Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wtf? Så skriver hun på bloggen at hun har lagt en sminkevideo ud på snapchat, og vice versa. Det bliver jo latterligt nu 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, ~Mocca~ skrev:

Lå ihvertfall en lang sminkeseanse på snap.

Kom ikke frem hos mig. Men uanset, så er det da latterligt hun skriver 'sminkevideo på bloggen' på snapchat, og 'sminkevideo på snapchat' på bloggen 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere klikke dere inn på bloggen? Seriøst? En ting er snapchat, men både snapchat OG blogg? Samtidig som det diskuteres at hun snart må gi opp blogginga? Hvorfor? Dere klikker dere jo inn! Hvorfor skal hun slutte når hun tjener penger på dere? Snakk om å møte seg selv i døra..

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Milio skrev:

Må dere klikke dere inn på bloggen? Seriøst? En ting er snapchat, men både snapchat OG blogg? Samtidig som det diskuteres at hun snart må gi opp blogginga? Hvorfor? Dere klikker dere jo inn! Hvorfor skal hun slutte når hun tjener penger på dere? Snakk om å møte seg selv i døra..

Jeg kunne ikke vært mer enig. Folk klager på henne, men likevel så klikker de seg inn på bloggen. Noe som både gjør hun fortsetter å være på topplisten og får penger. Nettopp fordi de klikker seg inn på bloggen hennes. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENig! Er også en del her inne som virker besatt av Isabel. Noen brukernavn her går igjen og igjen, kommentarer hele tiden. Følger med på Snapchat og bloggen hennes, for så sitte her og kritisere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, jentefranorge skrev:

ENig! Er også en del her inne som virker besatt av Isabel. Noen brukernavn her går igjen og igjen, kommentarer hele tiden. Følger med på Snapchat og bloggen hennes, for så sitte her og kritisere. 

Jeg kan innrømme jeg har vært veldig engasjert og deltatt mye i trådene om henne. Nettopp fordi hun kan irritere meg grønn! Så må liksom få det ut. Men jeg klikker meg ikke på bloggen  (hsr ikke vært inne på 1 år) og gidder heller ikke å følge henne på snap. Jeg følgte henne for lenge siden, men slettet henne fort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste dagene har hun ligget på maksimalt 22k følgere, noe ho gjør Idag også. Selvom hun har spammet med clickbaits på snappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel ligger fortsatt en plass foran henne. Hun har mistet ganske mange lesere i det siste? Tallene har alltid ligget under 30k?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg orker ikke å følge henne på snap, men antar clickbaitene strømmer inn ja. Litt digg at Isabel ligger under Ariel nå. Jeg tror nok hun ikke har så mye å skrive om mer. For hun har skrevet om det meste og brukt opp alt av clickbaits. Hun har vært veldig ustabil den siste tiden. Mye ned og opp på lista. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Breakeven skrev:

Ariel ligger fortsatt en plass foran henne. Hun har mistet ganske mange lesere i det siste? Tallene har alltid ligget under 30k?

Hun har normalt sett vært rundt 27-28k og topp 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Smash00 skrev:

Hun har normalt sett vært rundt 27-28k og topp 3.

Haha, nei. Kanskje på blogg.no, men aldri sett henne på topp 3 på blogglisten hvis hun ikke har vært klistra på forsiden av nettavisen. Og det er ikke hver dag.

Endret av Milio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CLICKBAIT: "JEG HAR OPERERT- jeg snakker om operasjonen på bloggen"

.......puppene mine er 1 år gamle

Ser hun er oppe i 36k etter dette clickbaitet, mer og mer desperat siden hun faller på lista. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...