Gjest Heike72 Skrevet 29. august 2022 #7081 Del Skrevet 29. august 2022 Velinda skrev (1 minutt siden): Hun vet jo ikke hvordan man takler livet,momser i seg beroligende og legger alt ut på Ig...ikke noe man vil involvere seg med nei.... Men det er jo ikke han overflatiske «sjarmøren» der heller det. Overhode ikke god. Nå deler han kun for å såre. Han har jo sagt at han er så privat og ikke vil eksponere seg i SOME, men hva gjør han akkurat nå da 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 29. august 2022 #7082 Del Skrevet 29. august 2022 ztinelize skrev (41 minutter siden): Nei, er faktisk han som har lagt ut mest at de er i lag. Hu nye er jo virkelig first-price versjonen av Isabel, så håper Isabel klarer å komme seg over det med hodet høyt! Isabel fortjener bedre❤️ Det som irriterer meg er at hu Nina dama hadde 8 tusen følgere her om dagen, og nå har vi gitt henne 6 tusen ekstra… så både Nina og Jack vinner jo på detta her….. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 29. august 2022 #7083 Del Skrevet 29. august 2022 Pheromosa skrev (11 minutter siden): Det har jeg skjønt men er det ikke litt drastisk å mumse beroligende å legge ut om det på IG??og hvem i alle dager skriver ut både det og sovemedisin til henne??at hun burde få hjelp å støtte er jeg helt enig med deg i men fra random folk på IG? eller familie og venner?hun er dritgod på å høste sympati men ingen vet hva som har skjedd i forkant av dette bruddet??uansett så er det 2 sider av en sak... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 29. august 2022 #7084 Del Skrevet 29. august 2022 2 minutter siden, Velinda said: Det har jeg skjønt men er det ikke litt drastisk å mumse beroligende å legge ut om det på IG??og hvem i alle dager skriver ut både det og sovemedisin til henne?? Det er midler som skrives ut i behandling av angst og problemer med å sove. Det skrives ut av fastlegen etter konsultasjon. Det trenger ikke være noe som er skrevet ut samtidig. Jeg tror neppe hun hadde en spesielle strategi med å legge det ut på Instagram. Innleggene er skrevet av noen som virker å være helt borte, så hun forsto neppe hva hun gjorde. Da hun ble bevisst igjen, fjernet hun dem så klart. Det er helt tydelig at hun har det vondt, og dersom dine innlegg i denne tråden er representativt for ting folk skriver til henne på dms, får jeg enda mer sympati og medfølelse med henne. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pew1 Skrevet 29. august 2022 #7085 Del Skrevet 29. august 2022 Jaytee skrev (6 timer siden): Den nye jenta tagger J i stories, og er ikke særlig beskjeden når det kommer til å poste stories av J der de koser seg. En ting er jo å gå gjennom et brudd, men når man får det så «oppi trynet», og folk sender dette videre til henne, så skjønner jeg at man møter veggen. Synes hun nye dama er ganske slem egentlig, Jack også. Om jeg var så idiot og fant meg en ny etter det ikke engang har gått en UKE(!!!) så hadde jeg aldri i verden lagt det ut i sosiale medier. Så jævlig slemt og reskektløst egentlig. Uansett om det var hun som slo opp. Var nok en grunn til hun slo opp også, hun ville nok egentlig ikke men «måtte» for han var sikkert ikke noe særlig mot henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ztinelize Skrevet 29. august 2022 #7086 Del Skrevet 29. august 2022 pew1 skrev (20 minutter siden): Synes hun nye dama er ganske slem egentlig, Jack også. Om jeg var så idiot og fant meg en ny etter det ikke engang har gått en UKE(!!!) så hadde jeg aldri i verden lagt det ut i sosiale medier. Så jævlig slemt og reskektløst egentlig. Uansett om det var hun som slo opp. Var nok en grunn til hun slo opp også, hun ville nok egentlig ikke men «måtte» for han var sikkert ikke noe særlig mot henne. Helt enig !! Hun Nina må bare tøffe seg videre å skrive slikt som- jeg bryr ikke meg om han var utro. Helt ok det, men ikke grin når du blir dumpet på dagen og han er videre på en ny plastic fanastic! Det slutter slik det begynte - alltid 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 29. august 2022 #7087 Del Skrevet 29. august 2022 Carrie_S skrev (46 minutter siden): Det er midler som skrives ut i behandling av angst og problemer med å sove. Det skrives ut av fastlegen etter konsultasjon. Det trenger ikke være noe som er skrevet ut samtidig. Jeg tror neppe hun hadde en spesielle strategi med å legge det ut på Instagram. Innleggene er skrevet av noen som virker å være helt borte, så hun forsto neppe hva hun gjorde. Da hun ble bevisst igjen, fjernet hun dem så klart. Det er helt tydelig at hun har det vondt, og dersom dine innlegg i denne tråden er representativt for ting folk skriver til henne på dms, får jeg enda mer sympati og medfølelse med henne. Nydelig....vi snakker om en bedriftseier med eget klesmerke her,tror neppe Coverbrands,Nelly og tørka Mango er imponert,om hun mangler strategi over IG er det sikkert mulig å få hjelp med å lage en...ikke lurt å poste pillemisbruk så alle de unge følgerene dine ser hvordan de evnt kan deale med kjærlighetssorg senere i livet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. august 2022 #7088 Del Skrevet 29. august 2022 Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Hun skrev sykehus og hun fortalte i dag at ambulanse folkene måtte bryte seg inn døra hennes. Skulle ikke hun logge helt av en stund for å tenke på seg selv og helsa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 29. august 2022 #7089 Del Skrevet 29. august 2022 elskersommer skrev (1 minutt siden): Skulle ikke hun logge helt av en stund for å tenke på seg selv og helsa? Satser på at hun kan klare det, for det trengs åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. august 2022 #7090 Del Skrevet 29. august 2022 Velinda skrev (27 minutter siden): Nydelig....vi snakker om en bedriftseier med eget klesmerke her,tror neppe Coverbrands,Nelly og tørka Mango er imponert,om hun mangler strategi over IG er det sikkert mulig å få hjelp med å lage en...ikke lurt å poste pillemisbruk så alle de unge følgerene dine ser hvordan de evnt kan deale med kjærlighetssorg senere i livet... Det er ikke "pillemisbruk" når det er ett engangstilfelle. Motbevis meg gjerne,grinebiter. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 29. august 2022 #7091 Del Skrevet 29. august 2022 (endret) Velinda skrev (1 time siden): Nydelig....vi snakker om en bedriftseier med eget klesmerke her,tror neppe Coverbrands,Nelly og tørka Mango er imponert,om hun mangler strategi over IG er det sikkert mulig å få hjelp med å lage en...ikke lurt å poste pillemisbruk så alle de unge følgerene dine ser hvordan de evnt kan deale med kjærlighetssorg senere i livet... Du er så toxic at det oser av postene dine. Hva er problemet ditt? Ingen er imponert. De fleste er bekymret. Og de aller fleste ønsker Isabel godt. Ikke alle da.. tydeligvis. Du får kose deg så lenge dette står på… for du skal tidsnok få gremme deg. Isabel kommer til å reise seg og bli sterkere enn noengang etter dette. Endret 29. august 2022 av Pheromosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 29. august 2022 #7092 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg synes synd på henne nå, kjærlighetssorg er vondt, og når du innser at drømmemannen er en forbanna KUK, så er det enda verre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 30. august 2022 #7093 Del Skrevet 30. august 2022 Meadow skrev (5 timer siden): Jeg synes synd på henne nå, kjærlighetssorg er vondt, og når du innser at drømmemannen er en forbanna KUK, så er det enda verre. Kan signere denne. Det ER vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 30. august 2022 #7094 Del Skrevet 30. august 2022 nose99 skrev (12 timer siden): Du får se på det jeg skrev etter det da. Verre er det ikke, jeg mener han har vært utro men det er av andre grunner som har kommet frem. Uansett, hvorfor tar du opp dette nå?. Du henger litt etter og burde se på det jeg har skrevet etter dette. Snakk om å være ute etter drama. Ser bare dumt ut å komme som du gjør nå, når det ble oppklart allerede i går. Du leser det du vil, ser det ut som. Du velger bevisst å kommentere det eldste jeg har skrevet bare for å lage kvalme. Skaff deg en hobby. Du legger det frem som at jeg har dratt opp noe du sa for fire måneder siden. Quoten din var MINDRE ENN ET DØGN GAMMEL da jeg kommenterte på den. Hvis det gjør den gammel og utdatert, så tenker jeg at det er du som har et problem og ikke jeg. Jeg sitter ikke og ruger i influencertrådebe på KG 24/7 slik det kan se ut til at du mener at man bør gjøre for å ha rett til å kommentere her heller. Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RileyParks Skrevet 30. august 2022 #7095 Del Skrevet 30. august 2022 Det siste på instastoryen til Isabel❤️ 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 30. august 2022 #7096 Del Skrevet 30. august 2022 Synes så synd på henne 💔 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitby Skrevet 30. august 2022 #7097 Del Skrevet 30. august 2022 Mio-lio skrev (11 timer siden): Hun måtte fysisk selv sette seg på trappa til barnevernet som barn å trygle om hjelp. Da hun daglig så moren få juling av brødrene sine. Ble vel slått selv også om jeg ikke husker helt feil. Alle viste om dette, skole, familie, naboer osv. men ingen gadd å gripe inn. Barnevernet grep ikke inn fordi de var redde for sin egen sikkerhet 🤦🏼♀️ Ja, det var jo litt av en historie. Håper hun har fått en enorm sum betalt av staten for det sviket der. Da skjønner jeg hvorfor hun er som hun er. Stakkars jente. Hun var vel på Paradise for en tid tilbake? Er vel der jeg "har hun fra" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 30. august 2022 #7098 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) RileyParks skrev (2 timer siden): Det siste på instastoryen til Isabel❤️ Da var det slik de fleste hadde skjønt at det var. 💔 Jeg synes virkelig synd på Isabel, samtidig kan jeg forstå at det at hun stadig krever bekreftelse og oppfører seg som hun gjør kan bli for mye for en kjæreste. Hun sier selv at hun ikke er lett å ha med å gjøre, så Jack har sikkert ikke hatt det enkelt når de bor i ulike land og han ønsker å leve livet mens han er i sin beste alder. Dessverre tror jeg ikke han var så snill og god som Isbael trodde, og det får hun jo bare bekreftet nå. Hun sier det som det er, at det han gjør med å poste ferien med ny dame er ondt gjort når han vet så godt hva Isabel sliter med. Én ting er å ikke ønske å være i forhold med en som krever så mye bekreftelse som henne, en annen ting er å ødelegge henne enda mer. Hvis det virkelig var kjærlighet fra hans side så gjør man ikke sånt! Og det er jo det Isabel resonnerer seg frem til, at hele deres forhold virker som en slags løgn. Hun lot seg kanskje blende av et pent ytre, luksusreiser og fine ord, for vi er mange som så at han ikke var spesielt god mot henne sånn egentlig (Q&A i bilen). Hun virket så glad for alt han gav henne, alt de opplevde og at han var så kjekk. Problemet med slike menn er at de nesten kan få hvem de vil, de er på toppen av hierarkiet. Og menn i sin beste alder liker ofte å jakte. Isabel hadde nok også grunn til å tvile på hvor trofast Jack var, så det er nok også god grunn til at hun trengte bekreftelse. De må jo ha vært litt ukompatible for hverandre når det kommer til dette. Jeg håper hun kommer seg over dette fortere enn hun selv aner, for han er ikke det Isabel trodde at han var. 💔 Har man en dårlig magefølelse så burde man lytte til den. I Isabels tilfelle er det kanskje vanskelig å vite hva som er magefølelse og hva som er traumer. 💔 Stakkars jente!! Endret 30. august 2022 av Blåttvann 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. august 2022 #7099 Del Skrevet 30. august 2022 Meadow skrev (7 timer siden): Jeg synes synd på henne nå, kjærlighetssorg er vondt, og når du innser at drømmemannen er en forbanna KUK, så er det enda verre. Hvis han er en forbanna kuk, hva er hun da? Det var jo vitterlig hun som startet å dele bilder/filmer av en annen mann på sin ferie med venninnene. Det med hensikt for å få reaksjon fra Jack. Men når han nå gjør det samme, så er han den store stygge ulven..... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 30. august 2022 #7100 Del Skrevet 30. august 2022 Flettfrid skrev (13 minutter siden): Hvis han er en forbanna kuk, hva er hun da? Det var jo vitterlig hun som startet å dele bilder/filmer av en annen mann på sin ferie med venninnene. Det med hensikt for å få reaksjon fra Jack. Men når han nå gjør det samme, så er han den store stygge ulven..... Det VAR faktisk hun som startet dette. Det er kanskje ikke så lurt å late som at man har det bedre enn på lenge, hinte til at forholdet ikke var så bra osv, om man ikke greier å tenke at det kan bakfyre. Jeg fikk veldig inntrykk av at det var HUN som gikk videre etter noen dager. Tipper det hele gjentar seg på Mykonos om noen dager, som hevn. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå