Gjest Heike72 Skrevet 30. august 2022 #7201 Del Skrevet 30. august 2022 Meeeen altså…. De som har sendt Jack hatmeldinger pga dette har også sunket til et lavt nivå. Han har delt flere av dem med fullt navn osv nå. Det fortjener de med den oppførselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 30. august 2022 #7202 Del Skrevet 30. august 2022 Heike72 skrev (Akkurat nå): Meeeen altså…. De som har sendt Jack hatmeldinger pga dette har også sunket til et lavt nivå. Han har delt flere av dem med fullt navn osv nå. Det fortjener de med den oppførselen. Du må jo dele med oss uinnvidde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 30. august 2022 #7203 Del Skrevet 30. august 2022 Innsidenut skrev (5 minutter siden): Noen som vet hvorfor hun og golnaz ikke følger hverandre mer? Det har skjedd noe der som har ført til at de ikke er venner, men det har de ikke delt så mye om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 30. august 2022 #7204 Del Skrevet 30. august 2022 Heike72 skrev (1 minutt siden): Meeeen altså…. De som har sendt Jack hatmeldinger pga dette har også sunket til et lavt nivå. Han har delt flere av dem med fullt navn osv nå. Det fortjener de med den oppførselen. Enig. Jeg hadde gjort det samme. Vist fram trollene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 30. august 2022 #7205 Del Skrevet 30. august 2022 Kyllingmonk skrev (1 minutt siden): Du må jo dele med oss uinnvidde! Han har åpen profil på insta nå. Jeg følger han ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 30. august 2022 #7206 Del Skrevet 30. august 2022 Heike72 skrev (3 minutter siden): Han har åpen profil på insta nå. Jeg følger han ikke. Aaah, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 30. august 2022 #7207 Del Skrevet 30. august 2022 Jaha, så mye for Isabels ønske om at man ikke skal følge han. Tidligere idag/igår hadde han nesten 78.000 følgere. Nå har han 82.500 følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 30. august 2022 #7208 Del Skrevet 30. august 2022 Heike72 skrev (19 minutter siden): Det har skjedd noe der som har ført til at de ikke er venner, men det har de ikke delt så mye om. Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nose99 Skrevet 30. august 2022 #7209 Del Skrevet 30. august 2022 J.. skrev (11 timer siden): Kirurgen hans har postet før/etter av nesen hans,men noe annet finnes det ikke "bevis" på. Hva heter kirurgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 30. august 2022 #7210 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg synes der var veldig fint å høre hans side av saken også. Hun er ingen engel og veldig oppmerksomhetssyk,de idiot kjerringene som sender han hatmeldinger er så tragisk virkelig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 30. august 2022 #7211 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg hadde først mye sympati for Isabel, men dette blir for dumt. Hun var den som gjorde det slutt og postet innlegg fra ny ferietur, la ut video av andre menn og påstod at hun hadde det bedre enn på lenge og var gått videre. Og når Jack gjør det samme er det galt? For en hykler. Alt hun lirer av seg på stories, legger all skyld over på J, tror ingenting på at han er så fæl som hun skal ha det til. Hun krever en forlovelsesring til en halv mill? Hvem tror hun at hun er? Trodde hun hadde modnet litt med alderen, men hun har ikke forandret seg noe. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. august 2022 #7212 Del Skrevet 30. august 2022 Hatsumomo skrev (1 time siden): Jaha, så mye for Isabels ønske om at man ikke skal følge han. Tidligere idag/igår hadde han nesten 78.000 følgere. Nå har han 82.500 følgere. Nå har han 85000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. august 2022 #7213 Del Skrevet 30. august 2022 mariamagdalena_ skrev (23 minutter siden): Jeg hadde først mye sympati for Isabel, men dette blir for dumt. Hun var den som gjorde det slutt og postet innlegg fra ny ferietur, la ut video av andre menn og påstod at hun hadde det bedre enn på lenge og var gått videre. Og når Jack gjør det samme er det galt? For en hykler. Alt hun lirer av seg på stories, legger all skyld over på J, tror ingenting på at han er så fæl som hun skal ha det til. Hun krever en forlovelsesring til en halv mill? Hvem tror hun at hun er? Trodde hun hadde modnet litt med alderen, men hun har ikke forandret seg noe. Tror vel at hun oppriktig trodde at han skulle komme tilbake til henne og trygle om at hun skulle bli sammen med han igjen, også ble det ikke sånn. For han starta et nytt liv han også. Og da skjønte hun vel at forholdet er over og at det ikke er noen vei tilbake. Kjærlighetssorg er vondt, får håpe de kommer seg gjennom det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 30. august 2022 #7214 Del Skrevet 30. august 2022 Hvem er den nye dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. august 2022 #7215 Del Skrevet 30. august 2022 Innsidenut skrev (1 time siden): Noen som vet hvorfor hun og golnaz ikke følger hverandre mer? Du får bla tilbake 100 sider. Dette er old news. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 30. august 2022 #7216 Del Skrevet 30. august 2022 Nå har Jack kommet med sin versjon så nå ser jeg annerledes på saken…. Jeg tror på det han sier, helt vilt! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 30. august 2022 #7217 Del Skrevet 30. august 2022 Isvann skrev (2 minutter siden): Nå har Jack kommet med sin versjon så nå ser jeg annerledes på saken…. Jeg tror på det han sier, helt vilt! Jeg også. I har mistet troverdigheten sin nå ass, syns det er helt uhørt å henge ut andre i sosiale medier som det hun har gjort Og jeg tror virkelig på at han før isabell levde et litt mer anonymt liv og at han ikke liker denne type oppmerksomhet og at det veldig ofte ble for mye for han selv da de var i et forhold. Samtidig har jeg full forståelse for at han ville forklare seg, det gjorde han lurt i. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 30. august 2022 #7218 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Altså nå ser jeg hvor lett det er å bli manipulert av Isabel. Kanskje ikke Jack heller var som «tindersvindleren». Isabel tjener åpenbart mye mer enn han og vi alle vet hvor materialistisk hun er. Han kjøpte nok alt dette fordi muligens hun krevde det. Spesielt etter det jeg leste om krav om forlovelsesringen. Hva vet jeg. Hver gang de hadde problemer så bare løp hun vekk eller ga han silent treatment. Han måtte alltid ordne opp selv og hadde ofret mye for dette forholdet. Synes uansett hun har tapt seg nå. Grow up sier jeg bare. Hadde de jobbet seg gjennom ALT dette privat kunne dem kanskje en gang blitt sammen igjen. Nå er den muligheten borte for alltid nå som hele Norge er innblandet i bruddet, og Jack er den som får all dritten. Snakk om å skyte seg selv i foten Isabel! Bare fordi man er en offentlig person trenger man ikke å brette ut om privatlivet på den måten. Man skylder ikke følgerne sine å vite om det, på ingen måte! Hadde noen av mine ekser svertet og spredd løgner av meg på sosiale medier og startet en hatkampanje på den måten ville jeg politianmeldt det! Får være grenser… Hun har helt ærlig ikke godt å være en influencer. Endret 30. august 2022 av Julia Piñero 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pew1 Skrevet 30. august 2022 #7219 Del Skrevet 30. august 2022 Jaytee skrev (11 timer siden): J har unliket bildene av Nina og samtidig unfollowet henne. Lurer på hun og J har lagt en plan om å gjøre dette for å såre I mest mulig. Nei likes’a er der fortsatt, og han følger henne enda også. Uansett, tror nok bare han bruker henne som en rebound, men tror hun er for dum til å skjønne det selv. Typisk såret mannfolk å finne seg et ligg/rebound rett etter et breakup. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 30. august 2022 #7220 Del Skrevet 30. august 2022 Julia Piñero skrev (48 minutter siden): Altså nå ser jeg hvor lett det er å bli manipulert av Isabel. Kanskje ikke Jack heller var som «tindersvindleren». Isabel tjener åpenbart mye mer enn han og vi alle vet hvor materialistisk hun er. Han kjøpte nok alt dette fordi muligens hun krevde det. Spesielt etter det jeg leste om krav om forlovelsesringen. Hva vet jeg. Hver gang de hadde problemer så bare løp hun vekk eller ga han silent treatment. Han måtte alltid ordne opp selv og hadde ofret mye for dette forholdet. Synes uansett hun har tapt seg nå. Grow up sier jeg bare. Hadde de jobbet seg gjennom ALT dette privat kunne dem kanskje en gang blitt sammen igjen. Nå er den muligheten borte for alltid nå som hele Norge er innblandet i bruddet, og Jack er den som får all dritten. Snakk om å skyte seg selv i foten Isabel! Bare fordi man er en offentlig person trenger man ikke å brette ut om privatlivet på den måten. Man skylder ikke følgerne sine å vite om det, på ingen måte! Hadde noen av mine ekser svertet og spredd løgner av meg på sosiale medier og startet en hatkampanje på den måten ville jeg politianmeldt det! Får være grenser… Hun har helt ærlig ikke godt å være en influencer. Isabel vil alle skal gjøre som hun vil og om hun blir motsatt blir det ett helvete, sånn er det bare. Isabel skal ha sin vilje når det gjelder familie, venner og følgere . Om hun ikke får det som hun vil blir det helvete løs, les Golnas, les storesøster, les hennes siste venninne newas eller hva hun heter, alle forhold. Når Isabel sier hopp så hopper alle, alle fanatiske følgere som følger henne prøver å disse Jack, disser Jack så det holder. Jeg håper virkelig Isabel kommer seg til virkeligheten og får den hjelpen hun trenger men nå båre viser hun den virkelige slemme dama hun har vært mang en gang! Har dere glemt hva hun har gjort tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå