Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Julia Piñero skrev (21 minutter siden):

Stakkars menn. 

...som selv aktivt velger å gå etter henne,date henne og innlede forhold til henne,altså et valg de gjør på eget intiativ.

Ikke noe stakkarslig med det.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (3 timer siden):

...som selv aktivt velger å gå etter henne,date henne og innlede forhold til henne,altså et valg de gjør på eget intiativ.

Ikke noe stakkarslig med det.

Du misforsto åpenbart innlegget mitt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel den største "Cringen" som kommer fra oljebyen 2023. Ønsker henne ikke noe direkte vondt,men at hun blir "Cancelled" som influencer er på ønskelisten. Get a REAL job!

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "to do" listen😂😂😂Bestille time til operasjon???? 

Og resten på listen!? Heldagsjobb det der🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (2 timer siden):

Den "to do" listen😂😂😂Bestille time til operasjon???? 

Og resten på listen!? Heldagsjobb det der🤣🤣

To do:

stay away from gjøker

Travle dager 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så sier hun:Han hadde bestillt meg"😳Er hun noe menn bestiller nå? Og så ble hun avbestillt🤣ikke rart det klikker helt da🥴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korpsnerden skrev (1 time siden):

Nå vil hun til Danmark. Men ikke akkurat nå.... Man må passe på å holde seg aktuell. 

https://www.vg.no/rampelys/i/rlX1dw/isabel-raad-roeper-baby-planer-vil-ha-barn

Hun 29, men så umoden på visse områder at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Bra hun har gitt seg selv en frist på 2 år. De to årene trengs. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (28 minutter siden):

Hun 29, men så umoden på visse områder at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Bra hun har gitt seg selv en frist på 2 år. De to årene trengs. 

Hun klarer ikke passe på hunden selv engang fordi hun reiser hele tiden. Selv om hun sa hun var klar for denne hunden og at det var gjennomtenkt … Hunden var dessuten litt vanskelig som hun også sa i sin tid…  Det krever mye mer av at barn og da må hun virkelig være villig til å sette barnet først. Og ikke putte det hos familien hele tiden. Kanskje hun vokser på to år men har mine tvil dessverre. Vi får se hva som skjer 😊

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV

Det kan godt være at IR har masse omsorg å gi et barn, og at hun vil bli en god mor. Men dette er ikke en god start.
Hvis dette er noe hun vurderer, så burde det skje på privaten og ikke benyttes som click-bate i media og på egne reklamekanaler. Det er bare trist og uverdig. . Før hun tenker på å gi sin omsorg til et barn, så bør hun gi omsorg til seg selv. Ikke i form av dyre luksusferier, smykker, vesker og klær. Men i form av kjærlighet og verdighet. 

Leste saken. Hun har signert avtale om et nytt tv-program... Blir aldri folk lei? Dette er ikke bra for IR, som helt klart burde fokusere på egen helse. Men mulig hun trenger pengene, for å reparere skaden alle kosmetiske inngrep har gjort. Det vil koste mye å fjerne farlige implantat, og få til en rekonstruksjon. Hun benytter også veldig mye fillers, ansiktet har fått en helt ny form, og jeg vil tro hun benytter hundretusener i året på dette. Hun var nydelig før, og bør fjerne alt sammen. Logge av, og la kropp og psyke få velfortjent hvile. 

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
Cornett skrev (På 28.5.2023 den 3.11):

Og så sier hun:Han hadde bestillt meg"😳Er hun noe menn bestiller nå? Og så ble hun avbestillt🤣ikke rart det klikker helt da🥴

«Han hadde bestilt meg billett» var det vel som ble sagt. 

Uansett, hvem hopper på en slik tur med et menneske man nettopp har møtt. Altså, når interessen for en mann dukker opp, blir hun jo helt blåst. Hun må jo være helt desperat 🙈 Og nok en gang er det garantert noe overflatisk som trekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (13 timer siden):

Det kan godt være at IR har masse omsorg å gi et barn, og at hun vil bli en god mor. Men dette er ikke en god start.
Hvis dette er noe hun vurderer, så burde det skje på privaten og ikke benyttes som click-bate i media og på egne reklamekanaler. Det er bare trist og uverdig. . Før hun tenker på å gi sin omsorg til et barn, så bør hun gi omsorg til seg selv. Ikke i form av dyre luksusferier, smykker, vesker og klær. Men i form av kjærlighet og verdighet. 

Leste saken. Hun har signert avtale om et nytt tv-program... Blir aldri folk lei? Dette er ikke bra for IR, som helt klart burde fokusere på egen helse. Men mulig hun trenger pengene, for å reparere skaden alle kosmetiske inngrep har gjort. Det vil koste mye å fjerne farlige implantat, og få til en rekonstruksjon. Hun benytter også veldig mye fillers, ansiktet har fått en helt ny form, og jeg vil tro hun benytter hundretusener i året på dette. Hun var nydelig før, og bør fjerne alt sammen. Logge av, og la kropp og psyke få velfortjent hvile. 

Hun skal sikkert til danmark for å lage content til det nye programmet sitt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Pølsevann skrev (9 timer siden):

Hun skal sikkert til danmark for å lage content til det nye programmet sitt. 

Fertilitetsindustrien er  en fremadstormende og  booming business, som reklamerer bredt og aggressivt, så det kan nok stemme.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heike72 skrev (13 timer siden):

«Han hadde bestilt meg billett» var det vel som ble sagt. 

Uansett, hvem hopper på en slik tur med et menneske man nettopp har møtt. Altså, når interessen for en mann dukker opp, blir hun jo helt blåst. Hun må jo være helt desperat 🙈 Og nok en gang er det garantert noe overflatisk som trekker. 

Hun møter bare overfladiske menn, og da går det som det går😜Tenk om hun kunne se etter en ordentlig "normal" mann🥴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hun ikke flytte ut av landet? Var det ikke derfor hun solgte leiligheten? Skjønner ikke helt den nye signeringen av leilighet på Frogner da? Og hvorfor hun plutselig var tilbake i Oslo 🤔 blir så forvirret 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolillmissy skrev (1 time siden):

Skulle hun ikke flytte ut av landet? Var det ikke derfor hun solgte leiligheten? Skjønner ikke helt den nye signeringen av leilighet på Frogner da? Og hvorfor hun plutselig var tilbake i Oslo 🤔 blir så forvirret 

September visstnok. Må ha et sted å bo imens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Leier vel Sophie Elise sin i sommer da? Perfekt timing😂

Hvor er sophie Elise henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (25 minutter siden):

Hvor er sophie Elise henne?

Hun skulle vist tilbringe sommeren i Trondheim med kjæresten 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
Psykolillmissy skrev (På 30.5.2023 den 20.18):

Hun må ut av den hun har solgt nå i juni, men hun skal være i Oslo i sommer. Korttidsleie på Frogner fram til hun flytter til Dubai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...