Edie Skrevet 12. desember 2016 #61 Del Skrevet 12. desember 2016 Ryddet for omtale av kropp, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethGD Skrevet 12. desember 2016 #62 Del Skrevet 12. desember 2016 Wtf? Så skriver hun på bloggen at hun har lagt en sminkevideo ud på snapchat, og vice versa. Det bliver jo latterligt nu 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 12. desember 2016 #63 Del Skrevet 12. desember 2016 Lå ihvertfall en lang sminkeseanse på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethGD Skrevet 13. desember 2016 #64 Del Skrevet 13. desember 2016 17 timer siden, ~Mocca~ skrev: Lå ihvertfall en lang sminkeseanse på snap. Kom ikke frem hos mig. Men uanset, så er det da latterligt hun skriver 'sminkevideo på bloggen' på snapchat, og 'sminkevideo på snapchat' på bloggen 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 13. desember 2016 #65 Del Skrevet 13. desember 2016 Må dere klikke dere inn på bloggen? Seriøst? En ting er snapchat, men både snapchat OG blogg? Samtidig som det diskuteres at hun snart må gi opp blogginga? Hvorfor? Dere klikker dere jo inn! Hvorfor skal hun slutte når hun tjener penger på dere? Snakk om å møte seg selv i døra.. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. desember 2016 #66 Del Skrevet 13. desember 2016 53 minutter siden, Milio skrev: Må dere klikke dere inn på bloggen? Seriøst? En ting er snapchat, men både snapchat OG blogg? Samtidig som det diskuteres at hun snart må gi opp blogginga? Hvorfor? Dere klikker dere jo inn! Hvorfor skal hun slutte når hun tjener penger på dere? Snakk om å møte seg selv i døra.. Jeg kunne ikke vært mer enig. Folk klager på henne, men likevel så klikker de seg inn på bloggen. Noe som både gjør hun fortsetter å være på topplisten og får penger. Nettopp fordi de klikker seg inn på bloggen hennes. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 13. desember 2016 #67 Del Skrevet 13. desember 2016 ENig! Er også en del her inne som virker besatt av Isabel. Noen brukernavn her går igjen og igjen, kommentarer hele tiden. Følger med på Snapchat og bloggen hennes, for så sitte her og kritisere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 14. desember 2016 #68 Del Skrevet 14. desember 2016 10 timer siden, jentefranorge skrev: ENig! Er også en del her inne som virker besatt av Isabel. Noen brukernavn her går igjen og igjen, kommentarer hele tiden. Følger med på Snapchat og bloggen hennes, for så sitte her og kritisere. Jeg kan innrømme jeg har vært veldig engasjert og deltatt mye i trådene om henne. Nettopp fordi hun kan irritere meg grønn! Så må liksom få det ut. Men jeg klikker meg ikke på bloggen (hsr ikke vært inne på 1 år) og gidder heller ikke å følge henne på snap. Jeg følgte henne for lenge siden, men slettet henne fort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. desember 2016 #69 Del Skrevet 14. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 14. desember 2016 #70 Del Skrevet 14. desember 2016 Isabel helt nede på 8 plass Idag med 20k lesere bare. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 18. desember 2016 #71 Del Skrevet 18. desember 2016 Synes det er fascinerende når de skal legge ut private bilder, hva er de andre bildene da? 🤔 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. desember 2016 #72 Del Skrevet 18. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og kommentarer om kropp. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 18. desember 2016 #73 Del Skrevet 18. desember 2016 Deilig at hun ligger bak erkerival Ariel på blogglisten i dag. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 18. desember 2016 #74 Del Skrevet 18. desember 2016 1 time siden, ssophie skrev: Deilig at hun ligger bak erkerival Ariel på blogglisten i dag. Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 19. desember 2016 #75 Del Skrevet 19. desember 2016 Siste dagene har hun ligget på maksimalt 22k følgere, noe ho gjør Idag også. Selvom hun har spammet med clickbaits på snappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 19. desember 2016 #76 Del Skrevet 19. desember 2016 Ariel ligger fortsatt en plass foran henne. Hun har mistet ganske mange lesere i det siste? Tallene har alltid ligget under 30k? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. desember 2016 #77 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg orker ikke å følge henne på snap, men antar clickbaitene strømmer inn ja. Litt digg at Isabel ligger under Ariel nå. Jeg tror nok hun ikke har så mye å skrive om mer. For hun har skrevet om det meste og brukt opp alt av clickbaits. Hun har vært veldig ustabil den siste tiden. Mye ned og opp på lista. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 19. desember 2016 #78 Del Skrevet 19. desember 2016 2 timer siden, Breakeven skrev: Ariel ligger fortsatt en plass foran henne. Hun har mistet ganske mange lesere i det siste? Tallene har alltid ligget under 30k? Hun har normalt sett vært rundt 27-28k og topp 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 19. desember 2016 #79 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) 3 timer siden, Smash00 skrev: Hun har normalt sett vært rundt 27-28k og topp 3. Haha, nei. Kanskje på blogg.no, men aldri sett henne på topp 3 på blogglisten hvis hun ikke har vært klistra på forsiden av nettavisen. Og det er ikke hver dag. Endret 19. desember 2016 av Milio 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 21. desember 2016 #80 Del Skrevet 21. desember 2016 CLICKBAIT: "JEG HAR OPERERT- jeg snakker om operasjonen på bloggen" .......puppene mine er 1 år gamle Ser hun er oppe i 36k etter dette clickbaitet, mer og mer desperat siden hun faller på lista. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå