Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

MoKath skrev (19 minutter siden):

Hva skjedde med some-pausen?

Hennes definisjon av pause er 20 min 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pheromosa
Isild skrev (15 minutter siden):

Det var det jeg leste også, at det var slutt, men ingen vonde ord å si. 

Det neste man hører er at noen har slått inn døren hennes for å få henne innlagt, og det er side opp og side ned med "vonde ord". 

Men, godt å høre at det allerede i dag er tilbake til hjerter, vipper og sminke i dag. 

Dette ble for dumt. Han er sikkert den utseendefikserte fyren hun fremlegger han som, og hun har sikkert divanykker slik han beskriver. Men hvorfor i alle dager velger hun denne offentlige skittentøyvasken? Jeg trodde hun var en seriøs og proff influencer. Dette er bare veldig klein involvering i det private. 

Det kan jo virke som om hun "mista det helt" pga sjalusi. 

 

Måtte flire litt av den siste linjen din der 😊 De som ikke har «mista det helt» EN gang i løpet av livet pga følelser som er uhåndterbare.. rekk opp en hånd… Litt kinkig når I har vært vant til å dele det meste med følgerne sine i årevis. Det er nok vanskelig å la være å røre tastaturet når temperaturen øker. Og det virker som hun er knyttet til følgerne sine og spør dem ofte til råds. Heldigvis er de fleste lojale og glad i henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter å får neglene filt???fy flate den dama er ikke sann.....er sikkert nye vipper snart så hun får komt seg på ferie

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (3 minutter siden):

Hun sitter å får neglene filt???fy flate den dama er ikke sann.....er sikkert nye vipper snart så hun får komt seg på ferie

For det er ikke lov å prøve å gjøre noen fine ting for seg selv i en dritt situasjon? 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
Velinda skrev (6 minutter siden):

Hun sitter å får neglene filt???fy flate den dama er ikke sann.....er sikkert nye vipper snart så hun får komt seg på ferie

Good for her! Håper hun deler masse fra sin neste tur 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

I hvilken kontekst syns du det er greit å si noe sånt,til noen som helst?

Det er IKKE greit, men jeg velger å ikke tro blindt på hva den ene eller andre parten sier. Her har begge vært stygge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper det er litt sannhet og litt jug/overdrivelse i det begge legger ut. Jeg har inntrykket av at de er flotte mennesker begge to, men passet nok ikke sammen i lengden. Virker som at Jack ikke ville være en like offentlig person som det Isabel er. Håper de klarer å komme seg videre uten mer offentlig «skittentøyvask», for det er bare trist for de begge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjapp på beina igjen,du kunngjør at du må ha pause fra some,tar en overdose så ambulansearbeiderene må bryte seg inn,å så sitter du på en neglesalong 2 dager etter?om noen mener det er å gjøre noe fint for seg selv så er de like sløv som dama,dette beviser at det meste som hun holdt på med i helgen var skuespill...hadde det vert psykologen som tok manikyr på henne hadde det vert en annen sak....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (Akkurat nå):

Hun er kjapp på beina igjen,du kunngjør at du må ha pause fra some,tar en overdose så ambulansearbeiderene må bryte seg inn,å så sitter du på en neglesalong 2 dager etter?om noen mener det er å gjøre noe fint for seg selv så er de like sløv som dama,dette beviser at det meste som hun holdt på med i helgen var skuespill...hadde det vert psykologen som tok manikyr på henne hadde det vert en annen sak....

Søk opp høyfunksjonerende psykiske lidelser. Du er ignorant

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred hva med å la være å tro på noen av dem? De er begge influsensere og lever av drama og utlevering. De er ikke våre venner/venninner - tror mange må få øynene opp her....

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

t1999 skrev (3 minutter siden):

Søk opp høyfunksjonerende psykiske lidelser. Du er ignorant

Så det er det hun har???du er godtroende....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
Velinda skrev (4 minutter siden):

Hun er kjapp på beina igjen,du kunngjør at du må ha pause fra some,tar en overdose så ambulansearbeiderene må bryte seg inn,å så sitter du på en neglesalong 2 dager etter?om noen mener det er å gjøre noe fint for seg selv så er de like sløv som dama,dette beviser at det meste som hun holdt på med i helgen var skuespill...hadde det vert psykologen som tok manikyr på henne hadde det vert en annen sak....

I er sterk. Hun hadde pause i flere dager. Egentlig en rekordlang pause til henne å være. Jeg savnet henne iallefall 😊 Har du hørt ordtaket «på seg selv kjenner man andre»? Er det en jeg tviler på har særlig skuespillertalent så er det I. Det meste virker å komme rett fra levra. Ganske forfriskende med sånne folk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 minutt siden):

Så det er det hun har???du er godtroende....

Hva faen er det du tror hun har da? Ingen av forholdene hennes fungerer pga åpenbar psykisk lidelse, men hun er stabil og fungerer i hverdagen, har jobb og stabil inntekt. Hun klarer å gjøre ting mange andre gjør, men for nære relasjoner gjør henne vondt og hun dytter folk unna. Hun er innerst inne et barn som ble neglisjert, mishandlet og uten noen form for grunnmur i livet. Alt i livet har hun lært selv, hun har plukket seg selv opp i alle situasjoner (til og med når hun var et lite barn og satt på barnevernskontoret før åpningstid). Hvis du påstår at hun ikke har en/flere psykiske lidelser, eller ikke er høyfunksjonerende, så vet du for lite om isabel til å sitte her og snakke dritt om henne. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

t1999 skrev (2 minutter siden):

Hva faen er det du tror hun har da? Ingen av forholdene hennes fungerer pga åpenbar psykisk lidelse, men hun er stabil og fungerer i hverdagen, har jobb og stabil inntekt. Hun klarer å gjøre ting mange andre gjør, men for nære relasjoner gjør henne vondt og hun dytter folk unna. Hun er innerst inne et barn som ble neglisjert, mishandlet og uten noen form for grunnmur i livet. Alt i livet har hun lært selv, hun har plukket seg selv opp i alle situasjoner (til og med når hun var et lite barn og satt på barnevernskontoret før åpningstid). Hvis du påstår at hun ikke har en/flere psykiske lidelser, eller ikke er høyfunksjonerende, så vet du for lite om isabel til å sitte her og snakke dritt om henne. 

ojojoj.....ta deg litt some pause du også???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (På 29.8.2022 den 18.49):

Der var vel i serien isabel, og han ville eie en del av firmaet.  Jeg skjønner det egentlig litt, for hun hadde ikke klart å lansere klesmerke så bra uten han. Hun har jo sagt det selv og. At han har lært henne så mye om faget og forskjellige materialer at det ikke ville blitt like bra uten han.

Nå har jeg lest alle kommentarene deres ang bruddet. Dere er ikke ett hakk bedre.  Jeg vil heller påstå at deres komentarer er lavmål. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (2 timer siden):

I dag er det plutselig hjerter, fiksing av utseende og fryd og gammen igjen, bare dager etter pilleoverdose og offentlig oppvask. Hun er all over the place, og noe gir meg skikkelig narsissist-vibes. 

På søndag eller mandag skulle hun ta seg en lang ferie fra SoMe.. i dag er det onsdag og det er full fart med og sørge for at det ytre er perfekt. Fatter ikke hvorfor hun ikke bare kan logge seg litt ut.. prøv og ta litt fri fra.alt

Nesten så jeg ikke synes noe synd på henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pheromosa skrev (1 time siden):

I er sterk. Hun hadde pause i flere dager. Egentlig en rekordlang pause til henne å være. Jeg savnet henne iallefall 😊 Har du hørt ordtaket «på seg selv kjenner man andre»? Er det en jeg tviler på har særlig skuespillertalent så er det I. Det meste virker å komme rett fra levra. Ganske forfriskende med sånne folk 😊

Har hun hatt pause i flere dager? Har nå sett henne på hver eneste dag

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

t1999 skrev (1 time siden):

Hva faen er det du tror hun har da? Ingen av forholdene hennes fungerer pga åpenbar psykisk lidelse, men hun er stabil og fungerer i hverdagen, har jobb og stabil inntekt. Hun klarer å gjøre ting mange andre gjør, men for nære relasjoner gjør henne vondt og hun dytter folk unna. Hun er innerst inne et barn som ble neglisjert, mishandlet og uten noen form for grunnmur i livet. Alt i livet har hun lært selv, hun har plukket seg selv opp i alle situasjoner (til og med når hun var et lite barn og satt på barnevernskontoret før åpningstid). Hvis du påstår at hun ikke har en/flere psykiske lidelser, eller ikke er høyfunksjonerende, så vet du for lite om isabel til å sitte her og snakke dritt om henne. 

Da må hun jo leve livet sitt uten mann og barn. Om ett forhold gjør at du må legges inn pga overdose så er det ikke verdt og ha kjæreste.. 

 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...