Gjest Pheromosa Skrevet 15. august 2023 #8681 Del Skrevet 15. august 2023 BareSiri skrev (1 time siden): Sjekk ut det siste bildet som ligger på Storyen hennes på Insta nå. Det er jo det verste jeg har sett av hennes kropp, og hun har jo virkelig ikke skjønt NOENTING. Gå inn og rapporter bildet, please!! Hva er galt med det bildet? Ser hun for slank ut? Insta vil nok merke seg at det er mobbekampanje på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. august 2023 #8682 Del Skrevet 15. august 2023 BareSiri skrev (1 minutt siden): Kan du ikke bare gå å se selv? 🙄 Jeg følger henne ikke på Insta så nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mordina Skrevet 16. august 2023 #8683 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Jeg har lest reglene til rampelyset og jeg ser at det ikke er lov å skrive noe nedsettende om kropp. Så jeg skal ikke si noe nedsettende. Isabell Raad er ikke slank. Hun er syk. Om det er den eller den sykdommen er underordnet - hun burde ikke tatt bilder/video av kragebein og ribbein. Jeg vet av et internettmiljø som er opptatt av at de delene av skjelettet skal synes. Og bildet av vekta ble delt med hensikt. Samarbeidspartnerne burde pause alle avtaler og IG og snap stenge henne ned. Dette er ille. Endret 16. august 2023 av Mordina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. august 2023 #8684 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mordina Skrevet 16. august 2023 #8685 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Wald86 skrev (15 minutter siden): Takk for ditt innlegg. Det er ikke nødvendig å skrive stygge ting om kropp eller intelligens. Det er nok å peke på ansvaret bedrifter styrt av voksne kvinner og menn har på nett. Salto Film og Amazon Prime Video må fjerne Isabel R fra serien. Det er Sophie elise som er initiativtaker til ny serie Girls og Oslo. Hun er en annen voksen dame som poster bilder av tynn operert kropp. Hun postet også bilde av noe som indikerte bruk av ulovlige og farlige rusmidler. Sophie elise skrev også i sin blogg at hun veide 53 kg, og at kjæresten hennes ikke likte kvinner som veier over 50 kg. 10 år siden, men det viser problemene. Problemer de fortsatt kanskje har. Begge disse kvinnene har snakket om selvskading og spiseforstyrrelser. Nå trigger de sårbare følgere. Men har de ikke et management? Jeg spør for jeg kjenner ikke så godt til hvordan influencere jobber. For jeg tenker, om de beveger seg over i et landskap med sf, selvskading og rus må jo det være dårlig for businessen? Og hva med bedrifter som inngår samarbeid? Hvordan jobber de opp mot influencere? Jeg så innom IR instagram og så noe det samme som her, - "hun er ikke syk, hun er slank" og egentlig ganske aggressive kommentarer til de som påpekte at dette ikke er greit. Hvem er disse? Er det kroppspositivister? Endret 16. august 2023 av Mordina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. august 2023 #8686 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 16. august 2023 #8687 Del Skrevet 16. august 2023 Hvilket siste bilde på Insta? Er det slettet nå? Det siste hun har lagt ut er en video av henne og moren, og fra Mykonos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 16. august 2023 #8688 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Ugresset skrev (6 minutter siden): Hvilket siste bilde på Insta? Er det slettet nå? Det siste hun har lagt ut er en video av henne og moren, og fra Mykonos.. Bildet ligger der fortsatt. Hvis du ikke skjønte hvilket bildet det er, så gratulerer! Endret 16. august 2023 av BareSiri 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 16. august 2023 #8689 Del Skrevet 16. august 2023 BareSiri skrev (9 minutter siden): Bildet ligger der fortsatt. Hvis du ikke skjønte hvilket bildet det er, så gratulerer! Ser du skrev at det var på storyen hennes, jeg trodde du mente et innlegg. Jeg ser et bilde av svært dårlig kvalitet, solbrun hud, digre boobs og en smal midje. Ingenting i forhold til noen av de bildene hun har lagt ut i det siste! Ikkennoe hårreisende med dette bildet, men hvorfor hun la det ut? Godt spørsmål.. Du trenger dessuten ikke være frekk, du kommer ingen vei med det her. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 16. august 2023 #8690 Del Skrevet 16. august 2023 Ugresset skrev (37 minutter siden): Ser du skrev at det var på storyen hennes, jeg trodde du mente et innlegg. Jeg ser et bilde av svært dårlig kvalitet, solbrun hud, digre boobs og en smal midje. Ingenting i forhold til noen av de bildene hun har lagt ut i det siste! Ikkennoe hårreisende med dette bildet, men hvorfor hun la det ut? Godt spørsmål.. Du trenger dessuten ikke være frekk, du kommer ingen vei med det her. @Ugresset Det ble lagt ut på snap også. Hun la det nok ut fordi hun syntes hun så bra ut på det ( les:smal). Det er håret hennes nedover ryggen som blender seg med bakgrunnen, derfor ser hun ekstra smal ut på det. Uansett- ikke bra å legge ut et slikt bilde. Det er jeg enig med deg i@BareSiri , men jeg synes vi kan ha en grei tone her inne og ikke bite hverandre av. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 16. august 2023 #8691 Del Skrevet 16. august 2023 Zenhouse skrev (14 minutter siden): @Ugresset Det ble lagt ut på snap også. Hun la det nok ut fordi hun syntes hun så bra ut på det ( les:smal). Det er håret hennes nedover ryggen som blender seg med bakgrunnen, derfor ser hun ekstra smal ut på det. Uansett- ikke bra å legge ut et slikt bilde. Det er jeg enig med deg i@BareSiri , men jeg synes vi kan ha en grei tone her inne og ikke bite hverandre av. Ja, jeg ser at det er håret som gjør henne "ekstra smal" på bildet og da jeg så bildet da jeg var utendørs kunne jeg ikke se håret og hun så hårreisende tynn ut. Kan det være flere har sett bildet og ikke lagt merke til at det er håret som gjør henne så smal på bildet? Uansett, virkelig ikke et bilde hun hadde trengt å legge ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. august 2023 #8692 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. august 2023 #8693 Del Skrevet 16. august 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. august 2023 #8694 Del Skrevet 16. august 2023 Alexandra Joner skulle på Isabells forvell party🥹 Gi meg styrke... Detfor Isabell er så tynn sikkert, forvella for lenge i gryta. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 16. august 2023 #8695 Del Skrevet 16. august 2023 Skjønte først ikke hvorfor i all verden Joner skulle på goodbye-party til IR. Men bitene faller jo på plass når man vet at hun (Joner) under samme management som Sebastian Solberg - som også er med på å produsere denne serien som IR er med i - og som skal forevige denne festen i kveld.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 16. august 2023 #8696 Del Skrevet 16. august 2023 Mperle skrev (2 timer siden): Skjønte først ikke hvorfor i all verden Joner skulle på goodbye-party til IR. Men bitene faller jo på plass når man vet at hun (Joner) under samme management som Sebastian Solberg - som også er med på å produsere denne serien som IR er med i - og som skal forevige denne festen i kveld.. Alt er jo så fake som man kan få det,når SE holdt goodbye tale så dør man jo,kan det bli kleinere?de virker ikke helt normal noen av de,måtte det bli goodbye en lang stund 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. august 2023 #8697 Del Skrevet 17. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17. august 2023 #8698 Del Skrevet 17. august 2023 Beyond kritikkverdig at det lages TV-underholdning som fremmer thinspo, seksualisert reklame, plastiske operasjoner, BDD, overforbruk, miljøverstinger, overdreven selvopptatthet og "drit i utdanning, lev av å vise deg frem" (for det er det disse influencerne de har valgt å lage serie med står for) Tragisk! 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. august 2023 #8699 Del Skrevet 17. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. august 2023 #8700 Del Skrevet 17. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå