Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

QueenQ skrev (3 minutter siden):

Kanskje de samme som faller for «nigeria-svindel» og sånt…

Her peker du på noe alle tenker, frøken Raad og hennes utvalgte driver med nettopp: svindel. Svindel og bedrag. 
Håper noen følger godt med på dem. Dubai er en frihavn for kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror vi om at James er ute å flyr? Kommer han etter henne? 🤔 Oslo stod jo som alternativ på instagramen hans 🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolillmissy skrev (16 minutter siden):

Hva tror vi om at James er ute å flyr? Kommer han etter henne? 🤔 Oslo stod jo som alternativ på instagramen hans 🫣

Om man trykket på alternativ så ble London grønn så han skal sikkert bare hjem til familie. 

både igår å idag så poserer hun i «sexy» undertøy. Om ikke dette er for å vise han hva han hår glipp av så vet ikke jeg. Hun gjorde samme greia rett etter brud med Jack i Frankrike. Da hun postet seg selv på fester med masse gutter 

hun nærmer seg 30

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (1 time siden):

Om man trykket på alternativ så ble London grønn så han skal sikkert bare hjem til familie. 

både igår å idag så poserer hun i «sexy» undertøy. Om ikke dette er for å vise han hva han hår glipp av så vet ikke jeg. Hun gjorde samme greia rett etter brud med Jack i Frankrike. Da hun postet seg selv på fester med masse gutter 

hun nærmer seg 30

Ja, veldig mye dristige og lettkledde bilder- og videoer. Rett hjem og kjører for fullt med festing to dager på rad. Rimer ikke så bra når hun et par dager/ uker siden sa hun trives som wifey.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sluttet å følge James på Instagram nå. Han er ikke typen til å akseptere alt tullet og fjaset hennes og fly etter henne slik de andre guttene har gjort. Over og ut, NEXT!!

Hvem blir hennes neste offer

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Vally112 said:

hun nærmer seg 30

Han bor i Dubai hvor man ser de vakreste kvinner fra hele verden, så det å vise seg i undertøy på Instagram er neppe måten å få han til å gå ned på kne med ring. Aldri at han velger henne som kone og mor til sine barn

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VEGAN forever skrev (4 minutter siden):

Han bor i Dubai hvor man ser de vakreste kvinner fra hele verden, så det å vise seg i undertøy på Instagram er neppe måten å få han til å gå ned på kne med ring. Aldri at han velger henne som kone og mor til sine barn

Men er han noe å samle på for henne? Skrev det for noen år siden også - kan hun ikke finne seg en normal kjekk kar med gode verdier om hun ønsker seg familie? En som er interessert i henne og eventuelt barn og vil investere tid og følelser i dette? Må det være de verste og mest overfladiske fæle menna (i mine øyne) som kun tenker på seg selv?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sjokk når jeg ser hvordan hun så ut før vs. Nå. Har flere kompiser som godt kan ha en fling med noen som har operert kropp/ansikt, men ikke for å gifte seg eller få barn med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (1 time siden):

Hun har sluttet å følge James på Instagram nå. Han er ikke typen til å akseptere alt tullet og fjaset hennes og fly etter henne slik de andre guttene har gjort. Over og ut, NEXT!!

Skal ikke se bort i fra at det er en ny brite i sikte 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shavasa skrev (11 minutter siden):

Fikk sjokk når jeg ser hvordan hun så ut før vs. Nå. Har flere kompiser som godt kan ha en fling med noen som har operert kropp/ansikt, men ikke for å gifte seg eller få barn med.

Det er min erfaring også. De vil ikke slå seg til ro med, og få barn med noen som har operert seg så mye. For det første tyder det på ustabil psyke,  men har hørt mange som også tenker på barna, at de  ikke vil ligne, også er det dette med forfengeligheten, som blir slitsom i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (38 minutter siden):

Men er han noe å samle på for henne? Skrev det for noen år siden også - kan hun ikke finne seg en normal kjekk kar med gode verdier om hun ønsker seg familie? En som er interessert i henne og eventuelt barn og vil investere tid og følelser i dette? Må det være de verste og mest overfladiske fæle menna (i mine øyne) som kun tenker på seg selv?

«Normal kjekk kar» er ikke noe for henne. Hun vil ha en som behandler henne som en prinsesse. Hun har også nevnt at hun ikke faller for den vanlige mannen i Norge, fordi de ikke har manerer som menn i utlandet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Justlooking said:

Tror du virkelig en slik mann vil velge henne ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (2 timer siden):

«Normal kjekk kar» er ikke noe for henne. Hun vil ha en som behandler henne som en prinsesse. Hun har også nevnt at hun ikke faller for den vanlige mannen i Norge, fordi de ikke har manerer som menn i utlandet. 

Hun behøver ikke finne han i Norge. Synes ikke de britiske hun har funnet virker som de er noe å samle på, men det er fordi de er overfladiske og selvsentrerte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (Akkurat nå):

Hun behøver ikke finne han i Norge. Synes ikke de britiske hun har funnet virker som de er noe å samle på, men det er fordi de er overfladiske og selvsentrerte. 

Hun har vel kun gått etter en spesiell type etter at det ble slutt med svensken. Kjennetegn: menn med penger og opptatt av materialistiske ting

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Jaytee said:

Hun har vel kun gått etter en spesiell type etter at det ble slutt med svensken. Kjennetegn: menn med penger og opptatt av materialistiske ting

De mennene har ikke spesielt mye penger tatt alderen deres i betraktning. James er 37 år, så det å kunne kjøpe en villa og et par biler er ikke noe spesielt. Eiendom og bil er mye billigere i Dubai enn Norge. Biler er under halvparten i pris og bolig koster 30% av norske priser. Dubai har de laveste boligprisene i hele midtøsten og nord Afrika, bortsett fra Egypt.

Jack er nesten 30 år og har kjøpt en leilighet og en bil.  Jeg betrakter dette som ganske ordinært. Bolig og bil er halvparten av prisen i UK sammenlignet med Norge.

Det er veldig mange virkelig rike menn i både Norge, UK og Dubai, men Isabel har ikke vært sammen de !!

De hun har vært sammen er ekstremt opptatt av penger, men det betyr ikke at de har så mye, sammenlignet med andre.

Isabel er også opptatt av penger men hun har ikke så mye sammenlignet med andre på samme alder. Det at en på 29 år har råd til en bitte liten gammel leilighet er vel ikke så spesielt, er det det da !?

Jeg kjøpte større leilighet enn henne og hadde ny bil når Jeg var 27 år, så det er helt vanlig. Man er ikke rik for det. 

Hun hadde ikke råd til å kjøpe fly billetter til søskenene sine enda hun hadde lovet de det, det er ikke å være rik !!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, VEGAN forever said:

De mennene har ikke spesielt mye penger tatt alderen deres i betraktning. James er 37 år, så det å kunne kjøpe en villa og et par biler er ikke noe spesielt. Eiendom og bil er mye billigere i Dubai enn Norge. Biler er under halvparten i pris og bolig koster 30% av norske priser. Dubai har de laveste boligprisene i hele midtøsten og nord Afrika, bortsett fra Egypt.

Jack er nesten 30 år og har kjøpt en leilighet og en bil.  Jeg betrakter dette som ganske ordinært. Bolig og bil er halvparten av prisen i UK sammenlignet med Norge.

Det er veldig mange virkelig rike menn i både Norge, UK og Dubai, men Isabel har ikke vært sammen de !!

De hun har vært sammen er ekstremt opptatt av penger, men det betyr ikke at de har så mye, sammenlignet med andre.

Isabel er også opptatt av penger men hun har ikke så mye sammenlignet med andre på samme alder. Det at en på 29 år har råd til en bitte liten gammel leilighet er vel ikke så spesielt, er det det da !?

Jeg kjøpte større leilighet enn henne og hadde ny bil når Jeg var 27 år, så det er helt vanlig. Man er ikke rik for det. 

Hun hadde ikke råd til å kjøpe fly billetter til søskenene sine enda hun hadde lovet de det, det er ikke å være rik !!

Hvor hadde du større leilighet enn henne som 27åring? Siden du trengte bil regner jeg med det ikke var mist i oslo. Jeg har venner med svære hus som ksota mindre enn leiligheten min på 40kvm. Beliggenhet har alt å si. Og det å sammenligne hvor mye penger man har utfra bosted uten å si hvor bostedet er et tullete. Det å være alene og ha rå til å kjøpe og pusse opp en leilighet til rundt 5mill er imponerende uansett hvor gammal man er. Og for å få lån i banken på 5 mill for noean år siden måtte man ha 1mill i årslønn og 750 000 i egenandel. Det er også imponerede å få til som enslig. Kritiser henne så mye du vil, men det er et fåtall mennesker under 30år som har råd til det hun har råd til. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

VEGAN forever skrev (8 timer siden):

Regner med at du aldri har reist til Dubai. Biler og boliger er svimlende dyre i Dubai,til og med maten er 90% dyrere enn i Norgeså hva i huleste er det du prater om???? Har selv feriert i Dubai i de siste 25årene og ja ting var billigere før men de siste årene har det skudd i været pga mange utenlandske folk bosetter seg. Spesielt folk med penger. Dubai og generelt emiratene er playground for multibillionærer, kan ikke si det samme om Norge. Folk flest veit nesten ikke at Norge eksisterer med mindre vi nevner Sverige så det at du sammenligner dine boligkjøp i Norge og boligkjøp i Dubai er helt på trynet.

Endret av Love for equality
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (15 timer siden):

James so ut som 40 ish 

Han orker sikkert ikke spille sånne spill som hun spiller.

Hun sier gang på gang at hun har “bagasje” og trust issues som vi ser skaper problemer for forhold etter forhold.

Er målet hennes å finne noen som skal leve med hennes bagasje? Eller burde hun kanskje begynne å fikse litt i hennes issues. Skaffe hjelp? Snakke med psykolog

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (9 timer siden):

For et tullete innlegg. Det er lov å ikke like en person, men man behøver ikke å snakke ned det de har i et forsøk på å fremstille det som middelmådig. Å bruke alder som en mal på hvor sannsynlig det er at man har lykkes er vanvittig. Du skriver James har «eiendom og noen biler», men utelater fullstendig å nevne at han har en luksusleilighet midt i smørøyet og at «noen biler» er Rolls Royce og Lamorghini. De fleste kan jobbe seg ihjel til de blir 60 uten å klare dette. Isabel tjente 3,9 millioner i 2021 så ja, jeg vil si det er veldig spesielt. 

Jeg er kritisk til henne, men har ingen problem med å si at hun har lykkes økonomisk. 

Endret av Fizzypo
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fizzypo said:

For et tullete innlegg. Det er lov å ikke like en person, men man behøver ikke å snakke ned det de har i et forsøk på å fremstille det som middelmådig. Å bruke alder som en mal på hvor sannsynlig det er at man har lykkes er vanvittig. Du skriver James har «eiendom og noen biler», men utelater fullstendig å nevne at han har en luksusleilighet midt i smørøyet og at «noen biler» er Rolls Royce og Lamorghini. De fleste kan jobbe seg ihjel til de blir 60 uten å klare dette. Isabel tjente 3,9 millioner i 2021 så ja, jeg vil si det er veldig spesielt. 

Jeg er kritisk til henne, men har ingen problem med å si at hun har lykkes økonomisk. 

Rolls Royce i Dubai koster ikke mye, og den leiligheten han har er en helt ordinær leilighet som ikke koster mer enn en liten leilighet i Norge. Det er ikke dyrt med biler og bolig her i Dubai. Selvfølgelig er alder avgjørende for økonomi. Det at en på 30 og 40 år eier leilighet og hus er ikke spesielt, men hvis en på 18 år casher ut en villa så er det spesielt.

Isabel har virkelig ikke mer enn andre på samme alder, hun bare gjør så stort nummer ut av alt hun gjør, så derfor virker det så eksepsjonelt uten at det er det. Når hun kjøpte leiligheten sin så tok hun faktisk bank lån, så da hadde hun ikke så mye mer enn andre.

Det som ER spesielt med henne er at hun lover søskenene sine å komme til Dubai i vinterferien og så avlyser hun fordi hun ikke vil bruke penger på flybillettene, og samtidig skryte av hvor mye hun tjener, DET er spesielt!!

James er etter Dubai standard helt ordinær  til å være nesten 40 år. Leiligheten hans er helt odinær her og er ikke å regne som en luksus leilighet. Ikke vet du hvor mye lån han har heller, lån i Dubai er veldig rimelig og enkelt å få. Jeg har bodd her i Dubai siden 2015, og det å se Rolls Royce, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Maybach etc. er helt vanlig, det er overalt fordi det er så rimelig.

Jeg kjøpte selv en Bentley Flying spur og betalte ikke mer enn en brukt Mercedes koster i Norge. Jeg kjøpte meg en stor 400 m2. villa her og betalte 5 millioner norske kroner. I Norge ville denne villaen kostet 25 millioner kroner.

Så mitt innlegg er vel ikke mere tullete enn dine innlegg er 🤷

Endret av VEGAN forever
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...