Velinda Skrevet 7. mars 2022 #6581 Skrevet 7. mars 2022 Trude 73 skrev (40 minutter siden): Syns det bare er veldig lite engasjement fra 300 tusen følgere. Selvfølgelig ser vi de samme elsklingene og andre influensere som tilber henne, men hadde ventet litt mer engasjement fra så mange følgere. Engasjemanget var mye høyere for bare en mnd siden....er jo et tegn på at frk Raad ikke er like poppis lenger🙊 1
VEGAN forever Skrevet 7. mars 2022 #6582 Skrevet 7. mars 2022 1 hour ago, Trude 73 said: Syns det bare er veldig lite engasjement fra 300 tusen følgere. Selvfølgelig ser vi de samme elsklingene og andre influensere som tilber henne, men hadde ventet litt mer engasjement fra så mange følgere. De fleste som følger I liker henne ikke, det er jo tydelig med så lite kommentarer og likes i forhold til antall følgere. Andre med så mange følgere har titusener med likes og kommentarer for hver post. De fleste som følger henne synes hun er helt håpløs, men følger med fordi det har en underholdnings verdi. Hadde vært morsomt hvis alle hadde avfulgt henne sammme dag, da hadde hun faktisk ikke hatt noe inntekt lenger. 7
Gjest Keikolina Skrevet 7. mars 2022 #6583 Skrevet 7. mars 2022 Trykker bare liker på søte dyr(mindre søte også), ikke folk jeg ikke kjenner 😄
Gjest Trude 73 Skrevet 7. mars 2022 #6584 Skrevet 7. mars 2022 Keikolina skrev (51 minutter siden): Trykker bare liker på søte dyr(mindre søte også), ikke folk jeg ikke kjenner 😄 Jeg også 😂😂❤️
Gjest Trude 73 Skrevet 8. mars 2022 #6585 Skrevet 8. mars 2022 (endret) 🙈 Endret 8. mars 2022 av Trude 73 .
Jobbermedbarn Skrevet 8. mars 2022 #6586 Skrevet 8. mars 2022 Trude 73 skrev (4 timer siden): Uffsana og heisan… så frøken Isabell ble fly forbanna når hun fikk economoik…da kjøtrer vi buiseenesse🤪 Stakkar de som måtte bli igjen🙈 Hva i all verden er det du prøver å si her? 10
camie Skrevet 8. mars 2022 #6587 Skrevet 8. mars 2022 Jobbermedbarn skrev (3 timer siden): Hva i all verden er det du prøver å si her? Trude 73 skrev (8 timer siden): Uffsana og heisan… så frøken Isabell ble fly forbanna når hun fikk economoik…da kjøtrer vi buiseenesse🤪 Stakkar de som måtte bli igjen🙈 Vill gjetting, men tror det skal stå: "Isabell ble fly forbanna når hun fikk economyclass...da kjører vi business". 1
Gjest Trude 73 Skrevet 8. mars 2022 #6588 Skrevet 8. mars 2022 camie skrev (3 minutter siden): Vill gjetting, men tror det skal stå: "Isabell ble fly forbanna når hun fikk economyclass...da kjører vi business". 😂😂 briller er no dritt 🙈
cactus_ Skrevet 9. mars 2022 #6589 Skrevet 9. mars 2022 Er det virkelig innafor å reklamere for betakaroten for å bli brun, når hun stor sett hele året har en farge nordmenn ellers steker seg for hele sommeren? 🤦♀️ For så å reklamere for den lille selvbruneren noen uker før? Enda så mye elsklinger hun har, er jo reklameverdien helt bånn i bøtta. Det er jo ikke troverdig en plass. 14
Pølsevann Skrevet 9. mars 2022 #6590 Skrevet 9. mars 2022 cactus_ skrev (2 timer siden): Er det virkelig innafor å reklamere for betakaroten for å bli brun, når hun stor sett hele året har en farge nordmenn ellers steker seg for hele sommeren? 🤦♀️ For så å reklamere for den lille selvbruneren noen uker før? Enda så mye elsklinger hun har, er jo reklameverdien helt bånn i bøtta. Det er jo ikke troverdig en plass. Ja, hun reklamerer for betakaroten og selvbruning hele tiden. Altså hun er jo brun! De fleste nordmenn blir ikke så brune som hun er når hun sier hun er bleik 😂 Skjønner ikke at noe selskap vil sponse henne med sånt 😆 7
Ugresset Skrevet 9. mars 2022 #6591 Skrevet 9. mars 2022 Isabell har en nydelig hudfarge og veldig fin hud, men å reklamere for at hun er brun hele året fordi hun bruker betakaroten blir for dumt! Hun har NATURLIG mørk og flott hudfarge. Hadde hun i det minste sverget til betakaroten fordi det hjelper mot soleksem, og kun derfor, så kunne jeg forstått det, men det er ikke det hun gjør. Blir i grunn bare irritert.. 7 1
Ugresset Skrevet 9. mars 2022 #6593 Skrevet 9. mars 2022 Dottie skrev (7 minutter siden): Men funker betakaroten? 🙈 Jeg brukte det for soleksem for mange, mange år siden og ja det funka. Men det var ikke disse merkene som blir reklamert for opp og imente av influensere. Det var en betakaroten med sterk styrke kjøpt på helsekostbutikk.
Sharp75! Skrevet 9. mars 2022 #6594 Skrevet 9. mars 2022 (endret) Dottie skrev (1 time siden): Men funker betakaroten? 🙈 Ja, det funker ❤️ Edit: har ikke testet den hun reklamerer for, men andre og de jeg har testet funker Endret 9. mars 2022 av Sharp75!
Orly Skrevet 9. mars 2022 #6595 Skrevet 9. mars 2022 Dottie skrev (1 time siden): Men funker betakaroten? 🙈 Nei det gjør den ikke 8
Velinda Skrevet 9. mars 2022 #6596 Skrevet 9. mars 2022 Orly skrev (1 time siden): Nei det gjør den ikke Riktig....hjelper hverken på solbrenthet eller soleksem,i verstefall kan det være farligt...røykere og de som planlegger å bli gravide må holde seg langt unna...betakaroten er egentlig et A vitamin og ska ikke intas i de doser som hun reklamerer for 3 2
Jøyemeg Skrevet 23. mars 2022 #6597 Skrevet 23. mars 2022 Hva synes dere om de nye klærne hun har lansert?
cactus_ Skrevet 23. mars 2022 #6598 Skrevet 23. mars 2022 Synes de er forferdelige. Dårlig laget, passer til NOK en kropp som er konstruert av plastiske operasjoner og laget for å passe umenneskelige former. Ikke hørt noe om hvor dette er produsert? Noen som har noe info om hvilket land dette produseres i? Altså om det er barnehender som syr disse korte(?) vinterjakkene🤦🏼♀️ 3 1
Pølsevann Skrevet 23. mars 2022 #6599 Skrevet 23. mars 2022 Ikke noe jg synes er pent, men jeg er nok et stykke utafor målgruppen også. Lurer på hvor mye hun tar inn av hvert plagg når det er utsolgt på en dag 2
Velinda Skrevet 24. mars 2022 #6600 Skrevet 24. mars 2022 Pølsevann skrev (3 timer siden): Ikke noe jg synes er pent, men jeg er nok et stykke utafor målgruppen også. Lurer på hvor mye hun tar inn av hvert plagg når det er utsolgt på en dag Kan ikke være rare opplaget.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå