Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om at hun har komt seg til Mykonos og fester på som om ingen ting har hendt?normalt etter helgen som var??jeg syns det virker kjempe rart og at det bygger opp under at hun er skuespiller...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (22 minutter siden):

Hva syns dere om at hun har komt seg til Mykonos og fester på som om ingen ting har hendt?normalt etter helgen som var??jeg syns det virker kjempe rart og at det bygger opp under at hun er skuespiller...

Eller at hun sliter og humøret er ustabilt. Noen velger desverre usunne måter å takle ting på. Drikke ting bort og reise bort fra problemene hjelper ingen. Noen i hennes nærmeste krets burde snakke fornuft til henne. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (7 timer siden):

For meld han fikk var så innmari grei og seriøs? Skjønner godt han svarer sånn når han mottar masse drittmeldinger, han fikk vel nok da.

Synker på samme nivå selv når han svarer slikt. Ganske grovt i tillegg, sier bare litt om hvor lite moden han er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (26 minutter siden):

Hva syns dere om at hun har komt seg til Mykonos og fester på som om ingen ting har hendt?normalt etter helgen som var??jeg syns det virker kjempe rart og at det bygger opp under at hun er skuespiller...

Hvor ser man dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, t1999 said:

Vel det er den eneste jobben hun har, hvor lenge kunne du tatt ulønnet fri fra jobb før det gikk utover livsstilen din? 

Jeg håper regnskapsføreren hennes setter av oenger til eventuelle sykemeldinger. Det virker som han er ganske streng når hun har snakka om han i serien sin og den serien der hun kjøpte leiligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (34 minutter siden):

Jeg håper regnskapsføreren hennes setter av oenger til eventuelle sykemeldinger. Det virker som han er ganske streng når hun har snakka om han i serien sin og den serien der hun kjøpte leiligheten

Hun har vel as og da får hun sykepenger om hun blir syk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (54 minutter siden):

Jeg håper regnskapsføreren hennes setter av oenger til eventuelle sykemeldinger. Det virker som han er ganske streng når hun har snakka om han i serien sin og den serien der hun kjøpte leiligheten

Tror han har kontroll du… ikke bekymre deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Hun har vel as og da får hun sykepenger om hun blir syk

Hun er ikke mye syk.....Mykonos med Newa,håper regnskapsføreren får med seg det🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnivaha skrev (5 timer siden):

Det ER stygt gjort å ikke svare kjæresten sin på flere dager når man er på guttetur, men hvem av de som forteller sannheten vet bare de to.

Men da sier vi det sånn. Du sitter jo tydeligvis mer informasjon enn alle oss andre om denne situasjonen, siden du kan være så bastant i meningene dine om hva som har skjedd og hvem som har vært slem 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (58 minutter siden):

Hun er ikke mye syk.....Mykonos med Newa,håper regnskapsføreren får med seg det🙈

Tenkte mer på at hun kanskje burde tatt seg ett par uker med sykmelding og pleid kroppen hjemme.. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Hun er ikke mye syk.....Mykonos med Newa,håper regnskapsføreren får med seg det🙈

Men hva har regnskapsføreren med at hun er der da? Han er da ikke vergen hennes heller. Han er bare ansatt for å styre økonomien, men det er hun som bestemmer over økonomien sin. Kan vel dra bort selv om hun har hatt en breakdown. Kanskje det er veldig bra for henne også. Vi har sett ett bilde av fult av folk på insta og da konkluderer noen her med at hun fester som f….. «Skvaldrekjerringer».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Hun er ikke mye syk.....Mykonos med Newa,håper regnskapsføreren får med seg det🙈

Hva har regnskapsfører med dette å gjøre ?  Er ikke hans penger om hun blir sykemeldt, heller ikke han som avgjør om hun får sykemelding eller ikke. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm3991 skrev (1 time siden):

Bruker dette som et eksempel - men ser slike utsagn går igjen her. Jeg synes det er skremmende av det jeg antar er voksne mennesker. 
 

Det å lese denne tråden gjør meg oppmerksom på at selv om vi har jobbet hardt for å sette psykisk helse på dagsorden - er det fortsatt mange som har lite kunnskap om det. Sånn sett er det jo bra - for da har man vært så heldig i sitt liv at man ikke har sett hvor mørkt det er dypt i kjelleren. Samtidig er det mange mennesker der nede på daglig basis , og vi må være flinke til å prøve å forstå - selv om vi ikke «skjønner». 
 

De siste månedene av mammas liv var hun i MINE øyne på det lykkeligste. Vi gjorde så mye sammen , deriblant å reise mye. Uten at jeg visste det , var hun dypt i kjelleren - og jeg får aldri se henne igjen. Jeg er takknemlig for de siste månedene vi hadde sammen. Men jeg skulle ønske hun gav meg beskjed - slik Isabel gjør nå. 
 

Folkens , det finnes ingen «mal» for hvordan et menneske i dyp personlig krise skal se ut , oppføre seg eller foreta seg. Nå har Isabel gjort det tydelig at hun sliter psykisk - deriblant med en hendelse hvor hun ble hentet av ambulansen.

La henne gjøre det som er riktig for henne nå  

Vær et godt medmenneske. Kast litt lys når noen er tøffe nok til å si at de har det mørkt. Vi har ikke fler å miste. 
 

 

🙏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (2 timer siden):

Men hva har regnskapsføreren med at hun er der da? Han er da ikke vergen hennes heller. Han er bare ansatt for å styre økonomien, men det er hun som bestemmer over økonomien sin. Kan vel dra bort selv om hun har hatt en breakdown. Kanskje det er veldig bra for henne også. Vi har sett ett bilde av fult av folk på insta og da konkluderer noen her med at hun fester som f….. «Skvaldrekjerringer».

Ja,det var teit av meg å skrive det med regnskapsføreren og det kan seff være at hun slakker på en solseng....du har helt sikkert rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å late som om man har det bra er også en måte å overleve hverdagen på ! Når man er skikkelig langt nede.

Jeg kan også rømme inni en "happy" boble 

Den sprekker gang på gang om en ikke får reparert seg selv, men dette kan likevel lette litt på trykket i mellomtiden, frem til en er på ett bra sted igjen 

Endret av duskelapp
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velinda skrev (1 time siden):

Ja,det var teit av meg å skrive det med regnskapsføreren og det kan seff være at hun slakker på en solseng....du har helt sikkert rett

Igjen. Hva har regnskapsføreren med at hun er på ferie? Hun har da ikke meldeplikt til en som er ansatt til å forvalte pengene hennes og betale skatt for henne. Nå har hun vel ikke sagt noe sted at hun er sykmeldt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Igjen. Hva har regnskapsføreren med at hun er på ferie? Hun har da ikke meldeplikt til en som er ansatt til å forvalte pengene hennes og betale skatt for henne. Nå har hun vel ikke sagt noe sted at hun er sykmeldt. 

eh.....ro deg ned,du vet kansje ikke dette men en regnskapsfører er meldepliktig om du som firmaeier driver firmaet ulovlig,jukser med tall,fører ting som jobbrelatert når det ikke er det,er også jækla masse som er skattepliktig som en ikke sku tro...og når du skriver igjen???hva er det jeg trenger å forklare for deg???som du kansje såg så sa jeg at jeg ordla meg litt feil på det første jeg skreiv....å du bare holder på,usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (4 timer siden):

eh.....ro deg ned,du vet kansje ikke dette men en regnskapsfører er meldepliktig om du som firmaeier driver firmaet ulovlig,jukser med tall,fører ting som jobbrelatert når det ikke er det,er også jækla masse som er skattepliktig som en ikke sku tro...og når du skriver igjen???hva er det jeg trenger å forklare for deg???som du kansje såg så sa jeg at jeg ordla meg litt feil på det første jeg skreiv....å du bare holder på,usj

En regnskapsfører kan veilede deg, men til syvende og sist så forholder de seg til kvitteringene i etterkant av forbruket, og de er ikke mor di. De hanker deg ikke hjem fra ferie, men de kan nekte å føre tydelig private utgifter på firmaet ettersom det faktisk er de som står ansvarlige for å utarbeide et regnskap som er innenfor de rammene lovgivningen angir. 
 

Men sett at ferieringen ble skrevet på firmaet - Hvor vanskelig tror du det er for en influencer å finne et grunnlag for at de «må» ta den turen til syden? Møter? Photoshoot? «Skape innhold til plattformene sine»? Eller planlegge senere innhold til plattformene sine? 
 

Ikke at jeg tror at Raad tjener så lite at hun ikke kan cashe ut en impulstur for både seg selv og den der venninnen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heike72 skrev (16 timer siden):

Men hva har regnskapsføreren med at hun er der da? Han er da ikke vergen hennes heller. Han er bare ansatt for å styre økonomien, men det er hun som bestemmer over økonomien sin. Kan vel dra bort selv om hun har hatt en breakdown. Kanskje det er veldig bra for henne også. Vi har sett ett bilde av fult av folk på insta og da konkluderer noen her med at hun fester som f….. «Skvaldrekjerringer».

var ikke denne Mykonosturen planlagt for lenge siden? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...