Gjest Yael Anita Skrevet 13. juli 2023 #8521 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) .. Endret 17. juli 2023 av Yael Anita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 14. juli 2023 #8522 Del Skrevet 14. juli 2023 Yael Anita skrev (10 timer siden): Er det noen her som har fulgt med på instaen til Isabel Raad? Har hun operert rumpa si igjen? Hun sier hun er sengeliggende, og de videoene hun har lagt ut på insta story ligger hun bare på magen.... hun skrev selv at brystene blir såre siden hun må ligge så mye på dem..... Kanskje hun har reist til LA for en ny rumpe operasjonen? Kanskje hun er med i "Botched"? Det er vell bare bra at hun har fikset opp i det.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 14. juli 2023 #8523 Del Skrevet 14. juli 2023 Har nettopp bestilt meg bikini fra ivorie. Spent på hvordan kvaliteten er og når det kommer🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 14. juli 2023 #8524 Del Skrevet 14. juli 2023 Yael Anita skrev (17 timer siden): Er det noen her som har fulgt med på instaen til Isabel Raad? Har hun operert rumpa si igjen? Hun sier hun er sengeliggende, og de videoene hun har lagt ut på insta story ligger hun bare på magen.... hun skrev selv at brystene blir såre siden hun må ligge så mye på dem..... Kanskje hun har reist til LA for en ny rumpe operasjonen? Kanskje hun er med i "Botched"? Jeg følger med, og må innrømme jeg koser meg 😂 kvaliteten på stories og humor er på topp om dagen. Det er tydelig at det har skjedd en operasjon, ja, og ut fra hvordan hun skriver virker det ikke som om hun har lagt inn nytt heller. Hun skrev feks "hvis noen lurer på hvor rumpa mi ble av" på et artig bilde av søsteren som er med på turen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 14. juli 2023 #8525 Del Skrevet 14. juli 2023 Yael Anita skrev (20 timer siden): Er det noen her som har fulgt med på instaen til Isabel Raad? Har hun operert rumpa si igjen? Hun sier hun er sengeliggende, og de videoene hun har lagt ut på insta story ligger hun bare på magen.... hun skrev selv at brystene blir såre siden hun må ligge så mye på dem..... Kanskje hun har reist til LA for en ny rumpe operasjonen? Kanskje hun er med i "Botched"? Dette lurer jeg også på? Må være ubehagelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. juli 2023 #8526 Del Skrevet 14. juli 2023 Har henne kun på insta, og det er helt tydelig i fra alle storiene at hun har gjort noe med stumpen når hun ikke kan sitte verken på stol eller i drosjen, trenger hjelp til å gå på do, til å kle på seg, og kun ligger på magen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 14. juli 2023 #8527 Del Skrevet 14. juli 2023 PissiPus skrev (10 timer siden): Jeg følger med, og må innrømme jeg koser meg 😂 kvaliteten på stories og humor er på topp om dagen. Det er tydelig at det har skjedd en operasjon, ja, og ut fra hvordan hun skriver virker det ikke som om hun har lagt inn nytt heller. Hun skrev feks "hvis noen lurer på hvor rumpa mi ble av" på et artig bilde av søsteren som er med på turen. Enig! Hun har så mye selvironi om dagen at der er en fryd å følge med på. 😁 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røverdatteren Skrevet 14. juli 2023 #8528 Del Skrevet 14. juli 2023 PissiPus skrev (10 timer siden): Jeg følger med, og må innrømme jeg koser meg 😂 kvaliteten på stories og humor er på topp om dagen. Det er tydelig at det har skjedd en operasjon, ja, og ut fra hvordan hun skriver virker det ikke som om hun har lagt inn nytt heller. Hun skrev feks "hvis noen lurer på hvor rumpa mi ble av" på et artig bilde av søsteren som er med på turen. Ble veldig positivt overrasket over postingen på Snapchat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 14. juli 2023 #8529 Del Skrevet 14. juli 2023 Ler meg ihjel 🤣 Måtte faktisk følge henne på snap nå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. juli 2023 #8530 Del Skrevet 14. juli 2023 Ugresset skrev (1 time siden): Enig! Hun har så mye selvironi om dagen at der er en fryd å følge med på. 😁 Denne versjonen av Isabel liker jeg! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. juli 2023 #8531 Del Skrevet 14. juli 2023 De som er overrasket over humoren de siste dagene kan ikke "kjenne" til henne særlig fra før. Hun viser denne siden rett som det er,hun er faktisk ganske ujålete og morsom,hvis man gidder å gi henne en sjanse. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 15. juli 2023 #8532 Del Skrevet 15. juli 2023 J.. skrev (2 timer siden): De som er overrasket over humoren de siste dagene kan ikke "kjenne" til henne særlig fra før. Hun viser denne siden rett som det er,hun er faktisk ganske ujålete og morsom,hvis man gidder å gi henne en sjanse. Jeg har fulgt henne i maaange år, så jeg kjenner til henne og har alltid sett forbi det overfladiske. Spesielt det siste halve året har hun vist mer av denne artige siden av seg selv, men LA-turen topper kransekaka til nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbudstøs Skrevet 15. juli 2023 #8533 Del Skrevet 15. juli 2023 Ugresset skrev (4 timer siden): Enig! Hun har så mye selvironi om dagen at der er en fryd å følge med på. 😁 Hun er jo sånn.,Hun har alltid hatt en fin, varm og humoristisk personlighet. Er vel derfor hun får så mye tyn. Gud forby at jålete, pene damer kan ha artig personlighet og være bare veldig likandes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. juli 2023 #8534 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) Tilbudstøs skrev (9 timer siden): Hun er jo sånn.,Hun har alltid hatt en fin, varm og humoristisk personlighet. Er vel derfor hun får så mye tyn. Gud forby at jålete, pene damer kan ha artig personlighet og være bare veldig likandes. Det er vel også den siden av henne som får mye positive tilbakemeldinger? Men jeg er skuffet over hennes utseende- kropps-og luksusvare-fokus på sine kanaler. Jeg synes også at hennes forretningsvirksomhet til nå er alt annet enn imponerende. Fast fashion og produkter som viser til "kliniske tester" som ikke stemmer osv. Trendy Things er et godt eksempel på noe man nærmest kan kalle ren svindel. Hun skrev at smykkene var designet av henne og Olsson, så ble det avslørt at de fantes på billige nettsider til en brøkdel av prisen, Raad gikk da tilbake på det de tidligere hadde sagt. Miljødirektoratet avdekket flere alvorlige avvik, de fant blant annet nikkel og bly i noen av produktene Jeg heiet veldig på henne etter hennes deltagelse i Debatten 2020, der hun fortalte om alle komplikasjonene plastisk kirurgi har, og at hun ønsket å være et godt forbilde. Jeg synes ikke hun har holdt det løftet. Det er altfor mye fokus på en perfekt kropp, hun retusjerer bildene kraftig, og det er mye bilder av nettopp bryst og rumpe, såkalte "instagram-vennlige" bilder. Hun er dog en av de få som faktisk har gitt ut en bok med en viktig historie, som er velskrevet. Sikter da til den første boken. Jeg er av den oppfatning at en livsstil som influencer er ekstremt ødeleggende for både influenceren selv, og følgerne. Det er forskning som understøtter dette. Influenseren utleverer seg selv, og blir rett og slett avhengig av klikk og likes. Livet styres av dette, og de har aldri fri. Det kan føre til store psykiske problemer, og også identitetskriser. Følgerne, spesielt de yngste, oppfatter influenceren som en "venn", og de følger råd gitt av denne. At Raad er morsom og har selvironi fritar henne ikke for ansvaret hun har som en millionbedrift med mange følgere. Jeg synes det er flott at Raad nå har ordnet opp med de skadelige implantatene sine, og håper virkelig hun får et resultat hun blir fornøyd med, slik at hun nå kan leve uten stadige nye inngrep, hverken kirurgiske eller "estetiske". Endret 15. juli 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shorty Skrevet 17. juli 2023 #8535 Del Skrevet 17. juli 2023 Da har jeg sendt en epost til kundeservicen til netbutikken til Raad, og flere her hadde visst rett. Klærne er sjukt overpriset kinaræl 🫣 Legger ved screen av epostene. Har også spurt videre om hva fabrikken heter, samt hva disse etiske retningslinjene går ut på. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 17. juli 2023 #8536 Del Skrevet 17. juli 2023 shorty skrev (14 minutter siden): Da har jeg sendt en epost til kundeservicen til netbutikken til Raad, og flere her hadde visst rett. Klærne er sjukt overpriset kinaræl 🫣 Legger ved screen av epostene. Har også spurt videre om hva fabrikken heter, samt hva disse etiske retningslinjene går ut på. Hjerte emoji faktisk, fra kundeservice... Ikke overrasket. Kan de si noe om hvor i Kina fabrikken ligger da tro? Er de BSCI sertifisert, eller kan de bare "vise til" at det er gjort en inspeksjon? Når er den gjort? Skjønte ikke så mye av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shorty Skrevet 17. juli 2023 #8537 Del Skrevet 17. juli 2023 IreneV skrev (34 minutter siden): Hjerte emoji faktisk, fra kundeservice... Ikke overrasket. Kan de si noe om hvor i Kina fabrikken ligger da tro? Er de BSCI sertifisert, eller kan de bare "vise til" at det er gjort en inspeksjon? Når er den gjort? Skjønte ikke så mye av dette. Jaa det virket bare mer useriøst etter denne eposten tbh. Hvis alt er på stell burde det informeres om på nettsiden. Ser også at det ikke står hva slags materiale klærne er laget av, er det egentlig lov? jeg legger ut screen om jeg får svar på den 2 eposten 🫣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 17. juli 2023 #8538 Del Skrevet 17. juli 2023 shorty skrev (1 minutt siden): Jaa det virket bare mer useriøst etter denne eposten tbh. Hvis alt er på stell burde det informeres om på nettsiden. Ser også at det ikke står hva slags materiale klærne er laget av, er det egentlig lov? jeg legger ut screen om jeg får svar på den 2 eposten 🫣 Tror jeg fikk opp materiale. Bomull blandet med syntetisk om jeg ikke husker feil. Men rart at det ikke opplyses om hvor det er produsert, hvis alt er på stell, som du sier. Kina er uansett ikke et land jeg kjøper fra. Det er store motehus som også har fabrikker der nå, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. juli 2023 #8539 Del Skrevet 17. juli 2023 shorty skrev (9 timer siden): Da har jeg sendt en epost til kundeservicen til netbutikken til Raad, og flere her hadde visst rett. Klærne er sjukt overpriset kinaræl 🫣 Legger ved screen av epostene. Har også spurt videre om hva fabrikken heter, samt hva disse etiske retningslinjene går ut på. Kinaræl som er designet av Isabel selv. Du verden. Altså jeg tviler ikke på at hun legger føringer på hva slags form og farge på klær hun ønsker å selge, men designe?? En positiv ting dog- det vises klær på modeller i ulike størrelser, fra petite til plus zize! Skjermdump fra ivorie studio sin hjemmeside. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 18. juli 2023 #8540 Del Skrevet 18. juli 2023 Zenhouse skrev (11 timer siden): Kinaræl som er designet av Isabel selv. Du verden. Altså jeg tviler ikke på at hun legger føringer på hva slags form og farge på klær hun ønsker å selge, men designe?? En positiv ting dog- det vises klær på modeller i ulike størrelser, fra petite til plus zize! Skjermdump fra ivorie studio sin hjemmeside. Raad har nok vist bilder av noen klær fra store motehus eller kjendiser hun liker, fabrikkene har mye forskjellig liggende som man kan velge fra. Fast-fashion på sitt aller verste. Heldigvis ønsker jeg ikke å føle meg skikkelig "babe". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå