Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er hun nå?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (1 time siden):

Hvor er hun nå?

Maldivene sikkert ...For n´te gang 

• Liker 1
Skrevet
Strawberrie <3 skrev (1 time siden):

Ja, sikkert det. Eller Dubai. Men er det noen som vet?

• Liker 1
Skrevet
Strawberrie <3 skrev (19 timer siden):

Ser hun sitter å kaster rundt seg med Lv og Dior....same,same,sikkert en bursdags youtube på trappene snart,Jack the man uten fantasi,ikke mye å bli imponert over....

• Liker 4
Skrevet

Det spiller liksom ingen rolle om designet er trasig, bare det er noe som andre vet er dyrt. Lurer på hvordan de store motehusene hadde klart seg uten en gjeng nyrike russere og influensere uten estetisk sans. 🤔

• Liker 11
Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Ser hun sitter å kaster rundt seg med Lv og Dior....same,same,sikkert en bursdags youtube på trappene snart,Jack the man uten fantasi,ikke mye å bli imponert over....

Ikke sant..Nesten så jeg begynner å lure på om dette såkalte forholdet ikke bare er for syns skyld. Håper ikke det da, Ganske harry å sitte og flashe LV og Dior vesker som hun skulle være Beyonce e.l. 

• Liker 4
Skrevet
4 hours ago, Velinda said:

Hahahaha well said 👍😂

• Liker 1
Skrevet
On 4/4/2022 at 2:16 PM, Pust said:

Bare en liten replikk vedrørende «kvalitet fra Italia kontra ræl fra Kina»: Det finnes fabrikker i Italia som er eid og driftet av Kina og har kinesiske arbeidere som jobber for luselønn under umenneskelige forhold. Disse ligger i området nord-øst, hvor lokal lovgivning har åpnet for import av arbeidere fra Kina. Italia er et «nytt» land, det er tross alt bare drøyt hundre år siden de forskjellige statene på halvøya ble samlet, og noen av de gamle statene har klart å beholde en del av sine særegenheter, på godt og vondt, som i disse tilfellene - hvor utenlandske eiere nyter godt av at Italia har et godt rykte innen håndverk, og så kan de selge varer «made in Italy» mens de utnytter til dels illegal arbeidskraft og snyter staten for skatteinntekter.

https://www.riverdalepress.com/stories/china-finds-new-way-to-invade,71607

https://ww.fashionnetwork.com/news/made-in-italy-by-chinese-workers,377237.html

https://www.english-online.at/news-articles/business-economy/chinese-clothes-made-in-italy.htm
https://www.newyorker.com/magazine/2018/04/16/the-chinese-workers-who-assemble-designer-bags-in-tuscany

Hun sa fabrikken er i en annen tidssone enn Norge, så da er det utenfor Europa.

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, Pust said:

Det spiller liksom ingen rolle om designet er trasig, bare det er noe som andre vet er dyrt. Lurer på hvordan de store motehusene hadde klart seg uten en gjeng nyrike russere og influensere uten estetisk sans. 🤔

Hadde ikke klart seg. 

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Pust said:

Mesteparten av de klærene er drit stygge. De fleste som kjøper de merkene er fryktelig usikre på sin egen identitet som medføret at de "uniformerer" seg med såkalte luksus merker, som er basert på tortur og utnyttelse av stakkars dyr. Shirog er den typiske bruker av slike merker. Usikker, identites krise, uskolert om realiteten bak produksjonen av veskene, skoene etc. og egoistisk, bryr seg ikke om at dyr blir torturert for at hun skal ha en stygg veske laget av dyrets hud.

• Liker 6
Skrevet

Det er jo en del av disse bloggerne som påstår at de gir bort klær til veldedighet osv. Men om jeg var fattig og trengte klær så vil jeg jo ikke han en "horete" kjole eller en genser som rekker til rett under puppene. Jeg ville jo hatt klær som jeg kan bruke til vanlig..

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
VEGAN forever skrev (1 time siden):

Jeg regner med at klærne er merket med opprinnelsesland? 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, VEGAN forever said:

Europa strekker seg over flere tidssoner. 

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, Aintnofun said:

Det er jo en del av disse bloggerne som påstår at de gir bort klær til veldedighet osv. Men om jeg var fattig og trengte klær så vil jeg jo ikke han en "horete" kjole eller en genser som rekker til rett under puppene. Jeg ville jo hatt klær som jeg kan bruke til vanlig..

Hahahaha 🤣

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Norja said:

Europa strekker seg over flere tidssoner. 

Hun sa hun kommuniserte med fabrikken på natten, fordi det da var dag for de, da er det jo ikke Europa!!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hun er på restaurant i Dubai kun iført undertøys body, ingen sosiale antenner og ingen selvrespekt 🤦 huff huff 

Og med den tradisjonelle rose buketten da, fra Jack the man hahahaha 

Endret av VEGAN forever
  • Liker 9
Skrevet
VEGAN forever skrev (58 minutter siden):

Hun er på restaurant i Dubai kun iført undertøys body, ingen sosiale antenner og ingen selvrespekt 🤦 huff huff 

Og med den tradisjonelle rose buketten da, fra Jack the man hahahaha 

De er helt ute begge to.....svir i øynene av å se på🙈

• Liker 4
Skrevet

Hva er det med denne damen og Dubai?

• Liker 2
Skrevet

Hintes frempå om at hun er gravid på ett av bildene på instagram med overskriften mum and dad. Folk går rett på og gratulerer.  Har null tro på det og tror det er nok en måte for og få flere lesere.. 

Tenker også med gru på hvor mye eventuelle fremtidige barn vil bli eksponert og solgt for fremtidige sponsorer😔😔

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...