Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trude 73 skrev (40 minutter siden):

Syns det bare er veldig lite engasjement fra 300 tusen følgere. Selvfølgelig ser vi de samme elsklingene og andre influensere som tilber henne, men hadde ventet litt mer engasjement fra så mange følgere.

Engasjemanget var mye høyere for bare en mnd siden....er jo et tegn på at frk Raad ikke er like poppis lenger🙊

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Trude 73 said:

Syns det bare er veldig lite engasjement fra 300 tusen følgere. Selvfølgelig ser vi de samme elsklingene og andre influensere som tilber henne, men hadde ventet litt mer engasjement fra så mange følgere.

De fleste som følger I liker henne ikke, det er jo tydelig med så lite kommentarer og likes i forhold til antall følgere. Andre med så mange følgere har titusener med likes og kommentarer for hver post.

De fleste som følger henne synes hun er helt håpløs, men følger med fordi det har en underholdnings verdi.

Hadde vært morsomt hvis alle hadde avfulgt henne sammme dag, da hadde hun faktisk ikke hatt noe inntekt lenger. 

• Liker 7
Gjest Keikolina
Skrevet

Trykker bare liker på søte dyr(mindre søte også), ikke folk jeg ikke kjenner 😄

Gjest Trude 73
Skrevet
Keikolina skrev (51 minutter siden):

Trykker bare liker på søte dyr(mindre søte også), ikke folk jeg ikke kjenner 😄

Jeg også 😂😂❤️ 

Gjest Trude 73
Skrevet (endret)

🙈

Endret av Trude 73
.
Skrevet
Trude 73 skrev (4 timer siden):

Uffsana og heisan… så frøken Isabell  ble fly forbanna når hun fikk economoik…da kjøtrer vi buiseenesse🤪 Stakkar de som måtte bli igjen🙈

Hva i all verden er det du prøver å si her? 

• Liker 10
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (3 timer siden):

Hva i all verden er det du prøver å si her?

Trude 73 skrev (8 timer siden):

Uffsana og heisan… så frøken Isabell  ble fly forbanna når hun fikk economoik…da kjøtrer vi buiseenesse🤪 Stakkar de som måtte bli igjen🙈

Vill gjetting, men tror det skal stå: "Isabell ble fly forbanna når hun fikk economyclass...da kjører vi business".

• Liker 1
Gjest Trude 73
Skrevet
camie skrev (3 minutter siden):

Vill gjetting, men tror det skal stå: "Isabell ble fly forbanna når hun fikk economyclass...da kjører vi business".

😂😂 briller er no dritt 🙈 

Skrevet

Er det virkelig innafor å reklamere for betakaroten for å bli brun, når hun stor sett hele året har en farge nordmenn ellers steker seg for hele sommeren? 🤦‍♀️ For så å reklamere for den lille selvbruneren noen uker før? 
Enda så mye elsklinger hun har, er jo reklameverdien helt bånn i bøtta. Det er jo ikke troverdig en plass. 

• Liker 14
Skrevet
cactus_ skrev (2 timer siden):

Er det virkelig innafor å reklamere for betakaroten for å bli brun, når hun stor sett hele året har en farge nordmenn ellers steker seg for hele sommeren? 🤦‍♀️ For så å reklamere for den lille selvbruneren noen uker før? 
Enda så mye elsklinger hun har, er jo reklameverdien helt bånn i bøtta. Det er jo ikke troverdig en plass. 

Ja, hun reklamerer for betakaroten og selvbruning hele tiden. Altså hun er jo brun! De fleste nordmenn blir ikke så brune som hun er når hun sier hun er bleik 😂 

Skjønner ikke at noe selskap vil sponse henne med sånt 😆

• Liker 7
Skrevet

Isabell har en nydelig hudfarge og veldig fin hud, men å reklamere for at hun er brun hele året fordi hun bruker betakaroten blir for dumt! Hun har NATURLIG mørk og flott hudfarge. Hadde hun i det minste sverget til betakaroten fordi det hjelper mot soleksem, og kun derfor, så kunne jeg forstått det, men det er ikke det hun gjør. Blir i grunn bare irritert..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Men funker betakaroten? 🙈 

Skrevet
Dottie skrev (7 minutter siden):

Jeg brukte det for soleksem for mange, mange år siden og ja det funka. Men det var ikke disse merkene som blir reklamert for opp og imente av influensere. Det var en betakaroten med sterk styrke kjøpt på helsekostbutikk. 

Skrevet (endret)
Dottie skrev (1 time siden):

Ja, det funker ❤️

Edit: har ikke testet den hun reklamerer for, men andre og de jeg har testet funker

Endret av Sharp75!
Skrevet
Dottie skrev (1 time siden):

Nei det gjør den ikke

• Liker 8
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Nei det gjør den ikke

Riktig....hjelper hverken på solbrenthet eller soleksem,i verstefall kan det være farligt...røykere og de som planlegger å bli gravide må holde seg langt unna...betakaroten er egentlig et A vitamin og ska ikke intas i de doser som hun reklamerer for

• Liker 3
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva synes dere om de nye klærne hun har lansert?

Skrevet

Synes de er forferdelige. Dårlig laget, passer til NOK en kropp som er konstruert av plastiske operasjoner og laget for å passe umenneskelige former. Ikke hørt noe om hvor dette er produsert? Noen som har noe info om hvilket land dette produseres i? Altså om det er barnehender som syr disse korte(?) vinterjakkene🤦🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke noe jg synes er pent, men jeg er nok et stykke utafor målgruppen også. Lurer på hvor mye hun tar inn av hvert plagg når det er utsolgt på en dag 

• Liker 2
Skrevet
Pølsevann skrev (3 timer siden):

Ikke noe jg synes er pent, men jeg er nok et stykke utafor målgruppen også. Lurer på hvor mye hun tar inn av hvert plagg når det er utsolgt på en dag 

Kan ikke være rare opplaget....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...