alli634 Skrevet 19. februar 2023 #7921 Del Skrevet 19. februar 2023 Huffda Isabell, har ikke managementet ditt fått med seg AB-skandalen? Dette kan potensielt gå veldig galt. Blir spennende å høre hva hun lover deltakerne underveis og etter kurset 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. februar 2023 #7922 Del Skrevet 19. februar 2023 alli634 skrev (5 timer siden): Huffda Isabell, har ikke managementet ditt fått med seg AB-skandalen? Dette kan potensielt gå veldig galt. Blir spennende å høre hva hun lover deltakerne underveis og etter kurset Hva har hun å lære bort? Delta på Paradise, mye guttestyr og diverse plastiske operasjoner? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. februar 2023 #7923 Del Skrevet 19. februar 2023 Virker ikke som hun klarer å virkelig "go all in" for en virksomhet, det er jo all over the place hele tiden med trendy things, ivory, parfyme, nå masterclass. Da fremstår det mer og mer som en quickfix for å tjene penger her og der, enn at hun virkelig tar steget for å gjøre seg gjeldende som en businesskvinne. Det ser det ikke ut til hun klarer, alt blir liggende brakk etterhvert som hun beveger seg videre til neste mulighet for å tjene penger. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 20. februar 2023 #7924 Del Skrevet 20. februar 2023 alli634 skrev (12 timer siden): Huffda Isabell, har ikke managementet ditt fått med seg AB-skandalen? Dette kan potensielt gå veldig galt. Blir spennende å høre hva hun lover deltakerne underveis og etter kurset Kuttet hun ikke ut managementet for en god stund siden fordi hun mente at hun klarte seg bedre selv? Eller har hun ombestemt seg og fått nytt management? Mht «masterclassen» så har hun sikkert gått i god skole hos typen - han er jo ekspert i å holde «masterclasses» både for store grupper, og små litt mer eksklusive. Det skal uansett litt til å gjøre en like elendig jobb som AB. Tipper at Isabel garderer seg med liten skrift på alle kanter - men fallhøyden er der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 20. februar 2023 #7925 Del Skrevet 20. februar 2023 Hatsumomo skrev (6 timer siden): Virker ikke som hun klarer å virkelig "go all in" for en virksomhet, det er jo all over the place hele tiden med trendy things, ivory, parfyme, nå masterclass. Da fremstår det mer og mer som en quickfix for å tjene penger her og der, enn at hun virkelig tar steget for å gjøre seg gjeldende som en businesskvinne. Det ser det ikke ut til hun klarer, alt blir liggende brakk etterhvert som hun beveger seg videre til neste mulighet for å tjene penger. Enig - hvor har det blitt av Ivorie egentlig? Erstattet av Nude Beauty og det var det? Etter så mye arbeid hun påsto å ha lagt ned i design av både bukser og bikinier, så er det merkelig om Ivorie bare forsvinner. Hun ga uttrykk for at det ble fort utsolgt, noe som tyder på at hun må ha tjent litt (men kan jo like gjerne være PR-triks), men alt snakket om etiske produsenter, kvalitet på stoff og tiden som ble brukt på design, så 1.er det naturlig at det tar tid å gå i pluss og 2.hvis salget har vært så bra, vil det lønne seg på å fortsette og bygge opp merkevaren til noe stabilt. Men i stedet fremstår det sånn du sier: «ååååå, elsklinger, jeg har fått mitt eget BRAND, som jeg har jobbet med i et år nå!!», «åååå elsklinger, jeg har lansert rettetang og krøllstav - det er derfor håret mitt er så fint», «åååå elsklinger, endelig kan jeg avsløre at jeg har laget min EGEN parfyme» - og alt under ulike firmanavn. Og nå «ååå elsklinger, jeg har jobbet og jobbet og jobbet med å få på plass en masterclass som inneholder absolutt alt». Klær mens hun var sammen med Jack som også drev med klær og masterclass nå når hun er sammen med James som har det som en stor del av businessen. Spent på hva det blir hvis neste kjæreste driver med kameleksport. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawbella Skrevet 20. februar 2023 #7926 Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) Helt feil underforum😂 Endret 20. februar 2023 av Strawbella Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 20. februar 2023 #7927 Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) On 2/20/2023 at 7:57 AM, Nana said: Enig - hvor har det blitt av Ivorie egentlig? Erstattet av Nude Beauty og det var det? Etter så mye arbeid hun påsto å ha lagt ned i design av både bukser og bikinier, så er det merkelig om Ivorie bare forsvinner. Hun ga uttrykk for at det ble fort utsolgt, noe som tyder på at hun må ha tjent litt (men kan jo like gjerne være PR-triks), men alt snakket om etiske produsenter, kvalitet på stoff og tiden som ble brukt på design, så 1.er det naturlig at det tar tid å gå i pluss og 2.hvis salget har vært så bra, vil det lønne seg på å fortsette og bygge opp merkevaren til noe stabilt. Men i stedet fremstår det sånn du sier: «ååååå, elsklinger, jeg har fått mitt eget BRAND, som jeg har jobbet med i et år nå!!», «åååå elsklinger, jeg har lansert rettetang og krøllstav - det er derfor håret mitt er så fint», «åååå elsklinger, endelig kan jeg avsløre at jeg har laget min EGEN parfyme» - og alt under ulike firmanavn. Og nå «ååå elsklinger, jeg har jobbet og jobbet og jobbet med å få på plass en masterclass som inneholder absolutt alt». Klær mens hun var sammen med Jack som også drev med klær og masterclass nå når hun er sammen med James som har det som en stor del av businessen. Spent på hva det blir hvis neste kjæreste driver med kameleksport. Når hun var sammen Pierre så var det stor tatovering hun skulle ha fordi han drev med tatovering, noe som hun angret på. Det blir sånn fordi hun ikke har en egen identitet. Hun får sin identitet igjennom den hun er sammen med. Nå spiller hun tennis og går på pilates, som hun kommer til å slutte med når det blir slutt med James. Hun skulle jo drive med podcast også, fikk kusinen sin til å slutte i jobben sin så de kunne ha podcast sammen, og så gadd ikke I mer etter kort stund. Deretter har de ikke snakket sammen siden. Nå kaller hun seg "Dubai frue, fordi hun er desperat etter å bli gift. Hun blokkerer alle som korrigerer å sier hun ikke er gift. Hun vil leve i fantasiens verden. Nå blir det snart grining når denne mannen også ikke vil gifte seg med henne. Ja, det blir slutt med de, vent å se. Jeg sa det samme om Josh og jack, og nå denne James. Endret 21. februar 2023 av VEGAN forever 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. februar 2023 #7928 Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) Nå har hun sjekket inn på hotell alene i Dubai, mens han er hjemme i leiligheten sin, det er vel ikke et bra tegn når hun ser for seg giftemål. Denne frøkenen blir aldri gift, bare å innse !! Hun blir mer og mer desperat jo eldre hun blir. Trist...... Endret 21. februar 2023 av VEGAN forever 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 21. februar 2023 #7929 Del Skrevet 21. februar 2023 VEGAN forever skrev (1 time siden): Nå har hun sjekket inn på hotel alene i Dubai, mens han er hjemme i leiligheten sin, det er vel ikke et bra tegn når hun ser for seg giftemål. Denne frøkenen blir aldri gift, bare å innse !! Hun blir mer og mer desperat jo eldre hun blir. Trist...... Tenkte det samme, de har tydeligvis kranglet. Hun er jo ikke spesielt flink på kommunikasjon når ting går dårlig (ref både tv-serie med krangel med Jack og det hun selv har sagt i pod’en). Lukter utrygg tilknytning all the way og hun har vel for vane å ta silent treatment etter hun har stormet ut (ref forholdet med Jack) Klarer ikke se sjarmen i å være stuck i en leilighet i Dubai og leke housewife og lage kaffe, eggerøre, iskuber og stryke klær - sammen med en selverklært snart 1% man-baby med rigide regler for hvordan livet skal være - så skjønner henne godt om hun bare har tatt en break for å slappe av, få den servicen og avslappingen hun er vant til. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. februar 2023 #7930 Del Skrevet 21. februar 2023 Han ønsker å forandre henne, som Jeg ser på endringen i klesstilen hennes, kjolene er lengere og ikke så mye bar mave og dyp utringing. Jeg synes det er flottere og mere elegant, men det kommer ikke fra henne selv, det er han som dirigerer. Han selv er ikke på sosiale medier før 11 am. så derfor skal ikke hun være det heller. Han elsker tennis, så derfor skal hun ta tennis leksjoner. Dette blir helt feil, og kan ikke gå bra i lengden. Hun er så desperat etter å bli gift så hun gir seg hen til et unaturlig liv for henne. Ikke for å være slem, men James kommer aldri til å gifte seg med henne. Hun er egentlig ikke hans type, men han gjør et forsøk på å få henne til å bli det. De er over før dette året er omme. James tåler mindre tull enn det Jack gjorde, fordi hans liv er mye mer organisert og han er en strikt type som er opptatt av image. Han gidder ikke en dame som legger seg inn på hotell alene og skaper drama. Fortsettelse følger .......... 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 21. februar 2023 #7931 Del Skrevet 21. februar 2023 VEGAN forever skrev (38 minutter siden): Han ønsker å forandre henne, som Jeg ser på endringen i klesstilen hennes, kjolene er lengere og ikke så mye bar mave og dyp utringing. Jeg synes det er flottere og mere elegant, men det kommer ikke fra henne selv, det er han som dirigerer. Han selv er ikke på sosiale medier før 11 am. så derfor skal ikke hun være det heller. Han elsker tennis, så derfor skal hun ta tennis leksjoner. Dette blir helt feil, og kan ikke gå bra i lengden. Hun er så desperat etter å bli gift så hun gir seg hen til et unaturlig liv for henne. Ikke for å være slem, men James kommer aldri til å gifte seg med henne. Hun er egentlig ikke hans type, men han gjør et forsøk på å få henne til å bli det. De er over før dette året er omme. James tåler mindre tull enn det Jack gjorde, fordi hans liv er mye mer organisert og han er en strikt type som er opptatt av image. Han gidder ikke en dame som legger seg inn på hotell alene og skaper drama. Fortsettelse følger .......... 100% på alt du skriver. Hun er vant til å få det som hun vil ved å lage drama (og jeg kan forstå at hun går lei av å bli styrt, men hun velger det selv), men for James blir det trolig bare ekstra styr som han verken gidder eller har tid til å forholde seg til. Hvis han virkelig er interessert i henne på ekte, så kan han jo prøve å gi henne hjelp til å takle hennes egne reaksjoner og følelser i stedet for å bli så overveldet at hun stikker av. Det er noe hun uansett er nødt til å få på plass for at et forhold skal virke. Bortsett fra det, så må hun få være seg selv og ikke la seg styre. Liker den mer elegante, nye stilen, men som du sier - det er ikke noe som kommer fra henne. Regner med at i et sånt miljø så kan James velge og vrake i potensielle partnere, og han har tidligere sagt at han er ute etter en Queen som støtter ham i alt og bidrar til å gjøre hans hverdag enklere - i bytte mot at han «provider» alt hun trenger. Vil tro at drama, krangling og andre ting som tar fokuset bort fra jobben hans (hva nå den egentlig går ut på) blir luket bort umiddelbart. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. februar 2023 #7932 Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) 3 hours ago, Nana said: 100% på alt du skriver. Hun er vant til å få det som hun vil ved å lage drama (og jeg kan forstå at hun går lei av å bli styrt, men hun velger det selv), men for James blir det trolig bare ekstra styr som han verken gidder eller har tid til å forholde seg til. Hvis han virkelig er interessert i henne på ekte, så kan han jo prøve å gi henne hjelp til å takle hennes egne reaksjoner og følelser i stedet for å bli så overveldet at hun stikker av. Det er noe hun uansett er nødt til å få på plass for at et forhold skal virke. Bortsett fra det, så må hun få være seg selv og ikke la seg styre. Liker den mer elegante, nye stilen, men som du sier - det er ikke noe som kommer fra henne. Regner med at i et sånt miljø så kan James velge og vrake i potensielle partnere, og han har tidligere sagt at han er ute etter en Queen som støtter ham i alt og bidrar til å gjøre hans hverdag enklere - i bytte mot at han «provider» alt hun trenger. Vil tro at drama, krangling og andre ting som tar fokuset bort fra jobben hans (hva nå den egentlig går ut på) blir luket bort umiddelbart. Ja, han er ikke klar for en dame som medfører drama eller noen form for komplikasjoner og han er akkurat den type mann tusenvis av vakre kvinner kommer til Dubai for å finne. Og nå med 3 luksusbiler, stor egen villa og masse penger, kan han velge blant mange pene og enkle damer som ikke vil gjøre ting for komplisert for han. Hadde han virkelig brydd seg om I så kunne han lett ha tatt henne med på jobben og inkludert henne i businesses sin, da det stort sett er møter og foredrag med mange folk tilstedet. Men han er ikke klar for å etablere seg med henne. Og hun, kommer til den nye kjæresten med masse forventninger og blir sittende alene i en leilighet til langt på kveld hver dag og som du sier, tar videoer av kaffetrakter, eggerøre og is bit former. Hun prøver å innbille seg selv at dette er lykke, men det er det ikke for henne. Hun er ikke tilfreds med denne tilværelsen. Hun velger det selv, men det er faktisk trist å se på. Han fortsetter sitt liv på alle måter og hun ofrer og forsaker, og for hva ? Og nå denne "Masterclassen" for å tjene raske penger på vegne av unge jenters beundring til henne. Håper ikke det blir så dyrt at unge jenter blakker seg fordi de tror de kan bli den nye store influenseren, bare de får vært med på dette "kurset". Ingen kommer til å få noe utbytte av det og hvis kurset går når hun igjen skal igjennom et brudd med en mann, ja da vet vi vel hvordan det går! Disse unge jentene ender opp som terapeuter for henne 😩 Endret 21. februar 2023 av VEGAN forever 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. februar 2023 #7933 Del Skrevet 21. februar 2023 2 hours ago, Nana said: 100% på alt du skriver. Hun er vant til å få det som hun vil ved å lage drama (og jeg kan forstå at hun går lei av å bli styrt, men hun velger det selv), men for James blir det trolig bare ekstra styr som han verken gidder eller har tid til å forholde seg til. Hvis han virkelig er interessert i henne på ekte, så kan han jo prøve å gi henne hjelp til å takle hennes egne reaksjoner og følelser i stedet for å bli så overveldet at hun stikker av. Det er noe hun uansett er nødt til å få på plass for at et forhold skal virke. Bortsett fra det, så må hun få være seg selv og ikke la seg styre. Liker den mer elegante, nye stilen, men som du sier - det er ikke noe som kommer fra henne. Regner med at i et sånt miljø så kan James velge og vrake i potensielle partnere, og han har tidligere sagt at han er ute etter en Queen som støtter ham i alt og bidrar til å gjøre hans hverdag enklere - i bytte mot at han «provider» alt hun trenger. Vil tro at drama, krangling og andre ting som tar fokuset bort fra jobben hans (hva nå den egentlig går ut på) blir luket bort umiddelbart. Og de grønne juicene hun har begynt å drikke som hun nesten ikke klarer å svelge fordi han vil hun skal være sunn. Fint hun spiser sunt, men det blir for drøyt. Og rød neglelakk og leppestift fordi han ber om det. Stå opp 6 am. for å gå på pilates når hun helst vil sove. Vente hver morgen til 11 am. med å se på telefonen sin for å slippe krangel. Nei fysj, sånn kan man ikke leve. Dette bør endes snarest, bedre nå enn etter mere bortkastet tid. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. februar 2023 #7934 Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) Jeg synes det er fryktelig dårlig gjort at hun inviterte søskenene sine til å kommer til Dubai i vinterferien og så trekker hun invitasjonen rett før ferien fordi hun syntes flybillettene ble for dyre. Hun brukte mer penger på å innrede leiligheten til en fyr hun sannsyneligvis ikke skal møte mer, enn hun er villig til å bruke på billetter til søskenene sine. Veldig trist prioritering. Håper hun nå bestiller billetter til de og inviterer de ned og glemmer denne fyren. Endret 21. februar 2023 av VEGAN forever 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. februar 2023 #7935 Del Skrevet 21. februar 2023 VEGAN forever skrev (48 minutter siden): Og de grønne juicene hun har begynt å drikke som hun nesten ikke klarer å svelge fordi han vil hun skal være sunn. Fint hun spiser sunt, men det blir for drøyt. Og rød neglelakk og leppestift fordi han ber om det. Stå opp 6 am. for å gå på pilates når hun helst vil sove. Vente hver morgen til 11 am. med å se på telefonen sin for å slippe krangel. Nei fysj, sånn kan man ikke leve. Dette bør endes snarest, bedre nå enn etter mere bortkastet tid. Uff. Håper hun får bedre selvtillit og dropper fyren. Ingen mann skal fortelle en kvinne hva hun skal spise og drikke, om hun skal kle seg eller hvordan hun skal sminke seg. Fy for en fyr. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 21. februar 2023 #7936 Del Skrevet 21. februar 2023 VEGAN forever skrev (2 timer siden): Jeg synes det er fryktelig dårlig gjort at hun inviterte søskenene sine til å kommer til Dubai i vinterferien og så trekker hun invitasjonen rett før ferien fordi hun syntes flybillettene ble for dyre. Hun brukte mer penger på å innrede leiligheten til en fyr hun sannsyneligvis ikke skal møte mer, enn hun er villig til å bruke på billetter til søskenene sine. Veldig trist prioritering. Håper hun nå bestiller billetter til de og inviterer de ned og glemmer denne fyren. Hææ? Hvor har du det fra? Har hun sagt det på story som har gått meg hus forbi? VEGAN forever skrev (2 timer siden): Og de grønne juicene hun har begynt å drikke som hun nesten ikke klarer å svelge fordi han vil hun skal være sunn. Fint hun spiser sunt, men det blir for drøyt. Og rød neglelakk og leppestift fordi han ber om det. Stå opp 6 am. for å gå på pilates når hun helst vil sove. Vente hver morgen til 11 am. med å se på telefonen sin for å slippe krangel. Nei fysj, sånn kan man ikke leve. Dette bør endes snarest, bedre nå enn etter mere bortkastet tid. Har hun sagt dette? Eller tolker du? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psykolillmissy Skrevet 21. februar 2023 #7937 Del Skrevet 21. februar 2023 Halleluja! Hun later som hun "lever livet" og "koser seg" på hotell og han filmer leiligheten sin med alle lysene HUN har kjøpt 🙄 Blir så teit å bevitne, når vi alle skjønner at det er skjær i sjøen🤦♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 21. februar 2023 #7938 Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) Hun kjeder seg i Dubai.. sjokk. Selv den beste hadde kjedet vettet av seg med et så tomt liv som det hun lever der. Hun må aktivt lete etter noe å bruke penger på for å skape content. Og denne nye typen fremstår som sykelig opphengt i materialisme. Penger og rikdom er tydeligvis det eneste språket han forstår og det han bruker som en mal på suksess. Veldig usjarmerende trekk. Det er klart man skal få lov til å ha sine preferanser, men det er noe helt vanvittig tacky over å flagge det slik (selv om jeg skjønner at det gjøres bevisst for å kaste ut levende åte til potensielle kunder som er sultne etter å bli rike). Jeg syns han drar henne ned. Hennes content er aldri verre enn når hun dater typer som dette. Endret 21. februar 2023 av Fizzypo Lagt til tekst 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. februar 2023 #7939 Del Skrevet 21. februar 2023 Men det er jo ikke noe nytt content? Jeg følger henne ikke lenger på Insta, men hun dukker opp på Snap innimellom - og går det i noe annet enn Dubai, Maldivene og Oslo da? Hva er greia med at hun ikke reiser andre steder enn dette lenger? Det har jo stagnert fullstendig for dama. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 22. februar 2023 #7940 Del Skrevet 22. februar 2023 3 hours ago, Psykolillmissy said: Halleluja! Hun later som hun "lever livet" og "koser seg" på hotell og han filmer leiligheten sin med alle lysene HUN har kjøpt 🙄 Blir så teit å bevitne, når vi alle skjønner at det er skjær i sjøen🤦♀️ 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå