et lite barn og ikke bli sett, da ofte er størst skade av det i en morsfigur. Det kan være mobbing eller andre ting også. Forskjellige mennesker,ulike årsaker. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 21. august 2023 #8746 Del Skrevet 21. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chang Skrevet 21. august 2023 #8747 Del Skrevet 21. august 2023 Kan noen fortelle meg hvor smykker og armbånd hun bruker er ifra. Grønne kløver. Mååå ha, men får bare opp kopier av alt mulig ikke noe som ligner når jeg googler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maijuni Skrevet 21. august 2023 #8748 Del Skrevet 21. august 2023 Chang skrev (8 minutter siden): Kan noen fortelle meg hvor smykker og armbånd hun bruker er ifra. Grønne kløver. Mååå ha, men får bare opp kopier av alt mulig ikke noe som ligner når jeg googler Armbåndet er Louis Vuitton og koster ca 70.000kr. Fjorårets kolleksjon tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. august 2023 #8749 Del Skrevet 21. august 2023 Wald86 skrev (7 timer siden): Riktig. Årsakene er mange. Men felles er at å søke selvverdi , bekreftelse og oppmerksomhet ved å vise kropp, eller ha sex, det er skadelig. Stemmer det. Eller misbruke mat,alkohol,narkotika etc. Flykt fra det vonde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 21. august 2023 #8750 Del Skrevet 21. august 2023 Maijuni skrev (1 time siden): Armbåndet er Louis Vuitton og koster ca 70.000kr. Fjorårets kolleksjon tror jeg. Louis Vuitton? Hvor får du det i fra? 😅 Merket heter Van Cleef & Arpels. Det er kjempedyrt ja, ikke spesielt fint heller, spør du meg. Nok en ting hun bruker for å vise at hun har penger. De selger Van Cleef & Arpels vintage på Miinto. Du får se om du har råd… 😜 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 998 Skrevet 22. august 2023 #8751 Del Skrevet 22. august 2023 Maijuni skrev (7 timer siden): Armbåndet er Louis Vuitton og koster ca 70.000kr. Fjorårets kolleksjon tror jeg. Er van cleef, ikke noe fjorårets kolleksjon heller. Det har vært siden 90-tallet en gang. Koster cirka 58.000 kr per stykk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 22. august 2023 #8752 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. august 2023 #8753 Del Skrevet 22. august 2023 Chang skrev (9 timer siden): Kan noen fortelle meg hvor smykker og armbånd hun bruker er ifra. Grønne kløver. Mååå ha, men får bare opp kopier av alt mulig ikke noe som ligner når jeg googler Det heter Four Leaf Clover og er fra Cartier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 22. august 2023 #8754 Del Skrevet 22. august 2023 Chang skrev (10 timer siden): Kan noen fortelle meg hvor smykker og armbånd hun bruker er ifra. Grønne kløver. Mååå ha, men får bare opp kopier av alt mulig ikke noe som ligner når jeg googler https://www.vancleefarpels.com/ae/en/collections/jewelry/alhambra/vcarl80900---vintage-alhambra-bracelet-5-motifs.html Et nytt armbånd koster rundt 55000 NOK, de brukte er nok ikke så veldig mye rimeligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 22. august 2023 #8755 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 998 Skrevet 22. august 2023 #8756 Del Skrevet 22. august 2023 J.. skrev (3 timer siden): Det heter Four Leaf Clover og er fra Cartier. Det heter alhambra og er fra van cleef. To helt forskjellige merker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 22. august 2023 #8757 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 998 Skrevet 22. august 2023 #8758 Del Skrevet 22. august 2023 Wald86 skrev (33 minutter siden): Og benyttes som status symbol begge. 10-15 år siden gikk så mange kvinner her jeg bor med Cartier love bracelet. nå er det van cleef alhambra som gjelder. Van cleef har gjeldt lenge i grunn. Bare ikke i Norge. Ser folk enda bruke Cartier, er to investeringer. Beste kjøpet jeg har gjort i hvert fall. Går aldri ut av mote. Litt som Chanel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 22. august 2023 #8759 Del Skrevet 22. august 2023 Kan dere lage egen tråd om dette smykket? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 22. august 2023 #8760 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå