VEGAN forever Skrevet 4. april 2023 #8241 Del Skrevet 4. april 2023 Just now, EmilieH said: Tatt av markedet virker det som. Lå der igår Hun fikk nok ikke de budene hun så for seg så da blir det ikke noe salg. Hun forventer å få tilbake det hun har pusset opp for, men sånn fungerer det ikke fordi folk har forskjellig smak. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 4. april 2023 #8242 Del Skrevet 4. april 2023 VEGAN forever skrev (9 timer siden): Søskenene, faren som mishandlet henne og kusinen som hun ikke har snakket med på flere år. Venninen Newa er vel en som holder henne nede mer enn bygger henne opp, siden hun er av samme slaget selv. Så nei, hun har ingen i livet som kan påvirke henne positivt, da hadde det skjedd allerede. Heike72 skrev (2 timer siden): Tenker du at hennes rare familie og venner er til hjelp?? De er jo ikke bedre de. Er nok riktig det dere sier, hun har ikke så mange som kan passe på hun eller guide henne på et litt mer fornuftig liv. Virker som hun sprer pengene sine i øst og ved til venner og familie, hva får hun tilbake, ingenting…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 4. april 2023 #8243 Del Skrevet 4. april 2023 10 minutter siden, FlikkFlakk said: Er nok riktig det dere sier, hun har ikke så mange som kan passe på hun eller guide henne på et litt mer fornuftig liv. Virker som hun sprer pengene sine i øst og ved til venner og familie, hva får hun tilbake, ingenting…. Omgangen med moren er faktisk veldig skadelige for henne ☹️ mer enn I aner. Samme med Newa, hun er heller ikke sunn å omgåes for I. Ikke at I er sunn for Newa heller, de bringer frem det verste i hverandre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 4. april 2023 #8244 Del Skrevet 4. april 2023 VEGAN forever skrev (18 minutter siden): Omgangen med moren er faktisk veldig skadelige for henne ☹️ mer enn I aner. Samme med Newa, hun er heller ikke sunn å omgåes for I. Ikke at I er sunn for Newa heller, de bringer frem det verste i hverandre. Ja, moren er ikke bra for hun…det er trist å se hvor mye moren utnytter hun, det er ingen moraler der 😢 Skulle ønske hun hadde en i omgangskretsen sin som kunne prøve å hjelpe hun, historiene hennes på Instagram blir bare mer og mer kaos og jeg unner ingen å ha det slik uten å ha noen rundt seg som bryr seg. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 4. april 2023 #8245 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) 11 minutter siden, FlikkFlakk said: Ja, moren er ikke bra for hun…det er trist å se hvor mye moren utnytter hun, det er ingen moraler der 😢 Skulle ønske hun hadde en i omgangskretsen sin som kunne prøve å hjelpe hun, historiene hennes på Instagram blir bare mer og mer kaos og jeg unner ingen å ha det slik uten å ha noen rundt seg som bryr seg. Huff ja, det er trist, selv om man må le av det noen ganger fordi det er så ekstremt drøyt, nesten ikke til å tro faktisk. Sunne folk velger seg vekk fra henne fordi hun rett og slett blir for mye. De hun reiser med nå kommer aldri til å ha kontakt med henne igjen med mindre det er spons og de får betalt. Men de kommer helt sikkert til å treffe de andre som reiser sammen, men ikke med I. I ser det ikke selv og moren hennes fyrer oppunder denne oppførselen, fordi hun liksom er så "kul mor".🥴 Endret 4. april 2023 av VEGAN forever 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. april 2023 #8246 Del Skrevet 4. april 2023 Det er litt spesielt at en kvinne på 28(?), sier : «weee- nå føler jeg meg så voksen!», vedrørende det å selge leiligheten sin. Men når jeg ser hvordan livet ellers presenteres som en evig russetid ( hun ruller ikke i russebusser, men i Lambourghinier), så forstår jeg hvorfor det å selge en leilighet føles som en «voksen-ting». 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. april 2023 #8247 Del Skrevet 4. april 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 4. april 2023 #8248 Del Skrevet 4. april 2023 Zenhouse skrev (1 time siden): Det er litt spesielt at en kvinne på 28(?), sier : «weee- nå føler jeg meg så voksen!», vedrørende det å selge leiligheten sin. Men når jeg ser hvordan livet ellers presenteres som en evig russetid ( hun ruller ikke i russebusser, men i Lambourghinier), så forstår jeg hvorfor det å selge en leilighet føles som en «voksen-ting». Å kjøpe en leilighet er smart og besluttsomt. Voksent. Å pusse opp overflater, men ikke oppgradere det elektriske var ikke så smart. Det kan jo ikke ha skortet økonomisk? Å selge nå, for å finansiere en usikker fremtid i utlandet er ikke så smart. Det er veldig dumt. Alle piler vil peke oppover i Oslo-markedet om et par års tid. Hun burde beholde den, og finansiere sin bolig i utlandet med andre midler. Hun har jo inntekter på mer enn det leiligheten selges for i året? Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor hun selger. Det blir å spare på skillingen og la daleren gå i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 4. april 2023 #8249 Del Skrevet 4. april 2023 5 hours ago, Zenhouse said: Det er litt spesielt at en kvinne på 28(?), sier : «weee- nå føler jeg meg så voksen!», vedrørende det å selge leiligheten sin. Men når jeg ser hvordan livet ellers presenteres som en evig russetid ( hun ruller ikke i russebusser, men i Lambourghinier), så forstår jeg hvorfor det å selge en leilighet føles som en «voksen-ting». Hahahaha 😂 😂 😂 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 4. april 2023 #8250 Del Skrevet 4. april 2023 On 3/9/2023 at 6:32 PM, IreneV said: Hvis hun hadde sluttet med alle disse "raske penger" -prosjektene sine, og heller benyttet sine ekte talent, så hadde kanskje mestringsfølelsen gitt en mer meningsfylt hverdag og styrket psyken og kjærligheten til seg selv. Endeløse rekker av selfies og reklame for produkter som er intet mindre enn ren svindel er ikke veien å gå. Hun kunne blitt en veldig dyktig interiørarkitekt tror jeg. Der har hun teft, og hun ser ut til å like det i tillegg. Det kan hun jobbe med hvor som helst i verden, og hun har akkurat den stilen pengesterke folk liker. What? Stilen i leiligheten hennes er jo blodharry! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 4. april 2023 #8251 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) Anonym28 skrev (8 minutter siden): What? Stilen i leiligheten hennes er jo blodharry! Smaken er som baken. Mange rike liker sånt. En kjent milliardær her i landet har en Swarovski-sofa og et glassbord med ekte gullblader... Samme typen som ber kokken høvle så mye trøffel over maten at det ødelegger smaken. Endret 4. april 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 4. april 2023 #8252 Del Skrevet 4. april 2023 1 hour ago, IreneV said: Smaken er som baken. Mange rike liker sånt. En kjent milliardær her i landet har en Swarovski-sofa og et glassbord med ekte gullblader... Samme typen som ber kokken høvle så mye trøffel over maten at det ødelegger smaken. 😂 Isabel Raad sin stil er jo litt sånn harry og flashy nyrik! 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotti__s Skrevet 5. april 2023 #8253 Del Skrevet 5. april 2023 IreneV skrev (10 timer siden): Smaken er som baken. Mange rike liker sånt. En kjent milliardær her i landet har en Swarovski-sofa og et glassbord med ekte gullblader... Samme typen som ber kokken høvle så mye trøffel over maten at det ødelegger smaken. Kim er dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 5. april 2023 #8254 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Anonym28 skrev (9 timer siden): 😂 Isabel Raad sin stil er jo litt sånn harry og flashy nyrik! Jepp. Og markedet er stort innen den stilen. . Mange fra middelklassen også som ønsker det. Bare se så mange som vil ha "Hèrmes-teppe til 15k. Sofa fra Trademax og Hérmes-puter og teppe 🙃 Gullspeil og marmor går som varmt hvetebrød om dagen også, både dyrt og ekte og billige replica. Jeg ser forøvrig ikke så stor forskjell på IR sin stil og feks Anniken Jørgensen. IR er litt mer Louis Vuitton typen, men de er like opptatt av å vise sin rikdom. Harry okkesom. Men mange elsker harry. Jeg synes det er bra at folk er forskjellige. Men skulle øsnke forbruket av syntetiske ting med kort levetid gikk ned. Men det blir med håpet. Ingen sjanse for at forbruket vil gå ned. Med den nye hverdagen vi har fylt av influencere og tik-tok vil det bare øke. Endret 5. april 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 5. april 2023 #8255 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Selv om enkelte synes stilen i leiligheten er harry, ser jo en kjøper forbi det om man liker selve leiligheten. Man kjøper ikke bolig ut fra møbler og inventar selger har. Kanskje er den solgt eller kanskje har hun trukket den fra markedet fordi hun har ombestemt seg??? Hadde den blitt solgt for takst eller over takst hadde hun garantert kommer med et wihaaaaaa-utbrudd i story. Endret 5. april 2023 av Heike72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 5. april 2023 #8256 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) lotti__s skrev (33 minutter siden): Kim er dette? Det vil jeg ikke utlevere. Men du husket kanskje at Kathrine Fredriksen brakk benet på tre steder i en fallulykke, og at rykkene hennes var prydet av Swarovski-krystaller? Masse glitter, gull , marmor og leopard i mange rike hjem. Forøvrig synes jeg selv at denne boligstyling-stilen med små sorte konsollbord uten funksjon og store fotografier av halvnakne supermodeller osv er blodharry. Egentlig alt som ser stylet ut. For meg skal et hjem være funksjonelt og fylt av personlige ting, arvegods, familiebilder, og møbler som tåler en flekk eller to Endret 5. april 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 5. april 2023 #8257 Del Skrevet 5. april 2023 1 hour ago, IreneV said: Jepp. Og markedet er stort innen den stilen. . Mange fra middelklassen også som ønsker det. Bare se så mange som vil ha "Hèrmes-teppe til 15k. Sofa fra Trademax og Hérmes-puter og teppe 🙃 Gullspeil og marmor går som varmt hvetebrød om dagen også, både dyrt og ekte og billige replica. Jeg ser forøvrig ikke så stor forskjell på IR sin stil og feks Anniken Jørgensen. IR er litt mer Louis Vuitton typen, men de er like opptatt av å vise sin rikdom. Harry okkesom. Men mange elsker harry. Jeg synes det er bra at folk er forskjellige. Men skulle øsnke forbruket av syntetiske ting med kort levetid gikk ned. Men det blir med håpet. Ingen sjanse for at forbruket vil gå ned. Med den nye hverdagen vi har fylt av influencere og tik-tok vil det bare øke. Uff ja, det har du rett i. Jeg håper og tror at majoriteten tenker og er blitt mer bevisst på gjenbruk og kvalitet fremfor fast fashion, tross av visse influenceres overforbruk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 5. april 2023 #8258 Del Skrevet 5. april 2023 Anonym28 skrev (16 minutter siden): Uff ja, det har du rett i. Jeg håper og tror at majoriteten tenker og er blitt mer bevisst på gjenbruk og kvalitet fremfor fast fashion, tross av visse influenceres overforbruk. Det blir med tro og håp. Aldri har forbruket vært større, og det vokser verden over. Gen Z forbruker mer enn noen før dem. kosmetikkbransjen har vel økt med rundt 40%! "Gen Z is the most materialistic living generationThe ability to afford material goods is motivating Gen Z to achieve financial success more than any other generation." https://www.deseret.com/2022/9/15/23355414/how-to-talk-to-kids-about-finances Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 5. april 2023 #8259 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Hvis leiligheten hennes hadde vært solgt, så hadde de satt på et "solgt" symbol, ikke tatt bort annonsen. Hun har helt sikkert trukket den fordi hun ikke får igjen det hun har lagt ut for oppussingen. Endret 5. april 2023 av VEGAN forever 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 5. april 2023 #8260 Del Skrevet 5. april 2023 VEGAN forever skrev (22 timer siden): Huff ja, det er trist, selv om man må le av det noen ganger fordi det er så ekstremt drøyt, nesten ikke til å tro faktisk. Sunne folk velger seg vekk fra henne fordi hun rett og slett blir for mye. De hun reiser med nå kommer aldri til å ha kontakt med henne igjen med mindre det er spons og de får betalt. Men de kommer helt sikkert til å treffe de andre som reiser sammen, men ikke med I. I ser det ikke selv og moren hennes fyrer oppunder denne oppførselen, fordi hun liksom er så "kul mor".🥴 Det er trist det du skriver, spesielt om moren, jeg er enig i at hun ikke er bra, noen burde snakke til hun i STORE BOKSTAVER om å ikke leve på datteren sin og jekke seg ned litt. Det at "venner" heller ikke orker hun mer etter en tur burde få noen varselslamper til å lyse i hodet til Isabel, men hun gir vel F*** eller ser det ikke. En dag når det skikkelig bunnen med alt hvis hun ikke roer ned litt nå, hun er virkelig ute og kjører, og det er trist å se på her på sidelinjen siden ingen av hennes nærmeste bryr seg 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå