Gjest Pheromosa Skrevet 31. august 2022 #7321 Skrevet 31. august 2022 Curlyme skrev (2 minutter siden): Hva går det av henne egentlig? Skjønte ikke hva som var så morsomt i siste innlegg? Kjekt du driver med reklame. Nå har alle logget på I sin IG og sjekket siste post 😘
Gjest Pheromosa Skrevet 31. august 2022 #7322 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (21 minutter siden): Den er grei.. da får dere ha en fin kveld videre med galskapen. Skal ikke utrykke hva jeg tenker mer Velinda skrev (1 time siden): Jeg håper ingen bruker rabattkoder,kjøper klær,bøker eller annet fjas som hun selger....da er dere med på at hun kan leve dette gale materalistiske livet,og tro meg det kommer til å bli verre og verre.....hun burde ta seg en jobb og leve som vanlige folk,tror det hadde hjelpt på både traumer og ellers hva hun sliter med i livet.... selvfølgelig så bruker vi rabattkoder! Hva tror du egentlig? 😂 Tror du hatet ditt ødelegger for I sin karriere? DU er en av grunnene til at jeg har sjekket hennes IG i det siste. Må bare få takke deg 😘
Velinda Skrevet 31. august 2022 #7323 Skrevet 31. august 2022 Pheromosa skrev (14 minutter siden): Ja,det vil jeg tro....lav iq er noe plagsomt dritt....nå har jeg sletta henne på IG takke være DEG 1
Curlyme Skrevet 31. august 2022 #7324 Skrevet 31. august 2022 Pheromosa skrev (26 minutter siden): Kjekt du driver med reklame. Nå har alle logget på I sin IG og sjekket siste post 😘 Herlighet ro deg ned. Tror folk klikker seg fint inn uten min hjelp. 6
Gjest Pheromosa Skrevet 31. august 2022 #7325 Skrevet 31. august 2022 Velinda skrev (18 minutter siden): Ja,det vil jeg tro....lav iq er noe plagsomt dritt....nå har jeg sletta henne på IG takke være DEG Du sparer ikke på kruttet du. Ingen årsak. Du er garantert ikke noe tap for henne. Hva i alle dager gjorde du på hennes IG smartingen?
Anonyym97 Skrevet 31. august 2022 #7326 Skrevet 31. august 2022 Om 2 mnd..: «We are back together..» 5
Hatsumomo Skrevet 31. august 2022 #7327 Skrevet 31. august 2022 Anonyym97 skrev (49 minutter siden): Om 2 mnd..: «We are back together..» Får ikke håpe det, etter denne drittslengingen mot hverandre i offentligheten, ville det vært rene selvskadingen om de ble sammen igjen. 10
tinky1 Skrevet 31. august 2022 #7328 Skrevet 31. august 2022 (endret) Hun må innse at hun har behov for hjelp. Hun må sette helsa først, og ikke dra på spontane turer. Hun skriver på insta at hun begynner å føle seg litt bedre, men alle som har hatt kjærlighetssorg vet jo at det er en lang prosess, og følelsene er som en berg og dalbane. Det som bekymrer meg mest, er den psykiske helsen hennes. Hun ble hentet i ambulanse, og de måtte bryte opp døra hennes for å komme inn. Jeg håper familien hennes reagerer og gjør noe. Jeg forstår veldig godt at hun er såret og har det veldig vondt, og at J kanskje ikke var det han utga seg for å være… men det virker ikke som om hun har så mye selvinnsikt. Vanskelig å vite hvem som snakker sant, men jeg tror at begge har skyld i at forholdet ikke funket og at det gradvis ble et giftig forhold. Veldig synd at de må ta den oppvasken via sosiale medier,og jeg tror ikke hun tar ansvar for påvirkningskraften hun har på de unge følgerne sine. Igjen, så håper jeg at de unge følgerne hennes forstår at alt som vises i sosiale medier, nødvendig ikke stemmer. Endret 1. september 2022 av tinky1 8
t1999 Skrevet 31. august 2022 #7329 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (7 timer siden): Er noen ganger jeg lurer på hva som foregår i en influencer sitt hode? Har de lært ordet sunn fornuft,har de lært at noen ganger må faktisk kroppen komme før penger,rikdom og reiser.. hjelper ikke med en bankkonto full av millioner om du dauer før du fyller 40 fordi du ikke tenker på deg selv. Vel det er den eneste jobben hun har, hvor lenge kunne du tatt ulønnet fri fra jobb før det gikk utover livsstilen din? 3
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7330 Skrevet 31. august 2022 t1999 skrev (2 minutter siden): Vel det er den eneste jobben hun har, hvor lenge kunne du tatt ulønnet fri fra jobb før det gikk utover livsstilen din? Om hun roer ned tempo noe mere,ikke drar på ca 20 turer til utlandet og rett og slett lever ett normalt liv slik som deg og meg så tror jeg hun fint kunne roet ned tempo slik at hun faktisk kan bli frisk.. Men som sagt så er det hennes helse så hun bestemmer helt selv hvordan hun vil leve det❤️ 4
t1999 Skrevet 31. august 2022 #7331 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (3 minutter siden): Men som sagt så er det hennes helse så hun bestemmer helt selv hvordan hun vil leve det❤️ Ingen fasit på noe her i livet vet du, så der sier du noe 2
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #7332 Skrevet 31. august 2022 t1999 skrev (55 minutter siden): Ingen fasit på noe her i livet vet du, så der sier du noe Bare så synd at de ikke selv ser at noen ganger så må faktisk helsa komme før penger,ferie og luksus.. Hjelper lite med 10 millioner i inntekt i året om man ligger 10 fot under jorda før man fyller 30❤️ 2
Klosks Skrevet 31. august 2022 #7333 Skrevet 31. august 2022 Må være tungt for Isabell og bli dumpa, hver eneste gang. Enda verre er at begge eksene hennes har gått til samme dame 😄 1
Justlooking Skrevet 31. august 2022 #7334 Skrevet 31. august 2022 elskersommer skrev (45 minutter siden): Om hun roer ned tempo noe mere,ikke drar på ca 20 turer til utlandet og rett og slett lever ett normalt liv slik som deg og meg så tror jeg hun fint kunne roet ned tempo slik at hun faktisk kan bli frisk.. Men som sagt så er det hennes helse så hun bestemmer helt selv hvordan hun vil leve det❤️ Tror hun har blitt for vant til å leve jetset livet, med at alt for mye penger og at alt kan kjøpes. Det blir et alt for overfladisk liv etter hvert. Kanskje hun finner ut at hun kan finne en mer vanlig gutt med mer jordnære og gode holdninger? Tror det ville være bra for henne.. Men gidder hun prøve en vanlig hyggelig kar som setter pris på henne og vice versa? Kan fort bli noe som funker 😊 2
pew1 Skrevet 31. august 2022 #7335 Skrevet 31. august 2022 Er det ikke veldig barnslig av en mann på snart 30 og drive å svare sånn her, egentlig? Dummer seg bare ut, han burde bare blokkert. Får bare så dårlig inntrykk, i tillegg er han eier av en stor nettbutikk. Burde han ikke prøve å oppføre seg litt voksent, kan jo skade businissen hans. 7
MiominMio Skrevet 1. september 2022 #7336 Skrevet 1. september 2022 pew1 skrev (6 timer siden): Er det ikke veldig barnslig av en mann på snart 30 og drive å svare sånn her, egentlig? Dummer seg bare ut, han burde bare blokkert. Får bare så dårlig inntrykk, i tillegg er han eier av en stor nettbutikk. Burde han ikke prøve å oppføre seg litt voksent, kan jo skade businissen hans. Vel er en del av ir fans som bør logge av også kanskje. ....de er da myndige de og ikke småunger akkurat selv. Tragikomisk hele greia egentlig. So much for the love we have for each other gitt. .. 3
Orly Skrevet 1. september 2022 #7337 Skrevet 1. september 2022 pew1 skrev (7 timer siden): Er det ikke veldig barnslig av en mann på snart 30 og drive å svare sånn her, egentlig? Dummer seg bare ut, han burde bare blokkert. Får bare så dårlig inntrykk, i tillegg er han eier av en stor nettbutikk. Burde han ikke prøve å oppføre seg litt voksent, kan jo skade businissen hans. For meld han fikk var så innmari grei og seriøs? Skjønner godt han svarer sånn når han mottar masse drittmeldinger, han fikk vel nok da. 7
Sunnivaha Skrevet 1. september 2022 #7338 Skrevet 1. september 2022 Tripptrapp1 skrev (På 30.8.2022 den 15.46): 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Blir for dumt å sitte å diktere på kvinneguiden hva som er dumt eller ikke i andres forhold. Jeg hadde for eksempel blitt helt svett om jeg skulle måtte rapportere til kjæresten når jeg er på jentetur, og det samme hadde han blitt. Ikke betyr det at vi ligger rundt når en av oss er på tur heller. Det betyr heller ikke at vi ikke bryr oss om hverandre. Jeg tenker at hvis man ikke har tillit til at den andre oppfører seg når man er hver for seg, men må drive en form for overvåkning, så har man helt fundamentale ting å ta tak i i forholdet sitt, evt burde man rett og slett avslutte det. Forskjell på å rapportere og å svare. Om man skriver god natt til kjæresten på kvelden forventer man jo et svar? Ikke bare at man åpner meldingen og lar vær å svare? Dette er også personer som er på telefonen sin 24/7 så tviler på det var sånn at han ikke så hun hadde sendt melding. 7
Tripptrapp1 Skrevet 1. september 2022 #7339 Skrevet 1. september 2022 Sunnivaha skrev (54 minutter siden): Forskjell på å rapportere og å svare. Om man skriver god natt til kjæresten på kvelden forventer man jo et svar? Ikke bare at man åpner meldingen og lar vær å svare? Dette er også personer som er på telefonen sin 24/7 så tviler på det var sånn at han ikke så hun hadde sendt melding. Blir for søkt for meg å sitte å spekulere og anta ting om andres forhold slik som du holder på med. Du (vi) har absolutt null grunnlag for å trekke noen som helst slutning på hvorfor J ikke svarte I. Kanskje de hadde kranglet og han sa at han trengte noen dager uten gnell fra henne på guttetur. Det burde hun i så fall respektere. Kanskje hun maste hull i hodet på han og oppførte seg psyko slik at han ikke orket å forholde seg til henne. Kanskje han bare dreit i å svare henne for å være slem. Kanskje det var noe helt annet. Du vet ikke, jeg vet ikke, ingen utenom de to det handler om vet noe, og de er ikke enige de heller. Dine personlige holdninger og meninger om hvordan man skal eller ikke skal oppføre seg i et forhold har null verdi når det kommer til andres forhold. Derfor er det så innmari lavmål å sitte å fordele skyld som om du har en fasit på andres liv. 4 1 3
Sunnivaha Skrevet 1. september 2022 #7340 Skrevet 1. september 2022 Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Blir for søkt for meg å sitte å spekulere og anta ting om andres forhold slik som du holder på med. Du (vi) har absolutt null grunnlag for å trekke noen som helst slutning på hvorfor J ikke svarte I. Kanskje de hadde kranglet og han sa at han trengte noen dager uten gnell fra henne på guttetur. Det burde hun i så fall respektere. Kanskje hun maste hull i hodet på han og oppførte seg psyko slik at han ikke orket å forholde seg til henne. Kanskje han bare dreit i å svare henne for å være slem. Kanskje det var noe helt annet. Du vet ikke, jeg vet ikke, ingen utenom de to det handler om vet noe, og de er ikke enige de heller. Dine personlige holdninger og meninger om hvordan man skal eller ikke skal oppføre seg i et forhold har null verdi når det kommer til andres forhold. Derfor er det så innmari lavmål å sitte å fordele skyld som om du har en fasit på andres liv. Det ER stygt gjort å ikke svare kjæresten sin på flere dager når man er på guttetur, men hvem av de som forteller sannheten vet bare de to. 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå